X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
המתמודדים הולכים על בונוס ב"אח, תפיל את המיליון" ג'קי עדיין לא הפנים את המצב בינו ובין נופר ליהיא מתפייסת עם הצ'ילבה שלה כולנו נזכרים במריבות הגדולות לקראת הגמר והג'וקר הולך הביתה
▪  ▪  ▪
דייר נחמד. ליעוז כהן
[צילום מסך-עכבר העיר]

במקום האנשים של קינדר, אני הייתי דואג שאנשי ההפקה של האח הגדול לעולם לא יתקרבו לתחום השוקולדים. אם לקח לאיטלקים שנים לפצח את הנוסחה ולהגות ממתק שהוא גם ארוחה, גם צעצוע וגם הפתעה, בנווה אילן הצליחו לפצח תוך שנתיים את הנוסחה ולהפיק פרק שהוא גם לקט, גם פרומו וגם ספוילר באריזה אחת.
לקט על שום מה? על שום האריזה מחדש של סצינות ומריבות שכבר ראינו בשלושת החודשים האחרונים. פרומו על שום מה? על שום הפקעת זמן המסך לטובת אל תפיל את המיליון שבטח עוד מעט תחזור למסך. וספוילר על שום מה, בוודאי תשאלו. על שום כך שבאף אחד מהקטעים שהיו חלק מהשעשועון לא כיכב ליעוז שבסוף הערב הודח והלך הביתה. איך אומרים אצל המתחרים? אל תעוף על המיליון.

הכבוד האבוד של ג'קי

כרגיל, יד ימין של האח הגדול מחממת את ליבת הכור והיד השנייה מזרימה אליו מים מצננים. להפקה די ברור שג'קי ונופר יגיעו שניהם לגמר. עכשיו צריך להחליט אם הם מגיעים לשם במהדורת הוד מעלתה ופנקס הקטן, או שמישהו יצליח לעורר את כבודו האבוד של ג'קי, ואולי לגרום לו להתעמת עם מושא אהבתו הנכזבת. עימות שבטח לא יזיק לנתוני הצפייה.
סימנים ראשונים למחשבות שניות אצל ג'קי, לגבי עד כמה זה היה חכם או כדאי להתמסר לנופר עד כלות, אפשר היה לגלות בחדר האח הגדול. הסירוב של נופר לפנק אותו בסיגריה לא שינה את הסטטוס קוו, אבל אפשר לסמוך על ליהיא שתחמם את הגזרה ותראה לג'קי את מה שהוא לא רואה לבד. זאת אומרת אפשר היה, אבל מאז ליל בליסת קוביות הקרח היא ונופר חזרו להיות חברות. מצד שני, אין לדעת מתי ישתחרר לאחת מהן הפיוז ותפרוץ ביניהן מהומת אלוהים נוספת.

כך היינו

כאמור, היד השנייה שופכת דליי מים צוננים על הרוחות הסוערות בבית האח הגדול. משימת ה'אח תפיל את המיליון' נועדה לעשות שני דברים: הראשון הוא לתת לצוות העריכה לנוח קצת לפני הגמר הגדול. השנייה, לגרום לדיירים להיזכר איך נראו החיים המשותפים שלהם בהתחלה, כשהם היו צעירים (בחודשיים-שלושה בסך-הכל), אז, בתחילת מערכת היחסים, הם עוד אהבו זה את זה וחשבו שהכל אפשרי. כן, פעם פרידה אמרה לג'קי שהוא נסיך ושהוא מרגש אותה. היה דבר כזה. פעם ג'קי היה הדייר האהוב ביותר בבית. הייתם מאמינים?
על הדרך אם אפשר גם לסכסך קצת בין הדיירים לעשרת הימים שנשארו, אז למה לא? במקרה של עמיר וסיוון זה פחות הצליח. הם כבר אמרו אחד לשניה את הכל ולאח אין מה לחדש להם. נופר בכלל לא אהבה את הצהרות הנאמנות הנצחית של ג'קי. וליהיא? אותה כבר לא יעליב שום דבר. גם אם יקרינו לה תמונות של עדר פלמינגוז מדשדשים באגם היא תצליח לראות שם את חתיכי.
כמו בזוגיות שנמשכת הרבה הזמן, כמו זאת שמתקיימת בין הצופים לבין הדיירים, הגיע הזמן להתרעננות ולהחזרת הסקס אפיל ליחסים. איך עושים את זה? מדפדפים איתנו באלבום ומזכירים לנו שלא תמיד האמא הגדולה הייתה שתלטנית ודורסנית, שגנב יין הקידוש היה פעם ג'וקר שהצחיק אותנו ושגם לחתיך המגלומן יש את הרגעים הרגישים שלו. הכל מכוון לעבר ערב הגמר. הרי הרבה יותר נעים לסמס לאנשים כאלה מאשר לחבורת צווחנים שנדמה שכל רגע הראש שלהם עומד להתפוצץ לאלפי חתיכות כמו פנייטה מקסיקנית.

מועדון לילה

בתגובה מאוחרת של ארבעה ימים, לאחר האיומים במשימת הבלתי צפוי ומריבת הפודל, מודח ליעוז ששוב מוכיח שבחורים נחמדים גומרים אחרונים. ליעוז היה נוכח-נפקד לאורך כל העונה ואסטרטגיית הבלתי הזדהות עלתה לו בהדחה מחמישיית הגמר. הוא כנראה היה דייר נחמד, לפחות ככה העידו הדיירים החדשים שהעניקו לו חסינות, אבל נחמדות לא זיכתה מעולם אף אחד בדקות מסך, אלא אם כן הוא משתתף ב"ישראלים 10" של מיקי חיימוביץ. יכול גם להיות שהוא יופי של בן אדם, אבל אולי רק הצופים האדוקים של ערוץ 20 יודעים את זה.
בכל זאת, ליעוז לא יצא בידיים ריקות. אבא, שאת ההכרה שלו הוא ביקש, קורא לו מלך. ארז טל מודיע לו שהוא יעשה סטנד אפ וכנראה מתכוון להזמנה למועדון לילה. אני לא בטוח אם עבורנו הצופים מדובר בהבטחה או באיום, אבל ההזמנה הזאת היא בבחינת חשיפה נדירה. מי ידע שארז טל כה התרכך לעת זקנתו והפך לאיש כל-כך אופטימי עד שהוא בטוח שמישהו יזכור את דיירי האח הגדול עד שתעלה העונה הבאה של "מועדון לילה".

תאריך:  17/03/2011   |   עודכן:  17/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האח הגדול: ארז טל יאמץ את ליעוז?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלישע פורת
קראתי כמה גיליונות של השבועון המוקצה "העולם הזה", ואמרתי לעצמי שככה גם אני יכול, ככה גם אני יודע לכתוב. כשהוזמנתי להשתתף בעיתון הקיר שהתפרסם במוסד החינוכי מעיין, שאגב נכתב כולו בכתב יד, ולא בשום מכונת שכפול, ידעתי שאני הולך לכתוב כמה דפי מופת עיתונאיים על מוסדנו הקטן
חיים נוי
מסע מיסטי-מוזיקלי, מצחיק, סוחף ומרגש בין סיפורים ושירים חסידיים, העוסקים בקשר בין אדם לעצמו, לחברו ולאלוהים. פרשנות חילונית ורוקיסטית בביצוע הדור הצעיר, התלוש והמבולבל, הפליט בארצו, התועה ביער העולם המודרני ומחפש את זהותו
אלישע פורת
עוד בנעוריי המוקדמים שמעתי מהחברים הוותיקים, שהאנשים המתבודדים בחורשה המקיפה את הקיבוץ הם אנשים מיוחדים במינם. משכילים מדי בשביל חיי העמל המתישים בקיבוץ. רגישים מדי להמולת הכוורת העסקנית במשק. מתנשאים מחמת הכאב, מעל להוויית היומיום הנמוכה שבחצר. ומשום כך הרחיקו אל בין האקליפטוסים העבותים, בשולי המחנה, נחבאים בתוך חומת הצללים שאינם נפוגים אף פעם
אורן פרסיקו
העיתונים מורידים את הכובע בפני לוחמי השייטת    "24 שעות" מדווח מחזית ההסברה    הארץ מתעקש להתמקד דווקא בסכנה לאסון גרעיני כביר    גלובס וכלכליסט לא שוכחים את שביתת העובדים הסוציאלים    ידיעות אחרונות ומעריב מדווחים על ההחלטה להשיב מיפן את כתבי הטלוויזיה של ערוצים 1, 2 ו-10
צילה שיר-אל
ייפתחו בפניכם שלל אפשרויות שמהן תצטרכו לבחור את זו המתאימה לכם ותוכלו להעשיר את חייכם האישיים. מאחר שכוכב השפע יישאר במזל שלכם רק עד לחודש יוני הקרוב, הרי שמומלץ לכם לפעול בזריזות כדי לא לאבד הזדמנויות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il