X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
דפנה זיו-בוסאני דיאטנית קלינית   |  מרכז שניידר לרפואת ילדים
מוצרי חלב רזים יכולים בהחלט להחליף את מוצרי החלב השמנים יותר מוצרי חלב הם דרך מצויינת להעשרת התפריט בסידן עדיף לאכול את הפרי ופחות מומלץ לסחוט אותו למיץ או לאכול את הפרי מיובש
▪  ▪  ▪
לאכול, אך לא להגזים [צילום: פלאש 90]

המנהגים המאפיינים ביותר את חג שבועות הם אכילת מוצרי חלב ומשחקי מים. להלן מספר המלצות כיצד ליהנות ממאכלי חג השבועות, אך גם לעבור את החג ללא תוספת במשקל:
צריכת מוצרי חלב:
חג השבועות הוא הזדמנות נהדרת להסביר לילדים על חשיבות צריכת מוצרי חלב והעשרת התפריט בסידן. קיים שפע של מוצרי חלב שונים, ברמות שומן שונות. מוצרי חלב רזים יכולים בהחלט להחליף את מוצרי החלב השמנים יותר, ללא פגיעה משמעותית בטעם.
על-ידי הפחתת כמות השומן, נוכל למזער את הנזק הקלורי והנזק הבריאותי הנגרם כתוצאה מצריכה גבוהה של מזון שומני. ניתן לבחור את המוצרים לפי אחוזי השומן או לפי כמות השומן למוצר.
סידן:
מוצרי חלב הם דרך מצויינת להעשרת התפריט בסידן. חשוב לאכול לפחות שלושה מוצרי חלב ליום ורצוי לצרוך מוצרים מועשרים בסידן.
ברשימת המוצרים המועשרים בסידן נמצאים: גבינות לבנות, גבינות קשות (עשירות בסידן אך גם עשירות יותר בשומן), יוגורט או חלב שמועשרים בסידן ומשקאות שונים על בסיס חלב.
עוגות גבינה:
עוגות הגבינה מאפיינות מאוד את חג השבועות. בהכנת עוגות גבינה, מומלץ להשתמש בגבינות רזות עד כמה שאפשר, ומכילות סידן. מומלץ ורצוי לאפות גם עם גבינות רזות (1/2% שומן או 0% שומן).
ירקות ופירות:
הירקות והפירות רק מחכים שנקטוף ונעלה אותם על השולחן. זה הזמן להכין סלט גדול עם שפע ירקות או לאכול פרי טרי ובריא. מבחינה תזונתית, עדיף לאכול את הפרי ופחות מומלץ לסחוט אותו למיץ או לאכול את הפרי מיובש. עם זאת, חשוב לא להגזים בצריכה של פירות, כיוון שהם מכילים סוכר, בניגוד לירקות דלי הקלוריות.
מים:
אחד מהמשחקים החביבים בשבועות הוא משחקי מים. מעבר למשחק, חשוב לזכור להקפיד על שתייה בכמות מספקת. גופינו עשוי ברובו מים ועל כן חשוב לשמור על תפקוד נאות שלו, רצוי לשתות לכל אורך היום ולא לשתות את כל הכמות בבת אחת. עודף מים יוצא מן הגוף ולא נאגר באנשים בריאים, לכן יש לשתות במידה ולפזר על-פני כל היום.

הכותבת היא דיאטנית קלינית ביחידה לתזונה ודיאטה במרכז שניידר לרפואת ילדים מקבוצת הכללית
תאריך:  07/06/2011   |   עודכן:  07/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ליהנות ממאכלי החג ללא תוספת במשקל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מוצרי החלב בריאים מאוד
המחלקה המדעית מוע  |  7/06/11 11:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס שחר
לטיפוח, מומלץ להשתמש בחלב עיזים העשיר בויטמינים, מינרלים וחלבונים    היוגורט מכיל חיידקים המייצרים חומצת חלב בעלת סגולות ניקוי, כיווץ, הרגעה והבהרה    חלב הנאקה מחטא, מונע ומסיר תאי עור מתים ומומלץ לטיפול באקנה
אורן קאשי
בחודש תמוז, 7 ביולי 1981, הפציץ חיל האוויר את הכור העירקי 'אוסיראק' והפך אותו לעיי חורבות    ממשלת ישראל החליטה, וצה"ל ביצע את ההחלטה ב-"100% כי אי-אפשר יותר מזה", להגדרתו של הרמטכ"ל דאז רפול    בגין תיאר את המהלך כ"דיני נפשות"    הוא התייצב בראש מערכת ההסברה של ישראל בגאון    סיפור הפצצת הכור האטומי בעירק בשנת 1981 כפי שסופר בספר המרתק "תמוז בלהבות"
הרצל חקק
הרצל חקק מספר את סיפורו של הילד משה, משה חבשה-חשביה, אחיהם של נורי ואברהם חבשה הי"ד. האחים נורי ואברהם, האחים של סעידה חקק, אמם של הרצל ובלפור חקק. נורי ואברהם נטבחו בידי המון מוסת, בחג השבועות תש"א. הרצל חקק מספר את סיפורו של משה הילד הקטן, שאחיו הגדולים נרצחו בחג מתן תורה
צילה שיר-אל
יופיטר כוכב המקושר עם שפע, מזל והצלחה נכנס השבוע למזל שור וזו ההזדמנות של כל אחד מאיתנו לבדוק מהו תחום החיים שבו יש לנו סיכוי לממש את ההזדמנות שהחיים מזמנים לנו
עו"ד רחל אלקלעי
בניית אתר אינטרנט וניהולו השוטף, בדומה לבניית בית חדש, דורשת תכנון וידיעה של כללי יסוד חשובים. במאמר זה אעסוק בנקודות העיקריות שעליכם לבדוק בבניית "הבית" החדש שלכם האתר שלכם באינטרנט, ובניהולו החוקי והנכון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il