X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
עכשיו, משהפסח קרב, הקיץ וחוף הים קורצים, החסה הופכת ללהיט אשר משנה גם את כללי המשחק במחלקת הירקות. החסה, בדומה לעגבניה, ואפילו עוד יותר מהמלפפון, הפכה להיות לממצבת דעת קהל ומובילת מחיר במחלקה
▪  ▪  ▪
החסה - ממצבת דעת קהל [צילום: AP]

החסה הפכה להיות בת בית במקרר של כולנו. התבוננות בעגלות הקונים ברשתות המזון (כל אחד והתחביבים שלו), מגלה שהיא הפכה להיות הרבה יותר מאשר ירק עם עלים ירוקים, מזין ודל קלוריות (17 למאה גרם).
עכשיו שהפסח קרב, הקיץ וחוף הים קורצים, היא נהפכת ללהיט אשר משנה גם את כללי המשחק במחלקת הירקות. החסה בדומה לעגבנייה ואפילו עוד יותר מהמלפפון, הפכה להיות לממצבת דעת קהל ומובילת מחיר במחלקה.
החסה אשר בעבר הוכנסה כעוד פריט במחלקה, הופכת להיות לירק אשר כיום, מוצג בגאווה בחזית הבמה. הרשתות המקצועיות דואגות לעבוד רק עם יצרנים מובילים, אשר במשך הזמן נוצרו בניהם קשרי עבודה והערכה הדדיים. הן דואגות למצב את החסה, שמות אותה בדרך כלל בקדמת המחלקה, במלוא הדרה ויופייה ועם תג מחיר זול במיוחד.
ניתן לקנות היום חסה ערבית יפה, טרייה ומרשימה בגודלה גם במחירים הקרובים ל-1.25 שקלים ליחידה, מחיר אשר לכל הדעות מושך ושווה לכל נפש. התבוננות באיכות הסחורה, בטריות ובמחיר, ללא כל צל של ספק מקרין מייד ומעביר מסר של טריות, איכות ומחיר זול, גם לשאר המוצרים במחלקה. החסה והכרוב הן דוגמאות לכך שניתן להציע לצרכן גם סחורה יפה, ארוזה היטב, טרייה ומרשימה, במחיר השווה לכל נפש.
הציבור אשר החל להעריך איכות ואסטטיקה, גומל בחזרה לרשתות ואו לחנויות אשר מכבדות את המוצרים ופוקד אותן וזהו למעשה הגמול ההדדי בין הרשת לבין הצרכן.
החסה משתלבת היטב במגמת הבריאות "העכשווית" והיא לכל הדעות אחד הירקות המובילים בתחום לצד שאר הירקות ובמיוחד הירקות "הירוקים" כמו, פטרוזיליה, בצל ירוק, סלרי, כרוב וכרישה.
הידעתם?
  • ישנם מספר סוגי חסה, הערבית, העגולה, מסולסלת, צבעונית או חסת גבעולים - המכונה גם חסה סינית.
  • החסה הערבית,נקראה בעבר גם בשם חסה רומאית, אשר נהגו לאכול אותה, בתור קינוח וכמנה אחרונה. הם האמינו שבחסה, ישנם חומרים אשר מרדימים, מקהים את המחשבה ומערפלים את החושים, דבר אשר סייעה להם לתפוס תנומה קלה לאחר הארוחה.
  • המצרים הקדמונים ראו בה ירק מעורר גבריות, מהסיבה שהיא מתיזה נוזל חלבי בעת החיתוך הגבעול.
  • ככל שצבעה של החסה ירוק יותר, הרי זה משובח. הצבע הבא מריכוז גבוה של כלורופיל המשמש גם כנוגד חמצון.
  • החסה, לצד הויטמינים ,c k a עשירה גם בחומר הנקרא לוטאין, אשר תורם רבות לבריאות ותקינות העין.
  • ברוב המדינות היא נאכלת טרייה, אם כי בסין היא נאכלת לאחר שנחלטה במים חמים.
בעת קניית החסה, יש להקפיד על כך שהעלים לא יהיו שחורים או נבולים, שלא יהיו חורים בעלים (דבר היכול להצביע על הימצאות תולעים) ועל "מלאות" החסה, כלומר שיש לה תוכן והרבה עלים פנימיים וככל שיהיו יותר כאלה, "הרי זה משובח".
חג שמח!

תאריך:  12/04/2011   |   עודכן:  12/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסודות מאחורי המדפים: האם לחסה יש כוח משיכה?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
גל של התפטרויות בכירים בהנהלת חברת רכבת ישראל    במתפטרים בשנה האחרונה: מנכ"ל, ארבעה סמנכ"לים ושישה מנהלי אגפים וממונים    המשמעות: פגיעה קשה מאוד בהתנהלות תקינה של החברה, תכנון לקוי ועיכוב פרויקטים    מי מנהל את רכבת ישראל?
יוסף עברון
האם אינך מתיירא להתייצב בפני משפט האלוקים? נשאל אדולף אייכמן ימים אחדים לפני ביצוע גזר דינו על-ידי "הכומר המוודה" ויליאם האל. ואייכמן השיב ביוהרה: "האלוקים שלי הנו גדול מדי מלהתעסק בענייניהם הפעוטים של בני האדם!"    50 שנה למשפטו ולביצוע גזר דינו של אייכמן
עו"ד יוסי דר
האם צדק פרקליט המדינה כשהשיב במכתב להוריה של הנערה שחר גרינשפן כי אינו יכול לערער על העונש הקל של דורס בתם מרק פטריק?    עו"ד יוסי דר מסביר מדוע צריך לדור לשקול שוב את האפשרות לערער על פסה"ד - תוך מתן משקל ראוי לדברים של ביניש
עליס בליטנטל
יש בזה משהו קצת יומרני, לתת להצגה שם של מחזה כה ידוע, ולהציג עיבוד כה שונה מהמקור    טל ברנר וירון אדלשטיין שעיבדו וביימו את המחזה - העזו, אך המשימה צלחה רק בחלקה
מיכאל טוכפלד
"אם אתה מתערב בזמן הביצוע ואומר לגוף המבוקר מה לעשות או לא לעשות, אתה לוקח על עצמך את האחריות והופך לחלק מהרשות והגורם המבצע", אומר השופט בדימוס אליעזר גולדברג על התנהלות מבקר המדינה. "אתה שואל אותי איך המבקר הנוכחי עושה זאת? אני באמת לא מבין את המושג שלו על ביקורת בזמן אמת". ראיון עם נציב תלונות הציבור על שופטים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il