X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
חג הפסח ידוע כחג של הניקיונות. יש שמקרצפים את הבית כדי שיהיה נקי מחמץ, אך חשוב לטהר אותו גם מאנרגיות שליליות. כיצד עורכים טיהור של הבית, ולשם מה? דוגמאות לסגולות שעושים בעזרת האפיקומן וטיפים כיצד לערוך טיהור בעצמנו
▪  ▪  ▪
לשמור על בית מטוהר ממריבות ומסכסוכים

טיהור הבית, לשם מה?
יש לשמור על בית מטוהר כדי למנוע מריבות וסכסוכים בין בני הבית, ועוד תקלות. חוכמת הקבלה מלמדת אותנו שביתנו סופג, קולט ומשדר אנרגיות. כל פעולה שאנו עושים כגון: כעס, ריב, ויכוח, מצב רוחנו משפיע על התחושות האנרגטיות בבית.
כל התבטאות שלילית היוצאת מפינו כגון: קללות, צעקות, רגשות ומחשבות קשות או כל התפרצות שלילית - כל אלו נשארים בין כתלי הבית, ואלה מוקרנים ומשפיעים עלינו. מכאן הביטוי - "אזניים לכותל": קירות הבית סופגים וזוכרים אנרגיה המשודרת בין כותליהם.
למשל: אם בבית בו אנו גרים חיו אנשים בעלי אנרגיה או מעשים שליליים והבית לא טוהר, בעצם שהותנו אנו חשופים להשפעות הנלוות לכך גם אם איננו מודעים לכך. גם תופעה של "הפרעת שינה" יכולה לנבוע ממצב אנרגטי ירוד של הבית. סגולות וקמעות רבות יש לענייני הבית והיושבים בו.
ישנם דברים שצריך לעשות לפני בניית הבית (כמו כתיבת קמע כשר להרחקת מזיקים) וישנם כאלה שצריך לעשות בעת הכניסה לבית סעודת צדקה או תרומה להאכלת עניים. ישנן סגולות שמומלץ לעשות מדי פעם, למשל בחג הפסח.
    ָָ
  • טיהור בעזרת נרות - כידוע, האש היא המטהרת הטובה ביותר. יש לשטוף את הבית ולהדליק 7 נרות (רצוי במגש אלומיניום) ולהניח את הנרות לדעוך בחדר האורחים. כאשר כבו הנרות, יש למעוך את מגש האלומיניום עם שאריות הנרות ולקבור באדמה. אין לזרוק לפח את שאריות הנרות. יש לחזור על פעולה זו 3 פעמים בשנה כדי להבטיח בית נקי מאנרגיות שליליות ומטוהר במהלך כל השנה.
  • טיהור בעזרת מים ואש - יש להדליק במשך 28 ימים נר לבן אחד ליד הכיור במטבח ובזמן שהנר בוער, יש לפתוח את הברז בכיור כשזרם המים חלש מאוד עד לכדי טפטוף דק בלבד, עד סיום הנר. יש לחזור על פעולה זאת כל יום בשעה פחות או יותר קבועה. ביום שישי יש להדליק לפני כניסת השבת.
  • טיהור הבית במי גשם - לאסוף מי גשם/מעיין צלולים בתוך קערת זכוכית (להישמר ממגע עם מתכות). למלא בקבוק לריסוס מפלסטיק ולרסס את חלל הבית. יש לחזור על הפעולה פעם בשבוע, או לאחר ביקור של אורח לא רצוי או מישהו הגורם לתחושה של אנרגיה שלילית, או מריבה/ מתח בין בני הבית.
  • טיהור בעזרת מור ולבונה - חומרים אלה מוזכרים לא פעם בתורה ובספרי קבלה כחומרים ששימשו לטיהור בית המקדש. יש המשתמשים בחומרים אלה ע"י שריפתם ופיזור העשן בבית בכל פינה ויש המשתמשים בהם כתמציות ומזליפים 3 טיפות בכל פינה בבית.
דוגמאות לסגולות שעושים בעזרת האפיקומן:
  • טיפ לזוגיות: ייקח הרווק/ה חתיכה מהאפיקומן אשר הוסתר ונמצא (אין חשיבות למי מצא את האפיקומן או חתיכה ממצה שמורה), על דף לבן (רצוי קלף) יש לכתוב: ברוך אתה המזווג זיווגים וכפי שזיווגת לאבותינו- אברהם, יצחק ויעקב את זיווגם ההגון להם מן השמים, כך תביא לי ברוב חסדיך את הזיווג המתאים משמים. את הפתק לצרף לאפיקומן ולעטוף את שניהם בבד לבן (ניתן לתפור את הבד). יש לשאת את הצרור בתיק או בארנק עד למציאת הזיווג.
  • טיפ לפרנסה: יש לקחת חתיכה מן האפיקומן אשר הוסתר ונמצא (אין חשיבות למי מצא את האפיקומן או חתיכה ממצה שמורה, לייבשה היטב בשמש, לפורר היטב את המצה לפזר את הפירורים בפתח העסק או במקום העבודה בצאת החג ולומר 7 פעמים הון ושפע בביתי וצדקתי עומדת לעד. דרך נוספת לפרנסה יש לעטוף חתיכה קטנה מהאפיקומן בשטר כסף לכתוב על פתק: הון ושפע בביתי וצדקתי עומדת לעד לעטוף את השטר עם האפיקומן בפתק לשאת את הצרור בכיס או בארנק. למי שיש כספת ניתן לשים בכספת.
  • טיפ להצלחה: יש לקחת חתיכה מהאפיקומן לכתוב על נייר לבן את השם, תאריך הלידה עברי ושם האם של המבקש, מהעבר השני של הדף לכתוב תצלח דרכי בכל מעשה ודרך, יהיו מעשיי לטובה. יש לעטוף את הצרור בבד אדום ולשים בכיס או בתיק.
נושאים נוספים עליהם יש להרחיב:
יחודו של חג הפסח - החג הראשון משלושת הרגלים יש לו 3 שמות: חג פסח, חג המצות, חג האביב. נאמר שהחמץ בל יראה ובל ימצא ולכן נוהגים למכור את כל החמץ לגוי למרות שצריך לשרוף אותו. בזמן בית המקדש נהגו להקריב קרבן ולאכול את הקרבן על מצע של מרור ומצה. היום רק השומרונים מקריבים קרבן.
מאחר שפסח הוא חג האביב הוא פותח את הפריחה והצמיחה של השנה, זה הזמן שבו מפסיקים לברך על הגשם ומתחילים לברך על הטל.

הכותב דור רביעי לכותבי קמיעות, ועוסק בכך למעלה מ-30. נבחר כמייצג הקבלה המעשית בת זמננו - ספריו וקמעותיו מוצגים במוזיאון המקרא בירושלים
תאריך:  04/04/2011   |   עודכן:  05/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לקראת הפסח: מטהרים את הבית מאנרגיות שליליות
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כתבה מעניינת
נופר  |  4/04/11 23:54
2
כתבה פגאנית ומאוסה
צפנת  |  5/04/11 10:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שולמית קיסרי
התזמורת הסימפונית ראשל"צ חברה עם הכנר והמנצח שלמה מינץ לקונצרט במשכן לאמנויות הבמה בת"א    התוצאה: אולם גדוש בקהל מאזינים שהתענגו על יצירות יפהפיות, מרגשות, נפלאות ורומנטיות שעטפו את נפשותיהם וחושיהם
ד"ר מרגלית מולנר גויטיין
כדי להדגים לפני את דרך עבודתה, הזמינה אותי זהר לסטודיו לציור אותו היא חולקת עם מספר אמנים. הבד הלבן עומד במרכז החדר. אירית, ב"בגדי עבודה", מסתערת על הבד ומכסה בידיה שטחים בצהוב. אח"כ מוסיפה פסים בשפכטל, זורקת צבע, מתרחקת ומזנקת לעבר הבד בצעדי קפיצה ומשלימה במחול וודו. אי-אפשר לעצור אותה, היא מרוכזת כולה בעצמה. בינתיים, הבד מחליף צבעים ומשנה טקסטורות, עד לנקודה המשביעה אותה רצון, בה היא עוצרת ומחייכת בניצחון
עליס בליטנטל
במלאת יובל למוזיאון היפני היחיד בארץ ומהבודדים בעולם, מחוץ ליפן, נערך בו שיפוץ מקיף, הורחבו חללי התצוגה, ונפתחו תערוכות חדשות מקסימות. בעיצובו החדש של מוזיאון טיקוטין, בולט הקו היפני בעיצוב בכל פרט ופרט. ובתוכנית המגירה של הנהלת המוזיאון מצויות כבר תוכניות להגדלתו, כדי לאפשר להציג באופן קבוע חלק מהאוסף הענק שהעניק למוזיאון האספן טיקוטין, ואספנים אחרים מהעולם
דניאל גיגי
הבחירות להסתדרות המורים יתקיימו השבוע, והולכים ומתרבים הדיווחים על מעשים של מנהיגי ההסתדרות שפוגעים בהליך הדמוקרטי כולו    המנהיגים, לטענת מורים, לא מעבירים מידע חיוני למתמודדים, מטעים ומפחידים מורים ואינם שומרים על הליך בחירות תקין    מעדויות שמגיעות מהשטח עולה תמונה עצובה של מערכת בחירות לא ראויה ולא הוגנת שעלולה לעוות את תוצאות הבחירות ולפגוע ברצון המורים
יובל לובנשטיין
האם זה נכון לתת לרשת רק דימוי של מחיר זול? האם אין לרשת תועלות נוספות שמעבר למחיר? מדוע הכל נמדד רק על-פי פרמטר של מחיר? הייתכן שזו הדרך הקלה של הרשתות להתחמק מדברים חשובים אחרים? והאם לא ניתן להעביר מסר פרסומי גם בדרך אחרת?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il