X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
דרמה ב"כוכב נולד": התבטאות של השופט גל אוחובסקי הביאה ביום חמישי לעזיבה של הורים זועמים את הסט במכתב שהופץ ברשת על-ידי מקורב של אחד המתמודדים אף נטען כי השופטים מפילים מתמודדים במכוון "קשת" בתגובה: "אוחובסקי התנצל מיוזמתו"
▪  ▪  ▪
אוחובסקי. לא התכוון להישמע בוטה [צילום: אייל טואג, עכבר העיר]

האקשן האמיתי ב"כוכב נולד" ששודרה ביום חמישי האחרון, מתברר, התרחש בכלל מאחורי הקלעים: בתוכנית ששודרה בשידור חי התייחס השופט גל אוחובסקי לביצוע של המתמודדת בת נטף באומרו כי "אם שרים את זה 'flat' ככה נשמעים קצת טמבלים, כי זה שיר שנכתב בציניות קלה וכשאת שרה אותו ככה, זה נשמע כאילו את לא מבינה כלום". דקות אחדות לאחר שנאמרו הדברים, עזבו הורים נזעמים של מתמודדים שונים במחאה את האולפן, כך נודע לעכבר העיר אונליין מגורמים המקורבים להפקת התוכנית. בהמשך התוכנית, הודיע אוחובסקי לקהל כי קיבל הודעות טקסט על כך שדבריו נשמעו בוטים וכי לא התכוון לכך, אך עם זאת המשיך ועמד מאחורי דבריו.
במקביל, בסוף השבוע האחרון הופץ ברשת מכתב מחאה בו פורש קרוב של אחד המתמודדים בתוכנית רשימת טענות כנגד הפקת התוכנית ויותר מכך, כנגד שופטיה. "אתמול הגענו לשיא חדש מבחינת התנהגות חלק מהשופטים", פותח הכותב, "ולכן אני סבור שהגיע הזמן לנתח את מה שקורה ולהביע את דעתי האישית שגם משקפת את דעתם של נוספים".
"הבעיה עם השיפוט בעונה הנוכחית הוא שהשיפוט, שביסודו צריך להיות לא רק אובייקטיבי אלא גם מכובד, הפך להמוני, פוגע ומעליב", ממשיך הכותב. המכתב כולו מתייחס לשופטים עצמם בטענה כי הם בעלי אג'נדה ברורה באשר למתמודדים וכי "הם מקדמים מועמד זה או אחר ועושים הכל כדי להפיל מועמדים אחרים".
הכותב, שמעיד על עצמו כי נכח לא מעט מאחורי הקלעים של התוכנית, טוען כי התנהלות זו הפכה את השופטים ל"מנהלי התחרות", ומציג כדוגמאות את היעדר הקריטריונים הברורים לשיפוט וההסתפקות בביטוי "אהבתי" או "לא אהבתי" ויותר מכך - את קביעותיהם של השופטים באשר למי שלדעתם צפוי כבר להגיע לגמר התוכנית: "איך יעלה מועמד לשיר אחרי זה? למי יהיה מספיק ביטחון עצמי לעלות על הבמה ללא חשש בידיעה שבמילא אין לו סיכוי לזכות?". באשר למנחה התוכנית, צביקה הדר, נטען כי דווקא הוא היה זה שניסה "למזער את הנזק כשאמר לשופטים שהתחרות עוד לא נגמרה".
המכתב הנחרץ מסתיים בשורת הצעות לשיפור השיפוט בתוכנית, ובהן המלצה לסיים את האינטראקציה בין השופטים למתמודדים בחדר החזרות של התוכנית, קביעת קריטריונים ברורים לשיפוט, יצירת הגבלה ברורה על מה מותר ואסור לומר במהלך השיפוט ורענון מקיף של צוות השופטים, כדוגמת צירופו של פבלו רוזנברג, שינוי שאותו מגדיר הכותב כמוצלח.
מהפקת "כוכב נולד" נמסר בתגובה: "פאנל השופטים של התוכנית הינו מקצועי ורב גוני בדעותיו ובטעמיו המוסיקליים. תפקידם של השופטים להביע דעתם על הביצועים, וברוב המקרים מדובר בתגובות חיוביות ומחזקות ולא שליליות. כל מי שמגיע להתמודד ב'כוכב נולד' יודע ומבין שהוא בתחרות ועומד לשיפוט - זו מהות התוכנית".
"בתוכנית ששודרה בחמישי האחרון הביע גל אוחובסקי את דעתו על ביצועה של בת נטף ומיד לאחר מכן בחר, מיוזמתו, להתנצל על דבריו. בסופו של דבר, הקהל הוא שקובע ואנו מזמינים את הצופים להצביע ולשמור בתחרות את המתמודד האהוב עליהם".

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  18/07/2010   |   עודכן:  18/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 כוכב נולד  צביקה הדר
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"השיפוט בכוכב נולד הפך להמוני, פוגע ומעליב"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
השופטים לא מביעים דעה מקצועית
מביטמהצד  |  18/07/10 19:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זיו יצחקי
יציאתו של פוליקר ב-"7 לילות" מעלה כמה תהיות: למה עכשיו? (יש לו אלבום חדש), למה עושים מזה כזה רעש? (כי זה מוכיח שהומואים יש בכל המגזרים) ומה יקרה כשהוא יפגוש את אוחובסקי ב"כוכב נולד"? (נועה דויטש תשמש כבאפר?)    זיו יצחקי מהרהר בקול רם
צור ארליך
הם נולדו בפולין בהפרש של יומיים והקדישו את חייהם לתקומת ישראל בארצו. אחד היה חקלאי וקצת משורר, אחד היה משורר וכמעט חקלאי, ושניהם היו אופטימיים חסרי תקנה. צור ארליך חוגג יום הולדת מאה לשני אנשים שעיצבו את זהותו - סבא אברהם ונתן אלתרמן
יעקב בר-און
ד"ר אפרת אביב, מומחית לענייני טורקיה, סבורה שהמשבר ביחסי ישראל טורקיה יבוא לסיומו אם יתחלף השלטון שם בבחירות בשנה הבאה. היא לא תתפלא אם בעוד זמן לא רב הישראלים יחזרו בהמוניהם לקלאבים בחופים
אריה אבנרי
קיים חשש ששלושת שופטיו של הנגבי יואל צור, אריה רומנוב ועודד שחם שדיברו בפסק הדין בשלושה קולות ודחו בכמה חודשים את ההכרעה בעניין הקלון עלולים להיכנע בצוותא לדעת קהל המוטה וללחץ הפסיכולוגי המופעל עליהם ולא יטילו על הנגבי קלון המתחייב מכורח הראיות    הערות אזהרה (66)
רון שטיין, עירן פאר
אהוד שפירא יתמודד מול דוד ברודט על תפקיד יו"ר הבנק    הוא בטוח שגליה מאור לא תתערב, עם רקפת רוסק אין לו בעיה, בירם ודויטש הכינו לו מארב ואריה עובדיה עשה עסקות בעייתיות    שפירא: "אני כיו"ר לא אהיה בחזית - המנכ"ל צריך לקבל את ה'גלורי', היו"ר הוא מנהל התזמורת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il