X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הרוסים באים ועושים בית-ספר באמנות לצברים מציגים תערוכה לקהל מצומצם הלוקחת את המבקרים למסע השראתי בין יוצרים ידועי שם שהטביעו חותמם על ההיסטוריה
▪  ▪  ▪

אם אינכם נמנים על העדה הרוסית או שלא השתתפתם בפרויקט למגזר שקיימו אורנג' וסמסונג, את החוויה הזו כנראה שלא תחוו. למשך שלושה ימים בלבד מתאפשר למספר מצומצם של אנשים להיכנס למועדון התיאטרון ביפו לצפייה בתערוכה נדירה וייחודית.
בימים כאלה רק אפשר לברך "ברוך שעשני עיתונאי" ולהודות על החוויה הנדירה שהתאפשרה גם לי. בשעה 13:50 המיצג אמור היה להתחיל, הרוסים קובעים הכל ומתחילים בדיוק בזמן - כך הבטיחו - אך בפועל חל איחור של רבע שעה, כנראה בהשפעת הישראליות. את פנינו מקדמת מבואה אפלה אליה נכנסנו עם אוזניות לתרגום סימולטני מרוסית. על הקירות צגי טלוויזיה המשדרים את הפרסומת הרוסית של אורנג' שבמשך שלושה חודשים הצליחה להביא אלפי מתמודדים להעלות 7,000 יצירות, ולגרוף כשתי מיליון צפיות ו-512 אלף הצבעות(!!!).
ספק אם פרויקט תרבותי גרנדיוזי שכזה היה זוכה להתייחסות אצל צברים. בניגוד אלינו, אצל יוצאי מדינות חבר העמים השאיפה למצוינות נמצאת בגנים, וממילא הרצון לשלוח לתחרות "אורנג' בראבו" יצירות כה רבות מתחומי האמנות השונים - ציור, פיסול, מוזיקה, ריקוד, עיצוב וכיו"ב. 30 היצירות שזכו במרב הקולות עלו לגמר ו-8 עבודות מתוכן בקטגוריות יצירה שונות נבחרו, על-ידי חבר שופטים בינלאומי המוערך במגזר אשר זיכה את שולחיהן בחופשה זוגית באירופה הכוללת שהייה וביקורים במוסדות תרבותיים שונים.
נחזור לתערוכה: בימה עגולה הסובבת ב-360 מעלות על ציר ממונע מאפשרת לצופה להתבשם מניחוחות עבר (ללא שימוש באפקטים של ריח), לדמיין מראות בעצימת עיניים לצלילים מוכרים, להתפעם ממסכים על פסלים וציורים שהפכו לחלק מההיסטוריה, לשמוע את הסיפורים שמאחוריהם בתקציר באורך של כרטיס ביקור והכל במופע אור-קולי צנוע יחסית מבחינה טכנולוגית, אך מהוקצע ומרשים.
אין אבן-דרך עליה עליה פסחו יוצרי המיצג המושקע - מיצירות ארמון קנוסוס, דרך המונה ליזה ועד אנדי וורהול, מבאך ועד ליידי גאגא, מאנה פבלובה ועד לורד אוף דה-דאנס. כדרכם של הרוסים, הכל חד, ברור, נוגע ובעיקר מחכים ומאלף. שאפו!

שמונת הזוכים לפי קטגוריות

שירה
שיר "אימא"
שם: מיכל מלמוד
בת: 12
מיכל היא זוכת התחרות הבינלאומית "כוכב המאה החדשה". השיר מוקדש לאמה, מנחת להקת ילדים, אשר משתפת איתה פעולה בשיר זה. מיכל החלה לעסוק בשירה בגיל מאוד צעיר, בנוסף ללמודי אורגן, כרגע היא זמרת סולו בלהקת "החלומות".
עיצוב
New Gothic Chair
קונסטנין מורנוב
גיל: 42
ישוב: אורנית
קונסטנטין מוראנוב ויבגני מילוסלבסקי הם בעלי סטודיו Upupa Studio לעיצוב מודרני המתמחה ביצור רהיטים, תאורה, פסלים וארט אוביקטים האופי הייחודי שמאחד את היצירות הינה היציקה המודרנית מתוך עולמות היצירה העתיקים.
צ'ארלס מקינטוש, אבי סגנון האר נובו הוא זה ששימש השראה ליצירת הכיסא על-ידי השניים.
ציור
עץ תלוי בתל אביב-יפו
ויקטור קינוס
גיל: 53
שנת עלייה: 1990
ב-1986 סיים את לימודיו בפקולטה לעיצוב תעשייתי. הא עוסק בניתוח הארכיטקטורה של ת"א וירושלים, ערך תערוכות ציור בת"א ואשדוד.
ההשראה הגיעה יותר מהמקום בו ממוקם העץ, המסמל בעיני האומן שילוב של רומנטיות וארכיטקטורה עתיקה.
ילדים
עוגה
גלי גורנקו
עיר מגורים: נצרת עילית
גיל: 10
גלי התחילה את צעדיה הראשונים בעולם האומנות כבר בגיל 3 בתחום הציור ולאחר מכן גם גילתה כישורים בתחום השירה והנגינה. כבר זכתה בעבר בתחרויות שקשורות בתחום הציור והיצירה. היא נולדה בארץ לזוג הורים שעלו בשנת 1999. לומדת כעת בכיתה ה'.
ספרות
היצירה הספרותית
שרון אסאילוב
גיל: 48
עיר מגורים: נתניה
שרון אינו בעל הכשרה ספרותית ומקום עבודתו במרכז החינוכי לנפגעים שכלית היווה את ההשראה ליצירתו. שרון כלכלן במקצועו ועבד בתחום קרוב ל-7 שנים. לאחר שהחברה בה עבד התפרקה מצא את עצמו שרון עובד בפנימית "אור" בנתניה – פנימייה לנפגעים שכלית, שם הוא מועסק כמדריך ומורה למחשבים. לדבריו מעולם לא חשב שיתחבר למקום עבודתו, אך עם הזמן הוא גילה שהעבודה מקנה לו אושר ושלווה בעיקר הידיעה שהיא מסייעת לאנשים.
צילום
המוזיקאי
ולדימיר וולפוביץ
מקום מגורים: כפר-סבא
ולדימיר עלה ארצה בשנת 1990 מאוקראינה שם סיים את לימודיו בתחום הצילום. באוקראינה עסק בצילום במשך כ-8 שנים וגם פתח סטודיו עצמאי. לאחר שעלה ארצה שינה את תחום עיסוקו ופתח עסק לתיקון רהיטים. כיום עוסק ולדימיר בצילום בתור תחביב והתחרות היוותה לו פלטפורמה להציג את עבודתו. היצירה צולמה בפראג בקיץ 2009.
שונות
טבעות
אליסה שכטר
גיל: 7
מקום מגורים: אשדוד
אליסה היא מתעמלת אקרובטית המתאמנת מזה 3 שנים בקרקס "ארנה" באשדוד. אביה של אליסה מספר כי תמיד אהבה את המרחב וכל מה שקשור בתנועה באוויר. אליסה מתמחה במספר תחומים: אקרובטיקה אוירית על חישוקים, אקרובטיקה אווירית על בד ואקרובטיקת קרקע.
מחול
דיסקו על המים
ניקה בימבד
גיל: 24
מקום מגורים: אשדוד
ניקה חברה בנבחרת ישראל בשחייה צורנית ואלופה בעברה. מנהלת להקת השחייה AQUADANCE. תחום עיסוקה - כוריאוגרפיה והפקה של שחייה אומנותית.

כל האמנות בכף-ידך
תאריך:  03/11/2010   |   עודכן:  31/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סמסונג
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפרויקט התרבותי שסיחרר את הרוסים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אקט שיווקי פסול
tchk  |  4/11/10 08:35
2
ואנחנו תקועים עם רוני סומק...  ל"ת
לבלה  |  7/11/10 11:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק קריספל
בני הקהילה, בעלי הזהות הייחודית בנוף היהודי, הקימו עמותה לקידום מטרותיהם בהתאם לצרכיהם    עידן מרענן של מנהיגות חדשה
נאוה עינבר
כ-10% מהנשים סובלות מדיכאון לעומת רק כ-4% מהגברים    בסך-הכל כ-14% מהאוכלוסיה בישראל ובעולם סובלים מדיכאון    כ-3% עד 5% מבני הנוער חווים דיכאון קליני מדי שנה    בין 80%-90% יכולים לקבל עזרה באמצעות תמיכה פסיכולוגית, טיפול תרופתי או שילוב של שניהם גם יחד
צילה שיר-אל
הפעם: על אל הים נפטון, שהמזלות המושפעים ממנו יחושו שפע רומנטיקה, יצירתיות ואהבה    תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
חיים נוי
מה היה קורה אם הסבא המנוח היה צץ מגרונה של נערת תיכון בהריון?    קומדיה מרגשת ומצחיקה בתיאטרון גשר
גלעד אלעזר
השאלה העיקרית שבעלי אתרים ועסקים נתקלים בה, היא האם לבצע קידום אתרים אורגני או קידום ממומן (PPC)?    התשובה נעוצה בתחום האתר והעסק עצמו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il