X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מה היה עושה לשמאל ולערבים [צילום: אורן בן חקון, פלאש 90]
לאן בן-גביר לוקח אותנו
איתמר בן-גביר מנסה בכל כוחו לצרף את ישראל לרשימה של מדינות מאוד מסוימות, ואת כל זה הוא עושה בגיבויו של בנימין נתניהו. זו לבדה סיבה מספקת לשאוף להפיל את ממשלת ההרס הנוכחית

במדינות מאוד מסוימות יכול השר המופקד על המשטרה להורות על מעצרם של אזרחים ללא משפט. במדינות מאוד מסוימות שירותי הביטחון עוסקים בשיטור. במדינות מאוד מסוימות הדרג המדיני נותן גיבוי לשוטרים הפועלים באלימות כלפי מתנגדיו. איתמר בן-גביר מנסה בכל כוחו לצרף את ישראל לאותן מדינות מאוד מסוימות.
מעלליו של הגזען הפשיסט הזה, העבריין המורשע הזה, תומך הטרור הזה, יכולים למלא ספר שלם. זה התחיל לפני עשרות שנים, כאשר צה"ל סירב לגייס אותו בשל קיצוניותו. זה נמשך כאשר תלה בסלון ביתו את תמונתו של ברוך גולדשטיין, שהייתה שם עד לפני שנתיים. וזה מגיע לשיא כעת, כאשר הוא המופקד על לא פחות מאשר משטרת ישראל.
נניח בצד את העובדה שמדובר בשר הכושל ביותר בתולדות המדינה, ולא רק בתחום שלו אלא בכלל; המספרים האדומים מדם הרי זועקים זאת מדי יום. נניח בצד את העובדה שהפרובוקטור הזה מסוגל להבעיר את כל המזרח התיכון, ודומה שהוא אפילו שואף לכך. מה שהרבה יותר חמור הוא, שזהו שר שבכל מדינה מתוקנת לא יכול היה להתקרב לממשלה, על אחת כמה וכמה - לקבל את האחריות על המשטרה וביטחון הפנים.
גזענות ורודנות הם המדריכים את בן-גביר בכל מהלכיו. הוא מתנגד לצווים מינהליים כאשר מדובר ביהודים, ורוצה סמכות לעצמו להוציאם כאשר מדובר בערבים. הוא רוצה להפעיל את השב"כ רק נגד הפשיעה במגזר הערבי, על כל הפגיעה החמורה בזכויות יסוד הכרוכה בכך. הוא רוצה "משמר לאומי" שיהיה כפוף רק לו, ומבטיח להפעילו בראש ובראשונה מול ערביי ישראל. הוא מעניק גיבוי לשוטרים אלימים המכים את מתנגדי הרפורמה המשפטית, וזועק מרה כאשר אותה אלימות מופנית כלפי אנשי ימין.
הרושם הברור הוא, שאם היה יכול - בן-גביר היה מפעיל כלפי אנשי השמאל וכלפי ערביי ישראל את השיטות האפלות ביותר. מאחר שברוך ה' זה עדיין איננו אפשרי בישראל, הוא עושה - או לפחות מנסה לעשות - את מה שהכי קרוב לשם: מעצרים ללא משפט, כלים של משטרה חשאית, גיבוי לאלימות פיזית.
הגזען והרודן הזה בוחש כעת במינויים הבכירים ביותר במשטרה, לאחר שכפה על המפכ"ל להדיח בצורה בלתי חוקית את מפקד מחוז תל אביב משום שטיפולו בהפגנות לא נשא חן בעיניו. ואתם יודעים עם מי הוא מתייעץ בנושא הזה? עם בנצי גופשטיין, אולי הגזען המגעיל ביותר בישראל, העומד לדין על הסתה לגזענות. זה האיש שבן-גביר מאפשר לו להתערב במינוי מפקדיה הבכירים ביותר של המשטרה.
אסור כמובן לשכוח לרגע מי מינה אותו לתפקיד הזה, מי נותן לו גיבוי, מי הצהיר בבג"ץ שהוא "משוכנע ביתר שאת" בדבר התאמתו לתפקיד: בנימין נתניהו. אנחנו יודעים מזמן שנתניהו יעשה הכל כולל הכל כדי להבטיח את הישרדותו האישית, ודאי אל מול משפטו. אם מישהו חשב שנותרו איזשהם גבולות שהוא לא יעבור - החודשים האחרונים מוכיחים שאין כאלה. על פשעיו המוסריים והציבוריים של נתניהו צריך לדבר בנפרד; בן-גביר הוא אחד הבולטים והחמורים שבהם.
יש סיבות טובות לבקש להפיל - בצורה דמוקרטית - את הממשלה הנוכחית. ממשלה המדרדרת אותנו במהירות שיא בכל התחומים. ממשלה המפקירה את בטחוננו, את רווחתנו, את עתידנו. ממשלה ההורסת כל חלקה טובה במשק ובחברה. ממשלה מנופחת המעניקה אתננים במיליארדים על חשבוננו. כהונתו של בן-גביר בה היא לבדה סיבה מספקת לכך.

תאריך:  12/06/2023   |   עודכן:  12/06/2023
+היועמ"ש אישרה: מועמדו של השר קיש לא ימונה לסיו"ר המל"ג
19:11 12/06/23  |  עידן יוסף

המשנה ליועצת המשפטית לממשלה, אביטל סומפולינסקי, אישרה (ב') את ההחלטה שלא למנות את הפרופסור דודי שוורץ, מועמדו של שר החינוך יואב קיש לתפקיד סגן יו"ר המועצה להשכלה גבוהה (הארץ).

+מסדרון תקשורת בינלאומי יחבר את ישראל למדינות ערב
12:24 12/06/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

המסדרון החדש שהקמתו תסתיים בעוד שנתיים יאפשר העברת נתונים דיגיטליים בין אסיה, מדינות ערב ואירופה  ▪  המיזם צפוי לעלות 100 מיליון דולר וממומן על-ידי הממשלה והמגזר הפרטי  ▪  הדבר צפוי לחזק את כלכלת המדינה על-ידי משיכת משקיעים בינלאומיים ויצירת מקומות עבודה

בנימין נתניהו ושלמה קרעי

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
דן מרגלית
הביטחון הלאומי מתדרדר נוכח השבר עם ארצות הברית    המעמד המדיני מתערער מאותה סיבה    קופת האוצר מתמלאת בגירעון שלא היה כמותו שנים רבות    משקיעי ההיי-טק בורחים
מירב ארד
רה"מ הודיכ כי ייכנס ישיבה מיוחדת של משרדי הממשלה והייעוץ המשפטי, כדי לשלב את השב"כ במאמץ ממוקד נגד משפחות הפשע"    בן-גביר: שמיכה של המשטרה קצרה, וחייבים להכניס את השב"כ לפעולה"
יוסי אוחיון
המציאות הקשה בה אנו מצויים, היא ההצדקה למחאה הציבורית הנרחבת, החובה להמשיך בה היא התקווה והדרך היחידה שתביא לפריצת דרך בשינוי המציאות שנכפתה עלינו
עידן יוסף
בישיבה שנדחתה בדקה התשעים היו השרים אמורים להתניע את מכירת הדואר    אם יימשך העיכוב בהפרטה האוצר יתקשה להזרים בקרוב 400 מיליון שקל להבראת החברה    משרד התקשורת יבחן מתווה לשעבוד נכסי מקרקעין אשר אינם משמשים את הדואר לצרכים תפעוליים
פנינה שרביט-ברוך, אודי דקל
העברת ישיבת חומש חמורה ומסוכנת בארבעה מישורים: הממשלה מפרה את החוק, היציבות הביטחונית תתערער, גוברת סכנת "מדינה אחת" ונוצר עימות עם ארה"ב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il