X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
[צילום: כפיר בולוטין]
ישיבת ממשלה הזויה על הבמה
משתוללים על הבמה בבבואה של הפוליטיקה הישראלית - פרי דמיונו הקודח (או שלא) של המחזאי והבמאי שמואל הספרי - מצחיק, מרגש, הזוי ועם משחק נהדר - בית ליסין

"פולישוק" העולה בתיאטרון בית ליסין הוא בבואה הזוייה על הפוליטיקה הישראלית, פרי דמיונו הקודח (או שלא) של המחזאי והבמאי שמואל הספרי שהעתיק את גיבורי הסדרה הידועה מהמסך הקטן לבמת התיאטרון.
ההצגה החדשה, המבוססת על אותם גיבורי הסדרה, עוסקת באופטיקאי מנתניה שמגיע לכנסת וזוכה במשרת שר התח"ת (תיירות, חוץ ותרבות) ומחולל משברים ומהומה לאו-דווקא באשמתו, אלא בפרי הבאושים של הפוליטיקה בניצוח מזכיר הממשלה וראש הממשלה, פולי בובעס, כשמאחורי הקלעים מנצחת בשקט רעייתו מאירה בובעס, המכונה מרירה.
בהצגה החדשה מתמנה רובי פולישוק לממלא-מקום ראש הממשלה שנאלץ להעדר מהתפקיד, כביכול, בשל ניתוח טחורים...
זמן קצר לאחר מכן הוא מוכר בשוגג לסינים נכס אסטרטגי ענק של מדינת ישראל לדורותיה ומסתבך בצרה צרורה. קוזו אביטל מזכיר הממשלה התככן יעשה הכל כדי להשליך את פולישוק לפח האשפה של ההיסטוריה ולמלא רצון אדוניו. סגל המשרד, ראש הלשכה סולי ברזל, הדוברת תקומה שהרבני והמזכירה הצייצנית ויקי יעשו ככל יכולתם על-מנת לחלץ את פולישוק מעסק הביש (ולהשקיע אותו בצרות אחרות).
שמואל הספרי, המחזאי והבמאי, להטט עם הצוות המקורי מהסדרה, והעלה פרק סוער במיוחד מעלילות פולישוק, האיש הלא נכון במקום הלא נכון.
ששון גבאי מופלא בתפקיד השר פולישוק. הוא מרגש במספר קטעים, מבדח ושחקן בחסד עליון והדמות היא מוצלחת ונהדרת.
חנה אזולאי הספרי ראש הלשכה מצוינת בתפקיד. היא משחקת באורח מושלם, מתמזגת עם התפקיד ומטילה מרות על כל הצוות ואפילו על מזכיר הממשלה הכל יכול. חנה היא שחקנית מוצלחת מאוד.
גיא לואל נפלא בתפקיד מזכיר הממשלה. הוא חלקלק ומדבר בצחות לשון כפולה. גיא הוא שחקן מעולה.
שירי גדני היא הדוברת, היוצאת עם בנו של ראש הממשלה. שירי היא שחקנית מצוינת המצליחה למלא את התפקיד בצורה מרשימה. היא זוללת וופלים, אך לא הצלחתי ליטול אפילו אחד מהצלחת שאחזה. שירי ראויה לתשואות מיוחדות. דנה סמו מגלמת להפליא את המזכירה הצייצנית ומשחקה הוא מוצלח מאוד ורווי מימיקות ורגש. אין ספק שמדובר בשחקנית מקצועית נפלאה.
יקיר שוקרון מגלם את ארז, המאבטח. הוא המביא והמכניס וממונה על כל הבא בשעריו של המשרד. יקיר מפגין משחק מצוין ומפליא לדבר בעגה רוסית. רק בסוף, הוא נשאל למוצאו כאשר הוא מדבר באורח רגיל ומשיב, כי אינו רוסי כלל, אך אלא דרישות המשרה. יקיר הוא שחקן מבטיח ורב כישרון.
במבי פרידמן עיצב את התפאורה הנאה עם החדרים המתחלפים. אורנה סמורגונסקי עצבה תלבושות יפות וראויות. עדי שימרוני עיצבה תאורה משובחת . אלדד לידור אחראי למוזיקה היפה.ייתכן שהיה מקום לקצץ באורך ההצגה נטולת ההפסקה, שעה וארבעים, אך בהחלט זו פרודיה נהדרת על המתחולל בשדה הפוליטי בישראל, הזוי ומצוץ מן האצבע, אך אין לדעת, מה המציאות ומה הדמיון.

[צילום: כפיר בולוטין]
הכותב הוא עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.
תאריך:  10/10/2017   |   עודכן:  10/10/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרגלית מולנר גויטיין
האם בקרוב יחליף החתול הצבעוני, המנומר או המנוקד של לאו ריי את הכבשה הידועה של קדישמן? ואיך יראה ציור שאין לו סוף? ומה זאת בכלל אמנות? מי מחליט מה יפה או לא?
איתמר לוין
בג"ץ צריך סמכות לבטל חוקים, והמילה האחרונה צריכה להיות של הכנסת. האיזון הראוי עובר דרך הרכבים מורחבים בביהמ"ש העליון ופסקת התגברות שתחייב רוב מיוחס
עו"ד ורו"ח אפרים רבין
לעיתים קשה להבחין בין הפסד עסקי תמים לבין תרמית מכוונת. ראיות נסיבתיות יכולות לעזור לזהות מקרי עוקץ ותרמיות פונזי
עידן יוסף
מייסדי הציונות החילוניים הגיעו להבנות עם נציגי הדתיים על האופן בו אמור להיראות יום המנוחה השבועי במדינת היהודים. לא הכל שחור-לבן, ויש גם שטחים אפורים
עליס בליטנטל
עד כמה התעללות ועינוי הדין חייבת האישה החרדית המבקשת גט לעבור: את האמת שמאחורי הקלעים חושף באומץ לב המחזאי והבימאי אלירן כספי במחזה "הגט" שעלה בקפה תיאטרון הקאמרי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il