X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
היא הגיעה אלינו מאוזבקיסטן ורכשה לעצמה מטופלים רבים, גם מקרב ה"מי ומי" חולים הגיעו אליה כפופים ורצוצים מכאב, ויצאו זקופים וישרים היא משלבת בטיפול רפואה אלטרנטיבית וקונבנציונלית ומחוללת פלאים של ממש תכירו, ד"ר אירנה שנדשטיין
▪  ▪  ▪
הקשבה, עדינות, סמכות ויעילות באישיות רפואית אחת. ד"ר שנדשטיין

ד"ר אירנה שנדשטיין היא רופאה נוירולוגית ומטפלת אלטרנטיבית שהביאה מטשקנט, עיר הולדתה, שיטות ריפוי סיניות שהפכו אותה בארץ לשם-דבר. כבר קרוב לעשרים שנה שהקליניקה הצנועה שלה בתל אביב, היא מען לפציינטים מכל שכבות האוכלוסיה, כל הגילים, כל העדות, כל הרמות הסוציו-אקונומיות. בין השאר ספורטאים, שחקנים, זמרים ומי לא? מה סודה של הרופאה העדינה, יפת העור ובעלת הקול הרך?
ליאור אליהו, שחקן כדורסל של הפועל גליל עליון, מספר על ד"ר שנדשטיין. "הגעתי אליה עם כאבי תופת בכפות הרגליים, בגב תחתון וכן שבר בכף יד. לא חייתי ולא שיחקתי בלי כדורים נגד כאבים. לאחר סדרה קצרה של טיפולים במכשירים של הרופאה, ובלי כדורים, הפכתי אדם בריא ומאוזן. אני חוזר לד"ר שנדשטיין בכל פעם שמתחיל אצלי איזשהו כאב בשריר או בגב, כדי 'להתיישר'".
הכרתי את אירנה בראשית שנות התשעים, בת 30, עולה חדש שהגיעה לא מכבר מאוזבקיסטן. מי שכבר טופל אצלה, העביר אותה לחברים. אנשים הגיעו כפופים ומתייסרים בכאבי גב ויצאו ישרים ובהליכה רגילה. עוד כמה טיפולים וחזרו לאיתנם.
אז, רוב הישראלים יחד עם הממסד הרפואי, היו מעקמים את האף מול ה"אלטרנטיבה". אבל שמה עבר מפה לאוזן. הגיעו פציינטים עם כאבי גב, כאבי צוואר, שרירים, עייפות כרונית, משקל עודף, נזקי עישון, חוסר אנרגיה, מתח וחוסר שינה.
דיקור סיני ועוד כמה טיפולי-אירנה היו מספיקים. הם כללו שיחה, אבחנה מדויקת של ד"ר אירנה וכמה טיפולים שהספיקו להשכיח את הבעיה. התשלום? צנוע כמו הקליניקה, כמו הרופאה.
ד"ר אירנה היא ריאנקרנציה - לידה מחדש - של הרופאים מהספרים של פעם. אלה שראינו אותם בסרטים הישנים. רופאי כפר או עיר שהגיעו על סוס או בכרכרה, הביאו תרופה והצילו, לא פעם, את הילדים, הזקנים והחולים באבחון מצוין, במקצועיות ובחמלה, בסמכות מעורבת ברכות.
הרופאה, שיש בה את האלמנטים של רופאים של פעם ומטפלת גם באמצעים קונבנציונליים, עשתה לה שם כדיאגנוסטית מבריקה (רופאה קלאסית לייעוץ ב"דעה נוספת" - סקנד אופיניון) בדיקור סיני ובשיטות של סבתא (בעת הצורך: כוסות רוח וכדומה), וגם במגוון מכשירים חדשניים של שנות האלפיים שמיישמים את הידע ה"אלטרנטיבי" בטכנולוגיה עכשווית.
לא מעט חולים, ביניהם, כאמור, ספורטאים הסובלים מפציעות ומכאבים, אמני במה, זמרים ושחקנים, כמו "אנשים רגילים", הגיעו אליה "גמורים", עם כאבי-גב, מיחושים קבועים וליקויי תפקוד שלא נפתרו ויצאו, אחרי כמה טיפולים, זקופים, בריאים ועם אנרגיות חדשות. בין המטופלים: הספורטאי ליאור אליהו, הזמרת שלומית אהרן, השחקנית-בדרנית ציפי שביט - הלקוחה שהייתה פעם שמנמנה והיום הדקיקה שבנשים, הקומיקאי והשחקן איציק כהן ורבים אחרים. לקוחות קבועים המביאים עימם חברים. והרשימה ארוכה.
לד"ר שנדשטיין מכשירים חדישים (בנוסף לדיקור הסיני שכבר הפך נפוץ ברפואה האלטרנטיבית הישראלית) לטיפולים בכאבי גב ושרירים, בכאבי פרקים, בכאבי בטן ובמערכת הלימפה לשיפור ולאיזון חילוף החומרים - למיצוק עור הפנים ולהורדת היקפים. מכשירים המוכיחים את עצמם בטיפול בחולים שלה.
שנדשטיין היא גם הרופאה שלי, אליה אני פונה במקרים יוצאי-דופן החורגים משפעת רגילה או קלקול קיבה קיצי, למרות שגם במקרים כאלה יש לה כמה תרופות סבתא שעוזרות. מהירות האבחנה שלה, שלוות הנפש והטיפול היעיל, מפתיעים אותי כל פעם מחדש. גם בשיחת טלפון היא מרגיעה ומעודדת (עם נימוקים רפואיים והסברים מדויקים). העזרה שהיא מעניקה באבחנה ובטיפול מעניקה שיפור מטיפול לטיפול. אם המקרה רציני, היא תשלח אתכם ישר למיון.
הטיפולים העיקריים הם במכשירים משולבים בטיפולים מעולם הרפואה הסינית. היא תעזור לכם, בין השאר, לאבד משקל יתר בצורה מבוקרת (לא, היא לא דיאטנית) ולהפסיק לעשן. וכאמור, ד"ר שנדשטיין היא רופאה פרטית שגובה מחירים צנועים מהלקוחות.
שלא תזדקקו, אבל שיהיה לכם את מספר הטלפון לקליניקה בתל אביב, אם תצטרכו: 03-5281383.

תאריך:  22/11/2010   |   עודכן:  23/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר רון יניב
למלא או לא למלא - זו השאלה הנפוצה ביותר בשנים האחרונות בקרב נשים (וגם גברים) שעברו את גילאי ה-30    השאלה היא מה באמת אתם יודעים על הזרקות בוטוקס, סיליקון וחומרי מילוי? מדוע אין מזריקים בוטוקס לשפתיים ומה המשמעות של חומרים זמניים מתכלים לעומת חומרים קבועים? איך קובעים מהי הכמות הנכונה להזרקה ולמה חשוב לפנות לגורם מקצועי?
ארנולד מ' אייזן
מחקרו החשוב של ארנולד אייזן מבקש לבחון את התמודדותם של הוגים יהודים-אמריקנים עם שאלת נבחרותו של העם היהודי בחברה המדגישה ערכים אוניברסאליים    כמעט שלושים שנה אחרי פרסומו, כותב סטוארט שופמן, עדיין נושא "העם הנבחר באמריקה" תובנות עמוקות עבור הקורא הישראלי
עליס בליטנטל
מחזהו של אלברט אוסטרמאייר "עמק המוות" בסטודיו יורם לוינשטיין משול לציור מופשט אכספרסיוניסטי    לא מובן, דמיוני, עתיר החצנות ורגשות, עד בוטות זבה דם    ממש יצירה גרמנית טיפוסית, המתאימה לשנת ה"תיאטר שטונדה" (שעת התיאטרון) שיזם מכון גתה בישראל
שיר לביא
כך אומר פרופ' אבי דגני העומד בראש בית הספר למחקרי שוק ואסטרטגיה שהקימה הקבוצה. לדבריו, רמת הניהול בארץ משתפרת, אך היא עדיין לקויה, בעיקר בשל העובדה שלא הטמענו את השימוש בידע לצורך קבלת החלטות
יעקב איציקוביץ
רבין והשמאל - האבולוציה ללא הקשר    במיתוס חשבון הדולרים אין אתוס    השקר בעניין המיצובישי לגולדפרב    רבין וההייטק    רבין ופרס נובל לשלום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il