X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
[צילום: יח"צ]
עלילות פרדיננד פדהצור
תיאטרון המדיטק, הנמצא בלב המרכז התרבותי של חולון, צמוד למוזיאון העיצוב וקרוב למוזיאון הקומיקס ולקניון, מעלה את ההצגות הטובות ביותר לילדים ולנוער הפעם - מתוך שלל הצגות חול המועד פסח, בחרנו לראות את מחזהו של אפרים סידון - "עלילות פרדיננד פדהצור בקיצור”. מחזה מלא עליצות ומוסר-השכל כאחד

הסיפור נסב על המלך האהוב פרדיננד, אב לשתי נסיכות - האחת מלריה (גילה פוליצר) והשנייה סניליה (עדי ארד). הראשונה טובת לב, לא מתרשמת מנסיכים ובעלי תואר אצולה, והשנייה - סנובית נפוחה, שמעוניינת רק בבעל נסיך ועשיר.
מלריה אוהבת את אביה, ואת החבר שלה מפשוטי העם (הראל מורד החביב); אך סניליה משדלת את אביה לשנות את התייחסותו לעמו האוהב, כדי להיווכח אם גם כשיטיל עליהם גזירות קשות - ימשיכו לאהוב אותו בזכות עצמו. היא מצליחה לסכסך בין העם לבינו, בעצת ידידה הנסיך רע הלב (רועי נגרי). בני העם חויבו לדדות על רגל אחת, ולשווא ניסו לשנות את דעת המלך, עד ש... כשל הדיאלוגים והטקסט עשויים בחרוזים ובמילים מלאות חידודי לשון והומור.
הסאטירה המאפיינת את סידון היא ליבת המחזה, ולבימאי-הפנטומימאי ישראל גוריון לא נותר אלא להדק את משחקם של אנשי הצוות הנפלאים תוך העשרת התנועה שלהם, שהיא הספציאליטה שלו.
אורית פלג כמדריכה במוזיאון ע"ש המלך פרדיננד פשוט נהדרת. במשחק, ביכולת השירה שלה ובכלל. עדי איזנמן כמלך פרדיננד, מלא שובבות נעורים עם עוקץ של רוע כשנדרש, שאותו הפגין כבר בתפקידיו הרבים בעבר. הראל מורד מקסים אף הוא, וששת השחקנים, שחלקם ממלאים כמה תפקידים, חינניים ומלבבים.
המוזיקה היפה של יוסי בן נון מהקאמרי, העיצוב הצבעוני והססגוני של התפאורה (של ערן עצמון המחונן מקבוצת הצעירים של בית לסין) וכן התלבושות של רות אלדר זיידנר, והתאורה של אורי מורג הוותיק - כל אלה גרמו חוויה מרתקת לכל הילדים באולם ובמיוחד לדניאל.
בהצגה החגיגית (לאחר שנתיים וארבעה חודשים של הופעות) נכחו גדי יגיל ונכדיו, הבימאי והמנהל הקודם של המדיטק משה קפטן עם בתו, והמנהל החדש והנמרץ של המדיטק - הבימאי רוני פינקוביץ, שהגיע למרות שעבר תאונת דרכים, כשהוא נעזר בקב.
המון ברכות הצלחה לתיאטרון שמצוי בתנופה, ודואג לגדל דור חדש של אוהבי תיאטרון משובח.

תאריך:  24/04/2011   |   עודכן:  25/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
התביעה המצרית מאשימה את הנשיא מובארק ובניו בקבלת שוחד בעסקת הגז המצרי עם חברת החשמל בישראל    כמה ישראלים בכירים עלולים להידרש על-ידי התביעה המצרית למסור עדות ובראשם בנימין בן-אליעזר ואיש העסקים יוסי מימן    אחרי שנים של תמיהות ושאלות בסקטור העסקי בישראל - דווקא התביעה המצרית יוזמת חשיפת האמת
חגית כהן
תוכנית מדע ירחמיאלית. כמה מפתיע
יעל ויילר ישראל
השריפה שהבעירו אזרחי יוון בבית הכנסת בקורפו בערב חג הפסח תשע"א, תוכננה מראש בקפידה    הם פעלו כעורכי פולחן - באישון הליל, מצוידים בחומרי בעירה, אספו את ספרי הקודש אל הבמה וערמו אותם במרכזו של בית הכנסת היפהפה והמטופח ביד אוהבת, והעלו מדורה גדולה    ומה סבי עליו השלום היה אומר על כך?
דוד מרחב
הפגנת השמאל במרכז תל אביב, שבה הוקראה "הכרזת העצמאות הפלשתינית", עוררה את זעמם של עוברי האורח. רק צלמי אל-ג'זירה נראו מרוצים
לי-אור אברבך
האווירה סביב מכרז ערוץ החדשות הייעודי מתלהטת, למרות שהוא עדיין לא פורסם    כך ייראה ה-CNN הישראלי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il