X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
להבא תתפרעי. אנדרסון [צילום: מתוך התוכנית "רוקדים עם כוכבים"]
רוקדים עם כוכבים: בשביל זה באת, פמלה?
בניגוד לכל הרעש שעשו הפרומואים בשבועות האחרונים, פמלה אנדרסון נראתה אמש ב"רוקדים עם כוכבים" נבוכה, שקטה מדי ולא מעניינת למי זה אכפת? בטח שלא ל"רשת"

אלה האייטמים שהופיעו בתקציר אחר-הצהריים של תוכנית הבוקר של רשת: דליה מזור התארחה ושוחחה עם המנחים אברי גלעד והילה קורח על חוויותיה ב"רוקדים עם כוכבים". לאחר שפינתה מזור את האולפן, התיישב על כיסאה אקי אבני שסיפר על חוויותיו ב"רוקדים עם כוכבים". אחרי אבני התארח אדם מן היישוב שסיפר על פועלו המבורך - סדנאות טיפול בילדים עם קשיי למידה והתנהגות. שיטת הטיפול - ריקוד. בתום האייטם של מרקיד הילדים הצטרפה לאולפן הבשלנית פיליס גלזר עם הצעות לאכילה מזינה בתום פעילות פיזית. אם תהיתם לאיזו פעילות פיזית מכוונים עורכי התוכנית, הופיעה שקופית עם הכיתוב "אוכלים עם כוכבים, מה לאכול לפני שעולים לרחבה".
לסיום, הגיע כתב הבידור, יניב ברק, שדיווח על ביקור פמלה אנדרסון בארץ (לרגל השתתפות ב"רוקדים עם כוכבים") ועל הרעש הבינלאומי על הצימוד החד-מיני של גילי שם-טוב עם הרקדנית דורית מילמן (בתוכנית "רוקדים עם כוכבים"). ואלה היו האייטמים בתוכנית שהגיש אברי גלעד, אדם שהצהיר שהוא מתעב קידום תוכני הערוץ בתוכניותיו. אחר-כך עברו לפרומואים.
חמש שעות מאוחר יותר הגיע הרגע אליו ניסו לשכנע אותנו שאנחנו מחכים. פמלה אנדרסון ב"רוקדים עם כוכבים". גם במדינת ישראל העצמאית יהודים עדיין אוהבים להרכין ראש בפני הגויים, וכל כמה זמן מגיעה הזדמנות כזאת. לכל אורך היום פומפמו ב"רשת" קטעי ארכיון נוצצים של אנדרסון בביקיני. אפילו לא אחד מהם צולם אחרי 1998. למרות שימיה היפים מאחוריה, אנדרסון היא עדיין ידוענית בינלאומית ברמה גבוהה. עם כל הסתלבט המתבקש, ביקור שלה בתוכנית בערוץ 2 זה עדיין אירוע מרשים. חבל שהיא לא ניצלה אותו לתת שואו.
אנדרסון ישבה שם, נבוכה מהכבוד שהורעף עליה וממנהגי המקומיים, ולא ממש התיישרה עם החוויה. בסיום כל נאמבר היא החמיאה לזוג הרוקד, והשתדלה באוצר המילים המסוים שלה למצוא סופרלטיב מנומס נוסף. לצדה ישב כל העת גבר עדין ומיותר. איש לא ידע מה שמו או תפקידו, והורגש מאמץ שיא להתעלם ממנו. הוא מצדו התעקש לתת את ההתייחסות המשעממת שלו לכל זוג שרקד, וקושניר אפילו לא טרח לתרגם. בסוף הסתבר שהוא שותף הריקודים של פמלה.
דווקא בביקור במדינת עולם שלישי מבחינה תרבותית, יכלה אנדרסון להשתחרר, לעקוץ, להתפרע ולתת ללשון דרור. להרביץ שואו שיצדיק את הטררם. זה לא שיש לה איזה דימוי מהוגן לגונן עליו. אני לא חשוב שזה עניין מישהו מהאנשים שמנווטים את התוכנית. בשבילם הערך של פמלה מצוי בפרומואים של השבוע האחרון. אם היא באה או לא, זה כבר לא רלוונטי. בתום הריקוד של הילה אלפרט, פנה קושניר אל דביר בנדק ודני שטג שישבו בקהל על-מנת שיקדמו סדרה חדשה שעולה היום ב"רשת". פמלה מתה, יחי הפרומו שבדרך.

השואו של אנדרסון [צילום: מתוך התוכנית "רוקדים עם כוכבים"]
"העולם הבוקר" (תקציר), ערוץ 2, 15:00; "רוקדים עם כוכבים", ערוץ 2, 21:00
תאריך:  09/11/2010   |   עודכן:  09/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רוקדים עם כוכבים: בשביל זה באת, פמלה?
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
פמלה את מבוהלת בארץ
yahalom  |  10/11/10 08:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק שטיינר
בחינת עומק בתקציב המדינה בכל השנים האחרונות מגלה: המדינה מממנת את הסטודנטים בממוצע פי 4.04 עד 4.08 מאברך כולל לפי ראש    תקצוב המדינה פר סטודנט - 32,633 ש"ח לשנה - תקצוב השתתפות המדינה בתקצוב אברך כולל - 8,085 ש"ח בשנה    כמה מקבלים הסטודנטים, אלו קרנות יש להם, כמה תמיכה מקבלים הסטודנטים למדעי הרוח, כמה מרוויחים בממוצע המרצים, כמה סטודנטים נתמכים בעשרות אלפי שקלים, וכיצד כל זה נראה בהשוואה מול כל תקציב הכוללים והישיבות גם יחד
ישגב נקדימון
ביטול אישומי הפרת האמונים בעניינם של צחי הנגבי ומנכ"ל משרדו, מכוח דוקטרינת ההגנה מן הצדק, הוא ביטוי מובהק למהפכה שחלה במשפט הפלילי. גם המהפכה הזו לא התרחשה ביום אחד
יסמין שיקלר-הורוביץ
אימוץ נכון של ניהול מבוסס ראיות יביא ליצירת שקט תעשייתי בארגון ויפנה את המנהלים לעבודה אמיתית
דפנה ברק-ארז
לקח מרכזי מההכרעה העובדתית בעניין הנגבי הוא שהגיעה העת לשנות את הטרמינולוגיה המטעה שרווחת בתחום זה. במקום לדבר על מינויים פוליטיים, יש לדבר על מינויי מקורבים. "קריאת שם" נכונה לתופעה שבה מבקשים להיאבק היא תנאי להצלחתו של המאבק
עליס בליטנטל
הפקה מבריקה וסוחפת של אחת מפניני מחזותיו של אנטון צ'כוב - "שלוש אחיות" בתיאטרון אנסמבל הרצליה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il