X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
עור הפנים לא חייב להסגיר את גילך האמיתי אפשר להוריד כמות נכבדה של שנים מגילך האמיתי, אם עושים את הדברים באופן מדעי עם תוכנית טיפוח מובנית ומדויקת העור עובר דרך מספר שלבים - כאשר כל שלב בונה את הבסיס לשלב הבא ובאופן מבוקר ניתן להשיג תוצאות פעם אחר פעם
▪  ▪  ▪
בת כמה את? [צילום: סינרון מדיקל-יח"צ]

נשים בגילאי 50-60 זקוקות לתוכנית טיפוח מאוד מדויקת, שתבטיח להן בדיוק את התוצאות הרצויות. ישנה דרך להצעיר כל עור, גם במקרים הקשים ביותר, אם פועלים באופן מדעי ומשיגים תוצאות מוכחות פעם אחר פעם. הסוד נעוץ בנהלי עבודה נכונים. בדיוק כמו שלרופא יש נהלי עבודה וכל חריגה מהם תוביל לתוצאה אחרת, גם בקוסמטיקה יש חוקים.
בגילאי 50-60 נשים רוצות עור גמיש, עם מראה צעיר מאוד. הן רוצות שאנשים יופתעו כשישמעו בנות כמה הן באמת (גם אם מעגלים את המספר האמיתי כלפי מטה). עם תוכנית טיפוח מובנית ומדויקת העור עובר דרך מספר שלבים - כאשר כל שלב בונה את הבסיס לשלב הבא ובאופן מבוקר ניתן להשיג תוצאות פעם אחר פעם.
בשלב הראשון יש להעניק לעור מראה זוהר יותר עם טיפולים למיצוק העור. הטיפול החדיש ביותר בקטגוריה הזאת הוא האולטרה-סאונד הקוסמטי, שמשיג שיפור משמעותי במיצוק והגמשת העור - בטיפול מהנה במיוחד. צוואר רפוי, שקיות מתחת לעיניים, לחיים או לסת רפויים - כולם מתמצקים ומקבלים מראה יותר ברור אחרי טיפול כזה - והעור נראה זוהר ורענן.
"כוכב הטיפולים"
השלב הבא יהיה סדרת טיפולים שיעניקו לעור מראה רענן הנקראת טיפול הידרה-דרמי. הטיפול מתייחד במכשיר שמסוגל לחדור דרך המחסום העורי ולכן הוא מנקה את העור, מטהר את בלוטות החלב, מחדיר חומרים לעומק העור, משפר את הגוון ואת חיות העור, מפנק (כי מגיע לך גם להתפנק, מי אמר שצריך לסבול?) ומעניק לעור מראה חיוני וקורן.
הטיפול מבצע ליפטינג לעור (מעניק לו מראה כמו אחרי מתיחה), מבהיר כתמים, מחזק את שרירי הפנים ועוד רשימה ארוכה ומרשימה של תועלות. מה הפלא שהוענק לו הכינוי "כוכב הטיפולים".
פירות, גבירותיי, פירות!
בשלב הבא מתייחסים לגמישות ומאטים את תהליך ההזדקנות עם פילינג לפנים. ניתן לבצע פילינג בינוני או עמוק, בהתאם לנסיבות. חשוב להתייחס לרגישות העור ולסגנון החיים של הלקוחה כדי להעניק לה את התוצאות הטובות ביותר עבורה. פילינג מבוסס על חומצות פרי מועדפות משום שמדובר בתהליך טבעי ולא כימי. מטיפול הפילינג ניתן להפיק תוצאות נפלאות. בשלב הזה יש להתחיל להשתמש בתוספי מזון בהתאמה אישית, כדי לחזק את תהליך חידוש העור ולוודא שהתוצאות מושלמות. עור מוצק ומחשוף מוצק תורמים למראה צעיר יותר. אין להתקדם בתוכנית בלי לתת את הדעת לאזורים אלה ולבצע גם עליהם טיפולי פילינג ממוקדים. הקפידי להשתמש בקרם הגנה איכותי כדי לשמור על ההישגים מהטיפול.
חיטוב, עיצוב ושחקני חיזוק
חיזוק שרירי הפנים תורם למראה עור פנים מחוטב. טיפול היוצר תהליכי התעמלות לשרירי הפנים מסייעים לשקם אותם ולהעניק לעור מראה גמיש ומעוצב יותר.
תוספי המזון המומלצים לשלב הזה כוללים ויטמינים בסיסיים, שמסייעים למחזור הדם ומחזקים את הגוף והשרירים באופן טבעי. לדוגמא, ויטמין C מסייע לחידוש הרקמות בעוד שויטמין E מסייע לחילוף חומרים תקין.
תיקון נזקי השמש להצערת העור מגיע למעשה רק בשלב הזה. מפתיע, אבל זה מקומו הנכון בתהליך השלם. טיפול בנזקי השמש בעזרת קרני אור הוא הטיפול שבו מורידים 10 שנים מהחיים. הטיפול מבוסס על גלי אור וגלי רדיו ומשמש תחליף מעולה לניתוח פלסטי.
הטיפול הזה מעולה להעלמת קמטים, כתמים ואפילו מטפל במצב הנקרא "קופרוז" (נימי הדם שגורמים לעור הפנים להיראות סמוק). לאחר הטיפול קרם הזנה איכותי ישמור על ההישגים מהטיפול.
"מעיין הנעורים"
לטיפול הבא נקרא "מעיין הנעורים". טיפול בשיטה נקראת "מזותרפיה" (טיפול המטפל בשכבות הנמצאות מתחת לשכבה העליונה) זהו טיפול מאוד ידידותי לעור ומביא למיצוק והצערת העור באופן טבעי. הטיפול מבוסס על החדרת חמצן וחומרים טיפוליים מתקדמים ביותר לעומק העור. העור נעשה מבריק ורענן, מקבל מרקם צפוף ומוצק יותר וכמו-כן אפשר להבחין מיד בשיפור משמעותי בגוון העור. טיפול המזותרפיה עובד כמו קסם גם על כפות הידיים והזרועות, שעלולים לעתים להסגיר את גילך האמיתי יותר מאזור הפנים המטופח. מומלץ להתאים את הטיפול בהתאם לצורך האישי - מתיחת העור, אנטי-אייג'ינג, הבהרת כתמים והפחתת תהליך ההזדקנות סביב העיניים.
לייף סטייל
במהלך התוכנית הקוסמטית חשוב לקבל ייעוץ לשינוי אורח החיים ולאמץ הרגלי אכילה בריאים, עם דגש על שיפור מצב העור דרך תזונה. ויטמינים ותוספי מזון בסיסיים אחרים הם בגדר חובה. כדי להשיג את מלוא התוצאות מתוכנית הטיפוח ומשגרת הטיפוח היומית, חייבת להיות תוכנית הוליסטית המתייחסת לגוף כגורם המשפיע על שלמות העור. נשים רבות נוטות להאמין שאם ימשיכו באורח חייהן הקודם אך ישקיעו בטיפולי פנים הן יקבלו תוצאות מושלמות. עם זאת, שלמות חייבת לכלול את החוץ ואת הפנים כאחד. התעמלות, שתייה מרובה, תזונה נאותה והימנעות מעישון חשובים מאין כמוהם.

הכותבת יסדה לראשונה בארץ, לפני ארבע שנים - את האקדמיה לניהול ולשיווק. המטרה: לחשוף קוסמטיקאיות לידע ולשיטות ניהול, שיאפשרו להן להגדיל את רווחיהן בצורה משמעותית, להתמקצע ללא הרף ולהפוך מנשים העמלות לפרנסתן לנשות עסקים.
תאריך:  28/02/2011   |   עודכן:  28/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
דפדוף בתוכניות העבודה של משרדי הממשלה לשנת 2011: גזור, שמור והשווה. והפעם: משרד ראש הממשלה שולח ידו כמעט בכל תחום אפשרי - תולדת נטייתו של נתניהו לזרוק הכל על ועדות בראשותו של גבאי
יובל לובנשטיין
הצבע הוא חלק מהתפאורה ומהאווירה הכללית, אך אין ספק שהוא משמעותי הן בלוגו של החברה והן באביזרים הנלווים למכירה. כיצד אנו נעזרים בצבע להעביר את המסרים שלנו לצרכן? מהי משמעות הצבע בעינינו? והאם התחושה שלנו לצבע היא מקומית או גלובלית?
ד"ר מרגלית מולנר גויטיין
אומברטו אקו הוא בין האישים הבולטים בעולם שיצא נגד יוזמת אקדמאים באיטליה להטיל חרם תרבותי ואקדמי על ישראל, והגיע לישראל כאורח יריד הספרים ה-25 בירושלים    אקו העדיף להימנע מביקורת פוליטית: "יש לי מספיק מה לומר נגד ממשלת איטליה, אין לי זמן לדבר על ממשלת ישראל". ואכן, בהרצאה באוניברסיטת ת"א התרכז בעבודותיו ובדרך הכתיבה של היוצר. ואגב, לוקח לו 8 שנים לכתוב נובלה
פזית רבינא
המלך הסעודי שיחד את נתיניו בחבילה כלכלית נדיבה להחריד. כשעושים שופינג, אין זמן למחאה. מובן שהחבילה הכלכלית איננה אמצעי הביטחון היחידי שעבדאללה נוקט. מתלווים אליה צבא מצויד היטב, נאמנות שבטית גבוהה ושירותי ביטחון שנמצאים בכל פינה
אורן פרסיקו
הצעת החוק של ח"כ ציון פיניאן (ליכוד), ולפיה בתי-השקעות יחויבו לפרסם מודעות גדולות יותר בעיתונות המודפסת, עברה בקריאה טרומית    פיניאן: "עם ציון פיניאן אף עיתון לא דיבר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il