בוקר טוב,
מורה יקרה!
הדלת נסגרת. את לבדך עם הילדים.
כמה את באמת לומדת ומתפתחת ומנסה להתמקצע בתחום שאותו את מלמדת?
בכמה יושרה וכנות את באמת מנווטת את השיעור?
מה קורה לילד שמעצבן אותך?
מה קורה לילד שאתמול אימא שלו תקפה אותך בשיחת טלפון?
כמה את מסוגלת להזיז את האגו שלך?
כמה את אמיתית כלפי עצמך?
כמה את מדחיקה? כמה את סבלנית?
האם את מודעת להשפעת המילים שלך בכיתה?
כמה את מחייכת, לעומת כמה את זועפת?
האם את יכולה באמת לומר, 'זה לא מצליח, אני צריכה לשנות פרדיגמה'?
כמה את מסוגלת לראות את האחריות שלך בתוך הסיטואציה?
כמה סבלנות באמת יש לך?
כמה אומץ את מסוגלת לגייס לסיפור החינוכי?
כמה באמת את יכולה להרגיש את הילדים כילדים?
כמה באמת-באמת את אוהבת להיות מורה?
אי של מילים, מאת אריאלה בהלול-דימנד, ילידת העיר חיפה, גדלה בשכונת כרמליה, בעלת תואר שני בניהול-חינוך וספרות, אשר ניהלה את בית-הספר הפתוח בחיפה 21 שנים, במסגרתן מינפה את בית-הספר להצלחות והישגים רבים, תוך הפיכתו לבית-הספר המבוקש ביותר בעיר חיפה.
בספרה הרביעי, אשר רואה אור בהוצאת אופיר ביכורים, אחר כתיבת שני רומנים וספר שירה, מביאה לנו המחברת, מקבץ מרתק, במגוון רחב ביותר של תחומים, את תכתובות הדוא"ל אשר הפנתה למורים בהנחייתה לאורך השנים.
זוהי ההזדמנות שלכם ל"היכנס לראשם" של מורי ילדיכם, וללמוד כיצד נבנה הקו החינוכי-מנהלתי המצליח ביותר במערכת החינוך בעשרות השנים האחרונות.