X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
לנשים שמרכיבות משקפי ראייה עם מסגרת צבעונית מומלץ לבחור בצלליות מאותה משפחה של צבע המסגרת
▪  ▪  ▪
גם עם משקפיים [צילום: יח"צ]

משקפיי ראייה הן אביזר אופנתי לכל דבר ונהפכו עם השנים לסוג של תכשיט. אלא שלעתים המשקפיים נותנות מסגרת לפנים, אך מסתירות ומקטינות את העיניים ונשים רבות אשר מרכיבות משקפיים תוהות מהי הדרך הנכונה להתאפר.
אורית חברוני, מנהלת מחלקת הקוסמטיקה בסניף רמת אביב של סופר-פארם מציעה טיפים שימושיים למרכיבות משקפיי ראייה:
1. בסיס: אזור העין הוא אזור שקוע וכהה עם שכבת עור דקיקה. כדי להבליט ולהבהיר את העין עלייך לטשטש את הכהות באמצעות מייק אפ בגוון העור וקונסילר בגוון אחד נמוך יותר. בימי הקיץ החמים רצוי למרוח מייק אפ על בסיס מים באזור העפעפיים וקונסילר לטשטוש כתמים כהים מתחת לעיניים.
2. מסגרת לעין: מאחר שעדשות המשקפיים מקטינות לכאורה את העיניים יש ליצור באמצעות איליינר או עפרון שחור מסגרת לעיניים. בימים חמים מומלץ לבחור עפרון או איליינר עמידים במים. מי שמתקשה לשרטט מסגרת באמצעים אלו יכולה להיעזר בצללית שחורה ומכחול איליינר. במקרה זה, יש לטבול את המכחול בצללית ובמים ולמרוח את המסגרת מעל העפעפיים ומתחת לעיניים.
3. צללית בהירה על העפעפיים: צללית בהירה על אזור העפעפיים תסייע להבליט את העין מבעד לעדשה ולכן בכל מקרה כדאי להדגיש את העפעף בצבעים בהירים.
4. לבחור את גוון הצללית: בשלב בחירת הגוון יש לשים לב לצבע המסגרת של המשקפיים. נשים שמרכיבות משקפי ראייה בגוונים טבעיים ועדינים, כמו כסף, זהב, אפור בהיר, אוף ווייט ודומיהם יכולות לבחור בשלל גוונים בהתאם לתחושתן, אך רצוי לבחור בדומיננטיים יותר. לנשים שמרכיבות משקפי ראייה עם מסגרת צבעונית מומלץ לבחור בצלליות מאותה משפחה של צבע המסגרת. לדוגמא, אם המסגרת בצבע כחול, כדאי לבחור בצלליות בגווני תכלת, אפור-כחול, כסוף וכדומה.
5. ליצור מראה זוהר: להשלמת מראה הצללית מומלץ למשוח את העפעפיים העליונים בצללית אבקה בעלת מראה בוהק המשלים את העין המודגשת ו"פותח" אותה.
6. טאץ' אחרון למסגרת: לאחר שרטוט המסגרת יש למשוח את הריסים העליונים והתחתונים במסקרה כהה. במקרה של נשים המרכיבות משקפיי ראייה מסקרה כהה עדיפה על מסקרה בגוונים חומים טבעיים משום שהיא תורמת להבלטת העין.
7. שפתיים: מאחר שאיפור למרכיבות משקפי ראייה מדגיש את העיניים. מומלץ למשוח את השפתיים בגלוס בגוונים בהירים. הגוון המומלץ הקיץ הוא גוון ה"ניוד" (מעין פודרה). עם זאת, מי שבחרה לתת למסגרת משקפי הראייה "לדבר בעד עצמן" ולא למרוח את העפעפיים בצלליות דומיננטיות, מומלץ דווקא להדגיש את השפתיים בשפתון בוהק.

תאריך:  12/10/2010   |   עודכן:  12/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טיפים לאיפור למרכיבות משקפיי ראייה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורנית אבני-גורטלר
סוף-סוף מצאתם עוזרת-בית. תליתם מודעות ברחוב, חיפשתם במודעות דרושים בעיתון המקומי, שאלתם חברים, מכרים- אף אחד לא הושיע. הבית שלכם במצב איום ונורא, ולכם אין זמן לנקות. ופתאום, כאילו משום מקום, הגיעה עוזרת הבית האידיאלית- מנקה טוב, נעימה, מגיעה בזמן. הכל נראה מבטיח. רגע, האם אתם מודעים לכך שיש לה זכויות?
חיים נוי
המחזה "שיין מיידעלע", ממשיך להיות להיט על במות התיאטרונים באמריקה ובעולם כולו הגרסה הטלוויזיונית של המחזה זכתה בפרס האמ"י בשנת 1992, עבור הסרט הטוב ביותר
מערכת PCאון
הכירו את הפרויקט החדש של גוגל: מכל"נ - מכונית אוטומטית ללא נהג. השבוע סיימה החברה את השלב הראשון בניסוי. מה היו התוצאות? מתי נראה מכוניות ראשונות כאלה על הכביש.
עליס בליטנטל
במסגרת פסטיבל "תל אביב דאנס 2010", תעלה פעמיים בלבד הופעת הפלמנקו התיאטרלית של הרקדן והכוריאוגרף מיגל אנחל ברנה - שמכונה "הפאגניני של הקסטנייטות"
ליאת הלוי
כבר חשבתם על הכל? זיקוקים, הופעת אורח, טיול, שבת במלון לכל המשפחה - הכל נשמע נדוש    הנער הצעיר טוען ש"עידו כבר לקח את כולם ליום כיף בים המלח"    הילדה דורשת חגיגה מיוחדת ומרגשת    ההורים מחפשים משהו עם ערך מוסף    יונתן ושירה מספרים על האירועים המקוריים שלהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il