X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
חלק מהוויטמינים מתפרקים מאוד מהר בזמן בישול וחלקם אפילו מיד עם החיתוך של הירק אך יש לא מעט מרכיבים תזונתיים בירקות שבישול דווקא הופך אותם לזמינים יותר
▪  ▪  ▪
השקיעו בעצמכם [צילום: יח"צ]

לקראת האירוע הייחודי בהשתתפות קובעי מדיניות ומחוללי שינוי תחת הכותרת "סוכרת המגפה של המאה ה-21 - ניתן לעצור את זה", מגיש השף ד"ר רני פולק, בוגר לימודי רפואה בבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית, אשר למד בישול בבית הספר הצרפתי Le
cordon bleu, מנהל המרכז לבישול בריא, בהדסה אופטימל, המתמחה בבישול בריא למניעת מחלות, טיפים למניעת סוכרת בעזרת תזונה ובישול נכונים:
  • בזמן הבישול, מומלץ שתכינו מעט יותר מכל תבשיל שאתם מכינים והקפיאו חלק מהאוכל מוכן. חשוב לדעת כי אוכל שתבשלו בעצמכם יכיל בדרך כלל פחות פחמימות, מלחים ושומן מכל מזון מעובד אותו תיקנו מוכן.
  • הגבירו את צריכת הירקות, אפילו המבושלים. זה נכון שחלק מהוויטמינים מתפרקים מאוד מהר בזמן בישול וחלקם אפילו מיד עם החיתוך של הירק (כמו ויטמין C) לעומת זאת יש לא מעט מרכיבים תזונתיים בירקות שבישול דווקא הופך אותם לזמינים יותר כמו למשל ליקופן. צרכו ירקות, טריים, מבושלים ואפילו קפואים.
  • השקיעו בעצמכם ובחרו מוצרי מזון טריים ואיכותיים - תבשיל או סלט שהוכן ממוצרים אלה, טעמו יותר יהיה עשיר ואיכותי ויחסוך לכם שימוש במשפרי טעם כמו מלח שומן וסוכר.
  • נצלו במלואה את עונת החורף הקצרה כסיבה להוספת מרק לארוחה. המרק יעזור לכם להיות שבעים לזמן רב יותר עם כמות קלוריות מעטה יותר.
  • העשירו את הקינוחים שאתם מכינים בתבלינים מתאימים כמו, וניל, קינמון, הל, אניס, פלפל אנגלי, ציפורן ועוד, כך שטעמו יהיה עשיר יותר ותזדקקו לתוספת ממתיק בכמות קטנה יותר.
  • אל תשתמשו בכמות גדולה של סוכר חום. על-אף התחושה הרווחת שמוצרים חומים, בריאים יותר מלבנים, תכונות הסוכר החום דומות לאלו של הסוכר הלבן, כך שמבחינה בריאותית ההבדלים בניהם זניחים.
  • רכשו מאדה מזון פשוט וקל לתפעול ולימדו את רזי הבישול האסייתי העשיר במתכונים מאודים. כך תגלו שהסלמון שלרוב מתייבש בתנור נותר עסיסי ושהברוקולי שמאבד טעם במי הבישול נשאר טעים. הבישול באדים, מעבר להיותו בריא, שומר על מרקמו ועל טעמו של האוכל.

תאריך:  21/11/2010   |   עודכן:  21/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טיפים למניעת סוכרת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שיגעתם אותנו!!!! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  22/11/10 05:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר גליה ברקאי
מהו חיסון? מהם סוגי החיסונים? מה ההבדל בין חיסון פעיל לסביל? ואלו חיסונים חדשים ניתנים לילדינו?
אלעזר לוין
יזם קבוצה ראשונה לבנייני משרדים    רכשו בניין בבני ברק, וישקיעו 5 מיליון שקל בהפיכתו לבניין בן 70 חדרי משרד להשכרה לעצמאיים    "זה יהיה הלהיט הבא"
יעקב בר-און
תערוכה חדשה מספרת את סיפורה של חיפה בשנות המנדט הבריטי באמצעות תמונות ומסמכים אותנטיים    בין המוצגים: מנות קרב בנות 80 שנה והדגל הבריטי האחרון שהתנופף בארץ בימי המנדט
זאב שביידל
טענה: השוויון של כל המשתמשים ברשתות החברתיות מעקר את היכולת ליצור כריזמה ולהוביל שינוי של ממש    רשת חברתית יכולה להצליח בהשגת משימה ממוקדת שאינה דורשת מאמץ רב מכל אחד מהמשתתפים
חגית כהן
"האולפן הדינמי" של יעקב ומיקי הוא חללית מנוכרת למציאות הקשה    הוא מתזז את עינו של הצופה כמו וידיאו קליפ של מריה קארי, ומעורר געגוע לאולפן המשרדי והחשוק של חיים יבין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il