X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
כדאי לכם לשמור את המספר שלהם בטלפון המלאכים שיבואו לחלץ אתכם אפילו באמצע הלילה
▪  ▪  ▪
המלאכים בצהוב

חשבנו לעשות לכם היכרות איתם אבל האמת אין מצב שלא נתקלתם בהם כבר, פגשתם בשטח, שמעתם מחבר או בן משפחה או שקראתם עליהם ברשתות החברתיות. המלאכים בצהוב. יש כאלו שנוהגים לכנות אותם כך אבל הם מעדיפים לקרוא לעצמם פשוט ארגון ידידים - סיוע בדרכים. בראש העין אגב, קיים סניף גדול ופעיל מאוד של הארגון, בניהולו של ירון הלוי וסגנו רונן רצון, החולש על כל העיר והאזור מסביב.
למי שפחות מכיר אז בבקשה: ארגון ידידים הוא מיזם חברתי-התנדבותי שהוקם לפני כ-13 שנה. מטרת הארגון ומתנדביו להעניק עזרה ראשונה שאינה רפואית ושאינה מצריכה ידע מקצועי בדרכים ובבתים, 24 שעות ביממה, כל יום ויום במהלך השנה למעט שבתות וחגים.
הארגון מסייע במגוון תחומים ברחבי הארץ כגון: סיוע בפנצ’ר, התנעת רכבים, מילוי מים, שמן או דלק בכבישים מהירים, פתיחת רכבים נעולים באמצעות ציוד מקצועי וללא כל נזק ובפרט אם חלילה ילד ננעל בתוכו, חילוץ ממעליות תקועות ועוד.
ארגון ידידים מונה למעלה מ-15,000 מתנדבים ומתנדבות בכל רחבי הארץ מכל גווני האוכלוסייה. אזרחים מן השורה אשר שמו לנגד עיניהם מטרה אחת: סיוע לזולת ללא תנאי ותמורה, דבר הגורם לריבוי הערבות ההדדית בעם. הארגון עובד בשיתוף פעולה הדוק עם משטרת ישראל, מד"א וכיבוי אש ומהווה כוח סיוע בקריאות לעזרה של תושבים. ברבים מהסניפים בארץ מתנדבים גם נערים בסיכון המשמשים כמוקדנים במוקד הטלפוני של ידידים. בסניף ראש העין פעילים 238 מתנדבים ומתנדבות.
מה שמחזיר אותנו לעיר שלנו - ראש העין. השבוע (שני) נפגשו ראש עיריית ראש העין שלום בן-משה, אופיר כהן - עוזר ראש העיר, ואורלי אנקונינה - רכזת ההתנדבות העירונית בעיר, עם מנהלי ארגון ידידים - סיוע בדרכים. הפגישה נערכה בלשכתו של ראש העיר ונכחו בה מנכ"ל ארגון ידידים - ישראל אלמסי, סגנו לייזי שטרן, ומנהל סניף ראש העין - ירון הלוי.
ראש העיר קיבל סקירה מקיפה על הפעילות של הארגון ברחבי הארץ בכלל ובאזור מרחב 444 בפרט. בנוסף הוא שמע ממנהל סניף ראש העין על הפעילות הענפה בסניף ראש העין בו מתנדבים מאות מתושבי העיר והאזור. ראש העיר התפעל ממספר האירועים המתקבלים מדי יום והודיע כי יפעל במחלקות העירייה השונות לסיוע בקידום פעילות ארגון ידידים בעיר ראש העין.
נושאים רבים הועלו במהלך הפגישה אשר מטרתם להגדיל את מגוון אפשרויות הארגון לפעילות אזורית ולגיוס מתנדבים חדשים. בין השאר דובר בפגישה על הקמת מערך משותף לפרסום פעילות הארגון במדיות השונות העומדות לרשות העירייה ובמדיה העירונית, כגון שלטי חוצות ועיתונות מקומית. עם עלייה בחשיפה של הארגון וריבוי המקרים בראש העין נוצר צורך לגיוס מתנדבים נוספים. עוד סוכם כי עיריית ראש העין תצא בקריאה רשמית מטעם העירייה לתושבי העיר להצטרף לשורות הארגון ולהתנדב בסניף העירוני.
במסגרת שיתוף הפעולה המתקיים בין הארגון לבין העירייה הוחלט כי יתקיים סנכרון מלא עם המוקד העירוני וכן עם הפיקוח העירוני. סנכרון שכזה יאפשר הרחבה של פעילות וסיוע במקומות שונים בעיר וכן תיאומים מלאים בין עובדי הפיקוח העירוני לבין המתנדבים.
בדומה לרבים מן הסניפים ברחבי הארץ, גם בראש העין הבינו כי ישנו צורך לפעילות מתאימה לנוער בסיכון. לכן הוחלט בפגישה לפעול להקמת מסגרת שכזו לנוער וכן לקרוא לנערים בעלי מחויבות אישית התנדבותית לקחת חלק פעיל במוקד הטלפוני של ידידים.
בעיריית ראש העין ובהנהלת ידידים ציינו כי שיתוף הפעולה הפורה של ארגון ידידים יחד עם ראש העיר ומנהלי המחלקות השונות מועילה ותועיל רבות להמשך עשייה בלתי פוסקת למען תושבי העיר. הארגון מצטרף לשלל ארגוני המתנדבים בראש העין ויהווה חוליה משמעותית בסיוע לתושבים בזמני מצוקה וצורך בסיוע.
לפניות לארגון ידידים - סיוע בדרכים: 053-3131310. המוקד פעיל 24 שעות ביממה למעט שבתות וחגים.

תאריך:  04/07/2019   |   עודכן:  04/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אופיר כהן / Ofir Choen
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עזרא מורד
"יהודי עמארה - דפים נסתרים מן ההיסטוריה של יהדות בבל"    יקצר המצע מלספר את מעלותיו של ספר חשוב זה ויטיבו חוקרים באקדמיה לעיין בו וללמוד את תוכנו וכן היהודים יוצאי העיר עמארה ומחוז מישן להשיגו וליהנות מחידושיו
חגי קמרט
הפחד הראשוני של הדוברת מעצמה (כמו שאומרים אני פוחד מעצמי יותר מאשר מאחרים) והפחד הנוסף של חשכת העולם עליה (כמו שאומרים חשך עלי עולמי)
עליס בליטנטל
המחזמר "לזרוס" העולה במרכז ענב הוא כמשב רוח מרענן, בטעם של ברודווי או הוסט אנד    המחזמר שכתב האמן הגאון דייויד בואי עם אנדה ולש, נשאר נאמן לפואטיקה של בואי, כשהכל מושר בשפה המקורית - האנגלית, ומשוחק בעברית, ומבצעים אותו זמרים ורקדנים מהמעלה הראשונה    טעם של עוד
חיים נוי
מפגן מרשים של מוזיקה ואורות - זמרים מעולים - תוכן משמים - מרכז עינב גן העיר תל אביב
אלי אלון
בחורף שנת 1953 הסעירה את מדינת ישראל הצעירה שזה לא מכבר הוקמה, פרשת אינוס ורצח מזעזע של ילדה בת 4.5 רחל (רוחל'ה) לוין משכונת נווה יהושע ברמת גן    גופת הילדה התגלתה בשדה ליד חירייה סמוך לצומת מסובים, כשעל גופתה סימני אלימות קשים    בבדיקה נמצא כי נאנסה טרם הירצחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il