X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
גילוי הבגידה לבן הזוג, בשלב שלפני ההליך המשפטי, יכול להכשיל את ניסיון התיעוד של הבגידה
▪  ▪  ▪

חייתם כמה שנים טובות ביחד. בניתם בית, הבאתם ילדים לעולם, ופתאום הרגשתם שבן הזוג כבר לא מתייחס אליכם כמו פעם. בדיקה קצרה העלתה שיש לו או לה רומן מהצד. מצד אחד רציתם לדעת הכל, מצד שני לא רציתם לדעת יותר מדי פרטים, והעדפתם שהאדמה תקבור אתכם, ואותו, ואת הצד השלישי בסיפור המיותר הזה. אתם רוצים להתעמת איתו על עניין הבגידה, אך מפחדים. כדאי עכשיו? כדאי לחכות?
אם כן- מה כדאי לעשות או לא לעשות כאשר אתם מגלים כי בן הזוג בגד בכם?

כן לעשות

  • לאחר הכעס, העלבון ותחושת הפגיעה הצורבת, חישבו בבהירות מה אתם רוצים לעשות. ייתכן כי האינסטינקט הראשוני יהיה :"להתגרש", אולם לאחר מחשבה נוספת וכוללת על הנושא, לא תהיו כה בטוחים בכך. לכן, חישבו היטב לפני נקיטת פעולה כלשהי.
  • לכו לקבל ייעוץ משפטי. אם אתם מעוניינים להתגרש, כדאי שתדעו אלו זכויות מגיעות לכם, ואיזו השפעה תהיה לבגידה, אם בכלל, על נושא הרכוש, החזקת הילדים ושאר הזכויות.
  • אם אינכם מעוניינים להתגרש, אלא דווקא להתגבר על הבגידה ולשקם את היחסים, במידה שבן הזוג גם הוא מעוניין בכך, כדאי לפנות ליועץ נישואים, שיאפשר לכם למצוא ביחד את הדרך להתגבר על האירוע הקשה, וייתן לכם כלים מתאימים להמשיך לחיות ביחד.
  • שילטו ברגשות ובכעסים שלכם. זאת, כדאי שלא תבצעו מעשי נקם או פעולות אחרות שאחר-כך תצטערו עליהן, כואבים ופגועים ככל שתהיו.

לא לעשות

  • קודם כל, לא כדאי ברגע שאתם מגלים כי בן הזוג בגד בכם לרוץ ולהתעמת איתו בנושא. בטח לא לפני שאתם מתכננים את צעדיכם ויודעים מה אתם בעצם רוצים להשיג כעת, ואם אתם מעוניינים להמשיך במערכת היחסים או לא.
  • אל תתעמתו עם בן הזוג שבגד לפני שאתם מקבלים ייעוץ משפטי בנושא. לבגידה ולהוכחתה יכולות להיות השלכות רבות, וייתכן שאם תחליטו להתגרש ותחשפו בפני בן הזוג כי אתם יודעים שבגד בכם, הדבר יפגע בכם בסופו של דבר. לפעמים חשוב לאסוף הוכחות על עצם הבגידה ולחשוף אותן רק בהליך המשפטי, אם יתקיים. גילוי הבגידה לבן הזוג, בשלב שלפני ההליך המשפטי, יכול להכשיל את ניסיון התיעוד של הבגידה.
  • אל תספרו לכל העולם על דבר הבגידה. "אזניים לכותל", ואין לדעת אילו עצות תתקבלו וממי. אולי האדם הקרוב שלו תספרו על דבר הבגידה משתף פעולה דווקא עם הצד הבוגד? אין לדעת, ועל כן כדאי לשמור את הנושא לעצמכם, ולספר על כך רק באמת למי שצריך.
  • יש לכם ילדים? הם מחוץ לתחום! אל תשתפו אותם במה שגיליתם או ראיתם. החשיפה שלהם לידיעה, כי אבא בוגד באימא או כי אימא בוגדת באבא לא תוסיף להם, בלשון המעטה, ואף עשויה לגרום להם לנזק לא קטן.

תאריך:  28/10/2010   |   עודכן:  28/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בן הזוג בגד בכם? מה לעשות או לא לעשות?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלעד אלעזר
סקירה על מנועי החיפוש ברשת האינטרנט, יתרונותיהם, חסרונותיהם, הרווחים העולים מהם ועוד
יעקב בר-און
כשאנשים מביטים כלפי מטה, אל יואל שרון, השרוע באופני היד שלו ומכוון אליהם מצלמת-קסדה, המחסומים נופלים והמילים קולחות. חמוש באופניים הללו עזב שרון את תפקידו כמנהל עמותת 'אתגרים' ויצא לחרוש את הארץ, לצורך הפקת הסדרה 'המדינה שבדרך', שמשודרת בחמישי בערב    לכל השאלות המטרידות נמצאו במסע הזה תשובות, אבל יש כמה מסקנות מפתיעות
עליס בליטנטל
ברטולד ברכט (1956-1898), מגדולי מחזאי המאה ה-20, התווה במחזותיו סגנון חדש ולא מקובל, את טכניקת ההזרה, הניכור, בגלל האמביוולנטיות שיצק בדמויותיו. אך למעשה, הקהל אינו חש ניכור כלפיהן, אלא דווקא מזדהה איתן. בין אם זו אימא קוראז' שמקריבה ילדיה במלחמה כדי לשרוד, וכך גם ב'אופרה בגרוש', 'הנפש הטובה מסצ'ואן' - שאף היא מוצגת כעת בתיאטרון הקאמרי, וכן הלאה
צילה שיר-אל
ילידי השבוע נמצאים בתקופה של עשייה מרובה, בה הם יכולים להגשים שאיפותיהם    תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
מיכל שפר מיכאלי
סיפור קצר מהחיים ממחיש כיצד ניתן באמצעות הדרכה, קבלה ואבחון נכון של הבעיה להבין את הדרך אל ילדך מבלי לתייג, לכעוס ולהחליט "הילד סובל מבעיית קשב"! והבשורה המשמחת: הפתרון הוא לא רק רטלין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il