X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
יורם הודח ולקח איתו גם את הקרב על התנ"ך, עתי וליהיא התקררו ומכונת הזמן עומדת לשבוק חיים אבל אל תתנו לרגיעה הזו להטעות אתכם - זו רק משימת התעלמות קלה עד לרגע כניסתה של הבלונדינית המאובזרת
▪  ▪  ▪
[צילום מסך-ערוץ 2]

"ואז, כמו שקורה בחיים, מגיע משהו חזק" (ארז טל, מנסה להתחמק מאחריות לביטול האירוסים של ליהיא)
התוכנית אמש הייתה בבחינת צפירת הרגעה ארוכה. אחרי שבוע של מין בוסרי, בלגן אימים ותמונות עירום פיראטיות, נראה שהעניינים מתקררים בכל החזיתות, לקראת המתקפה הבאה והידועה מראש. יורם הודח, וקו עלילתי ראשון תם. הקרב על התנ"ך הולך הביתה, כשידם של הקוראים בשירותים על העליונה. ההדחה הזאת, כמובן, איננה מפתיעה ואיננה מטלטלת: דיירים פוליטיים, מכל צידי המפה הפוליטית והקו הירוק, הם דיירים מאוסים. את זה למדנו עוד בימיה ההולוגרמיים של עדנה קנטי.
"את יודעת שהיא מתחרקשת עם עתי?" (יגאל לפרידה)
גם בשאר החזיתות הוכרז צינון רבתי: עתי ניסה לחזל"ש את ליהיא אחרי שיגאל יצא עליו באגרסיביות אופיינית; סיוון ניסתה להרגיע עם עמיר, לפחות עד שג'קי נדחף עם התירוץ הגאוני: "חשבתי שאתם ברגע רומנטי". האח הגדול, מצידו, עודד את הרגיעה, ולראיה חילץ את עתי מזרועות התמנון של האמריקנית עם הבייביליס רגע לפני שהיא נגסה בו, עם לא פחות מצפירת אזעקה (כן, הייתה איזו משימה על מלחמת המפרץ). לראיה נוספת, לא ראינו שום דבר ממשי, אבל ממש כלום, מהמין ההיסטורי הראשון בבית האח הגדול. כמו בכל מקום שבו מהות הקיום היא שרואים אותך, שופטים אותך ומרכלים עליך, גם כאן ראינו בעיקר את הריקושטים, כלומר את יגאל ואחת התאומות (אל תגידו לי שאתם מבדילים), מעבירים ביקורת מוסרית מהטריבונה במילים עילגות.
"הפגזים ממתינים ליד ההוט-טאב" (האח הגדול, מחלק הוראות)
תקופה רגועה כזו היא זמן טוב לעצור ולראות לאן נושב הדג. אחרי מאבקי הגבריות של העונה הקודמת (אלירז שדה וסער שיינפיין ראש בראש), הפעם מוצג בפנינו עושר של דמויות נשיות מתחרות: המתמסרת (סיון אברהמי), המתמסרת יותר (ליהיא), המתמסרת המפוספסת (סיון דרור), והמדהימה (פרידה). בקרוב תצטרף לכל אלה דיירת חדשה, ותאמינו או לא - אומרים שהיא מתמסרת.
פרידה (ליורם): "אתה איש קטן!"
אלעד: "אני איש קטן!"
האח הגדול מבסס שבוע של רגיעה, אבל כמיטב מסורת בישול היתר שמאפיינת את העונה, כבר מכין את המצרכים לשבוע הבא, ומחמם את ההוט טאב על 250 מעלות. לידיה, ספרדיה צעירה ובלונדינית שנראית מבוגרת אבל אוחזת בשדיים עצומים, או בקצרה - גרסת הפן של ליהיא, תיכנס השבוע לבית האח. השדה המגנטי ישתנה, סיון אברהמי תקנא, עתי, כנראה, יתאהב. הבחורה כנראה תביא איתה עולם שלם של תוכן מיותר (לינקים לתמונות עירום, שמועות על סרטי פורנו), כמו גם דיונים עקרים על האם לבחורה שמגדלת ילדה מותר לשכב עם בחור ששכב עם בחורה שיש לה ארוס מחוץ לבית.
בהמשך נקרא ראיונות עם אבי הילדה, הילדה, ומי שצילם לכאורה את סרט הפורנו. בקיצור, אל תתנו לרגיעה לטשטש אתכם: עוד שבוע של "האח הגדול" יוצא לדרך, הדקו את החגורות והכניסו את התחת למים.
מועמדת להדחה: משימת החזרה בזמן. אם רק היה אפשר לסמס נגדה, אולי נחמן שי לא היה משחית את זמנו הפרלמנטרי השבוע על הקלטת הוראות למתמודדי ריאליטי בתחפושת (אגב, מה הוא באמת עושה עם הזמן הזה בכל השבועות האחרים?).

תאריך:  30/12/2010   |   עודכן:  30/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ארז טל  האח הגדול  נחמן שי
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האח הגדול: אל תדאגו, זה רק השקט שבין הסערות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורן פרסיקו
"מרגע זה והלאה, לא היה חלק אחד במשטר הדמוקרטי בישראל, כולל כל כלבי השמירה שלו, שהעלה שאלות ישירות או קשות על מדיניות הגרעין של המדינה. בכל פעם ששמועות בינלאומית מציפות את העיתונות, הציבור הישראלי מתעלם"
אריאל כהנא
בחשאיות מה, התקיים בשבוע שעבר בירושלים כינוס שבו התגבשו דרכי פעולה כנגד מתקפת הדה-לגיטימציה נגד ישראל שהתגברה בתקופה האחרונה    תיאום חוצה אוקיינוסים, פעולה הולכת ומתרחבת באינטרנט ומסעות קניות של תוצרת ישראלית כתגובת נגד לחרם, הם חלק מן הפעולות המבשרות על מפנה מממש ובא    ערן שיישון, ממכון 'ראות': "2011 תהיה שנת מפנה. זו תהיה השנה הראשונה שנחזיר מכות"
מיכאל טוכפלד
על היחסים עם אלי ישי: "יש בינינו שיתוף פעולה מלא. כל היתר הוא רכילות אינטרסנטית"    על סיום ההקפאה ביו"ש: "זו אחיזת עיניים. אף שיש לנו אלפי יחידות דיור מאושרות בתב"ע לא יצא ולו מכרז אחד. בפועל יש הקפאה"    על הביקורת עליו מימין: "יש עוד מצוות בתורה חוץ מיישוב ארץ ישראל. אנחנו לא אוהבים את ההצגה הזאת"    ראיון בלעדי עם שר השיכון, אריאל אטיאס
איתמר לוין
לצד תשומת הלב הטבעית שתינתן להכרעה באישומים נגד משה קצב, עשוי בית המשפט להידרש לעוד כמה עניינים חשובים
איתמר לוין
גיבורי הדרמה המשפטית: הפרקליטה שעזבה בטריקת דלת, היועץ המשפטי שהותקף, התובעת שציפתה לקידום, הסניגור הכריזמטי, השופט הענייני, השופטות בעלות האופי המנוגד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il