X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
המקהלה הקאמרית שליד האקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים והמקהלה האמריקנית "'קולות המאה ה-21" במפגש מקהלות פתוח לקהל הרחב
▪  ▪  ▪
המקהלה הקאמרית שליד האקדמיה [צילום: יונתן דרור]

מפגש מרשים וחד-פעמי של שילוב משותף בין המקהלה הקאמרית שליד האקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים לבין המקהלה האמריקנית "קולות המאה ה-21" נערך אתמול (13 באוגוסט) בבניין האקדמיה שבגבעת רם בבירה.
במפגש יוצא הדופן זכה הקהל לראות שתי מקהלות מעולות, שרות ביחד ולחוד, בעבודה משותפת על רפרטואר א-קפלה, במגוון סגנונות מוסיקליים, בהנחיית שני מנצחים - פרופ' סטנלי ספרבר, מנצחה של המקהלה הקאמרית הירושלמית, ופרופ' אנדרה דה קואדרוס האמריקני, שיזם את המפגש כתולדה של ידידות הדדית.
ניכר על מקהלת "קולות המאה ה-21" שהיא מקדישה את עבודתה לשינוי חברתי ולהבנה גלובלית, וכי היא חותרת להשמיע קולות של חמלה, אהבה ואי-אלימות. היא הוקמה בשנת 2016 על-ידי פרופ' אנדרה דה קואדרוס, והמוסיקאים בה מבטאים את עצמם בדרכים אמנותיות שונות, כמו ספוקן וורד, תנועה, מוזיקה מערבית קלסית, מוסיקת עולם ואימפרוביזציה.
יצירות ישראליות
המקהלה הקאמרית שליד האקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים מונה 32 חברים - מרביתם סטודנטים, או בוגרי האקדמיה למוזיקה בירושלים. המקהלה נוסדה בשנת 1969 על-ידי אבנר איתי, וכבר בראשית דרכה הוכרה כאחת המקהלות הטובות בארץ. היא הופיעה עם תזמורות רבות, בהן הפילהרמונית הישראלית, התזמורת הסימפונית ירושלים רשות השידור, והתזמורת הקאמרית הישראלית. המקהלה הופיעה, בין היתר, תחת שרביטם של המנצחים ליאונרד ברנשטיין, זובין מהטה, גארי ברתיני, קורט מזור ודניאל בארנבוים.
סטנלי ספרבר והמקהלה מרבים לבצע יצירות ישראליות בביצועי בכורה, ובשנים האחרונות ביצעו את היצירות "צלילים צללים", מאת נעם ליף; "הם אמרו", מאת יחזקאל בראון; "רקוויאם", מאת אהרון חרל"פ, וכן עיבודים מקוריים, פרי-עטם של חברי ובוגרי המקהלה, לשירים ישראלים פופולריים.

תאריך:  14/08/2017   |   עודכן:  14/08/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אחווה מוסיקלית ישראלית-אמריקנית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלי אלון
בשלהי שנת 1954 אילצו מטוסי קרב של חיל-האוויר הישראלי מטוס סורי אזרחי מדגם "דקוטה" לנחות בשדה התעופה בלוד. דובר צה"ל טען כי המטוס חדר לתחום האווירי של ישראל. הסורים הכחישו זאת, וטענו כי חטיפת המטוס היא תגובה ישראלית לשביית 5 חיילים ישראלים על-ידי הצבא הסורי בגבול שבין שתי המדינות שהתרחשה כמה ימים קודם לכן -עוד פרשייה בתולדות המדינה שנשכחה עם השנים ולא ידועה לרוב הציבור
הרצל בלפור חקק
בשיריה של גאולה הודס פלחן קיימים האש והמים, ולבה יוצא אליהם. ובכל זאת, השירים מתקיימים בעולם שיש בו מתח, יש סערה - ויש געגועים לשלמות, שאיפה להרמוניה
עליס בליטנטל
הרוק הישראלי חי ובועט. אם היה נדמה לכם שהזמר המזרחי המציף אותנו מסמל את השירה העברית כולה - אז טעיתם. הופעת להקת אבטיפוס עם אייל שכטר כסולן בקפה ביאליק בת"א, מהווה נתח חי מהופעות להקות רוק ודומיו בכל הפאבים ומועדוני הג'אז ברחבי הארץ. והקהל הצמא להן נאמן ומתלהב
איציק וולף
ביקורת שביצע רשם העמותות הביאה להמלצה לפירוק עמותת אור הרשב"י    העמותה גייסה בשנת 2014 תרומות ביותר מ-18 מיליון שקל ומפרסמת במיליוני שקלים עלוני 'ניסים ונפלאות' הקוראים למאמינים לתרום לה    בבדיקת העומק נמצאו תפקוד לקוי של מוסדות העמותה, הוצאות הנהלה וכלליות והוצאות גיוס תרומות ופרסום בהיקפים חריגים, תשלומים לחברי עמותה ללא אסמכתות וחשש לעשיית רווחים מצד חברי עמותה    "הליקויים החמורים מקימים עילה לפירוק העמותה"
ראובן לייב
המסעדה הארגנטינאית "לה אסטנסיה", שבעיירה ולדסהוט, ראויה בהחלט לשמש כמוקד עליה לרגל לאניני הטעם הטוב שבינינו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il