X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הפעם: על אל הים נפטון, שהמזלות המושפעים ממנו יחושו שפע רומנטיקה, יצירתיות ואהבה תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪
כוכב הלכת נפטון

השבוע נחווה כולנו את יציאתו מהנסיגה של הכוכב נפטון ששהה בנסיגה מחודש יוני האחרון ועד היום. בחודשים האחרונים היו פעמים רבות של חוסר-ודאות - כל אחד בהתאם להשפעה הכוכבית על המפה האישית שלו.
בעיקרון, כוכב נפטון הוא אל הים המקושר עם כל נושאי ההתאהבות, היצירה, הרוחניות והנתינה ללא גבולות בהשפעתו החיובית; ואילו בהשפעתו השלילית מוכר ככוכב מבלבל, יוצר מצבים של חוסר-ודאות, חוסר יכולת לראות את המציאות בצורה אובייקטיבית ובלבול חושים.
כוכב זה נמצא כרגע במזל דלי וימשיך בהילוכו הרגיל עד לחודש אפריל, שבו יחליף מזל ויבצע את נסיגתו הבאה ביולי 2011 ובמזל דגים.
בתקופה הקרובה שבה יהיה הכוכב בהילוך רגיל, הרי שבעיקר ייהנו ממנו לחיוב מי שנולדו בשליש השלישי של המזלות הבאים: טלה, תאומים, מאזניים וקשת. כמובן שרובנו מעדיפים את השפעתו החיובית, שכן זו אותה ההתאהבות לה כולם מחכים. אנרגיה של אהבה עילאית שקל להיכנס אליה ולהיסחף אל תוכה. תרגישו הרבה יותר רומנטיים, יצירתיים ומאוהבים בצורה סוחפת אך מבלי לאבד את עצמכם בתוך הקשר. כמו-כן, תהיה זו תקופה טובה להחצנת היצירתיות הטבעית שלכם, כך שתוכלו להוציא אותה לפועל כדי שגם אחרים יוכלו ליהנות.
ובכל זאת, למרות שהכוכב לא יהיה בנסיגה בחודשים הקרובים, יהיו כאלה שבכל זאת יושפעו במפתם האישית ממהלך כוכבי זה ויהיו נתונים לתקופות של חוסר-ודאות, חוסר איזון ויציאה מפרופורציה. המזלות שיחוו תקופה זו יהיו בעיקר המזלות שנולדו בשליש האחרון של המזלות הבאים: דלי, אריה, עקרב, שור, סרטן ובתולה.
נראה שיהיו פעמים רבות בהן תחושו בלבול, חוסר יציבות, רגישות יתר ויהיה לכם קשה יותר לחשוב בדרך רציונאלית, עובדה שתקשה עליכם להחליט החלטות חשובות בחייכם. האירועים שיתרחשו יוציאו אתכם מאיזון ונראה שחוסר הוודאות יטלטל אתכם למרות שבדרך כלל אתם מעידים על עצמכם שאתם אנשים ריאלים.
למרות שהכוכב לא נמצא כרגע בנסיגה, הרי שהשפעתו על אנשים חזקה במצבים שונים, כגון עבודה, בריאות, כספים וכולי, ולכן מומלץ להתייעץ עם בעלי מקצוע מתאימים בכל פעם שאתם נדרשים לקחת החלטה שתקבע את עתידכם האישי, הכלכלי וכמובן הבריאותי. אל תתנו לנפטון לתעתע בכם ולתת לכם לחוש שהכל בסדר, כשהמציאות מראה אחרת.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - השבוע יוצאת ונוס מנסיגתה במזל שלכם ועובדה זו תיטיב איתכם בנושאי יחסים וכספים, מאחר שלאחרונה התעוררו אצלכם קשיים בנושאים אלה.
עקרב
אתם נמצאים בתקופה שאמורה לחזק אתכם נפשית כיוון שסוף-סוף אתם יכולים להתחבר אל היכולות של עצמכם. לאחרונה הייתם שרויים בחוסר ביטחון, בשל העובדה שדברים לא התנהלו כפי שרציתם. ואולם מימים אלה, הנסיבות יביאו אתכם למצבים ולאנשים שיעלו אתכם ברמה האנרגטית, כך שאתם יכולים להרגיש מחוזקים. עובדה זו גורמת לכך שאתם מבטאים היטב את מחשבותיכם ורצונותיכם.
קשת
זוהי תקופה של ירידה רגשית ואנרגטית. הלחצים של כל התקופה האחרונה גרמו לכך שאתם מרגישים שאתם חייבים לקחת צעד לאחור על-מנת לנוח ואפילו לעשות חשבונות נפש ביחס לדברים הנותרים שאתם חייבים לעשות. הכוכב מארס ייכנס מעכשיו אל המזל שלכם וייתן לכם את הכוחות והעוצמות הדרושים למימוש התוכניות שלכם. מומלץ לכם לחכות לאחר יום ההולדת, אך אם אין ברירה גם עכשיו הוא הזמן המתאים.
גדי
הכוכב מארס עומד לבקר אצלכם בחודש הקרוב בבית תת-המודע שלכם. בתקופה זו עדיף לכם לפעול מאחורי הקלעים ולא להילחם על הדברים שלכם בגלוי. כל פעילות שאתם מתחילים איתה תצליח לכם במידה שעשיתם לה הכנת רקע מוקדמת ומבלי ששיתפתם את האחרים בתוכניותיכם לפרטי פרטים. מומלץ לכם לחזק בשלב זה את היחסים החברתיים, כיוון ששם אינכם חייבים להיחשף.
דלי
בחודש הזה ישובו אליכם הכוחות בגלל מעברו של הכוכב מארס במזל קשת, הוא המזל שמתאים לכם לחיזוק האגו והאישיות. מבחינה מקצועית אתם עלולים החודש להיקלע לחילוקי-דעות בשל העובדה שייתכן שיכפו עליכם לעשות דברים שאינכם אוהבים או שאינכם שלמים איתם מקצועית, ובלית ברירה תהיו חייבים לספק את רצון הממונים עליכם. השתדלו לא להביע את דעותיכם ללא בקרה פנימית.
דגים
החודש מסיים הכוכב יופיטר את מהלכו האחורי במזל שלכם. אין ספק שהחודשים האחרונים היו מלאים באירועים שונים שהיו מאוד משמעותיים עבורכם. נראה שהפרופורציות היו מכם והלאה, והעובדה שיש לכם נטייה לרגישות יתר ואף להגזמה רגשית גורמת לכם להיות פגיעים יותר מתמיד. ואולם מהחודש הבא דברים יחזרו אט-אט למסלולם ותוכלו להשלים תוכניות שמזמן רציתם לעשות.
טלה
הכוכב סטורן נמצא אצלכם כבר כמה חודשים בבית הזוגיות והשותפויות ומאיר לכם פן חדש לגבי הצרכים האישיים שלכם בנושאים אלה. מומלץ לכם מאוד לבדוק בשלב זה בחייכם את המושג "נתינה" ומה היא מסמלת עבורכם ועבור הקרובים לכם בחיים. נראה שחילוקי-דעות עלולים ליצור חיכוכים שאם תדעו לעצור בשלב מוקדם, תוכלו לגרום לעצמכם חיים יותר קלים ופחות מצבים בלתי נוחים לשני הצדדים.
שור
מלכת היחסים ונוס עשתה בחודשים האחרונים את מהלך הנסיגה בבית השותפויות שלכם, כך שנראה שאתם בהתלבטויות כיצד לפעול עם אנשים קרובים אליכם, ודברים שהייתם בטוחים לגביהם עד היום מתחילים להתעורר ואתם רואים גם את הצד של האנשים שעמדו מולכם והתמודדו כמוכם על אותן הבעיות. יש לכם זמן לשפר מערכות יחסים ולהתחיל לבנותן ממקום חדש ובריא יותר.
תאומים
היכולות המקצועיות שלכם עכשיו מוכחות בדרכים חדשות ואתם נהנים מהדרך החדשה שנפתחה בפניכם. יש לכם כריזמה טבעית ואתם יכולים להוביל מהלכים חזקים שנבנו מתחת לפני השטח זמן רב, ועכשיו אתם יכולים להחצינם החוצה ולהצליח. עליכם להשתמש בכל עזרה שאתם יכולים, כי נראה שמהחודש הבא תצטרכו להשקיע יותר כדי להוכיח את טענותיכם; לכן, מצו את הרגע - עכשיו!
סרטן
כל מה שקשור לבית ולמשפחת המוצא שלכם מעורר אצלכם עכשיו שרשרת של תהיות, תגובות ורגשות שונים ממה שהייתם רגילים עד כה. נראה שהאירועים החדשים חידדו לכם את האפשרויות החדשות שאתם נאלצים להתמודד עימן. מצד אחד אתם מרגישים תמיכה וגב של משפחה, אך המחיר שאתם נדרשים לשלם עבור ההישארות של כולם יחדיו קשה לכם הרבה מאוד פעמים, יותר מכפי שאתם מעוניינים להודות.
אריה
אתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם צורך לקבל חיזוקים מהקרובים לכם ביותר הנמצאים במעגל המשפחתי הראשון של חייכם. אתם רגישים יותר מתמיד לסביבת מקום המגורים שלכם ומרגישים מחוברים לכל מה שמתרחש סביבכם לטוב ולרע. ייתכן שהסובבים לכם ירצו יותר ממה שאתם מסוגלים לתת, אך מומלץ לכם להיות קשובים לצרכי האחרים ולא לגרום להם לאכזבה, בגלל ריחוק רגשי שלכם מכם.
בתולה
אתם נמצאים בדאגה מתמדת, בעיקר בגלל ההיבט הכלכלי. אחרים טועים בכם לפעמים ואומרים שאתם רצים יותר מדי אחרי הביטחון החומרי - ובמידה שזה אכן קורה לכם, סימן הוא שלא הסברתם את עצמכם מספיק טוב, כיוון שהכסף גורם לכם ליציבות ולביטחון רגשי. הקשיבו יותר לאנשים בסביבת המגורים שלכם ושתפו פעולה איתם על-מנת שיוקירו אתכם גם כאנשים בעלי נתינה טבעית.
מאזניים
אתם עוברים ועדיין תעברו מהפכים בכל צורת חייכם. נראה שהיכולת שלכם לקחת אחריות על צורת והתנהלות חייכם היא מצוינת, אך לא באה מהצורך הטבעי שלכם אלא מחמת אירועים שהכריחו אתכם להבין שאינכם מתנהגים בדרך הנכונה מסיבות שאינן תלויות בכם. עכשיו, כשהחיים יבואו לקראתכם עם אפשרויות חדשות, תוכלו ליישם את כל תוכניותיכם אם כי תצטרכו לעמול קשה כדי להצליח.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  02/11/2010   |   עודכן:  03/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חיים נוי
מה היה קורה אם הסבא המנוח היה צץ מגרונה של נערת תיכון בהריון?    קומדיה מרגשת ומצחיקה בתיאטרון גשר
גלעד אלעזר
השאלה העיקרית שבעלי אתרים ועסקים נתקלים בה, היא האם לבצע קידום אתרים אורגני או קידום ממומן (PPC)?    התשובה נעוצה בתחום האתר והעסק עצמו
ד"ר רולי ברקוביץ
השימוש בגז צחוק הינו בטוח לחלוטין, ללא כל סכנה לילד    הילד יהיה כל הזמן בהכרה מלאה וישמור על כל הרפלקסים
ד"ר אורית טויטו
עשיתם בדיקת דם והרופא הסביר לכם שבתוצאות נראה שאומנם יש לכם "סוכר קצת גבוה, אבל זה לא נורא"    אז נכון, יכול באמת להיות שזה "לא נורא", אבל זה גם בהחלט יכול להיות מצב של טרום סוכרת, תופעה שאם אינה מטופלת, עלולה להפוך למחלה עצמה
מורן שריר
קשה שלא להוריד את הכובע בפני תוכנית שעושה כבוד לתחום העניין שלה, ולא משנה עד כמה הוא איזוטרי ומנותק מהתרבות שבה כולנו חיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il