X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הצגה מושקעת מאוד [צילום: רדי רובינשטיין]
"שיקגו" - ברודווי בתל אביב
המחזמר עטור הפרסים "שיקגו", שמוצג בסטודיו יורם לוינשטיין שבשכונת התקווה, מביא משב-רוח של ברודווי לתל אביב המקצועיות במשחק, בבימוי, בריקוד ובמוזיקה החיה על הבמה - מרנינים כמו ישבנו וצפינו בו בברודווי
[צילום: רדי רובינשטיין]

מה שיפה בהפקות הסטודיו, הוא היתרון שבהפיכת האולם הקטן ועיצובו בכל פעם אחרת, לתכלית ההצגה הספציפית. הפעם - הבמה מתמשכת לכל אורך האולם, ולרוחב החלק בו יושבת התזמורת ומתחתיה. הקהל יושב סביב שולחנות, כמו במועדון לילה. הרקדניות החטובות והיפהפיות סובבות אותו, מעניקות לו תחושת חלק מהמתרחש.
כתב ידו המסוגנן של בוב פוסיי ניכר היטב בריקוד ומלהיב. הסיפור על רוצחות, שתיים במיוחד, על משך כליאתן, עד שחרורן בידי עורך-הדין רב התושייה והקסם בילי פלין (עידן ממן, תואם ריצ'רד גיר בסרט) - מוגש בשירה ובריקוד מהפנטים. כוחה של התקשורת בבניית תדמית הרוצחות כ-לא-אשמות מודגש היטב.
שתי הגיבורות התוססות, ולמה (רונה לי שמעון, כבת דמותה של קתרין זיטה ג'ונס הסקסית והעסיסית, שמפגינה את יכולת הריקוד הבלתי מוגבלת שלה) ורוקסי (דנה מיינרט הכה יפה וחמודה, אפילו יותר מרנה זלוויגר בסרט עטור האוסקרים) נוטלות על כתפיהן את עיקר העלילה. לעזרתן מופיעה הסוהרת, שיש לה חיבה יתרה לשתי הבנות, ביג מאמא (שני קליין, שניחנה בקול מדהים, ובאישיות בימתית כובשת, כבת דמותה של קוין לטיפה), אך היא גובה מהן סכומי עתק עבור הטובות שהיא עושה למענן.
הבחורים בהצגה כולם יפים, חטובים, כמו גם כל הבנות בקורוס: איתי רוטנברג, עומרי אוזן, אביבה נגוסה, דורית ליליאן, טומי ברמבוים, יעל גרובגלס, יעל וקשטיין, ירדן ברכה ומיטל גל, שעל האחרונות דיווחנו בביקורות משבחות של הצגות קודמות. אך לא רק רקדנים וזמרים יש כאן; הדרמטי מכולם הוא בעלה של רוקסי, אותו משחק בצורה נפלאה ליאור שיקווה, כגבר תם ונעבעך. כך בולטת גם מיס סנשיין במשחקה ובשירתה בסולו שלה (לירן קורוטקין) וכן מאיר טולדנו ומאיר מייזלר.
כדי למצק את הקורוס, השאיל הסטודיו שלושה רקדנים ממגמת המחול בסמינר הקיבוצים, והודות להם ולכוריאוגרפיה של קורין מנדלסון - נותן הקורוס יחד עם היתר, הופעה מושלמת ומלהיבה של מחול בסגנון ברודווי.
התוצר המושלם הוא תוצאה של בימוי מדויק ומעולה של צביה הוברמן, ניהול מוסיקלי ועיבודים של אמיר לקנר, הכוכב הצעיר העולה בתחום, התלבושות המרהיבות והתפאורה של ארז מעיין - כולל שלל נוצות בת היענה שיובאו מניו-יורק, והתזמורת של ששת הנגנים המצוינים על הבמה - כל אלה מעלים הרהור, שזוהי הצגה מוכנה לעלות בכל תיאטרון גדול בארץ, מכל הבחינות - ההשקעה בתפאורה ובתלבושות, במשחק ובבימוי.
בימים טרופים אלה, כשמהפכות אופפות אותנו מכל עבר ומאיימות על העתיד להתרחש - חבל שאין לקהל הרחב אפשרות להתעודד ולעלוץ בהצגה כה יפהפייה ומרהיבה - כי היא עולה רק עד ה-25.2.11, וכמעט לא נותרו כרטיסים אליה.

תאריך:  16/02/2011   |   עודכן:  16/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"שיקגו" - ברודווי בתל אביב
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הצגה מדהימה !!!!! ל"ת
מתלהב.  |  18/02/11 12:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל לובנשטיין, ערן יהב
מרבית דגי הסלמון גדלים כיום בכלובי גידול. לבשרם מוסיפים צבעי מאכל ממשפחת הקרטנואידים כדי לשמור על צבעו הוורוד-כתום    לחומרי מאכל אלה פוטנציאל לגרום נזק לעין    מדינות רבות דורשות לציין במפורש על גבי האריזה מה מקור הקרטנואידים - מדוע לא קיים נוהג זה גם בישראל?
אורן פרסיקו
מועצת העיתונות דנה במקרים של התנכלות שלטונות הצבא לעיתונאים בשל עבודתם    "אם כל אחד ייענש על מה שהוא חושב בקשר לאלוף הפיקוד, מי יודע לאן נגיע", אמר יעקב אחימאיר בישיבת מועצת העיתונות שדנה בנקמנות אנשי צבא כלפי עיתונאים
איתמר לוין
המדור ביקש להיכנס לאולמותיהם של כמה משופטי בית המשפט המחוזי בתל אביב, אך גילה שלא תמיד יש רשימות של דיונים; ואם יש רשימות - הן לא בהכרח מעודכנות; ואם הן מעודכנות - קרוב לוודאי שהדיון לא יתחיל בזמן
אלעזר לוין
הקניון אמור היה להיפתח בדצמבר 2010 ועד היום, פברואר 2011, לא נפתח    שורה שלמה של נתונים אינם מתחברים זה עם זה    יש גם סתירות בולטות    לא נאה לאפריקה-ישראל, חברה ציבורית ותיקה ומכובדת, להציג נתונים מבולבלים אלו
אלישע פורת
מובא כאן פרק זיכרונות מעניין, שכתב יעקב מאיוס, בשנת 1983, שנים מעטות לפני פטירתו. הפרק לא נדפס עדיין בספר, ואף לא הובא כמקור לספרים העוסקים בשלונסקי או בוועד למען השלום. הפרק עוסק במשורר אברהם שלונסקי וביחסיו עם תנועת השלום. נדפס לראשונה בכתב העת "עיתון 77" יולי אוגוסט 2006
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il