X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הפרק האחרון של היפה והחנון היה בין הטובים של העונה הוא הצליח לעמת את המתמודדים עם שני הפחדים הגדולים ביותר של ישראלים: להיות תלויים באוויר ולדבר אנגלית הזוכים הגדולים של הערב, היו צפויים מראש, אבל ראויים באותה מידה
▪  ▪  ▪
מה נשתנה? ליטל ואלכס [צילום: מן הטלוויזיה]

לשם הפרוטוקול, בואו נטפל קודם בכמה עניינים פרוצדורליים כדי שנוכל להניח אותם בצד בהמשך הדרך. בדקות הראשונות של תוכנית הגמר נאלצתי לבדוק כמה פעמים שאני באמת נמצא על הערוץ הנכון. אם השעה הייתה קצת יותר מאוחרת והצבעים על המסך היו טיפה יותר דהויים, הייתי יכול להישבע שנפלתי על אחד מהשידורים החוזרים של ערוץ 33. התפאורה של אתר הגמר של היפה והחנון הייתה כל כך דלה, והמרחב כה קלסטרופובי ,שהייתי בטוח שבכל רגע אהוד מנור ייכנס ויקרא למוני אמריליו לאיזה ערב מחווה, שיימשך שעתיים לפחות עם עפרה חזה, שושנה דמארי, בני ברמן ומיטב כוכבי זמרת ארצנו. למרבה המזל, השידור עבר לאירועים שהוקלטו מראש לטובת כל הצדדים הנוגעים בדבר. לממיר שלי שלום.
מה חושבים הפיינליסטים רגע לפני הגמר
אם מניחים בצד את הציפייה המותנית לכך שכל אירוע טלוויזיוני שמודבק לו התואר ”גמר” ילווה בהפקה גרנדיוזית ובומבסטית, הפרק האחרון של "היפה והחנון” היה בין הטובים של העונה. הוא הצליח לעמת את המתמודדים עם שני הפחדים הגדולים ביותר של ישראלים: להיות תלויים באוויר ולדבר אנגלית. תשאלו את כל מי שטס בצ’ארטר של חברה זרה עם עוד ישראלי לצידו, הוא יסביר לכם. הגימיק של משימה בגובה של כמה עשרות מטרים כבר די מוצה לעייפה בכל תוכנית ריאליטי אפשרית, וגם במקרה הזה ליטל סמדג’ה הצילה את המצב בזכות פחד הגבהים הטוטאליסטי שלה.
עף לי הסכך ללפלנד: המילון המלא של היפה והחנון
לזכותה של המשימה ייאמר שממנה נופה הזוג החלש ביותר, ענבל וירון. זה היה זוג שכל אחד מחלקיו לא עורר אמפתיה או עניין כלשהם וגם החיבור של חלקיו לא עלה על סך השלם.

איפה הפררו רושה?

לכן, משימת הגמר של ליטל ואלכס ושל אור ונלה להתערות במסיבת קוקטייל דיפלומטית הייתה מן הראויות ומן המוצדקות במשימות ישראל. בשלב הזה של התחרות הפתיעה בעיקר הנאיביות של הארבעה שכבר אמורים לזהות מקילומטרים זיוף ומניפולציה במשימות. הרמז הראשון לכך שרוב האורחים אינם דיפלומטים ושהמארח של המסיבה איננו שגריר, היה העדרו של המתאבן הרשמי של סגל א’: פרר-רושה. את כלל היסוד הזה לומדים בשיעור הראשון בחוג למדעי המדינה. הטעויות באנגלית, הלחץ של ליטל, ההתחנחנויות של נלה והדמות המופרעת של מייקל נסיך סילנד ואחיו שנהרג על-ידי צ’יטה הניבו כמה מהדקות הטלוויזיוניות היותר מצחיקות של הזמן האחרון.
חשוב מכך, ההתכנסות של כל חברי העונה על הדשא בחצר למפגש אחרון לפני בחירת הזוכים הזכירה למה “היפה והחנון”, למרות שנמתחה מעבר לנדרש בעונה הזאת, הייתה אחת התוכניות היותר נעימות לצפייה בימים אלה. היא נשארה התוכנית האחרונה שמבקשת מהמשתתפים שלה לשתף פעולה, להתקרב זה לזו ולהיות פתוחים לאפשרות של שינוי. בשביל שכל הדברים האלה יקרו, שני הצדדים צריכים להיות מסוגלים להכיל את הזולת ולא להיות עסוקים באופן אובססיבי בשאלה כיצד הם נראים, האם קולם נשמע והאם הם מצליחים לומר את המילה האחרונה.

בלי אמת אישית

לא במקרה אף אחד מהמשתתפים ב”היפה והחנון” לא הגה מפיו את הביטוי הכה אהוב על משתתפי ריאליטי: “האמת שלי”. אין לאמת מקום בווילה, יש מקום לנראטיבים, לתפיסות עולם ומה שקורה להם כשהם מתמזגים ביחד במשחק שאיננו משחק סכום אפס. נרקיסיסטיות, דורסנות ואגואיזם מהסוג שמקדם כל משתתף ב"האח הגדול" וב"הישרדות", מכשילות את המשתתפים ב”היפה והחנון”. ראו מקרה חופית.
וכן, זה היה כבר ברור וצפוי לפני כמה שבועות טובים שאלכס וליטל יקחו בהליכה את התחרות. אז עכשיו זה רשמי. מגיע להם, שיהיה במזל, הם באמת עשו שינוי. השאלה הגדולה היא האם זה היה השינוי האחרון בחייהם ואיך הולך להראות השינוי הבא. אותו המצלמות כבר לא ימשיכו ללוות ואולי עדיף שכך.

עולם הבידור בכף-ידך
תאריך:  16/03/2011   |   עודכן:  16/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אהוד מנור  האח הגדול
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היפה והחנון: עשו שינוי כל הדרך אל הגמר
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
גורל העם והמדינה.
אליהו חיים  |  16/03/11 09:34
2
פרסומותצ ללא סוף . משעמם
שושפרי  |  16/03/11 12:40
3
הבחירה הכי מוצלחת ליטל ואלכס
חשדנית  |  16/03/11 18:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמי דור-און
אחרי הטלת פצצות האטום הראשונות על הירושימה ונגסאקי חלה מטמורפוזה בנפשו של "אבי הפצצה" רוברט אופנהיימר. מאותו מועד התחיל להטיף באורח נחרץ להנהגת מדיניות שתגביל את מרוץ החימוש    קיצוני יותר כנגד השימוש בנשק גרעיני היה אלברט איינשטיין, הוגה רעיון הפצצה, שבעקבות מראות ההרס והזוועה שגרמו פצצות האטום הפך לאחד הדוברים הראשיים להחרמה מוחלטת של הנשק הגרעיני. איינשטיין: "ברור לי כי במלחמת העולם הרביעית ישוב האדם להילחם בכלי נשק העשויים מאבנים ועצמות"
עליס בליטנטל
ליידי מקבת ממצנסק (נכתבה ב-1932) היא אופרה שונה ממתכונת האופרות של המאה ה-19. מלאת תאוות יצרים, קנאה, תשוקה, רצח ונקמה. לא על אודות נסיכים ודוכסים, אלא על אנשים בשר ודם, עממיים ולוהטים
איתמר לוין
ביקור ראשון בבית הדין לעבודה גילה שופטת סבלנית, אולי קצת יותר מדי - שאינה מגיבה גם להתחצפויות של עורך דין. חוץ מזה, המדור יצא תמה: מי צריך את נציגי העובדים והמעבידים על דוכן השופטים?
יובל לובנשטיין
כיום אנו נחשפים למגוון אדיר של משחות שיניים במחלקות הפארם השונות. אולם האם ידעתם שהמוצר במתכונתו הנוכחית, בקושי סוגר 120 שנה? מה עשו לפני כן? איך הכל התחיל? והיכן הומצאה מברשת השיניים הראשונה?
שולמית קיסרי
בספר "יותר מדי אושר", מאת הסופרת הידועה ביותר בקנדה אליס מונרו בת ה-80, אין אומנם סוף-טוב, אך יש חוויית קריאה עמוקה    ב"האישה בחליפה האפורה", של אנדריאה קאמילרי, מוצגת אישה יפהפייה שכוחה הוא מיניותה    שני ספרים חדשים ומומלצים לקריאה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il