X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
צא"פ הוא שיטה מצוינת לנהל את העניינים מבלי שהחוק, ההיגיינה הציבורית או בעלי העניין יפריעו לבריוני החוק עם השטויות שלהם/ן בחסות צא"פ מתנהלת בימים אלה חקירה פלילית נגד חשוד באונס אכזרי החשוד מוכר לרבים אז זהותו אסורה בפרסום
▪  ▪  ▪

בימים אלו גועשת מחתרת הרשת (זו שמתקיימת בצללי הקירות הגלויים, בהודעות אישיות ותפוצות ייעודיות, אחרי שהמידע לכאורה הראשוני לכאורה הוסר בחלקו מאתרי ה"שבבניקים" שבמסדרונות ברשת - רוטר ואחרים) מסיפור שלא יסופר, על אדם המוכר לרבים (למי פחות ולמי יותר), אשה שלא מוכרת לאף אחד/ת והאינטראקציה הלא שוויונית ביניהם, בה אנס לכאורה האחד את האחרת באופנים וצורות לכאורה, שהמילה "אכזריות" קטנה מלתאר אותן.
חלק מגאָשת הרשת נובעת מכך, שבחסות חוסר היכולת של כולנו לספר את הסיפור - עומדת לכאורה על-פי השמועה) הפרקליטות לסגור את התיק. מאחר שאסור לדבר, לשמוע, לברר, לשאול, להפיץ, להתעדכן - לא ניתן לוודא שאכן זה הכיוון, ואם נניח שכך הדבר - לא ניתן לנסות למנוע אותו.
ושוב לכאורה: המתלוננת התלוננה, הנילון ידוע ומוכר (למשטרה ולחלקינו), לא היו מעורבים נוספים בסיפור הזה בעת שהתרחש, העדים לפציעותיה לכאורה של האשה העידו, לא היה צורך נראה לעין במודיעין ולא חשש ממשי לשיבוש חקירה (כאזרחית במדינה המתיימרת להיות דמוקרטית, אשמח לטיפה שקיפות, זכות הציבור לדעת ומידע שיראה לי את הסיבות להוצאת הצו) - ובכל זאת הוטל על המקרה צו איסור פרסום, או במילת הקוד המקוצרת, המוכרת בעיקר ליודעי חן: צא"פ.
צא"פ הוא שיטה מצויינת לנהל את העניינים מבלי שהחוק, ההיגיינה הציבורית או בעלי העניין יפריעו לבריוני החוק עם השטויות שלהם/ן.
בחסות צא"פ יכולים שוטרים להגן על ישבנם הנישא מרשלנות מקצועית ותפירת תיקים.
בזכותו יכולים כוחות הביטחון להפר את חוק יסוד כבוד האדם וחירותו ואת בטחונם של אלו שלא באים להם טוב בעיניים. כך אפשר לערוך מעצרים המוניים ופרועים של פלשתינים בשטחים למען יראו וייראו או להימנע מלמצות את הדין עם מתנחלים שעברו עבירות קשות (מנזקי רכוש ועד נזקי גוף ורצח) נגד... כמה מפתיע: פלשתינים.
זו גם שיטה מצויינת לחפות על חיילים ו/או שוטרים שעברו חוק קטן או שניים בנושא התנהגות לעצורים (מפרשת קו 300 ועד הירי ברגלו של פלשתיני עצור), עילות מעצר וחוקים סמליים אחרים, אליהם הם מתייחסים כהמלצות בלבד.
צא"פ הוא שיטה מצויינת להגן על בעלי שררה או אנשי תקשורת, משפט, הון, הון-שלטון, פוליטיקה וחברה (בעלי הון ו"ידוענים") מהתמודדות עם תוצאות מעשיהם. כך הם נמנעים מתשלום מחיר חברתי על עוולותיהם, מחזיקים די בקלות את המקל בשני קצוותיו וממשיכים בחייהם באין מפריע. הסיפור שבתחילת הפוסט ישמש כהמחשה.
כך גם הוסתרו מאתנו ללא שום סיבה חוקית שמות הפסיכיאטר הרוצח וקורבנו (פשוט, למשפחות אחרות, של בן זוג רוצח ואשה נרצחת דלי אמצעים מהפריפרייה - אין מושג שאפשר בכלל לבקש דבר כזה... הנה לכם/ן מבחן בוזגלו של המאיון).
כשלמשטרה אין מושג ירוק איך להתחיל ואיך להמשיך את החקירה, או שאבדו מוצגים מהזירה, או שהפושע הוא "אחד משלנו", או שמישהו (הציבור, המדיה, העיתונות, השר, ח"כ כזה או אחר/ת, בעלי עניין, קורבנות, קבוצות לובי) יושב להם על הזנב והם פשוט רוצים לעבוד בשקט - הם מוציאים צא"פ.
מתי לא מוציאים צא"פ? כשהעבריין התורן הוא מישהו שהרגיז את מי מהמוזכרים מעלה ושבר את כללי המשחק המוקפדים של המועדון. זוכרים איך נכנסו ברמי דותן? בדודו טופז? בבניזרי? שום צא"פ לא הוצא בעניינם, כי ככה יעשה לאיש שהמועדון כבר לא חפץ ביקרו.
אם לחזור לסיפור הראשוני, הרי שברור לי שמי שקשורים אליו מהצד הכוחני והמכוער, שפשוט ידע שיש אפשרות לצאת נקי אם רק יתנו לו לנהל את העניין בשקט, וידע כיצד להשיג את השקט הזה - יתגלגלו מתישהו לפוסט הזה. אז הנה מה שיש לי לומר לך/לכם:
אני מאמינה באמונה שלמה לאלמונית שהתלוננה ולא זכתה בשל הצא"פ אפילו לחסד הקל של היותה אות בא"ב ודמות מפוקסלת, שלא לדבר על בעלת שם, פנים וקול. אני שומעת בדמיוני את הקול הזה, שרבים כמוהו מסתובבים באוויר. הוא קיים ויישאר קיים. האיון הזה לא מאיין אותו, את הקול שלה. הוא יישאר תמונת מראה לאפס הגדול, לפוגע.
אני מקווה בכל ליבי שהיא, תהיה אשר תהיה, תשכיל לתבוע בתביעה אזרחית ולרושש את מי שפגע בה מכל כספו, גם אם הכסף שלו מעורר בה קבס. המטרה מקדשת: מי שמסוגל למעשה אונס, הרי שמה שמגדיר את "האני" שלו הם כוח ובעלות. היינו - סקסיזם וכסף. תביעה מוצלחת יכולה לערטל אותו משניהם.
אונס הוא רצח. לא במובן המשפטי - שם קיים מדרג עבירה ברור, הגיוני ונכון, אלא רצח נשמתה של הקורבן. לצד המהלכים המשפטיים והגנת הצא"פ, קיימת הסנקציה החברתית. ככה זה בדמוקרטיה. אתה חושב שניצלת בעור שיניך מלשלם מחיר חברתי ותעסוקתי? תחשוב שוב. העבירה לכאורה תפגוש אותך בכל פינה וצומת. יש קהילה הולכת ומתרחבת של מי שהסיפור מחלחל לתודעתם.
אם תהיה לי השפעה רבה יותר על מהלכי חקיקה בעתיד, הרי שאחד החוקים שאני מתכננת הוא זה שמגביל בצורה משמעותית את יכולת השימוש בצא"פ. אז תהנו מהאפשרות הזו כל עוד היא קיימת, בבחינת שמחת עלובים.
למה כתבתי את כל זה? אולי כדי לגרום לסקרנות מבורכת ולמידה של קריאה ביקורתית. היינו: לא כל הנוצץ זהב ולא כל צא"פ ראוי לחותמת של בית המשפט שאישר אותו (או שאולי כן?).

תאריך:  24/04/2011   |   עודכן:  26/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקוד: צא"פ
תגובות  [ 24 ] מוצגות  [ 24 ]  כתוב תגובה 
1
הכל היה טוב עד שהגעתי לשורה
על סרן עומרי  |  25/04/11 00:41
 
- יא חתיכת פשיסט הומו עם פה מלוכ ל"ת
tony S.  |  25/04/11 14:18
 
- נתמך הקרן לישראל חדשה?
נוצרי לא מחונך  |  25/04/11 23:20
2
יש הרבה עלילות אונס.
צריך לדעת  |  25/04/11 00:42
3
לקחת נושא ראוי וזיהמת אותו
יוסי כהן  |  25/04/11 01:16
4
צא"פ ל;"אני שומעת בדימיוני..."
ירון זכאי  |  25/04/11 01:17
5
מצבה של בית הלחמי הולך ומחמיר
רפיון שכל כרוני  |  25/04/11 02:25
6
צאפ
תות שדה  |  25/04/11 03:34
 
- למה הוא לא מבקש הסרת הצו
יואב יצחק  |  25/04/11 11:31
7
מאמר עלוב מבולבל וסהרורי
מאמר עלוב ומבולבל  |  25/04/11 05:12
8
עוד גברת מהסמול הסהרורי ההזוי ל"ת
עם כתבה בזויה  |  25/04/11 08:27
9
ואיפוא יחימוביץ הצבועה שקפצה ע
קורןנאוה טבריה  |  25/04/11 08:48
10
צא"פ ותקנות ההגנה לשעת חירום
עידן סובול  |  25/04/11 09:02
11
מגיבים חולניים
משפטן המכיר ויודע  |  25/04/11 09:37
 
- טראומה נפשית ניתן לרפא, רצח לא
אליק א.  |  25/04/11 10:19
 
- הבנת הנכתב
רצויה מאוד   |  25/04/11 11:37
12
גב' הלחמי יקרה
8  |  25/04/11 09:41
 
- פעילות שמאל נאנסו ולא פורסם
נאנסת  |  25/04/11 10:40
13
גם אני נהנה מקשר השתיקה של
יצחק לאור  |  25/04/11 11:21
14
בית הלחמי, מאמרך מרושע וצבוע
גיל רונן  |  25/04/11 21:13
 
- בתיהמ"ש למשפחה על הפנים
שופט טיפש  |  25/04/11 23:35
15
חנהלה התבלבלה :
צבי גלברד  |  26/04/11 01:44
 
- היא תמיד מקשקשת להנאתה
קשקשנית בגרוש  |  26/04/11 08:45
16
הוא של השמאל את הצדק בארץ
האונס האמיתי  |  26/04/11 08:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שבתאי עזריאל
ב-30.3.11 נדונה בוועדה לענייני ביקורת המדינה הקמת נציבות תלונות על הפרקליטות ובהשוואה לדיוני העבר, הרושם הוא שהפעם זה רציני    הדיון נדחה לבקשת היועץ המשפטי לממשלה, שהודיע כי מינה צוות במשרדו לבחינת הנושא, שיגיש דוח עד 15.5.11    קיבלתי אישור להפנות אליהם הערות
יובל לובנשטיין
עתה, יותר מתמיד, נכון לשאול: האם במרוץ לפטנט לא הזנחנו קצת את הטבע? אולי ישנם גם בצמחים ובתבלינים שבטבע חומרים אשר יכולים רק להיטיב עם האדם?    האם ניתן להוציא פטנט על שום או בצל? על פטרוזיליה או אורגנו?
שושנה ויג
ילד בן עשר כמודל לערכיות ולהמון סבלנות שאינם קיימים בנו    "מי שמגדירה את דרגת הנכות ומידתה זו הסביבה - אם היא נגישה ומתחשבת או לא. במובן זה, מערכת החינוך לא נגישה בשבילי ולא מתחשבת בי, וחבל. הם מפסידים!"    אייל שחל, גיבור מסוג אחר
אלישע פורת
לפני כמה עשורים הוצפה הארץ באגוזי הפֶּקאן. אגוז אמריקני טעים ופורה, עץ נהדר, מצל בקיץ ועירום בחורף. הפֶּקאנים ניטעו בהמונים: בחלקות מסחריות גדולות וקטנות, בחצרות הבתים, וכשדרות נוי ביישובים
חיים נוי
אגדת אריס סאן קמה לתחייה במופע מוזיקלי סוחף    הבמאי צדי צרפתי הצליח ללהטט עם השחקנים והפיק מהם מחזמר שופע חן, צבעוני ומלא אנרגיות    מחזמר מלהיב ומרהיב שבזכות השירים התוססים הוא מתעלה מעל התוכן והטקסט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il