X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הר-הבית - לא ליהודים

חורבן עכשיו

מה שהרשו הביזנטים והמוסלמים כאשר שלטו בארץ ישראל, לא מרשה הממשלה היהודית. זוהי כניעה מבישה לטרור המוסלמי - המשך ישיר של רפיסות מדינית ותוצאה ישירה של משטרה העסוקה ביחסי ציבור במקום במילוי תפקידה
▪  ▪  ▪
"ילדים, אל תעזו להתפלל" [צילום: סילמן חאדר, פלאש 90]

1. מאז הקמת המדינה, וביתר שאת מאז מלחמת ששת הימים ושחרור העיר העתיקה, מתחבטים רבים בשאלה כיצד ניתן להרגיש בימינו את חורבן בית המקדש. משטרת ישראל וממשלת ישראל סיפקו לנו היום (יום א', 11.8.19) הוכחה נחרצת לכך שהחורבן עדיין כאן: ליהודים אסור לעלות להר-הבית בתשעה באב. ולא משנה אם האיסור היה לדקה, לשעה או בכלל.
"היהודים יבואו להר-הבית פעם בשנה למקום הזה ויבכו ויקוננו" - מספר תייר נוצרי בשנת 333, כאשר ירושלים הייתה בשלטון הביזנטים. החליף עומר הרשה ליהודים להקים בית תפילה על הר-הבית במאה השביעית, מתאר "ספר המועדים", ומאז נמשכה התפילה בהר ברציפות עד התקופה הצלבנית. "בתחילת התקופה הערבית [המאה ה-11] הורשו יהודים להתפלל בהר-הבית ואף שירתו בתפקידי עזר באחזקת המבנים" - מספר "מדריך ישראל החדש". המסקנה: מה שאפשרו המשטר הנוצרי והמשטר המוסלמי, לא מאפשר המשטר היהודי.
2. כדאי להזכיר, כי מגבלות על-כניסת יהודים להר-הבית קיימות בצורה קבועה, ובראשן האיסור על תפילת יהודים בו. יהודי שייתפס שותה מים ומברך "שהכל נהיה בדברו", יסולק מיד ועלול גם להיעצר. כן, זה בדיוק המצב: היהודים הם היחידים שאסור להם להתפלל בהר-הבית, וממשלת ישראל היא היחידה בעולם האוסרת על יהודים להתפלל. תארו לעצמכם שזה היה קורה בכל מקום אחר.
3. הסיבה היא כמובן הטרור המוסלמי. מאז החלטתו האומללה של משה דיין להחזיר לווקף את מפתחות הר-הבית, מיד אחרי מלחמת ששת הימים, הר-הבית הוא אקס-טריטוריה. המוסלמים עושים שם כל העולה על רוחם, החל מחפירות ארכיאולוגיות בלתי חוקיות ההורסות בצורה שיטתית שרידים יהודיים, וכלה בצבירת נשק לצורך התקפות קטלניות נגד כוחות הביטחון ואזרחים ישראלים.
המילה terror משמעותה פחד - וזה מה שרוצים להשיג כל מי שמשתמשים בו. המטרה המרכזית היא להטיל אימה ובכך לשבש את החיים הסדירים, ככלי להשגת יעדים פוליטיים. זה בדיוק מה שעושים המוסלמים בהר-הבית: יוצרים פחד שמא יתפרעו, ובכך משתקים את ממשלת ישראל וכוחות הביטחון שלה. מדינה שלרשותה עומד הצבא החזק ביותר במזרח התיכון, עושה במכנסיים מול קבוצה של מסיתים ידועים היטב ומנהיגי טרור מוכרים היטב, המסתתרים מאחורי כסות של אנשי דת.
יש לזה תירוץ: המקום רגיש ונפיץ. נכון; אז מה? הוא רגיש ונפיץ משום שאתם מאפשרים לטרוריסטים להפוך אותו לכזה, משום שאתם הודעתם קבל עם ועדה שאין לכם כוונה לאכוף בו את חוקיה של ישראל. במקום לשנות את המצב המופרע הזה, אתם מעצימים אותו ומנציחים אותו - ואז משתמשים בו כהסבר לאימפוטנציה שלכם.
4. זה גם מתקשר לאופיה של משטרת ישראל בשנים האחרונות. משטרה שקודם כל חושבת מה יאמרו עליה, ורק אחר כך בודקת איך זה מתיישב עם תפקידה וחובותיה. משטרה שאנשיה לא ינקפו אצבע נגד נכים החוסמים צמתים מרכזיים, אבל תשבור את העצמות לחרדים שחוסמים צמתים בשכונותיהם - כי הראשון מצטלם רע מאוד, והשני מצטלם טוב מאוד. משטרה העסוקה בהוצאת הודעות לתקשורת העמוסות בטפיחות ילדותיות על שִכְמָהּ, ורצה לבית המשפט כדי לקבל איסורי פרסום על חקירות תקועות.
למה המשטרה צריכה בעיות על הר-הבית? אם מפחדים שהמוסלמים ישתוללו, אז עושים את הדבר הכי פשוט: מונעים מיהודים להיכנס לשם. בדיוק כך. לא מסלקים את המתפרעים, לא פועלים מראש נגד המסיתים, אלא מרחיקים את מי שעלולים להיות הקורבנות. לפי ההיגיון הזה, משטרת התנועה צריכה להתמקד בסילוק הולכי הרגל כדי שנהגים שיכורים לא יפגעו בהם, והדרך להילחם בעבירות מין צריכה להיות בכליאת נשים בבתיהן. כן, זה בדיוק אותו היגיון.
5. אומרים לנו שאם מדינת ישראל הייתה קיימת, השואה לא הייתה מתרחשת, שחיל-האוויר שלנו היה מפציץ את אושוויץ. אני מקווה ומאמין שזה נכון. אבל כאשר מדינת ישראל מונעת מיהודים להיכנס למקום הקדוש ביותר ליהדות ביום המשמעותי ביותר של השנה, וזאת רק משום שהיא מפחדת מפני מה שעלולים אויביה לעשות בתגובה - מתגנב ספק ללב.

תאריך:  11/08/2019   |   עודכן:  11/08/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חורבן עכשיו
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
יש גם "רבנים" שאוסרים על
תל-אביבי  |  15/08/19 15:47
2
מה שם מדריך הסיור בהר הבית?
מי יודע?  |  15/08/19 19:34
 
- ד"ר חגִי בן ארצי, מרצה ליהדות ל"ת
אח של שרה נתניהו  |  16/08/19 00:06
3
חיל האויר לא היה מפציץ
שמואל א'  |  18/08/19 05:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות חגים ומועדים
איתמר לוין
תשעה באב אינו יום אבל דתי אלא לאומי, והוא מחייב הפקת לקחים במישור של הציבוריות הישראלית והיהודית. העבירות שהובילו לחורבן עדיין איתנו, והדרך לגאולה חייבת לעבור במחייתן
עידן יוסף
העיר העתיקה תיסגר לכלי רכב פרטיים והגישה תהיה בתחבורה ציבורית שתתוגבר    כוחות ההצלה נערכים בכוחות מתוגברים    הקרן למורשת הכותל תעביר שידור חי מהקינות ותחלק כיבוד בסיום הצום עד השעות הקטנות של הלילה
חניאל פרבר
עיקר הבכייה בלילה, ובלילה אין איש שבא לנחמה ולמנעה מלבכות, לפיכך היא בוכה והולכת, ואולי הטעם שהיא בוכה בלילה ולא ביום כדי שלא יראו אותה אויביה וישמחו לאידה
איתמר לוין
מבקרים שיביאו איתם מזון לבתי החולים בפסח, יופנו לצרוך אותו במתחמי שיוקמו בחצרות בית החולים    המדינה אינה אומרת מה יקרה אם המבקרים יתעקשו להכניס את האוכל או במקרים של חולים המרותקים למיטותיהם
ציפורה חלפון
הלקח שלי מסיפור רות המואבייה הוא הנחישות שבה היא התמודדה עם הקשיים    יהדות לא עוסקת בכוונות אלא במעשים, בחיים    ביהדות אתה נבחן בעשיה    הגיור הוא בר-השגה ןזו לא מלאכה קשה וכשיש רצון ונחישות זה אפשרי    כל המתגיירים בחרו בדרך הקשה להיכנס לעם המיוחד הזה שעבר כל כך הרבה והוא מוכן לכך כי יש לו יעוד    מגיע לכם נתיב אמיתי!
רשימות נוספות
פחות ערבים נולדים בירושלים  /  עידן יוסף
מהדורת הגבינות של גד לשבועות  /  גלית יצחק-אוגנוב
המשטרה נכנסה להר-הבית; הפרות סדר במקום  /  איציק וולף, מירב ארד
נלחמת  /  אורנה רב-הון
הרהורים בעקבות מגילת רות  /  איתן קלינסקי
לקראת שבועות: חלב או תחליף לחלב?  /  עינת מזור-בקר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il