X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
כאשר אנו בוחרים פרקט, יש לקחת בחשבון את הנתונים השונים של הבית והחלל בו ָ הגוון של הפרקט, מהוה גורם חשוב להקטנה או הגדלה של החלל ָ למשל בחללים קטנים, נהיה מעוניינים בפרקטים בגוונים בהירים ואילו לחלל גדול יותר, פרקטים כהים
▪  ▪  ▪
רוגע ושלווה [צילום: צמרת פרקטים]

כאשר אנו בוחרים פרקט, יש לקחת בחשבון את הנתונים השונים של הבית והחלל בו. הגוון של הפרקט מהוה גורם חשוב להקטנה או הגדלה של החלל. למשל בחללים קטנים, נהיה מעוניינים בפרקטים בגוונים בהירים ואילו לחלל גדול יותר, פרקטים כהים יתאמו ויקנו הרגשת חמימות. בחדרים חשוכים יותר, כדאי להתקין פרקטים בהירים. העיצוב של פרקט לבן, מקנה תחושה של בהיר, נקי וחדש. הסקאלה של גווני פרקט בהירים וחיוורים, תתאים יותר לחדרים שמיועדים לרוגע ושלווה, כמו למשל חדרי השינה. ניתן למנות חסרונות בפרקטים בהירים כמו למשל לכלוך שנראה מהר מאוד ולכן, יש לחשוב לגבי התחזוקה והכדאיות שבדבר.
אם אתם מעוניינים לרכוש פרקטים לבית לבן, יש לדאוג לקונטרסט, כך שהבית לא ייראה כמו קליניקה, כי אם חמים וביתי יותר. יש לבחור בגוונים כהים יותר של פרקט, על-מנת להגיע לניגוד, כך שצבע הלבן של הקירות לא ייבלע יחד עם פרקט בהיר.
כיצד מונעים תחושת קור בבחירת פרקט לבית לבן?
היום אנו מודעים לעובדה, כי עולם הפרקטים, מציע לנו מגוון רב של גוונים וחומרי גלם שונים שיש להתאים אותם בחוכמה, תוך חוש לעיצוב או באמצעות מעצבי הפנים שלבטח יודעים יותר טוב מאתנו, מה מתאים למשל לבית לבן והכוונה היא לסוג הפרקט שנבחר. היום פרקט שחור הפך להיות בחירה של הרבה אנשים שמעוניינים במראה דרמטי של ביתם. המראה המיוחד הזה, יתאים לבית לבן, כך שיהיה בו את הניגוד הנכון יש לבחור פרקטים שלא יספגו לכלוך, כמו למשל פרק למינציה, היות שגם פרקט לבן וגם פרקט שחור, נוטים להתלכלך מהר יותר.
גם מבחינת בחירת הריהוט, אם החלטתם על התקנת פרקט כהה, יש לדאוג כי הריהוט יהיה גוונים בהירים, מה שיראה טוב יותר את גוון ויופי הפרקט וכן, הריהוט לא ייבלע ויוריד מהיופי של הפרקט הכהה אם למשל יהיו מוצבים עליו רהיטים בגוונים כהים.
מורה נבוכים להתקנה של פרקט שיתאים לגוון של בית בהיר
כולנו שואלים את עצמנו, אילו סגנונות של עיצוב, ניתן לחבר את הפרקט הבהיר ולאילו יתאים הפרקט הכהה?אז הרי לכם מורה נבוכים שיתאים את הפרקט לגוונים לחללים ולסגנון של הבית שלכם. ראשית, אם יש לכם אור בחללים השונים והחללים אינם חשוכים, תוכלו למצוא צבע בינים, אם מדובר בחללים שהם בכל זאת קטנים. אם החללים הם גדולים ומוארים, תוכלו בהחלט, לבחור פרקט כהה שיעניק קונטרסט מעניין ויקנה מראה חמים ולא קר או מנוכר.

הכתבה באדיבות צמרת פרקטים.
תאריך:  19/06/2017   |   עודכן:  19/06/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רבקה שפק ליסק
רומאים כבשו את ממלכת החשמונאים ב-63 לפנה"ס. תחילה הפכה ממלכת החשמונאים לווסאלית של רומא אבל,לאחר מותו של הורדוס, בימי בניו הפכה הארץ לפרובינציה רומית. היהודים מרדו פעמיים בכיבוש הרומי: ב-66 לסה"נ פרץ המרד הגדול וב-132 לסה"נ פרץ מרד בר-כוכבא. כל האירועים הללו לוו בדיכוי אכזרי ובמכירת שבויי מלחמה ותושבים לעבדות בשווקי האימפריה.
חיים נוי
תיאטרון האופרטה של בודפשט מתארח זו השנה השלישית באופרה הישראלית והפעם באמתחתו אופרטה שנכתבה בשנת 1924 על-ידי אמריך קלמן, מלחין יהודי-הונגרי והנחשבת כאחת הידועות והפופולריות
נועם קוריס
מהי תיאוריית הברבור השחור ומי הצליח להרוויח הון מאסונות    הטעיית זמינות לגבי החריג
איתן טמיר
יש מי שמרים גבה וחושב לעצמו ש"זה רק כלב...". אבל כל מי שמכיר יודע שהכלב שלך הוא אף פעם לא "רק כלב", הוא בן משפחה לכל דבר
אלי אלון
אחד האסונות הכבדים בתולדות צה"ל בתקופת מלחמת ההתשה, היה אסון משאית התחמושת באילת, שהתרחש בראשית שנת 1970 ובו קיפחו חייהם 24 איש ועשרות נפצעו. סיפור האסון נשכח עם השנים, ויש אומרים כי הוצנע והושכח במכוון. אחרי הכל אסון קטלני מיותר זה אינו לתפארת צה"ל ונבע ממחדל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il