X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מי שיחושו את נסיגת כוכב מרקורי במיוחד יהיו האנשים שנולדו בשליש השני והשלישי של המזלות הבאים: מאזניים, טלה, סרטן, שור, דגים, גדי, עקרב, דלי ואריה. שאר המזלות יחוו את הנסיגה כתוצאה מקשרים עם האנשים במזלות הבאים ועל-ידי האירועים הקוסמיים
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

ושוב עברו להם שלושה חודשים והכוכב מרקורי האחראי על תקשורת בין אישית, תנועה ופעולה ייכנס לרטרו בשבוע הקרוב. התאריך המדויק יהיה ה-28 לחודש מרס, במזל טלה ויסיים את הנסיגה בתאריך ה-23 לחודש אפריל, כאשר הוא נמצא עדיין תחת השפעת טלה ושור.
מי שיחוש את נסיגת הכוכב במיוחד יהיו האנשים שנולדו בשליש השני והשלישי של המזלות הבאים: מאזניים, טלה, סרטן, שור, דגים, גדי, עקרב, דלי ואריה.
שאר המזלות יחוו את הנסיגה כתוצאה מקשרים עם האנשים במזלות הבאים ועל-ידי האירועים הקוסמיים. כבר כשבוע לפני תאריך כניסת הנסיגה באופן רשמי ניתן לחוש בהשפעותיה וגם לאחר סיום הנסיגה, ייקח עוד כשבוע עד אשר הדברים יחזרו למסלולם הרגיל.
חשוב ביותר לציין כי תפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו יוצאים החוצה.
נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. ואולם, ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה.
הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו'. נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל.
בהמשך לשאלה שאני נשאלת שוב ושוב כיצד לנהוג בזמן נסיגת הכוכב, אני רוצה להדגיש כי לא כל נסיגה הינה שלילית וכל נסיגה תשפיע בצורה אחרת בהתאם למזל ולמפה האישית של כל אחד.
ישנם אנשים שנולדים כאשר הכוכב מרקורי נמצא בנסיגה, ואז כמובן שמבחינתם הם חוזרים למצב הטבעי שלהם ולכן, כאשר אתם שומעים על כוכב זה הנמצא בנסיגה חשוב מאוד כי תבדקו את כל מכלול המפה ולא "תיתפסו" לעובדה שהכוכב בנסיגה ותפעלו בהתאם.
אנשים שכן כדאי להם להיזהר בכל מצב של נסיגה, הם האנשים העוסקים בתקשורת ובמדיה לסוגיה השונים, אלו מכם שנולדו במזלות תאומים ובתולה הנשלטים על-ידי כוכב מרקורי וכמובן, אלו מכם שהדיבור הוא עבודתכם ומנת חלקכם היומית.
ולסיכום, כדי למקד את הבעיה הנוצרת בזמן נסיגת מרקורי ולהביא אותה לפתרון, מומלץ לעשות מפה אישית.

והרי התחזית...

System.String[]

תאריך:  22/03/2011   |   עודכן:  22/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בתקופה הקרובה - צפויות בעיות בעיקר בתחום התקשורת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
קשה להאמין שיש עדיין
בוגר בי"ס יסודי  |  23/03/11 08:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלישע פורת
יום אחד לא יכולתי עוד לכלוא את הדברים בתוכי, ושכחתי את עצמי לכמה שעות טובות. רכון מעל מחברת תלמידים פשוטה, חורת בכוח בדפים בעיפרון הגס. וכבר כתבתי על כך באחד מספריי, איך בשעה נסית ויחידאית הוסר המחסום מעל-ידי הכותבת. עליתי אל אולם הקריאה, הצצתי הצצה נוספת, בחוברת האחרונה של "קשת", ואמרתי לעצמי שסיפורי הקודח אינו נופל בכלום מאלה הנדפסים
גלית עבדי
ביחרו את סגנון התאורה האהוב עליכם    תכננו את התאורה כבר בשלב הראשוני של תכנון השיפוץ    כדי שהתאורה תהיה "עשירה", יש לתכנן אותה בשכבות    היו מודעים לנתונים החשובים בחלל בטרם בחירת גופי התאורה
אהרון שחר
אנחנו לא יודעים שאנחנו לא יודעים עד שאנחנו יודעים    והפעם: התרבות האווילית בהיסטוריה    ביום העצמאות אנחנו יכולים להתמוגג מעצמנו: איזה עם נפלא אנחנו, ערכינו מקסימים. למזלנו הרב, אין לנו מושג, שבפועל אנו בעצם עדר של חזירים קפיטליסטים
אלעזר לוין
נבירה בארכיונים מגלה כי מיכאל צור, לשעבר מנכ"ל משרד המסחר והתעשיה ומנכ"ל החברה לישראל, נשלח ל-15 שנות מאסר על מעילה - ומת משברון לב על נפילתו מהצמרת לכלא
אלכס לוין
הידעתם שאכילת אורז שחור מסייעת בהורדת רמת הכולסטרול ומסייעת בהתמודדות עם מחלות לב?    אכילה פעם בשבוע של אורז שחור מנקה את הרעלים מהגוף ומשפרת את רמת הברזל בדם    גם לסלק תכונות חיוביות מאוד - הסלק עוזר להתמודד עם מחלות כרוניות, מחדש את התאים בדם ומסייע בהתמודדות עם אנמיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il