X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
[צילום: אילן ספירא]
הערב: קונצרט זוכי תחרויות האביב
באירוע המוסיקלי, של קרן התרבות אמריקה-ישראל,שיתקיים בשעה 20.30 במוזאון תל אביב לאמנות, יופיעו הזוכים בהופעת-בכורה כסולנים עם תזמורת הסינפונייטה הישראלית באר-שבע

קונצרט זוכי תחרויות האביב 2018 של קרן התרבות אמריקה-ישראל יתקיים הערב (10 בינואר) במוזאון תל אביב לאמנות. הזוכים יופיעו בהופעת-בכורה כסולנים עם תזמורת הסינפונייטה הישראלית באר-שבע, בניצוחו של יובל צורן ובהנחיית סנדרה שדה.
המשתתפים בקונצרט הם זוכי תחרויות האביב 2018 בארבע קטגוריות::פסנתר, זמרה, צ'לו וכלי-נשיפה ממתכת, שהתמודדו בתחרויות במהלך חודש דצמבר האחרון. בקונצרט תהיה לקהל הזדמנות להכיר מקרוב ולראשונה את הסולנים שצמחו מהתחרויות.
הקונצרט מוקדש לזכרה של בלהה דייויס, במלאת 20 שנה לפטירתה. בלהה ניהלה את מפעל המלגות על-שם שרת עוד החל בשנת 1987, והייתה הרוח החיה של תחרות פרנסואה שפירא ותחרויות האביב עד פטירתה בטרם עת בשנת 1998.
אירוע השיא
"הקונצרט הוא אירוע השיא של תחרויות האביב שהתקיימו בחודש האחרון והציגו את הרמה המקצועית הגבוהה של מוסיקאים צעירים הקיימת פה בארץ"- אומרת איריס רף-רונן, מנכ"לית הקרן, ומוסיפה: "הקונצרט מהווה הזדמנות להגיע ולהתרשם מהמוסיקאים הצעירים, וזוהי גם הזדמנות לפרגן להם".
תחרויות האביב היוקרתיות של קרן התרבות אמריקה-ישראל מתקיימות אחת לשנתיים ומסייעות בקידום מוסיקאים ישראלים מצטיינים בתחילת דרכם האמנותית באמצעות חלוקת פרסים בתחומי הביצוע המוסיקליים השונים.
הזכייה בתחרות מקנה, בנוסף על פרס כספי, גם חשיפה לקהל ולביקורת, הופעות - דוגמת קונצרט הזוכים - וסיוע בפיתוח הקריירה בארץ ובחו"ל. התחרויות מתקיימות בשיתוף מוזאון תל אביב לאמנות ומחלקת המוזיקה במשרד התרבות והספורט.
התחרויות הבאות יתקיימו ב-2020 כחלק מחגיגות השמונים לקרן התרבות אמריקה-ישראל וייערכו בארבע קטגוריות: פסנתר, ויולה, כינור וכלי-נשיפה מעץ.

תאריך:  10/01/2018   |   עודכן:  10/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הערב: קונצרט זוכי תחרויות האביב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלי אלון
דורשי עבודה נדרשים לתת טביעת אצבע בלשכות התעסוקה לשם זיהויים. ברוב המקרים, איש לא מסביר להם כי אין הם מחויבים לעשות כן ובטח לא מסבירים להם את הסיכונים הכרוכים בכך. התוצאה, רובם של דורשי העבודה בלשכות התעסוקה נותנים טביעת אצבע בהבינם כי זו חובה ותנאי לרישומם בלשכות התעסוקה. דובר שירות התעסוקה: "שירות התעסוקה אינו מחייב את דורשי העבודה לתת טביעות אצבע כתנאי לרישומם בלשכות"
רחל גרנות
חשוב לבחור מוצרים שמכילים כמה שפחות רכיבים תעשייתיים, כמה שפחות חומרי צבע, חומרים משמרים כל אותם חומרים שמצוינים ב-E ומספר אחריו
איתמר לוין
הצדדים באולמו של השופט רמי חיימוביץ מתקדמים לעבר פשרות - לכאורה בלי מעורבות שלו, אך בפועל בשל הלחץ הפרוצדורלי שהוא מפעיל עליהם וההצעות שהוא מגיש להם. את כל זה הוא עושה באווירה טובה ומחויכת
אברהם אוחיון
יש לבדוק את יציבות המיחם    אין למלא את המיחם מעבר לקו העליון המורה על הקיבול המירבי המותר
רחל גרנות
מוסדות הרפואה והבריאות שינו את הגישה    אם לפני כמה עשורים רובם הביעו התנגדות נמרצת לרעיון הצמחונות ובמיוחד הטבעונות, הרי כיום אפילו ממליצים בחלקם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il