X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
קרוב לוודאי שג'פרי אפשטיין רכש מניות בחברות - בלשון רבים - שמוביל אהוד ברק. במצב כזה, אי-אפשר לכפות עליו למכור אותן וקיימים קשיים מעשיים במימוש עסקה כזאת
▪  ▪  ▪
עוד ועוד סימני שאלה [צילום: גילי יערי, פלאש 90]

בתוך בליל השקרים והשטנה שפיזר אמש (יום ד', 17.7.19) אהוד ברק, היה משפט שראוי ליותר תשומת לב מכפי שניתנה לו. "הנחיתי את עורכי דיני להוציא חברות שהוא קשור אליהן מהשקעותיהן בחברות שאני קשור בהן", אמר ברק על שותפו הפדופיל ג'פרי אפשטיין.
יש כאן שתי נקודות חשובות. האחת: ברק דיבר על "חברות שאני קשור בהן". חברות, בלשון רבים. עד כה ידענו - ובזכותו של גידי ויץ, ולא חלילה משום שברק שיתף אותנו במידע - שאפשטיין השקיע בחברה אחת של ברק: חברת ההזנק Carbyne. באלו עוד חברות מדובר וכמה כסף קיבל ברק משותפו הפדופיל? סָתם ולא פירש.
השנייה: ברק יכול להנחות את עורכי דינו כמה שהוא רוצה; קרוב לוודאי שהוא לא יכול להכריח את אפשטיין לצאת מאותן חברות. השקעות בחברות הזנק נעשות כמעט תמיד תמורת מניות או אופציות, כך שהמשקיעים הופכים להיות שותפים באותן חברות. אי-אפשר לכפות על אדם למכור את מניותיו או לוותר על האופציות שלו. אפשר לבקש ממנו, אפשר להציע לו, אפשר לנהל איתו מו"מ. אי-אפשר "להוציא אותו", כפי שאמר ברק. לכל היותר ברק יכול לבקש - ואם אפשטיין יסכים, זה אומר שהיחסים ביניהם עמוקים מכפי שברק מוכן להודות.
נמשיך הלאה. גם אם אפשר לשכנע או לכפות, הרי שמישהו צריך לקנות את אותן מניות או אופציות. האם המשקיעים/השותפים האחרים באותן חברות יסכימו לקנות את מניותיו של אפשטיין? האם הם יסכימו שרק חלק מהם יקנו, ובכך יגבירו את כוחם? האם המחיר לא יהיה גבוה מדי, משום שברק לחוץ להוציא את אפשטיין? ואם יימצא קונה חיצוני - האם יש ליתר המשקיעים זכות סירוב ראשונה? ומה אם מדובר בחברות כושלות, שאיש אינו רוצה את מניותיהן ואיש אינו רואה סיכוי לאופציות שלהן?
אפשרות אחרת היא (ובאדיבותו של ברק אנחנו מגששים באפילה) שאפשטיין הלווה כסף לאותן חברות. זו אפשרות רחוקה יותר, אך לא בלתי מציאותית. ואז נשאלת השאלה, מדוע ברק לווה כסף מאדם פרטי (ופדופיל מורשע) במקום מבנקים, גופים מוסדיים או קרנות. והשאלה העוד יותר גדולה היא, האם לחברות יש כעת כסף לפרוע את ההלוואות. ואם לא - האם ברק ושותפיו מוכנים להביא כסף מהבית כדי לפרוע אותן. וצריך יהיה גם לקבוע את תנאי הפרעון המוקדם, שמן הסתם יעלה לחברות בפיצוי לאפשטיין על הריבית שיפסיד.
כל יום שעובר מעלה עוד ועוד סימני שאלה על טיב הקשר בין ראש ממשלת ישראל לשעבר לבין עבריין המין המורשע. אפשר להאמין שברק לא היה מעורב בתעלולי המיטה של אפשטיין. ברור לחלוטין שחשיפת התעלולים הפליליים הללו כלל לא הפריעה לו. במקום להודות בטעותו ולהבטיח לעשות את המירב כדי לתקן אותה, ברק מוכר לנו בלופים שהם עלבון לאינטליגנציה. ומאחר שמטרת-העל - להפיל את בנימין נתניהו - מקדשת את כל האמצעים, יותר מדי אנשים מוכנים לקנות את הכזבים שלו. לא אנחנו.

תאריך:  18/07/2019   |   עודכן:  18/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אהוד ברק לא יכול "להוציא את אפשטיין"
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
ברק יגיד כל דבר כדי להשיג
קובגר  |  18/07/19 13:40
2
עיר
מקלט  |  18/07/19 14:53
3
בנוגע לתעלולי המיטה
הגלשנית  |  18/07/19 19:01
4
לא ביבי לא חוקרים!!!
אורי... .  |  19/07/19 06:14
5
לא ביבי לא חוקרים!!!
אורי... .  |  19/07/19 06:14
6
ברק ותעלוליו
ולדמיר   |  19/07/19 13:06
7
דרושה חקירה מהירה
שורת המתנדבים  |  19/07/19 14:32
8
נציב שרות המדינה צריך להודיע
איפה השלטון  |  19/07/19 18:35
9
כמה זמן יקח עד שטראמפ יורה
הוועד נ' פדופילים  |  20/07/19 01:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת אפשטיין
איתמר לוין
הסדר הטיעון עם אפשטיין בספטמבר 2007 כלל הודאה שלו בשידול לזנות של עשרות קורבנות, כולל ילדות, בשנים 2005-1999    זה לא מפריע לברק לטעון שחשב המדובר היה ב"מעידה חד-פעמית" ושרק כעת "הסתבר אחרת"    אם ברק במקרה פספס את ההסדר של חברו ושותפו, מה שפורסם באפריל 2017 ובנובמבר 2018 היה חייב לטלטל אותו - אבל זה לא קרה
עידן יוסף
יו"ר ישראל דמוקרטית אומר כי בנו של ראש ממשלה שחי כפרזיט וזוכה להגנה ציבורית - זו חרפה    "חשבתי שלאפשטיין הייתה מעידה חד-פעמית"    קורא לאחדות עם מרצ והעבודה
איתמר לוין
דורש מהעיתון להסיר מיידית את הפרסום על ביקורו בביתו של ג'פרי אפשטיין, להתנצל ולשלם "פיצוי משמעותי על הפגיעה הקשה במוניטין ועל המצוקה, הסבל וההשפלה" שנגרמו לברק
איתמר לוין
רשת NBC מצאה בארכיונה קטע קצר בו נראים השניים בעת מסיבה באחוזת מאר-א-לאגו, בחברתן של מעודדות פוטבול    טראמפ שיתף את אפשטיין בדעתו על הבחורות הרוקדות: "היא לוהטת"
מירב ארד
יו"ר ישראל דמוקרטית צפוי להתייחס הערב לפרסומים בכינוס מפלגתו בתל אביב    צייץ: "עד היום לא חשבתי שזו ידיעה עיתונאית. בקרוב חשיפה של קולקציית הצעיפים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il