X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
בדרך כלל כוכב זה נותן זמן של שנה למימוש הזדמנויות ופוטנציאל, אלא שבכל תהליך של נסיגה דווקא הקיצוניות מודגשת ולכן חשוב כפליים לשמור על פרופורציה במצב זה
▪  ▪  ▪
כוכב מיוחד [צילום: AP]

יופיטר הוא הכוכב שכולנו אוהבים לאהוב ובשבוע שעבר סיפרתי על תכונותיו... ולמי ששכח, הנה תזכורת.
בשבוע שעבר נכנס במזל עקרב לנסיגה אחד מהכוכבים היותר אהודים והמוכר גם בשמו צדק - יופיטר, עד לחודש אוגוסט 18. בדרך כלל כוכב זה נותן זמן של שנה למימוש הזדמנויות ופוטנציאל, אלא שבכל תהליך של נסיגה דווקא הקיצוניות מודגשת ולכן חשוב כפליים לשמור על פרופורציה במצב זה. לאחר יציאת הכוכב מהנסיגה חשוב מאוד שלא תפספסו שום הזדמנות ותקשיבו להצעות שהיקום נותן לכם.
להלן ההזדמנויות שעשויות להגיע לכל מזל:
טלה - כספים שיגיעו ממקומות שונים יעזרו לכם להתמודד עם כל הקשיים שחוויתם לאחרונה ותקופה חדשה עומדת לפניכם. נצלו אותה!
שור - אתם המזל שייהנו מיחסים בין אישיים מוצלחים במיוחד בתקופה הקרובה. יש לכם הזדמנות להכיר את המתאימים לכם או לשדרג את הקיים.
תאומים - בשנה הקרובה תוכלו לקדם עצמכם בכל הקשור לנושאי עבודה. יהיו לכם הזדמנויות חדשות בתחומים אלה והרשו לעצמכם לגוון ולשנות.
סרטן - ילדים והקשר שלכם איתם יעסיקו אתם מאוד כיוון שהם אלה אשר בסופו של דבר יכריעו את הכף כאשר תצטרכו לקבל החלטות משמעותיות.
אריה - תיתכן פריצת דרך בכל הקשור לנושאי המשפחה. השקיעו זמן ומרץ בניסיון לגרום לכך שכל הנוגעים בדבר יהנו מההתחדשות שלכם.
בתולה - זוהי תקופה מצוינת לקידום עצמכם והסביבה ולשפץ כל תחום כדי להפוך את החיים לנוחים לכם יותר. זה הזמן לחשיבה מחוץ לקופסא.
מאזניים - סוף-סוף אתם יכולים ליהנות כלכלית כתוצאה מביקור כוכב השפע. אל תפחדו לשנות תחומי עיסוק - הכסף הגדול עדיין לפניכם.
עקרב - זוהי השנה שלכם לקידום עצמכם בכל הנוגע להתחלות חדשות. ההזדמנות תגיע עבורכם השנה ועליכם ללמוד לקטוף את ההזדמנויות.
קשת - תוכלו להיות יותר יצירתיים בתחומכם. היכולת שלכם להגיע לתובנות רגשיות עמוקות תגבר ותוכלו להתגבר על משקעים שעצרו אתכם.
גדי - בתקופה הקרובה תוכלו להשלים עם האנשים הקרובים אליכם בתוך המערכת החברתית הסובבת אתכם ותרגישו רווחה והתחלה חדשה.
דלי - זה הזמן שלכם לעשות שינויים בכל הקשור לקריירה שלכם וייתכן שאתם בהחלט יכולים לקבל העלאה במקרה ותדרשו אותה.
דגים - התובנות העמוקות שאתם רוכשים יכולים לעזור לכם במימוש עצמכם ותוכניותכם. במידה וקיימת בעיה משפטית - תצליחו לפתור אותה.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - ונוס נמצאת בבית הכספים שלכם ומכיוון שהיא אחראית על מערכות יחסים ועל כספים, זה בדיוק הזמן הנכון לפעול בשני תחומים אלה
▪  ▪  ▪

טלה - שני כוכבים משמעותיים נמצאים במזל שלכם וגורמים לכך שתרגישו שאתם פעילים מהרגיל. הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת שנותן לכם את היכולת להבהיר את עצמכם בצורה רהוטה ומשמעותית, כך שתוכלו לגייס אחרים למטרות שלכם. ואילו הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים יביא אליכם את הפרגון המרבי מאנשים קרובים ורחוקים.
שור - בשלב זה של חייכם ולקראת החג המתקרב נראה שתאלצו להתפשר עם דעתם של הקרובים לכם ולא לעשות מה שאתם רוצים או מאמינים שהכי נכון לכם. ייתכן שגם לא תוכלו לומר את כל אשר עולה בדעתכם כדי לא לפגוע ולמעשה יהיה זה הדבר הנכון ביותר כרגע, כיוון שלעיתים רבות אתם פוגעים באחרים כשאתם מדברים בצורה ישירה מדי.
תאומים - השמש בשמיים מספרת לנו כי עכשיו אתם נמצאים בנקודה טובה מאוד בקריירה שלכם, גם אם הדבר גורם לכם לעיתים לדפיקות לב מואצות מהתרגשות. זה הזמן שלכם לבנות את עצמכם מבחינה חברתית ונראה שאתם מאוד בשלים לכך והיכולת שלכם לדבר ולהשפיע נמצאת במיטבה בתחומי החיים החשובים לכם.
סרטן - אתם נמצאים בנקודה משמעותית בחייכם ובין הצורך והיכולת לשלב בין התוכניות שלכם בעבודה ובין הצורך לשלב גם את חו"ל בנושא ובעיקר למטרות לימודים ועסקים. קיים אצלכם הרבה חוסר ודאות לגבי איך וכיצד אתם צריכים לנהוג ומהי הדרך הנכונה עבורכם. זה הזמן לבקש עזרה ועצה מחברים ואף להפעיל יחסי ציבור שהיו לכם מימים עברו למטרותיכם הנוכחיות.
אריה - יופיטר כוכב השפע מבצע את החנייה שלו הפעם בבית המשפחה שלכם כך שנראה שאתם עוברים שינוי משמעותי בתחום זה. בשורות טובות מחכות לכם והגיע הזמן שלכם להרגיש שאתם מתרחבים ועושים את הדבר הנכון בתחום זה. צעירים מכם במשפחה מאוד זקוקים לכם וחשוב מאוד שתתנו להם להרגיש שאתם נמצאים בשבילם כשהם זקוקים לכם.
בתולה - אתם נמצאים כחצי שנה לאחר יום ההולדת שלכם ולכן תקופה זו הופכת להיות מאוד משמעותית עבורכם הפעם ולמעשה בכל שנה בזמן הזה. עכשיו אתם נמצאים בשלב שבו חשבונות הנפש שלכם נותנים לכם את הפתרונות כיצד להגיע למקומות הנכונים לכם. ייתכן שלא כולם יפרגנו לכם על האומץ שאתם מתנהלים בו – אך חשוב מאוד שתהיו קשובים בעיקר לעצמכם.
מאזניים - כוכבים רבים יושבים בבית העבודה שלכם ולכן עכשיו זה הזמן לבנות לעצמכם תוכנית עבודה ולעבוד לפי שלבים וסדרי עדיפות נכונים. חשוב מאוד שלא תעמיסו על עצמכם יותר מדי כיוון שגם מבחינה בריאותית אתם נמצאים בתקופה יותר רגישה ולכן עומס יתר עלול להפיל אתכם לחולי. ייתכן שיהיו פעמים שתפלו בקלות למריבות – נסו להימנע מכך.
עקרב - הכוכב מארס נמצא בבית הכספים שלכם וגורם לכך שנושא זה הופך להיות הנושא המרכזי בחייכם. ייתכן שאתם מנסים למשוך זמן או להימנע מכל מה שדחוף, אך מומלץ לכם להקדים את המאוחר ולא לחכות לרגע האחרון. הסביבה הקרובה מכעיסה אתכם לעיתים קרובות למדי ולכן חשוב שגם בתחום זה תשמרו על פרופורציות.
קשת - הכוכב מארס שמביא איתו הרבה אנרגיה ועשייה נמצא במזל שלכם וגורם לכך שאתם רוצים לפעול במקסימום האנרגיה שלכם. בנוסף, הכוכב סטורן נמצא בבית הכספים וגורם לכם לקחת אחריות בכל התחום הזה. אתם חוששים מלעשות טעויות ולכן אתם נוטים להתייעץ עם כל מי שיכול לעזור לכם ואולם עדיף שתגיעו להחלטות לבד.
גדי - נראה שכל מה שקשור לבית ולמשפחה מעורר אצלכם עכשיו אי-ודאות ולא בטוח שאתם מקבלים משוב חיובי עם כל דעותיכם בבית. אל תיגררו לוויכוחים גם אם תרגישו שאתם לא נמצאים במקום הראשון אצל האנשים הקרובים לכם. זה הזמן שלכם להמשיך ולבנות את העתיד שלכם לפי התוכניות הראשוניות שלכם ולהצליח בהם.
דלי - בית הכספים שלכם מופעל על-ידי שני כוכבים מאוד משמעותיים. האחד הוא נפטון שגורם לכך שלא תמיד תראו את הדברים באור הנכון ואילו השמש בשמיים גורמת עכשיו לכם לראות את הדברים באור נוסף שהוא למעשה הנכון ולכן אתם חייבים לפעול לפי ראות עיניכם בשלב זה. נסו לגייס את הסביבה שלכם, לפעול למען המטרות החשובות לכם.
דגים - השמש הנמצאת במזל שלכם גורמת לכם לחוש שאתם יכולים להתחיל לפעול בכל תחום חיים בו תבחרו ואולם הפעם אתם חייבים לשתף גם את הקרובים לכם בתוכניותיכם ובעיקר בתחום הכספי הוא התחום הרגיש בשלב זה. חוסר היציבות בנושא זה עדיין משמעותי ולכן כדאי לכם לא לפעול בצורה שתסכן את כל תוכניותיכם.

תאריך:  11/03/2018   |   עודכן:  11/03/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ישי הנר
המנהלת המיתולוגית של בית-הספר הפתוח בחיפה בראיון מרתק מחדר המנהלת    אריאלה ניהלה את בית-הספר הפתוח בחיפה 21 שנה ובמסגרת ניהולה הביאה את בית-ספר למעמד של בית-הספר המוביל בעיר חיפה    עם צאת ספרה החדש, אנו נחשפים לעמדותיה במגוון רחב של נושאים שעל הפרק
יבשם עזגד
מה באמת צריך כדי להפיק סרט קולנוע טוב, ומה זה אומר על דונלד טראמפ
איתמר לוין
חפץ טען שהוא סבל מתנאי מעצר קשים שפגעו בו פיזית ונפשית - והמדינה לא הכחישה. יהיה מקום לדון בשאלה, האם במצב זה יש תוקף להסכם עליו חתם ולעדות שבאה בעקבותיו
אלעזר לוין
איזי כהן שהתפטר ממנכ"לות כלל ביטוח ערב גיל פרישה לא-מחייב היה איש ביטוח 35 שנה, חצה את הקווים לנדל"ן, וחזר וחצה אותם לביטוח    אלשטיין הצביע נגד הארכת החוזה איתו    היורשת – ענת לוין?
איתמר לוין
מה קורה כאשר המשטרה, שירות בתי הסוהר, הפרקליטות והמדינה בכלל צריכים לקיים את החוק ואת פסיקת בתי המשפט? במקרים רבים, לא קורה כלום: הם פשוט מצפצפים - אם משום שלא אכפת להם ואם משום שזה מה שנוח ומתאים להם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il