X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מפת הכוכבים בשמיים לימים אלה - לקיחת אחריות, רצינות, קשיים, עיכובים...
▪  ▪  ▪

בימים אלה נכנס הכוכב סטורן למעלה בה יתיישר וייצא מהרטרו בו שהה בחודשים האחרונים, וזאת בתאריך ה-13 בחודש יוני. מאז ינואר האחרון נמצא הכוכב בנסיגה ולמרות שעדיין לא הגענו לתאריך הרשמי של סיום הנסיגה, הרי שהתהליך מתרחש כבר בכל החודשים האחרונים ולמעשה כאשר יגיע תאריך סיום הנסיגה, הרי שמרבית השינויים יהיו בבחינת תהליך שכבר התרחש.
הכוכב סטורן הקרוי גם "המורה הגדול", "הצל" נמצא כרגע על מעלת התיישרות הנסיגה במזל מאזניים ומשפיע בצורה חזקה גם על המזלות הבאים שהם: טלה, סרטן, גדי, דגים ושור. ובצורה עדינה יותר על המזלות הבאים: קשת, דלי, תאומים ואריה.
עד לסוף חודש יוני ירגישו את השפעת הכוכב כל מי שנולד בשליש הראשון של המזל. עם סיום הנסיגה – ימשיך הכוכב במהלכו הרגיל ויגיע עד למעלות האחרונות של מזל מאזניים בפב' 12, אז גם יבצע את הנסיגה הבאה, כשאז יחושו בנסיגה כל מי שנולד בשליש האחרון של המזלות אותם ציינתי.
כדי להבין את מהות השינוי אותו אנו נדרשים לשנות, מומלץ להבין מהו תפקידו של הכוכב ובמה הוא יכול להועיל לנו.
בשלב הראשוני אנו חשים כי אנרגיית הכוכב מקשה, מאטה ודוחקת אותנו לפינה בנושאים מסוימים כדי שנוכל לשנות את התנהגותנו וחיינו בהתאם לצרכים החדשים. ומאחר שהכול נהייה קשה ומקובע הרי שבאופן טבעי אנחנו מתחילים להילחץ ולדאוג מה יהיה. קשה להשתחרר מתגובה טבעית שכזו, אך מטרתו של כוכב סטורן הוא לגרום לאדם לחשוב בזמן העצירה וזאת כדי לגרום לשינויי חשיבה ודפוסי התנהגות תוך כדי עשייה בתחום המסוים ש"נתקע" בזמן מעבר הכוכב.
סטורן הוא הכוכב המביא למודעות דרך הקושי אותו הוא יוצר. ולכן, ככל שהאדם יבין מהר יותר מה היקום מבקש... הרי שתהליך הקושי יקטן. הצרה היא שמרבית האנשים פונים לייעוץ/עזרה רק כאשר אינם יכולים לשאת יותר את הכאב... ולאחר תקופה ארוכה של התלבטויות בנושאים השונים.
המהפכים בחיים יכולים להיות בכל תחום... זוגיות, בריאות, עבודה ופרנסה.
כרגע, נמצא סטורן במעלת ההתיישרות מהנסיגה ובכך מתחילה להסתיים תקופה ארוכה של קשיים וחוסר וודאות לאנשים רבים אשר נאלצו להתמודד עם שינויים שונים בחייהם אשר גרמו להם לקחת אחריות עד כדי שינוי אורח החיים בפעמים רבות.
תהליך זה של סיום הנסיגה אומנם יסתיים לקראת סוף חודש יוני, אך ייקח עוד כחודשיים עד אשר תסתיים לחלוטין השפעת הנסיגה על המזלות שציינתי. רק אז ימשיך הכוכב בהילוכו הרגיל עד לחודש פב' 12, זמן בו תתבצע נסיגה נוספת של הכוכב.
כדי לדעת מהו דפוס ההתנהגות אותו מומלץ לשנות ומהם השינויים אותו מבקש הכוכב לחולל בזמן המעבר, כדאי להכין מפה אישית ולחסוך הרבה זמן של חוסר ודאות וסבל.
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב יעברו כוכבים רבים למזל שלכם ואתם תרגישו שהנה אתם יכולים למנף את עצמכם בדרכים חדשות שיגרמו לכם להתחלת מחזוריות חדשה בחיים.

והרי התחזית...

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
התחזית כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  08/05/2011   |   עודכן:  08/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ליאון אלי
מונולוג של אדם עם אישיות מפוצלת העושה מעשים נוראיים בחושבו שבכך מציל הוא ילדים מטראומות קשות. משחק מעולה של אייל שכטר. הצגת יחיד. משחק נטו. ללא תפאורה מיוחדת, ללא אביזרים או גימיקים כלשהם. מומלץ ביותר
הרצל חקק
הקמת המדינה באייר תש"ח, סיפורם של בולי הדואר העברי עם קום המדינה, סיפורם של דוורים בימי המנדט, סיפורים מרגשים שקושרים בין דואר עברי של אז לדואר המתחדש שצועד עם המדינה לאורך כל הדרך
יובל לובנשטיין
האם גם לנו יש משהו ייחודי שהוא רק שלנו? משהו שנדיר למצוא אותו בשאר המקומות בעולם? האם בכלל קיים משקה כזה? - מסתבר שכן ואפילו שני סוג משקאות שהם ייחודיים רק לנו - תירוש ובירה שחורה
אורן פרסיקו
הפרוטוקולים של משפט קצב נחשפים. עו"ד פלדמן: "ניהלת משפט". אילנה דיין: "אתה קורא לזה עדויות, אני קוראת לזה אינפורמציה, אתה קורא לזה גבייה, אני קוראת לזה ראיון. אתה קורא לזה משפט, אני קוראת לזה עבודה עיתונאית"
אמנון לורד
יואב גלנט: "ב-2006 נוהלו שתי מלחמות, אחת מתל אביב ואחת מצפת. את התוצאות ראינו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il