X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
כמו שאנו מתכוננים לחורף הגשום בתוך הבית כל כדאי גם לטפל בבניין המגורים המשותף מספר טיפים שיזכירו לכם היכן כדאי להתחיל
▪  ▪  ▪
[צילום: פורטל גינון מקצועי בישראל]

מבלי ששמנו לב, עבר חלף לו הקיץ וההכנות לרוחות וגשמי החורף עומדות בפתח.
לקראת החורף, אנו מחזירים את בגדי החורף לארונות, לוקחים את הרכב לבדיקת בטיחות, אבל באופן מפתיע את הבניין שבו אנו גרים, אנו נוטים לשכוח ולהתעלם ממנו.
תמיר מינץ, יו"ר האיגוד לניהול בתים ומבנים בישראל ובעל חברת ניהול מ.מ.מ אחזקות בע"מ, המתמחה בניהול בניינים מעניק לכם את עשרת הטיפים, איך להכין בצורה הטובה והמהירה ביותר את הבית המשותף לחורף, ובכך אפשרות לחסוך אלפי שקלים על תיקונים שנגרמים מחוסר שימור שוטף של הבניין.
1. ניקוי מרזבי הגגות - פעם בשנה במיוחד לקראת החורף והגשמים שמתעתדים לרדת, חשוב לנקות את מרזבי הגגות ולהוציא את כל הלכלוך והאבק שנערם במהלך השנה. חשוב לעשות זאת לפני עונת הגשמים על-מנת שלא שהלכלוך לא יחסום את המרזבים ויגרום לסתימה.
2. איטום גג הבניין - לקראת גשמי החורף חשוב לאטום את גג הבניין בצורה יסודית על-מנת שהגשם לא יחדור לחלקים המשותפים בבניין ויגרום נזק למערכות השונות.
3. זיפות גגות הבניין - השמש הלוהטת שקיפחה את זיפות הגגות מהשנה שעברה יצרה סדקים שבמידה ויוזנחו הרטיבויות והדליפות יחלו להיות נטל של ממש.
4. חיזוק וגיזום ענפים רעועים - רק לפני מספר חודשים נהרג ילד שענף כבד קרס ונפל והרגו. חשוב מאוד לבדוק את כל העצים וענפיהם ולוודא שהם חזקים מספיק ואת הרעועים לגזום.
5. בחניונים תת-קרקעיים - לבדוק את הבורות הטבולות - בחניונים תת-קרקעיים קיימות משאבות שאמורות לנקז את הגשם, הגשם חודר לחניון ומתנקז לביוב של העירייה. על-כן יש לבדוק את המשאבות ולבדוק את תקינותן על-מנת שלא תהיה הצפה בחניון שעלולה לגרום לנזק ברכבי הדיירים.
6. אולם אירועים - השימוש באולם אירועים בחודשי החורף גבוה יותר ולכן חשוב לבדוק שהחימום עובד, נקי, על-מנת לשמור על בריאותם של הילדים שסביר שבמהלך החורף יבלו את רוב זמנם הפנוי שהתרגלו לבלות בחצר השכונה במהלך הקיץ.
7. התאמת מערכת ההשקיה לימים רווי גשמים - על-מנת לחסוך במים ולא להרוג את הדשא או הצמחייה מעודף מים, חשוב לנתב את מערכת ההשקיה על-פי הגשמים.
8. להוציא תזכורת לדיירי הבניין לחזק עציצים וכל חפץ אחר שתלוי על המרפסת ועלול ליפול בשל הרוחות.
9. תהנו...

תאריך:  24/10/2010   |   עודכן:  24/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ריקי רט
כל מה ששרה באבל ידעה על אבא שלה הוא שפעם בשנה המשפחה נוסעת לקברו וחוזרת בדומייה. חמושה במצלמה של מגמת הקולנוע, התייצבה שרה מול קרוביה והציגה את השאלות הקשות, בדרך לגילוי האמת הקשה. עכשיו יש לה תשובות, וגם פרס מפסטיבל הקולנוע בחיפה
אלישיב רייכנר
האמת היא שאני פשוט מרחם עליכם. אני מתקשה להבין איך אתם משלמים שני מיליון שקלים על דירה קטנה של שלושה חדרים. במרחק של שעה נסיעה מהפרויקט שלכם הייתם יכולים בכסף הזה להרים וילה ענקית צמודת קרקע עם גינה גדולה, ועוד היה נשאר לכם הרבה עודף
אריאל כהנא
האם העובדה שיש באו"ם רוב אוטומטי נגד ישראל פירושה תמיכה בכל צעד פלשתיני? לא בהכרח. גורמים המכירים מקרוב את מסדרונות הארגון סבורים כי במאבק דיפלומטי חכם ישראל תוכל למזער נזקים, ואולי אף לצאת כשידה על העליונה
פזית רבינא
תכירו: גנרל מולר הוא המתאם הביטחוני החדש בין ישראל לרשות הפלשתינית. נראה שאובמה לא יסתפק בכך שמולר יבסס את הכוחות הפלשתינים שהקים קודמו דייטון, הוא רוצה שיתפקד כמתאם אזורי שיקפוץ לדמשק אם צריך, ולא רק כמאמן של שוטרי עזה
חן שליטא
רוני קז, שעשה אקזיט מפואר עם ioimage: "זה היה זמן טוב בשבילי לפרוש כי התחלתי להתעייף"    "כשגרנו בכפר שמריהו, בכל הכפר היו אולי שלוש פיליפיניות"    על הדוד, יעקב שחר: "חושבים שהוא נמצא כל שני וחמישי בחיפה לראות משחקי כדורגל, אבל הוא עובד מאוד קשה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il