X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - המפקד הנשכח הונצח בכפר סבא ובהרצליה, הנאצים רצו לחבל באמריקה, טיפשות המשפטיזציה, עוד ביזיון במשטרה, מילה טובה על חיל האוויר, והתפללו, והודחו
▪  ▪  ▪
ניסו שחם. בכיר בשירות המדינה? [צילום: פלאש 90]

לתפארת מדינת ישראל

בעיתונות נמסר, כי יצחק אהרונוביץ, השר לביטחון פנים, אישר את המינויים הצפויים של ניצבים במשטרת ישראל. אכן רווח לי כשראיתי, שניסו שחם מונה לניצב. הוא מינוי נאה, ומתאים למשטרת ישראל.
מינויו יזכיר לכל מאן דבעי – שוטר, מפקד, אזרח ושר – מי משרת במשטרה, ומי מפקד עליה – לתפארת מדינת ישראל ושלטון החוק, שבהם נבזה כמו שחם יכול להיות בכיר בשירות המדינה. וזה מוכיח שוב, שלרב-ניצב דנינו אין שום רצון לשפר את המשטרה, אלא רק להמשיך במסורת המפוארת של גוף מסואב ובלתי מתפקד, שיצקו קודמיו, בעזרתו.

מגוחך

כשנחקק החוק בדבר אי-הפליה בגין מגדר וגיל בשוק העבודה, שאל אחד מידידיי האם יצטרך לפרסם מודעה כפולה – למיניקת ולמיניק. צחקנו, ולא שיערנו, שבטירוף הדווקני נשבור גם את השיא הזה. יכול להיות, שיש לכך הסבר חוקי, אך הוא אינו נשמע הגיוני מלכתחילה.
חברת אבטחה, "המאבטחת מתקנים אסטרטוגיים ...", פרסמה בישראל היום (26 באפריל 2011, עמ' 39) מודעת דרושים, ובה ביקשה לגייס לשורותיה בוגרים ובוגרות של שייטת 13, של יחידת החילוץ 669, של סיירת מטכ"ל, של קורס חובלים ושל יחידת שלדג. בוגרות קורס חובלים יש לנו, ואפילו חיילות, ששירתו כמדריכות צלילה בשייטת 13, אך המודעה מופרכת לחלוטין – ברוח המשפטיזציה, שמכה בנו לאבדנו ולכלותנו.

מילה טובה על חיל האוויר

קרוב משפחה נפל בקרב אוויר ביום השואה תשל"ד – לפני 37 שנים. לאזכרה השנתית הופיע, כמו כל שנה, נציג של הטייסת, שבה שירת. הפעם ייצג סרן י' את הטייסת, והתנצל כיוון שמפקד הטייסת, שבא לא-אחת לאזכרות השנתיות, עסוק מאוד, ולא התפנה. המחווה מרשימה – אם חושבים, שי' טרם נולד כשקרובי נפל בקרב. מצד שני, זה חיל האוויר. וזה אחד מסימני ההבדל בינו לבין שאר החילות בצה"ל.

צוערים הודחו כיוון שהתפללו שחרית

"צוערים מצטיינים הודחו מקורס קצינים לאחר שהתעקשו להתפלל שחרית בזמן, ולא להיכנס לשיעור בבוקר שלאחר שובם מתרגיל ניווט" – דיווח ערוץ 7. לולא הייתי תושב ישראל, הייתי חושב, שזו בדיחה מאוחרת לאחד באפריל. נער הייתי וגם זקנתי, ולא אתמה על שום שערוריה, שתתחולל בצבאנו – ובעיקר, אם יש לה גוון אנטישמי.
123 תגובות היו לסיפור בערוץ 7, ורובן עוינות לצבא. אך לפיל, שמשתולל בחנות חרסינה, יש הנאה גמורה מההרס, שהוא מחולל. שמעתי דיווח של כרמלה מנשה בחדשות קול ישראל על הפרשה. היא קיבלה תגובה מטומטמת של דובר צה"ל – כרגיל. כנראה, מי שהגיב שם, הביט במראה כשכתב את התגובה. הצבא, כהרגלו שלף מלאי עצום של תירוצים ושל סיפורים, כדי להצדיק את מעללי בכיריו.
הצבא , כידוע, אינו טועה, אלא רק הורס בהתמדה את האמון בינו לבין האזרחים, שהם לפעמים גם ההורים של בשר התותחים, שעל גבו מתקדמת הקצונה הבכירה לפנסיה משופרת מאוד. סיפרתי זאת לחבר, שתמה, "למה הם רצים להתגייס?!"

רחוב על-שם פאוול פרנקל בכפר-סבא

תמהתי (הגיגים י"ז) מתי ייקראו בערינו רחובות על-שם פרנקל ואנשיו בארגון הצבאי היהודי (אצ"י – ZZW) הרוויזיוניסטי, שפעל במרד וארשה במקביל לארגון היהודי הלוחם (אי"ל – ZOB) הסוציאליסטי, בפיקודו של מרדכי אנילביץ.
במערב כפר-סבא - דיווח לי דני - נקרא רחוב על-שם פאוול פרנקל. אחרים הפנו אותי לשתי ידיעות, שמצאו באמצעות גוגל: עיריית הרצליה קראה כיכר על-שמו במרכז העיר, אך החמור ביותר הוא סירובה של עיריית בת-ים לקרוא רחוב על-שם פרנקל.

שמונה במאי וחמישה באוגוסט

למאמינים בנומרולוגיה יש חומר למחשבה: יום הניצחון על גרמניה (V-E) הוא שמונה במאי, ויום הניצחון על יפן (V-J) הוא חמישה באוגוסט. לרגל יום הניצחון באירופה, קיבלתי מחבר סיפור, שהעבירה סוכנות אסושייטד פרס (AP): מסמכים מסווגים של המודיעין הבריטי מגלים, כי גרמניה הנאצית ניסתה לחבל בארצות-הברית במהלך מלחמת העולם השנייה.
הארכיון הבריטי, שחשף את המסמכים, מגלה, כי שמונה חוליות של גרמנים, שחיו בארצות-הברית לפני המלחמה, הוחדרו בדרך הים חזרה לארצות-הברית – חלק לפלורידה, חלק ללונג איילנד. הן פעלו נגד מפעלי תעשיה, מסילות ברזל, תעלות ונגד בתי-עסק של יהודים.
כישלון התוכנית החל כבר כמעט עם התחלתה. אחת החוליות השתכרה בדרכה למשימה, בהיותה בבאר בפאריס, וחבריה דיברו בחופשיות על משימתם. במקרה נכח באותו הבאר סוכן בריטי, שדיווח ל-MI5 על מה ששמע. לאחר מכן הסתבכה המשימה כאשר הצוללת הגרמנית, שהנחיתה את החוליה בחופי לונג איילנד עלתה על שרטון כתוצאה מרשלנות מפקדיה, ורק בנס לא התגלתה למשמר החופים האמריקני.
חוליה של ארבעה סוכנים גרמניים נחתה מצוללת בחוף פלורידה ביוני 1942. החוליה אומנה בחבלה, בייצור פצצות ובייצור מנגנוני השהיה מחומרים פשוטים. החוליה, בראשות גיאורג יוהאן דאש, הסגירה את עצמה. דאש ואחד מאנשיו מסרו את סודות משימתם לסוכנות הפדרלית לבילוש (FBI), שחקרה אותם. אנשי החוליה נשפטו למוות, ודאש והסוכן האחר, ששיתפו פעולה עם חוקריהם, נשלחו למחנה שבויים, וגורשו אחרי המלחמה לגרמניה. במלחמת העולם הראשונה הצליחו סוכנים גרמניים לחבל במתקן תחמושת בנמל ניו-יורק, וגרמו נזק ונפגעים.
המסמכים המסווגים הבריטיים מגלים, כי שבויים גרמניים סיפרו לחוקריהם על מזימה, שהגו הנאצים, בימיה האחרונים של מלחמת העולם השנייה, לחולל מהומה במערב אירופה - באמצעות חבלות, שימוש בחל"כ ורציחות - כדי שתפרוץ שם מלחמת אזרחים, שתוביל להקמה של "רייך רביעי". בתגובה למידע הרגיש הזה, שנחשב אז לאמין ביותר,נאסר על חיילים וסוכני המודיעין הבריטיים לאכול במסעדות גרמניות בשטחי הכיבוש וגם לא לעשן סיגריות וטבק גרמניים.

תאריך:  08/05/2011   |   עודכן:  08/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביזיון אופייני
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
הערבים מנהלים את המדינה
מאחורי הקלעים  |  8/05/11 12:52
2
מי כאן נבזה , בן צדף ?
משה אליהו  |  8/05/11 13:52
 
- ניסו- אליו כוונת הניבזה
אחד+אחד  |  8/05/11 16:07
 
- מלין על הנבזים הנכונים
משה אליהו  |  8/05/11 20:12
3
ניצב במשטרה עפ"י קרבה למגזר ל"ת
שר/ואל תעשה.  |  8/05/11 15:49
4
על נבזים וטפשים
ע.ג.  |  8/05/11 16:03
5
קידום ניסו שחם, שערוריה נוראה!
הניה  |  8/05/11 16:12
6
שחם=בושה לאנושות וחרפה למשטרע! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  8/05/11 18:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צילה שיר-אל
מפת הכוכבים בשמיים לימים אלה - לקיחת אחריות, רצינות, קשיים, עיכובים...
ליאון אלי
מונולוג של אדם עם אישיות מפוצלת העושה מעשים נוראיים בחושבו שבכך מציל הוא ילדים מטראומות קשות. משחק מעולה של אייל שכטר. הצגת יחיד. משחק נטו. ללא תפאורה מיוחדת, ללא אביזרים או גימיקים כלשהם. מומלץ ביותר
הרצל חקק
הקמת המדינה באייר תש"ח, סיפורם של בולי הדואר העברי עם קום המדינה, סיפורם של דוורים בימי המנדט, סיפורים מרגשים שקושרים בין דואר עברי של אז לדואר המתחדש שצועד עם המדינה לאורך כל הדרך
יובל לובנשטיין
האם גם לנו יש משהו ייחודי שהוא רק שלנו? משהו שנדיר למצוא אותו בשאר המקומות בעולם? האם בכלל קיים משקה כזה? - מסתבר שכן ואפילו שני סוג משקאות שהם ייחודיים רק לנו - תירוש ובירה שחורה
אורן פרסיקו
הפרוטוקולים של משפט קצב נחשפים. עו"ד פלדמן: "ניהלת משפט". אילנה דיין: "אתה קורא לזה עדויות, אני קוראת לזה אינפורמציה, אתה קורא לזה גבייה, אני קוראת לזה ראיון. אתה קורא לזה משפט, אני קוראת לזה עבודה עיתונאית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il