X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
את תחושת הנסיגה ניתן לתאר כמו שני רכבים שנוסעים זה לצד זה באותה המהירות, עובדה שנותנת לנוהג את התחושה שהוא נוהג אחורה ומאחר שזה לא נעים, הרי שאחד הנהגים יאיץ את מהירותו ובכך תיגמר אי-הנוחיות שבתחושה
▪  ▪  ▪
מהלך רגיל [צילום: נאס"א]

והפעם על מהלכי כוכב התקשורת, התנועה והנסיעות והמוכר בשמו מרקורי.
בשבוע הקרוב נמצא כבר כוכב מרקורי במזל קשת ולכאורה מהלכו רגיל, אך מי שמכיר את המהלכים מקרוב מגלה שבדיוק בתאריך ה-15.11.17 יימצא הכוכב בדיוק באותה המעלה בה הוא מסיים את תהליך הנסיגה שאותה הוא מתחיל כבר בסוף החודש הקרוב ולכן, החל מתאריך זה יתחילו להיות מורגשים המהלכים של נסיגת הכוכב במזל קשת.
התאריכים המדויקים יהיו בין ה-1.12 ועד התאריך 23.12. המזלות שיחושו בצורה החזקה ביותר את השפעת הכוכב יהיו המזלות הבאים: קשת, תאומים, בתולה, דגים, שור וסרטן.
כפי שכתבתי לעיל, הרי שכבר כמה ימים לפני כניסת הנסיגה מורגשת השפעת הכוכב ולכן כדאי לקחת זאת בחשבון, בזמן שמתכננים אירועים שונים.
את תחושת הנסיגה ניתן לתאר כמו שני רכבים שנוסעים זה לצד זה באותה המהירות, עובדה שנותנת לנוהג את התחושה שהוא נוהג אחורה ומאחר שזה לא נעים, הרי שאחד הנהגים יאיץ את מהירותו ובכך תיגמר אי-הנוחיות שבתחושה.
ואולם, כאשר תהליך כזה מתרחש בשמיים איננו יכולים להאיץ את חיינו ואנו חיים בתחושת חוסר הנוחות, חוסר הוודאות והיציבות שמהלך כזה גורם לנו לחוש. ולכן, זוהי תקופה מבלבלת שעדיף לא להתחיל בה דברים חדשים, אלא אם כן חויבנו לכך.
הדבר שונה אצל מי שנולד במהלך כזה. אותו אדם למעשה חוזר לתחושה הטבעית שלו ובהחלט ייתכן שתחושה זו גורמת לו דווקא לצמיחה ופריחה (ולכן חשוב מאוד שכל אחד יבדוק באופן אישי, מה נסיגה כלשהי גורמת לו לחוש).
ולמי ששכח מהן השפעות הכוכב - הרי שתפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו, יוצאים החוצה. נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. אולם ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה. ולעיתים דווקא בזמן נסיגה מתגלות טעויות מסוגים שונים שנמשכו זמן רב.
הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו'.
מומלץ לא לעשות בדיקות בריאותיות בתקופה זו מחשש של אובדן המסמכים, או שיבושים בקריאת בדיקות. נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים, כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל.
ואולם, למרות האמור מומלץ שכל מי שעומד בפני החלטה משמעותית דווקא בתאריכים אלה, יבדוק באופן אישי כיצד מהלך זה משפיע על המפה האישית, לפני תהליכים של קבלת החלטות.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - השבוע נמצא וונוס כוכב היחסים הבין אישיים במזל שלכם, כך שזו גם תהייה ההזדמנות שלכם להביע את תחושותיכם האמיתיות
▪  ▪  ▪

טלה
זהו שבוע טוב לחיזוק היחסים הבין אישיים שלכם עם אנשים שהתרחקתם מהם בתקופה האחרונה בגלל אילוצים שונים. אתם קצרים בסבלנות מהרגיל ומרגישים שאחרים מנסים להתנכל לכם. זהו הזמן להביע את דעתכם. מבחינה מקצועית אתם עוברים
שור
השמש וכוכבים נוספים נמצאים בבית הזוגיות והשותפויות שלכם ובעיקרון אתם נמצאים כחצי שנה לאחר יום ההולדת ותוהים ביניכם לבין עצמכם מה עליכם לעשות עוד כדי להרגיש שאתם מממשים את עצמכם. אתם מרגישים שהגיע הזמן לקחת אחריות על עצמכם על-מנת להזיז את חייכם למקום שאתם בטוחים שאתם רוצים לשהות בו.
תאומים
אתם נהנים עכשיו מסגנון חיים חדש בעקבות העובדה שיופיטר כוכב השפע יושב בבבית העבודה שלכם וגורם לכם להרגיש שהנה סוף-סוף אתם מסופקים בכל הנוגע לתוכניות שהיו לכם בשנים האחרונות. במידה ותמשיכו להתנהל נכון מבחינה אישית הרי שתצליחו לצבור לעצמכם כוח, עמדה וכריזמה. השתדלו גם להשקיע בכל הקשור ליחסים האישיים שלכם.
סרטן
הכוכב יופיטר שעדיין נמצא בבית היצירה והילדים שלכם נותן לכם אפשרויות לנהל חיים חדשים ועצמאיים ואפילו ליהנות מהפירות שקיבלתם בעבור השקעתכם בעבר. זה הזמן המתאים לכם להראות את היכולות שלכם, אך במקביל להיזהר לא לתת מעצמכם יותר מדי כדי שלא תישחקו. היו כמה שיותר עם צעירים מכם ובלו איתם זמן איכות.
אריה
הנושא הכספי מאוד מטריד אתכם כיוון שכרגע ההוצאות גבוהות מההכנסות ונראה שאתם לא תמיד בשליטה על הנעשה. אתם חייבים לבדוק את המאזן הכספי שלכם ולוודא שאתם פועלים בצורה נכונה. כל מה שקשור לבית ולמשפחה הקרובה יעלה עכשיו למבחן בחייכם ונראה שתהיה לכם היכולת לאזן את הרגשות שלכם בנוגע למשפחה.
בתולה
בחודש האחרון נהניתם מביקור כוכבים רבים בבית הכספים שלכם ועובדה זו נתנה לכם את הכוח והיכולת להתמודד ולהוציא לפועל את התוכניות הכי כמוסות שלכם ולדחוף למען המטרה שבה אתם מעוניינים. נראה שאתם מאוד עסוקים עם כל מה שמתרחש בסביבת חייכם הקרובה ועובדה זו גורמת לכם להיכנס לעיתים לעימותים מיותרים.
מאזניים
בשבוע הקרוב ממשיך להיות במזל שלכם הכוכב מארס שייתן לכם את הכוח להגיע להחלטה בנושאים ובתחומים שבהם אתם בטוחים שהנה הגיע הזמן להתחיל. זה הזמן לחזק את הקשר עם הסביבה הקרובה שלכם ולדחוף למען מטרה זהה שעליה כדאי לכם להחליט במשותף. מבחינה כלכלית זה עדיין לא הזמן להוציא כספים.
עקרב
אלה מכם שנולדו במחצית הראשונה של המזל יכולים להתנחם בעובדה שהכוכב יופיטר המביא מזל והצלחה הגיע לבקר אצלכם וסוף-סוף אתם יכולים לקבל את ההזדמנויות להם אתם מצפים, כך שלא תצטרכו להתמודד עם קשיים כבעבר. אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל, הרי שהשינויים וההזדמנויות עדיין לפניכם במחצית השנייה של השנה.
קשת
אין ספק שילידי יום ההולדת המתקרב מתחילים להרגיש את התקופה הזאת יותר מתמיד באופן מאוד לא קל בגלל העובדה שהכוכב יופיטר בבית תת-הכרה. במפה האישית שלכם מעמת אתכם עם דברים שבהחלט קשים לכם לעיכול. המציאות מראה לכם שאין לכם ברירה ואתם חייבים להתמודד עם הקיים. עובדה זו רק תחזק אתכם ובהמשך תוציא אתכם מחושלים.
גדי
במהלך השבוע הקרוב עדיין ימצא הכוכב ונוס בבית החברים והמעמד החברתי שלכם, כך שזה הזמן הנכון עבורכם לממש את היכולות שלו ובעיקר את הצורך שלכם לקדם את יחסי הצבור שלכם. השבוע ייפתח כשהרגישות שלכם גבוהה מתמיד ולכן אתם צריכים ללמוד לקחת הכל בפרופורציה. זה גם הזמן הנכון עבורכם להקשיב לאינטואיציה הפנימית שלכם.
דלי
השמש בשמיים נמצאת בבית הקריירה שלכם וגורמת לכם להרגיש חוסר נוחות והבנה שהנה אתם חייבים לקחת אחריות על חייכם. זה הזמן הנכון עבורכם להחליט כיצד ואיך אתם מציבים גבולות לאחרים ומהי הדרך הנכונה עבורכם לפעולה. ייתכן שאתם עוברים מהפך פנימי שיכול להוביל אתכם לשינויים נוספים ולא רק בכל מה שקשור לעבודה.
דגים
אתם בולטים מאוד בתקופה הזו בכל הנוגע ליכולת שלכם להצליח מול האחרים. זה הזמן הנכון עבורכם לחזק את היחסים הבין אישיים שלכם ולהראות לאחרים עוד מהיכולות האישיות שלכם. מומלץ לכם בשלב הזה לא להראות את רגשותיכם לגמרי אלא לשמור אותם לעצמכם. ייתכן שיהיו עימותים קטנים ביניכם לבין הסובבים אתכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה
אסטרולוגית.
תאריך:  12/11/2017   |   עודכן:  12/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חיים חדש
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חיים נוי
בהשראת הסרט - חשיפה של בחורות חרדיות - הצגה מהפנטת ובועטת - תיאטרון בית ליסין    העלילה עוסקת בנעמי, בתו של דיין חרדי, המצליחה לשכנע את אביה לדחות חתונתה ולאפשר לה ללמוד במדרשה לבנות בצפת
אלי אלון
תחנת האוטובוסים המרכזית בת גלים שבמשך כ-30 שנה שימשה כתחנה המרכזית הראשית היחידה בעיר חיפה, הייתה מהגדולות והמשוכללות והחדשניות בארץ. היא השתרעה על שטח של כ -60 דונם. אלפי נוסעים עברו מדי יום בשעריה במאות אוטובוסים. בתחילת שנות ה-2000 נסגרה ומזה שנים רבות עומדת נטושה שוממה ומוזנחת. עד מתי?
עמי דור-און
שרה היא אשתו השלישית של נתניהו. אשתו הראשונה מיקי הרן הייתה אהבת נעוריו; השנייה הייתה פלייר קייטס, צעירה נוצרייה שהתגיירה כדי שתוכל להינשא לו; את שרה, דיילת אל על גרושה, הכיר בטיסה. איך ניאות להתחתן אתה למרות שהתכוון להיפרד ממנה. מה היה טיב רומן הבגידה שלו עם רות בר המומחית לסקרים; והכל לא "פייק ניוז" אלא עובדות שלוקטו ממקורות אמינים. כך או כך בינתיים שרה היא השליטה הבלתי מעורערת
עליס בליטנטל
המחזה של הדר גלרון "הסודות" העולה בתיאטרון בית לסין הוא פרישת גילוי עצמי, חתירה להגיע לנבכי הנפש של האישה הדתיה, להתעלמות מהיותה בן אדם, לצרכיה הנפשיים ולהתפתחותה הנעצרת בשל הרבנים והלכותיהם. הבימאי כפיר אזולאי לוקח את המחזה שכתבה גלרון על-פי התסריט של אבי נשר ומעמיד בפני הצופים תמונה שאינם מכירים דיים
אלעזר לוין
הקרן הקיימת עשויה לעתור לבג"ץ נגד החוק שיבטל את הפטור ממיסים    מנדלבליט מזהיר: הממשלה חשופה לתביעה משפטית בגלל הפרת האמנה    עטר: ניאלץ להפסיק תמיכות לרשויות ולפריפריה    "לא יהיה כסף למשכורות"    השורה התחתונה: מהומה רבה על לא מאומה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il