X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
עצמות בולטות בכפות הרגליים או אצבעות שעולות אחת על השנייה, הן תופעות נפוצות בקרב נשים מכל הגילאים מעבר למטרד הבריאותי והאסתטי, קיים הקושי המוכר לבחור נעל מתאימה לכף הרגל הבעייתית כאשר אתן הולכות לבחור נעל, יש לשים לב למספר דברים חשובים על-מנת לקבל נעל נוחה
▪  ▪  ▪
ביחרו נעל נוחה [צילום: AP]

יותר ויותר גברים ונשים מתבגרים סובלים מהתופעה הלא נעימה והמכאיבה של כף רגל בעייתית. מדובר בתופעה נפוצה בעיקר בקרב נשים מתבגרות והיא נובעת מכמה סיבות כמו: גיל, הליכה לא נכונה, לבישת נעליים קטנות במידה או לא מותאמות לכף הרגל.
הסובלות העיקריות הן נשים, כיוון שהן מתחילות לעלות על עקב בגיל צעיר מאוד והולכות עם נעליים צרות ממידתן לאורך שנים, דבר המאוד לא מומלץ לרגל ולבריאות. עם השנים, הגיל והסיבות שצויינו קודם-לכן, אצבעות הרגליים מצטמקות ומתכווצות ונוצרים עיוותים בכפות הרגליים. התוצאות הן לרוב - עצם בולטת בצד שבאה בחיכוך עם הנעל ועם השנים יוצאת החוצה - תופעה מכאיבה ולא נעימה בהרגשה, או האצבעות שעולות אחת על השנייה, מתכווצות ואף מוציאות יבלות - אני קורא לתופעה הזו 'אצבע פטיש'.

איך תדעי שהנעל מתאימה?

  • אימום: יש אימומים בכל הצורות והגבהים: אימומים שפיצים, מרובעים, עגולים. ישנם שטוחים וכאלה יותר גבוהים. המלצה לעקב ביום - הכי טוב ללכת עם הגבהה של 2-1.5 ס"מ;
  • בזמן המדידה: לבדוק שהנעל אינה לוחצת ומצמקת את האצבעות. ניתן לבדוק זאת על-פי מרווח של לפחות חצי סנטימטר לאורך. כמו-כן, העור / בד למעלה צריך להיות רך.
לסיכום, לכל מי שסובלות מתופעות לא נעימות בכפות הרגליים, חשוב לפני הכל שתתאימי את הנעל הנכונה למידותייך ולבעיותייך, על-מנת שבסופו של יום תרגישי הכי נוח עם עצמך ועם הסביבה.

דגשים בבחירת הנעל המתאימה

  • עקב או פלטפורמה?
אמנם עקב הוא עניין של אופנה ויופי, אך אם את רוצה נוחות וכמובן בריאות, נעל פלטפורמה היא ההמלצה. הפלטפורמה היא לרוב לא גמישה, אך מעניקה גובה ונוחות מרבית ביחס לעקב.
במקרה של כף רגל בעייתית, מומלץ לבחור בפלטפורמה בעלת סוליה גמישה, קלה יחסית ורחבה, על-מנת שכף הרגל והאצבעות לא תהיינה חנוקות בתוך הנעל.
  • בד או פלסטיק?
נעל מבד היא רכה יותר, פחות כואבת, מתאימה את עצמה לצורת הרגל כמו כפפה, נעימה ועמידה לאורך זמן, זאת להבדיל מנעלי הפלסטיק הקשות, האטומות והפחות בריאותיות. לפיכך, לכף רגל בעייתית, רצוי לבחור נעל מבד מאוורר ונוח. למי שאוהבת ורוצה נעלי עור, מומלץ שיהיו מעור דק ורך.

הפתרון - הזמנת נעל מותאמת לבעיותייך

אם את רוצה להמשיך ללכת עם נעל יפה, אך עם זאת להפסיק להרגיש אי-נוחות וכאבים ברגל, בגב ובראש (נעליים לא מותאמות הן אכן הסיבה העיקרית לכאב הגב והראש הבלתי נסבלים לאורך השנים) - תוודאי שהנעל נבנית בהתאם לבעיותייך ולכף רגלך.
על-מנת להתאים לאישה את הנעל הנכונה במקרה של בעיות בכף הרגל, בונים אימום מיוחד, שהוא למעשה דמוי רגל מפלסטיק. האימום נבנה במיוחד לפי מידות וצורת כף הרגל ובהתאם לתופעה ממנה סובלים, לדוגמה לאישה הסובלת מכיווץ האצבעות והתרוממותם, מייצרים אימום רחב יותר ומשאירים מקום חופשי באזור הבעייתי.
לאחר שהאימום מוכן, מלבישים ומותחים כמו כפפה את החלק העליון שהוא הגפה, שמים רפידה מתחת לאימום, מדביקים סוליה לגפה ולבסוף מוציאים את האימום והנעל מוכנה בצורתה לפיניש העיצובי.

תאריך:  31/03/2011   |   עודכן:  31/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורן פרסיקו
התקשורת הישראלית מפרה ברגל גסה את ההחלטות שהיא עצמה קיבלה ביחס לאופן הנכון לסקר אירועי מוות, קובע טל מורס שחקר את האופן בו מוצגים צילומי גופות בעיתונים
אלישע פורת
שלהי אביב חמימים בגבעות החמרה של השרון הישן, עדיין צופנים הפתעות. כארבעה עשר אלף דונמים של הדרים, המדיפים עדיין ניחוח הדרים כבד ומשכר. זה הרגע האחרון לגלותם, בטרם קֶמֶל הקיץ
יובל לובנשטיין
עיקר הביקורת היא על שוק החשמל, אשר רובו ככולו נשען על יבוא מהמזרח, שם לכל הדעות, לא קיימות עליות מחירים, אלא בגדול רק ירידות מחיר. לכן אין צורך להתרשם יתר על המידה מ"מבצעי כאסח", משום שהם לא באים על חשבון הקטנת רווחים, אלא הם באים בעיקר מרווחי שערי החליפין    נשאלת השאלה מדוע אנו לא רואים בשוק ירידה של מחירי המזגנים?
איתמר לוין
שופט בית משפט השלום בראשון לציון מאחר בשעה תמימה לדיון, אבל הזמן אינו מתבזבז: הסניגורים פונים לקלדנית, שמחליטה בעצמה על דחיית דיונים ואפילו מוציאה עבורם החלטות מודפסות ומן הסתם גם חתומות. לתשומת ליבה של הנהלת בתי המשפט
אורן פרסיקו
בנאום בכנסת דיברה העיתונאית אילנה דיין על תופעה ישראלית ייחודית "בממדים מדאיגים", של תקשורת מוטה ומגויסת, ורמזה ליחסם של ידיעות אחרונות, "ישראל היום" ומעריב לאולמרט ולנתניהו    דיין הבהירה: "תפישת המקצוע קובעת, לא הלוגו של המעסיק"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il