X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
המחזור החודשי, כשמו כן הוא. כמו שעון הוא מגיע!!! ההורמונים משתוללים, התחושה לא נעימה, כאבים, נפיחות, עייפות ועצבנות יתר שרון גוטליב מסבירה איך להשאיר את החיוך על הפנים גם בימים הנוראים
▪  ▪  ▪
יש דרכים להקל על הימים ה"נוראים" [צילום: פלאש 90-אילוסטרציה]

1. המחזור החודשי משפיע על ההורמונים בגוף והמצב הקיצוני של תופעה זו מתרחש ממש לפני קבלת המחזור. דווקא בזמן המחזור יוצאים פצעים על עור הפנים, כאשר הסיבה העיקרית לכך היא שכמות ההורמונים גורמת לעור לייצר שומן. ניקוי עור הפנים עם תכשיר לניקוי פנים אנטי בקטריאלי מספר ימים לפני קבלת המחזור ובזמן המחזור, מביא לירידה משמעותית ברמת השומן בעור ואף עוזר למנוע את הברק השומני והפצעונים.
2. גם אם את מקפידה ומטפלת נכון בעור הפנים, עדיין עלולים להופיע פצעונים. תופעה זו בזמן מחזור נקראת "פצעונים הורמונליים". המשיכי והקפידי על ניקיון עור הפנים בימים אלו, אך השתדלי להימנע מחיטוט וממגע בפצעונים שצצו. כאשר יחזור האיזון ההורמונלי הם ייעלמו כמו שהגיעו.
3. למרות שמזון ושתייה לא בהכרח משפיעים על הפצעים בזמן המחזור, מומלץ להימנע מקפאין ומאלכוהול, ולנקוט הקטנה בצריכת המלח והשוקולד. אכילת מזון מאוזן תעזור לשמור על עור מאוזן ללא פצעים.
4. מים – שתייה מרובה מומלצת תמיד. אבל בימים המקדימים ובזמן ימי המחזור, הקפידי על שתיית כמות גדולה יותר של מים. המים עושים סרקולציה נהדרת למחזור הדם וכך מרעננים ומשפרים את התחושה הכבדה. בנוסף, מקלים רבות ואף מונעים את כאבי הראש שהם חלק מתופעות הלוואי.
5. את טיפולי הפנים הממריצים אנחנו שומרות בעיקר לאירועים מיוחדים ומשמחים. נסי לשנות הרגל זה, העבירי את טיפול הפנים דווקא לימים של המחזור - כך הטיפול יהיה אפקטיבי יותר דווקא כשהעור רגיש ומועד לפורענות.
6. בימים של המחזור אנו מרגישות פחות יפות גם בגלל תחושת הנפיחות הכללית שמלווה אותנו וגם בגלל נפיחות שמתרכזת באזור הפנים. אל תעמיסי באיפור, העדיפי בסיס קל וצבעים עם מעט ברק שמחזירים את החיים לפנים.
7. העור רגיש מאוד בימים אלו בגלל שינויים הורמונליים. הימנעי ממריטת שיער באזור הפנים במיוחד ובגוף בכלל. התחושה כואבת פי שניים מהרגיל ובעור רגיש או בהיר ההחלמה והאדמומיות לא יחלפו במהרה.
8. הבלבול ההורמונלי שעובר על הגוף יוצר ברוב הפעמים גירויים ואדמומיות באזור הפנים, החזה והידיים - קומפרס טבעי ירגיע אותך וישפר את מראה העור. הצעה לקומפרס: צרור פטרוזיליה קצוץ + חצי כוס מים – להשרות את הפטרוזיליה במים ליממה, לקרר, להניח על הפנים בעזרת גזה.
9. למרות השינויים המתרחשים בתקופת המחזור, רוב הנשים מצליחות לתפקד בעבודתן בהצלחה. הקפידי לבצע פעילות ספורטיבית המתאימה לך - שחייה, הליכה, התעמלות - שיכולה לסייע להקלת הגודש והכאבים, ובעיקר לשיפור מצב הרוח.
10. מסיכה לשמירה ולהזנת העור במהלך ימי המחזור: כף דבש, כף יוגורט וכפית שמן זית - לערבב הכל יחד, להמתין עשר דקות, למרוח על הפנים למשך רבע שעה ולשטוף במים פושרים. הדבש מכיל מים וסוכר, הוא מרגיע, מרכך ומעניק לחות. היוגורט ידוע כתכשיר טבעי לניקוי יסודי של העור. מכיל חיידקים ובעל סגולות הרגעה. שמן זית משמש לריכוך העור.
11. בגדים רפויים - אם את חשה שהבגדים שלך הדוקים וצמודים מדי ולוחצים לך באזור הבטן, הרפי וביחרי לך בגדים קלילים ואווריריים יותר: אוברולים, חולצות טי רפויות, בדי כותנה טבעיים ובגדים קלילים שיעניקו לך תחושה נוחה יותר.

תאריך:  27/12/2010   |   עודכן:  27/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חגית כהן
מאושפזי הווילה אינם בושים להתוודות בפני האומה על אחרון החצ'קונים הנפשיים שלהם. אך האומנם רק מי שחוצה את סיפה של הווילה הופך פתע לאדם שחרצובות לשונו משתלשלות כשרוכים מרובבים? אולי הדיירים בסך הכול "משקפים את האוכלוסיה"? אם כך, זוהי תוכנית אימים
ליאון אלי
מאבק בין רעבעצן ורעבע על שלטון, ירושה והמשך השושלת על-חשבון אישה אומללה    יש דרישה וסקרנות למחזות מהסוג זה    מומלץ לראות
אלישע פורת
כשאתה ילד, ומקשיב למעשיות אבא-אימא, אף פעם אינך יודע מה באמת יש בהן. עד שלפתע, מסתבר לך שהסיפור ההוא יש בו צורך    סיפור אהבה מדהים בין שני עילויים. הוא גאון שלא הספיק הרבה בחייו, והיא אהובתו ואוהבתו, שלא שכחה אותו עד יום מותה
שושנה ויג
"הפוך בלי קצף" של המשוררת טל איפרגן מגיש מבט שונה על שלל פניה של תרבות הקפה. בין ריחות לטעמים, ניחוחות אנשים ושמות ניתן למצוא בו ארומה נשארת    ריאיון לכבוד צאת הספר
ד"ר מרגלית מולנר גויטיין
תערוכת בלונד/ברונט מתעסקת בשיערה של האישה וגילגוליו לאורך השנים    אוצר התערוכה מסביר כי לדבר על שיער האישה פירושו להיכנס להיסטוריה של האמנות והחברה    הקולנוע רק העצים את ההשפעה על התפתחות החברה והתייחסותה אליו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il