X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הרפתקת הסדינים של סיון ועמיר הייתה כל-כך מיותרת, יבשה ולא הצליחה להוציא רגש מאף אחד וגם: האם הפרידה משימי הדג היא משל לאירועים שהתרחשו השבוע מחוץ לבית?
▪  ▪  ▪
נהניתם? כי אנחנו לא. עמיר וסיון
[צילום מסך-עכבר העיר]

"לא נמאס לו מהשטיק הזה?" (תכלס. מירב בטיטו על המאקוווו של אסי)
כאילו כדי לאזן את השערוריות הלוהטות של השבועות האחרונים, "האח הגדול" הגיש הערב רגע שפל עונתי מובהק. בתוכנית אחת הצליחו לשלב שם הדחה משמימה, פרידה משימי הדג, ויכוחי תקציב רפטטיביים וגם את המין הכי אנמי בתולדות האח הגדול בעולם. אם מישהו ניסה להוכיח שיורם זק חיוני לתוכנית הזאת כמו ששימי זקוק לשעות שינה - הוא הצליח מעל ומעבר.
"הדג הזה הוא לא רק דג, הוא גם חבר וגם אח" (האח הגדול)
התוכנית נפתחה ברצח אב סימבולי, שלא לומר רצח דג. האח הגדול כינס את כולם בסלון, קרא להם להחזיק אצבעות ולהיפרד זמנית ממי שתמך בהם, הנחה אותם, דאג להם והצחיק אותם, ועשה את כל אלה, כך מתברר בדיעבד, על חשבון בריאותו האישית. לא ברור אם המחלה של שימי הדג פסיכוסומטית, אבל מהחיבור הכרונולוגי להשעיה של יורם זק שדובב אותו קשה להתעלם. לצלילי שיר נוגה של עברי לידר, שמסתיים במילים "זכיתי לאהוב", נפנפו הדיירים לדג לשלום, ואלה מביניהם שרגישים במיוחד לבעלי חיים (רם) אפילו מחו דמעה.
"הדבר היחיד שעובר לי בראש לגביך זה שאתה פשוט בן זונה" (ביום שאחרי, עמיר מצליח לחלץ קללה אפילו מסיוון)
אפילו חצי מכמות הרגש הזו לא נראתה בין סיוון ועמיר, הזוג הכי לא מוצלח בתולדות הז'אנרים, הסדרות והפורמטים כולם. הם עושים רק רע אחד לשנייה ואחת לשני, אבל לא רק במובן הנפשי; גם סער ואיילה עשו רע אחד לשנייה, אבל לפחות הרוויחו מזה במשחק הכללי.
סיוון ועמיר הפכו ליצורים לא אהודים, וחמור מכך, כמעט ולא מתועדים. אפילו המין הראשון שלהם עבר אמש בדממת אלחוט כמעט מוחלטת, בלי רמז לטירוף ההדלפות, ההשערות והסרטונים שליוו כל שליקת כינים ממוצעת בעונות קודמות. אפילו המין לא הצליח לגרוף רגשות ביחס לזוג המוזר הזה - לא מצד הצופים, וגם לא מהם, זה כלפי זה. כשדג מדובב שמעד בלשונו זוכה ליותר תשומת לב מהמין הטלוויזיוני שלך, זה סימן שהגיע זמן ללכת.
"יא רכלן, אתה כמו אישה - קסקסקסקס" (תומר לרם, יוצא גם שוביניסט וגם הומופוב. ונשאר בבית)
בסוף התוכנית הלא מוצלחת הזאת, הגיעה גם הדחה לא מפתיעה. רם - בחור אליטיסט ויש שיאמרו יפה נפש, שאולי היה עובר בגרון בשיטת בחירות מעט יותר אריסטוקרטית אבל בוודאי לא יזכה לאהדת ההמונים - עוזב את הבית אחרי שלושה שבועות של אג'נדות ודמעות. ההספק האידיאולוגי שלו היה מרשים: דאגה לסביבה, מודעות להתעללות כלפי בעלי חיים, הפצת התרבות הגרמנית, עידוד יציאה מהארון. רוב הדיירים עם האג'נדות לפניו לא הספיקו חצי מזה, ובהרבה יותר זמן ממנו.
אבל כשרואים למי הוא הפסיד - בחור כוחני, גס, לא קשוב ולא אכפתי, שהאג'נדה היחידה שהוא נכנס איתה לבית היא הפרדה בין נופר לבין ג'קי - באיזשהו מקום, ובלי קשר לאווזים, נמחץ הלב. שני דיירים שקטים יחסית עזבו השבוע את הבית. ניסוי המחווה לזימברדו שייערך בהמשך כנראה יוציא מהדיירים הנותרים את הדבר היחיד שיש להם בכמויות - חוץ מקרם לחות, מתברר - אגרסיות.

תאריך:  20/02/2011   |   עודכן:  20/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 האח הגדול
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האח הגדול: הסקס הכי מוזר בתולדות הטלוויזיה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
למה לדווח על האח הגדול?
שולמית ק  |  20/02/11 11:11
2
רם בלתי נסבל
אליטיסט  |  20/02/11 13:53
3
אחד הדברים שלא היתי מצפה לראות
הילה_  |  20/02/11 14:21
4
תוכנית מעליבה
אלישמע  |  20/02/11 18:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ליאון אלי
מחזמר על רוצחת המעוניינת בפרסום ותהילה ועורך דינה שהאמת לא חשובה לו. מערכת המשפט והעיתונות מוצגות באור שלילי. התוכן לא חשוב. העיקר השירים, הריקודים. מחזמר עשוי טוב. מומלץ ביותר
איתמר לוין
דפדוף בתוכניות העבודה של משרדי הממשלה לשנת 2011: גזור, שמור והשווה    והפעם: משרד החוץ לא אומר כמעט כלום מנימוקי סודיות, החלים גם על המישור הארגוני    האם הדיפלומטיה החדשה של ליברמן באה לידי ביטוי בהושבת שגריר טורקיה על כיסא נמוך?
מאיר גלבוע
זו הזדמנות טובה להרים המסך מעל מסקנות ועדת בדיקה של משטרת ישראל, בראשות ניצב אילן פרנקו, סגן המפכ"ל, שהוקמה לבדוק את פעילות המשטרה בפרשת "השוטרים הנוקמים" מנהריה. נראה שיש מקום לבדוק את ועדת הבדיקה עצמה, או לפחות את מי שעמד בראשה
פזית רבינא
ביום שישי לפני שבועיים, בשקט יחסי, הכריזו ראש הממשלה נתניהו וטוני בלייר על פיתוח שדה הגז בחופי עזה ועל הקמת תחנת כוח פלשתינית חדשה. במשרדי 'בריטיש גז' נרשמו חיוכים גדולים: כבר עשר שנים מנהלת החברה מו"מ מתיש עם ישראל על פיתוח השדה. היו עוד כמה שחייכו
אריאל כהנא
מי? פשוט מאוד, בנימין נתניהו. השבוע הוא הרכין ראש כשליברמן ערך לו זובור מול המצלמות בנושא מינוי השגרירים. אף שהאיומים של יו"ר ישראל ביתנו מתגלים שוב ושוב כאקדח ריק מכדורים, ראש הממשלה בוחר להצטייר כשבוי בידי שותפו הבכיר. את הסיבה לכך הוא לא מגלה אפילו לאנשי לשכתו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il