X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
יש השפעה [צילום: אבי אוחיון, לע"מ]
מה קורה בבלפור
ההליכים המשפטיים נגד שרה נתניהו מעלים תהיות על התובעים ועל בתי הדין. אבל זה לא אומר שאפשר להתעלם מריבוי הטענות; הגיע הזמן שנקבל דיווח אמיתי ואוביקטיבי על המתרחש במעון ראש הממשלה
השרלטנות של ynet
שרלטנות ורמאות בוטה. אין מילים אחרות להגדיר את ההתנהלות של ynet בנוגע לתביעה החדשה נגד שרה נתניהו. האתר מפרסם (יום א', 29.10.17) "שאלות ותשובות" בנוגע לתביעה. הקורא התם, המכיר את השימוש בכותרת זו ממקרים רבים בעבר, סבור ש-ynet גייס מומחה לדיני עבודה שיסביר במה מדובר. האמת שונה לגמרי. את התשובות נותן עו"ד אורן גרוס, המייצג את... התובעת בתיק. הפרט הקטן הזה מצנע וכמעט מוסתר בפסקה השנייה של המאמר. לשפשף את העיניים ולא להאמין! אז מה הפלא, שהשאלות מחניפות ושהשאלה החשובה ביותר כמובן איננה נשאלת: מדוע ה"שפחה" תובעת לחזור לעבודה במקום האיום והנורא הזה?

בסיפורי/מעללי/מעשיות שרה נתניהו יש להבדיל בין המישור המשפטי לבין המישור הציבורי (את המישור הרכילותי אני שם בצד; השורות הבאות מיועדות למי שרוצה להתייחס לנושא ברצינות), למרות שיש כמובן ממשק ביניהם.
במישור המשפטי, יש יותר מדי תהיות - אבל לא על נתניהו, אלא על התובעים ובתי הדין לעבודה. רוב הפיצוי שקיבל מני נפתלי לא היה בשל התנהגותה של נתניהו, אלא משום שהופרה ההבטחה שניתנה לו ולפיה יוכל להתמודד במכרז לתפקיד אב הבית הקבוע במעון ראש הממשלה. כלומר: נפתלי כל כך סבל שם - עד שהוא רצה את התפקיד באופן קבוע.
כנ"ל לגבי ש"ר - התובעת החדשה שבדרך תמוהה ובלתי חוקית נותרה עלומה: היא מספרת סיפורים מסמרי שיער, תובעת 225,000 שקל ובסוף-בסוף מבקשת להחזיר אותה לעבודה. את זה, אגב, לא קראתם כנראה בשום מקום חוץ מאשר כאן - משום שתקשורת חובבנית ומוטה לא טורחת לקרוא מעבר לתקצירים שהיא מקבלת מבעלי עניין, ולא טורחת לגלות לכם מה שעשוי איכשהו להיות לטובת בני הזוג נתניהו.
באותה תביעה של ש"ר, מקפידים עורכי דינה לכנות אותה שוב ושוב "שפחתה של נתניהו" - במטרה מובהקת לצייר את נתניהו בעיני בית הדין, ובעיקר בעיני הציבור, כבעלת עבדים מהדרום הידוע לשמצה של ארה"ב. זהו בדיוק מסוג המקרים בהם שופטים צריכים להחזיר את כתב הטענות ולומר לעורכי הדין: תכתבו כמו שצריך, בצורה יבשה ועניינית. ואחרי החתימה של עורכי הדין, בצורה שאני מעולם לא ראיתי כמותה, מופיעה הצהרה בלתי חתומה(!) לפיה ש"ר יודעת שהיא תהיה מטרה למסע הכפשות של בני הזוג נתניהו ולמרות זאת הגישה את תביעתה. כנראה כאשר תובעים את נתניהו, הכל מותר.
ההתנהלות של נשיאת בית הדין בירושלים דאז, דיתה פרוז'ינין, הייתה בעייתית גם היא. עורכי דינו של נפתלי הגישו לה טיוטת תצהיר של שרה נתניהו, שהוכנה בידי עורכי דינה. הם היו מוכנים לומר רק לפרוז'ינין - לא לצדדים האחרים ולא לציבור - כיצד קיבלו את המסמך. פרוז'ינין הייתה חייבת להעיף את המסמך הזה לסל המחזור הקרוב ביותר: גם חיסיון עו"ד-לקוח וגם אי-גילוי ואי-הבאה לעדות בנוגע לדרך הגשתו. במקום זאת, היא קיבלה אותו לתיק. למה? פרוזי'נין מעולם לא נימקה.
אחר כך, פרוז'ינין זיכתה את נפתלי בפיצוי על "העסקה פוגענית" - עילה שכלל אינה קיימת בחוק, אלא רק בהצעת חוק. אם המדינה הייתה מתנהלת בצורה כזאת, היא הייתה חוטפת על הראש וגם בכיס. אבל לבית הדין מותר. וכאשר המדינה ערערה לבית הדין הארצי - הציע הנשיא יגאל פליטמן לשני הצדדים למחוק את הערעורים. הנימוקים לכך נאמרו בדיון מחוץ לפרוטוקול ואינם מתועדים בצורה כלשהי בתיק. שוב: כאשר שרה נתניהו היא הנתבעת, גם בתי הדין כנראה לא כפופים לחוק.
המישור הציבורי שונה לחלוטין. לא ניתן להתעלם מכך שיש יותר מדי טענות ועדויות מטרידות על אישיותה והתנהגותה של נתניהו. אז נכון שיש תקשורת צהובה וצמאת דם שמנפחת כל סיפור, אך יש גבול למספר המקרים בהם ניתן לקבל את הטענה שמדובר בעלילות מופרכות ומרושעות. כפי שנהוג לומר: אם שלושה אנשים אומרים לך שאתה מתנודד - תעשה בדיקת שכרות.
שרה נתניהו אינה אדם פרטי והתנהגותה אינה עניין פרטי. לאופן בו היא מתפקדת יש השלכה ישירה על תפקודו של ראש הממשלה, גם אם אין היא מתערבת בענייני המדינה. זה מובן מאליו ולא צריך להסביר מדוע. יתרה מזאת: התנהגותה של נתניהו משליכה על עובדי מדינה המקבלים את שכרם מן הציבור, ועלולה להשפיע על האופן בו מעון ראש הממשלה ממלא את תפקידיו הציבוריים והטקסיים.
כל זה מצדיק שנקבל אחת ולתמיד תשובה ברורה ואוביקטיבית על המתרחש במעון בכלל ועל התנהגותה, התנהלותה ואולי גם על אישיותה של נתניהו. אם לבני הזוג אין מה להסתיר, אם כל הסיפורים הם עלילות והמציאות האמיתית היא דבש טהור - ייכבדו ויזמינו בדיקה שכזאת, תוך הצבת לוח זמנים מהיר והבטחה מראש לפרסם את ממצאיה. כל עוד אנחנו חיים מפיהם של עובדים מפוטרים מחד-גיסא ובני הזוג ומקורביהם מאידך-גיסא - הענן נותר מעל רחוב בלפור.

תאריך:  29/10/2017   |   עודכן:  29/10/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה קורה בבלפור
תגובות  [ 25 ] מוצגות  [ 25 ]  כתוב תגובה 
1
הרעלת מוחות מחושבת
שמפילבו  |  29/10/17 10:05
2
בקשה חצופה מבישה&מקוממת של א.ל
ע_הראל  |  29/10/17 10:24
3
דיבה בחסות כתב תביעה
אהוד פרלסמן  |  29/10/17 10:37
 
- מה ? החלפת את הפרארי בלמבורג'י ל"ת
מגיב ותיק  |  29/10/17 15:10
 
- אלה שתבעו את שרה,
להבדיל,  |  29/10/17 17:14
 
- עדי שקר זוממים=בפני שופטי סמול
ע_הראל  |  29/10/17 17:50
4
מה לא ברור ברוך?
ElyP  |  29/10/17 11:58
5
ברור לחלוטין מה קורה שם,
שאלה רטורית  |  29/10/17 12:37
 
- אנו בימיןיודעים<בדיוק>מה!רוצים
ע_הראל  |  29/10/17 15:50
6
לא יעזור לכם שום דבר
הירונימוס  |  29/10/17 12:54
 
- געגועים לעליזה, נאוה ומיכל
פודקאסט  |  29/10/17 13:49
 
- לא נמאס לך עם החכמולוגיות
בפעם הבאה שוטרת.  |  29/10/17 14:40
 
- הנה, תיהנה ותקבל עוד
פודקאסט  |  29/10/17 15:06
 
- אתה מבזבז זמנך לריק. זה לא
חה חה.   |  30/10/17 15:03
 
- שכחת להוסיף צוללות ששומרות
לחוצפן! ד"ש מהרצל  |  30/10/17 16:04
 
- הו הירו(ע)נימוס... בוש והיכלם.
שוחר-שלום  |  29/10/17 15:19
 
- אתוןימוס&סמולנים=יתפקעו בסופ"ש
ע_הראל  |  29/10/17 17:16
 
- הירונימוס, אתה שקרן מתועב
ברוך שטיין  |  1/11/17 17:06
7
גם הכותב נפל לפח שטיפת המוח
ate  |  29/10/17 13:27
8
שכחת לצייו את העוול הראשי
גדעון א.  |  29/10/17 14:42
9
הנך שואל "מה קורה בבלפור"?
אל: מר איתמר לוין  |  29/10/17 17:49
 
- נאוה בוקר>יתכן שהעובדת מושתלת!
ע_הראל  |  29/10/17 18:59
 
- האמא של המושתלים
האבא של המושתלים  |  29/10/17 23:45
10
מוצדקת. הפייקליניזם מתמוטט. ל"ת
הימין בפאניקה   |  29/10/17 18:43
11
הכל מותר על מנת לפגוע
יעקב יעקב  |  1/11/17 10:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמי דור-און
מהנדס בריטי מספר שיצר לשימושו האישי "רובוט מין" בצורת אישה וטען כי בקרוב יוכל להביא אתה ילדים לעולם. כאשר נשאל אם יעשה זאת בשיטת ההתרבות הרגילה של בני האדם השיב בצחוק "זה לא. אבל באמצעות המוח שייצרתי, אתכנת אותה בעזרת גנום, כך שיהיה לה מוסר והיא תוכל להבין מושגים של יופי, צדק, אהבה וערכים דומים נוספים של בני האדם
איתמר לוין
ראש עיריית קריית גת ממשיך להשתולל ולהשתמש לרעה בכל הערכאות ברדיפתו אחרי אחד ממבקריו. הפעם הוא חויב בהוצאות של 10,000 שקל, אבל להבא צריך להכות בכיסו בצורה כואבת באמת
עידן יוסף
ההשתהות שגילה שר הפנים בבג"ץ המרכולים היא שהביאה לפסיקה השנויה במחלוקת. אבל במקום לקיים את הבטחתו לסתום את הפירצה, הוא שב על קיאו ואינו מטפל בשורש הבעיה
איתמר לוין
הבדלי הגישות בין נאור לבין הנדל וסולברג    עצימת עיניים לנוכח ההשלכות הסוציאליות    אחריותו של דרעי וצביעותם של החרדים    הזדמנות לתקן בעתירת הכדורגלנים    בג"ץ בחר בדמוקרטית על פני היהודית
איתמר לוין
באוגוסט 2015 כתבה אסתר חיות פסק דין המעלה חשש, שאין לה בעיה להסיג את גבולה של הכנסת. אם זה יהיה הקו אותו תוביל כנשיאת בית המשפט העליון, יהיו לה חיים קשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il