X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
משרד התחבורה מפעיל ללא מכרז מוקד מידע טלפוני לתחבורה הציבורית מלבד פגיעה בשירות ללקוח - המוקד פועל לפי כללים ישנים ולכן אינו מייתר את מוקדי המידע הקיימים של החברות הפועלות לפי כללים חדשים
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: AP]
למרות ההבטחות: המוקד הטלפוני לנוסעים - בתשלום
עידן יוסף
מוקד המידע הטלפוני (כוכבית 8787) אותו משיק משרד התחבורה לא יהיה בחינם * לא יכלול חלק ממפעילות התחבורה הציבורית ולא יפעל 24 שעות ביממה
לרשימה המלאה

   עידן יוסף
הנסיעה בתחבורה הציבורית שוב מתייקרת

בשבוע שעבר השיק משרד התחבורה את "כל קו", מוקד מבית חברת "כל סנטר" של "בזק אונליין". בדיקת News1 מגלה כי המוקד, שנועד להסיר מחברות התחבורה הציבוריות השונות להפעיל מוקדי מידע משל עצמן, אינו עונה לדרישות הקבועות בתנאי הרישיון.
ברשיונות ההפעלה החדשים שניתנו למפעילות התחבורה הציבורית נאמר כי חלה עליהן חובה להפעיל את מוקד המידע שעה לפני תחילת השירות ושעה אחרי תום הפעילות. בין החברות שחייבות ביישום התנאי - סופרבוס (אשכול פרוזדור ירושלים), מטרופולין (אשכול שרון), אפיקים, דן (בהתאם להסכם שנחתם עימה) ונתיב אקספרס (אשכול יקנעם, שיחל לפעול בתחילת ינואר).
אולם מוקד המידע החדש, שתפקידו לספק מידע על כלל מפעילי התחבורה הציבורית, אינו עונה לכללים - הוא נפתח מאוחר מדי (שעה שבע בבוקר) ונסגר מוקדם מדי (אחת-עשרה בלילה). כך למשל, נוסע שירצה לדעת בשעה 23:15 מתי יוצא האוטובוס הראשון (5 בבוקר) ייאלץ להמתין עד השעה 07:00 כדי לקבל מענה אנושי. יצוין, כי שעות השיא בנסיעה בתחבורה הציבורית הן בבוקר - בין 06:30 ל-08:30.
עד היום פעל המוקד בשירות קואופרטיב אגד, ופעל לפי הכללים הישנים המחייבים את אגד. כעת, עם התווספות המידע הכלל-ארצי, הוכפלה פעילותו. משמעות הדבר היא ששאר חברות התחבורה הציבורית המחויבות לכללים החדשים לא יוכלו לסגור את המוקדים שלהן. מסירת המוקד לחברת "כל סנטר" נעשתה ללא מכרז ("כי מדובר במוקד זמני" - השאלה עד כמה זמני...), וכך נוצר מצב בו קיימת פגיעה ברמת השירות.

כל התחבורה בכף-ידך
תאריך:  13/12/2010   |   עודכן:  13/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 נתיב אקספרס
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר ליאור לבנשטיין
נוירוסטימולטור מושתל לשלפוחית השתן - האם בקרוב נוכל להציע לכולם?
רפאל בוכניק
היחלצותו הראויה לשבח של ראש הממשלה לגיוס סיוע בינ"ל בתחום הכיבוי האווירי, אינה מחפה על מה שעלול להיחשף כסוג של אטימות, באי "החייאת" מערך הכיבוי המוסק של חיל האוויר, כמהלך מציל חיים
עו"ד מיכאל טאוסיג
שינוי הכלל משום שהוא יגרום בדרכים שונות לפגיעה בהתנהגות האתית של עורכי הדין
שולמית קיסרי
האווירה בבית סרוונטס בתל אביב היא אווירה מחבקת    אפשר להשתמש בספריה גם אם אינכם תלמידים במכון ולהשאיל ספרים וסרטים    בספריה מתקיימים מפגשים עם סופרים ספרדים שספריהם תורגמו לעברית
עליס בליטנטל
סדרת הרצאות מסקרנת ומאתגרת תיפתח במוזיאון ז'בוטינסקי ב-26.12.10, זאת - במסגרת מועדון המכון, שיערוך שורת קורסים שחלקם נוגעים ישירות במורשת ז'בוטינסקי, וחלקם נוגעים באופן עקיף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il