X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
אהוד ברק משקר לגבי קרן וקסנר וג'פרי אפשטיין, ומה שהכי חמור - הוא מפגין אטימות מוסרית מוחלטת לגבי טיב המעשים שביצע מי שקשור אליו בהיקפים של מיליוני דולרים
▪  ▪  ▪
עד גיל 92? [צילום: פלאש 90]
עליו לא מתנפלים
מה שאמר אהוד ברק על ג'פרי אפשטיין, חמור פי כמה מדבריו של השר רפי פרץ על טיפולי ההמרה להומוסקסואלים. פרץ הביע דעה (לגיטימית!) בנושא חברתי-פסיכולוגי; ברק שיקר לגבי עבירות מין מהחמורות ביותר שיש. פרץ הוא שר החינוך; ברק רוצה להיות ראש הממשלה. אבל ניחוש אחד מדוע דבריו של ברק לא עוררו אחוז אחד מהסערה שעוררו אלה של פרץ. כי פרץ פגע בבבת העין של השמאל והליברלים, בעוד ברק נתפס כתקווה להפיל את בנימין נתניהו. התוצאה ברורה.

לאהוד ברק יש נטייה מאוד מעניינת: לא לדעת מה קורה סביבו. הוא לא ידע על הגיוס הבלתי-חוקי של תרומות באמצעות עמותות לקמפיין שלו ב-1999. הוא לא ידע שבביתו מועסקת עובדת זרה בניגוד לחוק. הוא לא חשב שג'פרי אפשטיין הורשע בעבירה חמורה. ועושה רושם שאפילו הוא לא יודע תמורת מה קיבל 2.3 מיליון דולר מקרן וקסנר.
בואו ננתח את מה שאמר ברק אתמול (13.7.19) בראיון לרינה מצליח, ונגלה שיש לו עוד תכונה: הוא שקרן ממש לא מוצלח. השקרים שלו כל כך בוטים, עד שקשה להאמין שזהו האדם שנחשב לאחד המבריקים ביותר שהגיעו לצמרת המדינה.
ברק על קרן וקסנר: "אני מתכוון להיות פעיל עוד 15 שנה ולהתפרנס מאותם דברים - אני נשאר לפחות עוד 15 שנים בזירה - ואני לא יכול להרשות לעצמי לאבד את כושר ההשתכרות מלחצים פוליטיים. אני נותן ייעוץ גם במקומות אחרים, לפעמים הרווחתי יותר כסף תמורת פחות עבודה מאשר קרן וקסנר. אם אפול פעם אחת למלכודת הזו שאני אספר - איש לא ישכור את שירותי".
האמת: ברק בן 77. קצת קשה להאמין שהוא יתפרנס עד גיל 92 ממתן שירותי ייעוץ, מחקר, נאומים או מה שזה לא יהיה. חוץ מזה, מה ברק אומר לנו? שהוא חוזר לזירה הפוליטית רק כשלב ביניים? או שהוא בעצמו אינו מאמין שייבחר לכנסת הקרובה? במילים אחרות: האם ברק חושב שבקרוב הוא שוב יתפרנס בצורה פרטית?
כאדם פרטי, ברק אכן אינו חייב דין וחשבון לאיש (פרט לרשות המיסים). אבל כפי שהראה יואב יצחק ב-News1, ברק קיבל את הכסף מקרן וקסנר כאשר היה פעיל מאוד בזירה הפוליטית, גם אם לא מילא תפקיד רשמי. וכאשר הוא מבקש שוב את אמון הציבור - זכותו לפרטיות פוחתת. בארה"ב מקובל מאוד שפוליטיקאים בכירים מפרסמים את דוחות המס שלהם (למעט דונלד טראמפ). שום גוף בינלאומי רציני אינו רואה בעיה בכך שפוליטיקאים שקיבלו ממנו כסף, חושפים בפומבי כמה קיבלו ותמורת מה. לכן, ההתעקשות של ברק שלא לומר תמורת מה קיבל את הכסף (שהיה גדול פי כמה ממענקים רגילים של הקרן), למרות שקרן וקסנר אומרת שאין לה בעיה - מעוררת תהיות, תמיהות ואפילו חשדות.
ברק על ג'פרי אפשטיין: "גם הצמרת של החברה האמריקנית, כולל נשיאי אוניברסיטאות ופוליטיקאים בכירים, נמצאו במיליה שלו לאחר שהורשע. הם לא הבחינו בדברים שבהם הוא מעורב עכשיו, אז בוודאי שאי-אפשר היה לצפות ממני להבחין בהם".
האמת: אין שום ראיה לכך שבכירים אמריקנים עמדו בקשר עם אפשטיין אחרי הרשעתו ב-2008. לא היה צריך עיניים טובות במיוחד כדי "להבחין בדברים שבהם הוא מעורב עכשיו", כי אפשטיין עצמו הודה בכך ששידל קטינות לזנות. העבירות המיוחסות לו כעת מבוססות על העובדות בהן הודה כבר אז; מה שהשתנה הוא המסגרת המשפטית. לברק כנראה יש משקפי קסם, המאפשרות לו ראייה סלקטיבית: בעמותות שלו, בעובדת בביתו, בקשריו עם אפשטיין.
ברק עוד על אפשטיין: "כתב האישום בו הורשע ב-2008 לא היה חמור".
האמת: אפשטיין הודה והורשע בפדופיליה. הוא נשלח ל-13 חודשי מאסר ונרשם כעבריין מין. לפי אהוד ברק, יש להדיח ראש ממשלה מכהן על כתב חשדות - אבל ראש ממשלה לשעבר ובעל יומרות להיות ראש ממשלה לעתיד, יכול לקיים קשרים עסקיים וחברתיים עם פדופיל מורשע ולקבל ממנו מיליונים. ומתברר, שהקשר הזה שריר וקיים עד עצם היום הזה, ועכשיו אולי ברק חושב שאולי צריך לעשות אולי משהו. כל זה מלמד, שיש לברק בעיה מוסרית חמורה ביותר הפוסלת אותו מכל תפקיד ציבורי.

תאריך:  14/07/2019   |   עודכן:  14/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ברק ללא מוסר
תגובות  [ 13 ] מוצגות  [ 13 ]  כתוב תגובה 
1
של התקשורת
יושר סלקטיבי  |  14/07/19 08:37
2
שאלה לפרקליט
חםםם  |  14/07/19 08:41
3
איתמר לוין משמיצן מטעם ביבי ל"ת
יהודה דרורי  |  14/07/19 09:13
 
- על מה
תלין?  |  14/07/19 11:14
 
- מתחנף לביבי... ברור כל כך ל"ת
עזרא מנצור  |  14/07/19 11:49
 
- לא נכון. איתמר ישר דרך וכותב נ
ק.ר.  |  17/07/19 11:22
4
הסחת דעת מאלוף השחיתות, ביבי
עזרא מנצור  |  14/07/19 11:32
 
- אפילו את המעט הזה, נסיון להסחת
אברהם 101010  |  14/07/19 12:41
 
- אתה מעורר רחמים תן קצת לטירוף
7890  |  14/07/19 17:34
 
- צבוע - תסתכל במראה !!! ל"ת
למתכנה מנסור  |  14/07/19 17:39
5
זה הזמן לחקור את ברק גנץ ויאיר
אקטואלי  |  14/07/19 15:25
 
- דייסה של שטויות+נסיונות השמצה
יהודה דרורי  |  14/07/19 23:07
6
מישהו זוכר את ידידו של הפדופיל
צורי  |  14/07/19 17:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת אפשטיין
עידן יוסף
יו"ר ישראל דמוקרטית: "מטילים עליי אימה, זה ספין גדול. חשוב שהשמאל לא יפול למלכודת, אין לגבי טענה על כל עבירה"    "כתב האישום נגד אפשטיין לא היה חמור"    מוכן להיות מס' 2 של עמיר פרץ
איתמר לוין
אלכס אקוסטה היה בשנת 2008 התובע שחתם עם ג'פרי אפשטיין על הסדר הטיעון המקל    טען שלשום שדווקא הוא שדרש להחמיר; תובעים לשעבר אמרו שתיאורו לא היה אמת
עידן יוסף
פרסם על-כניסתו של ברק לשותפות עם עבריין המין המורשע ב-2015 בחברת הזנק    ראש הממשלה דרש לפתוח בחקירה נגד ברק שצייץ בתגובה בטוויטר: "אין מה לחקור - אני מודה. נתתי הזדמנות שנייה. גם לג'פרי, גם לביבי. שניהם הסתבכו כהוגן בפלילים"
איתמר לוין
אלכס אקוסטה חתם ב-2008 על ההסדר המקל עם המיליארדר הפדופיל, ואומר שהאווירה אז הייתה שונה לחלוטין מאשר כיום    תובעים לשעבר מכחישים את גרסתו והדמוקרטים דורשים שיתפטר
איתמר לוין
ההסדר משנת 2008 עם ג'פרי אפשטיין הקל על העמדתו לדין שוב ויוכל להיות ראיה מרכזית נגדו, אבל לתביעה עדיין יש הרבה עבודה - כותב רנאטו מריוטי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il