|
1 |
|
|
הכותרת שצריכה להיות היא "השחיתות מאיימת להיכנס לבית המשפט העליון- אזרחים צאו להגן על אבן היסוד האחרונה של השפיות במדינה". אבל אתה עסוק כנראה בשטנה אישית לבייניש ואין לי מושג בכלל למה, כך שאתה פשוט מטעה אנשים ומציג את העליון שהוא באמת מקום השפיות האחרון שלנו כאן, כמשהו לא טוב בלשון המעטה. חבל שכך.
בייניש נשיאה מדהימה ואם לא העליון תחשוב טוב- השחיתות תעלה למימדים ענקיים ולנאמן יש אינטרס גדול מאוד בנבכי השחיתות.... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אתה מטעה ומכפיש |
|
|
|
|
|
האם רוב הציבור מטומטם. רוב המגזרים בציבור מביעים סלידה מבג"ץ.
בג"ץ יצר תגובה זו עקב יחס מנוכר ...ניתוק מהעם...וכוחנות משפטית נגד הזרוע המחוקקת - הנבחרת בשיטה דמוקרטית....
מינוי שופטים בשיטה של חבר מביא חבר נוגד את הפלורליזם השיפוטי ומקבע דעה אחת שמתאימה למדינות אפלות...
מינוי שופטים באופן שקוף ללא הכתבה ומניפולציות של הכס הקדוש ישפר את המצב....מה שטוב לרוב מדינות העולם הנאור טוב גם לישראל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
העליון הולך ופוחת |
|
|
|
|
|
יואב, גם אם אתה צודק ולדעתי אתה טועה (בייניש מעולה, למה אתה כל כך שונא אותה?)
עדיף את התנהלות העליון כיום שבולם את הפשיזם, הכוחניות והשחיתות של הממשל וכל הקומבינטורים. על "כנופיית נאמן ופרידמן.
שהם "ישלטו" בעליון... אנשים כמו קצב, אולמרט, הירשזון, דרעי והיד נטויה לא יגיעו לכלא.
או שאתה טעון טיפוח עם רגשי נחיתות מזרחיים (שאני לא מבין על מה?! אתה עיתונאי מכובד), או ששנאתך לבייניש העבירה אותך על דעתך?! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמיל44 |
|
|
|
|
|
עדנה ארבל ודורית בייניש לא פחות מושחתות מאולמרט קצב הירשנזון ודרעי, אז למה שהם ישלטו על מוקד כח רב כל כך? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רונן גולדשטיין |
|
|
|
|
|
גם אני סבור, ש"כנופיית מרחביה" עדיפה מן הכנופייה האחרת, כנופיית המושחתים ועושי דברם (רק לאחרונה ראינו בעליל למה הביא מינויו של אותו דנציגר, שאיפשר לאנס הסידרתי קצב להתהלך בחופשיות ולסכן את נשינו). ואולם ככלל אפשר לומר: אלו נבילות ואלו טריפות. מערכת המשפט בישראל רקובה ככל המערכות האחרות. עודנו מצפים ומצפות ליום שבו "ציון במשפט תיפדה ושביה בצדקה". נאמן וחבר מרעיו מרחיקים את היום הזה עוד יותר. בכך אין ספק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי פלס |
|
|
|
|
|
עם מי נשאר לך להסכים אם לא עם כנופיית שלטון הצחוק?
אתה הרי בולשביק ושמאלן קיצוני ופוסט יהודי בדיוק כמוהם,אז אין שום פליאה בעובדה שאתה מסכים עם כל עוכרי ושונאי ישראל ואתה לא חייב להכריז על כך שאתה מסכים איתם,אנחנו יודעים שאתה יודו פאשיסט שתומך בארגוני הטרור האיסלמונאצים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רונן גולדשטיין |
|
|
|
|
|
מי זה "אנחנו" ואיך אתם "יודעים" שאני תומך באירגוני טרור איסלמו-נאציים? אלמלא תיעבתי את חוק לשון הרע ואלמלא ראיתי בו חוק אנטי-דמוקרטי, כי אז הייתי תובע אותך על שקריך המחוצפים. מתאימה לך מאוד הממשלה המושחתת הזאת, עם ליברמן, נאמן ואלי ישי שר"י; אלה מרקידים את הבובה נהנתניהו כאוות-נפשם וטמבלים כמוך עונים אחריהם אמן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי פלס |
|
|
|
|
|
ומה רצית שאני אתן לך להפיץ את שקריך באין מפריע?
אתה מאיים עלי בתביעת לשון הרע,ובעמצך מוציא דיבת אנשים חפים מפשע? איפה ראית שליברמן וישי מושחתים? הא הבנתי,התקשורת הבולשביקית שליברמן לא מתיישר עם האג'נדה שלה סיפרה לך? הם הורשעו בבית משפט שאתה מרשה לעצמך לקבוע נחרצות שהם "מושחתים"? עכשיו אתה מבין מה זו צביעות והתנשאות שמאלנית? לך מותר להגיד שאני מדבר עליך לשון הרע,ואילו מה שאתה אומר אלו לא דברי בלע ולשון הרע.למה? כי יוסי פלס כך קבע. לך לעזאזל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רונן גולדשטיין |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
השמאלנים האנטישמים החדשים הם הפלביוסים של ימינו.
יוספוס פלביוס (יוסף בן מתתיהו), בוגד ועוכר ישראל מימי הרומאים. גם הוא כמוהם הסתנוור מהמעצמה העולמית (רומא=ארה"ב) והפך להיות שליחם ומרגלם בארץ היהודים. דבר ראשון העמיד את עצמו בראש המרד בגליל, כשלמעשה שימש גייס חמישי של הרומאים בארץ. בתפקידו כמפקד המרד גילה לרומאים את הדרך לכבוש את העיר המבוצרת יודפת, בירת הגליל, ובכך פינה להם את הדרך לכיבוש ירושלים. בירושלים שימש כמרגל וחוקר שבויים יהודים שברחו מהעיר, גילה לרומאים את כל מבואותיה ומוצאותיה, כולל המנהרות מתחת לפני השטח ובעזרתו כבשו הרומאים את העיר והעלו באש את בית המקדש. על זה קיבל פרס -
בית אחוזה ברומא (ביתו של המצביא הרומי טיטוס שהפך אח"כ לקיסר), מתן חסותו של הקיסר ברומא באמצעות הענקת שם משפחתו של טיטוס - פלביוס - ליוסף בן מתתיהו, תשלום חודשי קבוע מקופת האימפריה, ואפילו אחוזה ביהודה.
פועל יוצא מעזרתו של פלביוס לרומאים היה -
חורבן בית המקדש וגלות 2000 שנה.
כנראה שהפלביוסים החדשים שואפים לאותה תוצאה....מכל מקום לזה תביא התנהלותם - חיסולה של מדינת ישראל היהודית |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חשדנית |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
חשדנית חביבה, הידע שלך בהיסטוריה מרשים, אבל החוכמה היא לא רק לדעת את אשר אירע אלא להבין אותו. את חוזרת כמו תוכי על ההשמצות המוכרות וכינויי הגנאי שהמטירה מערכת החינוך הציונית על דמותו של יוסף בן-מתתיהו ושבהן הולעטו במשך שנים תלמידיה שטופי-המוח. את יכולה להמשיך ולחרף בלשון השיקוצים שלך את יוסף וגם אותי, אך בעיניי אין הוא בוגד כלל ועיקר, כי אם דמות מופת, שממנה יש ללמוד, כיצד ראוי לאיש-המעלה לנהוג בעת מלחמה מיותרת, הרת-אסון. לא יוסף הוא האשם בחורבן ירושלים (זה שקר גס ונתעב!); אשמים בכך הקנאים החוליגאנים שחוללו את המרד ואח"כ טבחו אלו באלו, שרפו מחסני מזון ומוטטו את המוראל של הנצורים. ואולם מעז יצא מתוק - חורבן המקדש שם קץ לקיומו של בית-המטבחיים הגדול ביותר במזרח-התיכון, מקום שם נרצחו באכזריות מיליוני בעלי-חיים תמימים כדי לרצות אל קנא ולהאכיל את כוהניו הפרזיטים. כצמחוני מצפון אינני יכול שלא לברך על החורבן, שבזכותו נמנע סבל נורא מהמוני בע"ח נוספים. הבית השלישי, לכשייבנה (לאחר רדת האיסלם מגדולתו, עוד במילניום הנוכחי) שוב לא יהיה בית-מטבחיים, כפי שזוממים אי-אלו חרד"לים משוקצים, אלא יהיה בית-תפילה לכל העמים, "ולא ירעו ולא ישחיתו בכל הר קודשי". |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי פלס |
|
|
|
|
- פלס |
|
אבג | 12/06/11 09:02 |
|
|
לך תנוח נראה לי שאתה עדיין תשוש מהמצעד . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבג |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ובד"ש , חבר של אמנון רובינשטיין ורייכמן
הוא רק לא אהב את בייניש ואהרון ברק
וזה הספיק כדי שכמה סמולנים ידביקו לו תווית של
איש ימין...
מסכים עם יואב וצחק |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איציק מכרמל צרפתי |
|
|
|
|
|
3% של העם עושה בעם שפטים.אנו דמוקרטיה של אישים לא של דיעות.הימין נבחר לכנסת אבל האג'נדה עדיין שמאל. "מי אוסלו" היגיעו עד נפש .קונספט אוסלו נכשל די די די לא רוצים לשמוע די דיד די די רוצים לשמוע דיעה אחרת .כל הכבוד לנאמן |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נמאסתם עלינו שמאל |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אין למרבית הציבור במדינה אמון במערכת המשפט.
הגנתך על "אנשי שלומך" אותם אתה מגדיר "מעוז השפיות" אומרת
הכל.
בית המשפט העליון הפך להיות סניף של מרצ/חד"ש עם ייצוג
ל"מיעוטים". עדנה ארבל כתבה שהיא בעלת
תואר שני במשפטים וכאשר התעוררו ספקות היא הסבירה
שהיא "החלה ללמד לתואר שני".
מושחתי מרצ נמאסתם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מורה נבוכים |
|
|
|
|
|
מה קורה עם בעלה של בייניש על בעיות מס הכנסה שפורסמו בענין העמותה שניהל? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נמאס מהשקרים |
|
|
|
|
|
שעשה הון על גבם של ניצולי השואה.יוב יצחק חזק בכתבות מהסוג הזה .מתי עבד באמת היואב יצחק הזה על תיקים משפטיים כשגורלות אדם בידיו .אין לו אלפית האחריות שמונחת על כתפיו של שופט או פרקליט. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בעבריין ישראל פרי |
|
|
|
|
|
יעמידו עצמם לבחירת העם,ואז אקבל כל תוצאה.
מבטיח לך,שאם העם יסכים להשאיר להם את גובה הפנסיה-זה יהיה במקרה הטוב.
הם שם למעלה,יודעים את התוצאות של בחירות כאלה.
העם חכם יותר מנבחריו,ויודע טוב יותר מה טוב לו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
jo33 |
|
|
|
|
|
אין לכם מושג עד כמה יואב יצחק צודק,מתנהלת מאפייה משפטית בראשות אהרון ברק ודורית בייניש ומצורף להם משה לדור,רבותי שימו לב;המאפייה הזאת מטייחת נסיון רצח וסכון חיי ילדה קטנה ונכה תוך כדי נסיונות לחץ על הוריה לסגור את התיק מבצע העבירה הוא בן משפחתו של אהרון ברק והם מנסים לטייח את הפרשה שכל התקשורת יודעת עליה כולל כל המערכת המשפטית וכולל שרים וחכי'ם ועדיין שותקים.המאפייה הזאת ניסתה באכזריותה לקרקע ילדה מקורקעת ,לקחו את כספי הנכות שלה מכרו משפט וזאת לשם לחץ ,רבותיי;הפרשה עדיין לא הסתיימה והמלחמה הזאת נמשכת הרבה זמן ואני לא אוותר להם.הם נתנו פקודות לפרקליטות המדינה ולפרקליט המדינה וללשכת הוצל'פ,רבותי אלה כנופייה שמנסה להשתלט על המדינה תוך כדי מצבים מאיימים על אלה שלא חושבים כמוהם ולא אכפת להם טובת המדינה,הם שמאלניים אכזריים ביותר ובתפקידם אינם עניניים.יואב יצחק צודק ב 100 אחוז וכן אלה שדואגים למהפיכה המשפטית,עוד הרבה לא סיפרתי אבל הספור מובן כראוי,הם מאפפיה אכזרית ביותר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמעון בלילתי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
וחיפוש מהיר מגלה כי דמות הנושאת את שמך הואשמה והורשעה בעבר בהעלבת עובד ציבור [ומתוך התיק ניתן לזהות פרטים אודות הקורבן/הקטין עליו אתה מרמז].
אז אם כבר הכל נעשה בגלוי - מדוע שלא תכתוב כאן את טענותיך ואת סיפור הרקע שאתה מרמז לו בכל מקום ברשת? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
די לרמזים |
|
|
|
|
|
לשמאל הבולשביקי תמיד היה נוח שמושחתיו ישלטו בעליון,בכדי שימציאו כל מיני חוקים חדשים כמו "נוהל שכן" "אקיטיביזם שיפוטי" וכל מיני המצאות שנוגדות את הטבע האנושי כמו למשל,
שאסור לחייל צה"ל להרוג ערבי לא חמוש גם אם הוא מסתיר בביתו מחבל,בעיני העליון ומושחתיו עדיף שהחייל יהרג רק לא להרוג ערבי "בלתי חמוש" גם אם אותו ערבי משתף פעולה עם הטרור. פרט לכך - בייניש מעורבת באופן אישי במינוי השופט פוגלמן לעליון כהכרת תודה על כך שעזר לבעלה של בייניש יחזקאל,להחליק מתיק פלילי חמור של שחיתות בו היה מעורב.
אבל לשמאלנים טהורים כמוך זה לא חשוב ולא אכפת,רק בכדי לקבע את השמאלנות גם בבית המשפט,בנוסף לתקשורת ולשאר מוקדי השלטון. הפסדתם בקרב על תודעת העם? יאללה לא חשוב,השליטו את משנתכם ללא בחירות וללא הליך דמוקרטי,כי זה למעשה המוצא היחיד שלכם -הבולשביזם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רונן גולדשטיין |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
איני בא להעמיד 'כנופיית נאמן'
רצוני לומר ליואב יצחק שיפסיק לפגוע באתרו בשכונת 'רחביה' הירושלמית. השכונה שאוכלוסייתה מראשיתה הייתה מיזוג של מש' ס"ט מוותיקות העיר ועובדי המוסדות הלאומיים. השכונה שבמרכזה חי ופעל נשיאנו הצנוע הענו והאהוד - אהוב על כל עדות ישראל הלא הוא יצחק בן צבי ורעייתו רחל ז"ל , השכונה בה חי ופעל הרב הרצוג ז"ל , השכונה במרכזה 'הגמנסיה העברית' וגם בתי המוסדות הלאומיים שבחצרן התפוצצה מכונית התופת בטרם המדינה, הרחובות שבהן גרו 'מירפסת מול מירפסת' המורים המכוננים של האוניברסיטה העברית והסמינרים בירושלים וראשוני רופאי בית החולים 'הדסה' , השכ' כמו רבות אחרות בישראל ששיכלה מטובי בניה במלחמות ישראל, השכונה בה התגוררה גם לאה גולברג שחגגנו עתה מאה להולדתה ועוד ועוד...
לכן הדרישה והבקשה מיואב יצחק שיפסיק הוא וכך יורה באתרו לסור מהביטוי 'כנופייה' בייחוס ויישום לשכ' 'רחביה' |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ל'כנופיונר' יצחק. |
|
|
|
|
|
בניה אלא שכלה (בקמץ שווא קמץ )
את בניה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
באבון |
|
|
|
|
|
אין צורך ללמדני שיכל ושכל - ונוסף לכך יש עוד טעויות למשל
כמו מירפסת שצריכה להיות כמובן מרפסת - אפילו לפי כללי הכתיב חסר הניקוד. זה לא ה-IP שלי - ואתה אכן בבון ולא חכמולוג.
ואפשר גם לא להוסיף תואר "חמודה" שזה מבחיל. |
|
כתובת IP: |
217.132.214.113 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מיכל מירושלים |
|
|
|
|
|
שלום לך.
כתבתי 'בכוונה' ב'כתיב המלא' בשל 'הסתגלותי' ל 'סביבה האוריינית' באתר.
'הקישור' הוא לספרו של אמנון רמון, " דוקטור מול דוקטור גר , שכונת רחביה בירושלים " , היסטוריה , הווי מסלולי סיור, הוצאת 'יד יצחק בן צבי' , ירושלים, תשנ"ח.
שבוע טוב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למיכל שלום. |
|
|
|
|
|
תודה לך.
ראשית - איני מיכל.
שנית - תודה להערתך.
שלישית - בדקתי. ניתן גם וכן להשתמש : ' שיכלה'. ראה במילון של שויקה.
שבוע טוב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לבאבון. איני מיכל |
|
|
|
|
|
בכתיב מלא: שים פס על המכפישים!
כבר ברגע זה אפשר להכתיר את הכותרת של יואב יצחק כ- "כותרת השנה"!!!
בכל המזרח נתיכון מתלוללות הפיכות חברתיות:
תוניס
מצרים
לוב
תימן
בחרין
סוריה
וישראל ישראל ישראל!
המשך בדרך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כותרת השנהההההההה |
|
|
|
|
|
על חצ'קל של בייניש שמעת ?
על ארבל שמעת ?
פסקי דין של מעוותים של גרוניס קראת ?
והרשימה קרובה ל-14 ...
אם יש מי שהפיץ את תרבות השטיקים הקלוקלת,
אלה רובם של שופטי העליון,
ואם לטעמך דווקא אלה הם הסמן הימני למלחמה בשחיתות,
עדיף להתיישר מהצד השני..
אוי למדינה שרוב הציבור בה יכול לנמק מנסיון אישי
למה הוא לא מאמין לעליון
וזה אותו ציבור ממש שסבר פעם אחרת.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מדהימה עאלק |
|
|
|
|
|
אבקש לאשפז אותי מייד במחלקה סגורה. אני לא אהיה שם לבדי. יצטופף עמי הרוב המכריע של עם ישראל.
אך אם בייניש לא שפוייה, שהיא תתאשפז!
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסף דיין |
|
|
|
|
|
הנה מה שהוחלט בבית המשפט העליון היום. [נלקח מואינט]
בית המשפט העליון הוציא צו ביניים להפסקת בנייתם של עשרות מבנים בהתנחלות עפרה. מהעותרים נמסר כי מדובר במבני מגורים שטרם אוכלסו, אשר נבנו על קרקע המיועדת למבני ציבור ולא לבתים פרטיים.
אם לא היינו יודעים...
היינו חושבים שזה בית משפט של החמאס שהוציא צו כזה.
אז עוד יש מישהו שמתפלא מדוע חייבים לסיים את הטרגדיה הזו שנקראת בג"צ...???
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ריקבון מתקדם |
|
|
2 |
|
|
הכל נעשה בדכי נועם באלגנטיות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לין 64 |
|
|
|
|
|
קטן שפוגע ברגל גסה בשופטי העליון שעושים מלאכת קודש.פרידמן שהיה מינוי של העברין רמון והחשוד אולמרט הפרידמן הזה מעולם לא עסק ממש במשפט ונאמן עו"ד של אצולת הממון אף פעם לא ראה את בוזגלו לנגד עיניו.ויואב יצחק מה יש להגיד עליו =סתם כלומניק עם אתר אינטרנטי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יואב יצחק עיתונאי |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
אם נאמן יצליח לנטרל את פגיעתו הרעה של בית המשפט העליון
זו תהיה הצלחתה של הציונות.
בית המשפט העליון במתכונתו הנוכחית השמאלנית הקיצונית
הגדיש את הסאה
כאשר הוא מונע מהמדינה להגן על עצמה
ופועל לטובת אוייבי ישראל.
העליון מנע מהמדינה להטיל סנקציות ולא לספק חשמל לעזה וזאת בזמן שהחמאס יורה טילים לעבר תחנת הכוח באשקלון.
העליון מסכן את חיילי צהל בכך שאוסר על הצבא לפעול לשמירת חיי חיילי צהל
נימאס כבר מהשלטון ההזוי של השמאלנים הקיצוניים האלה שהם חצי אחוזז בקושי ומשעבדים עם שלם.
מתקופת ברק ובייניש בעליון
ויהיו לנו שופטים
חכמים
הגונים
יודעי דת ודין
ופטריוטים....
הרבה הצלחה לנאמן ולנתניהו במשימה הקריטית הזו
שהיא נוגעת לעצם קיום המדינה
וחיי תושביה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
השיבה שופטנו כקדם |
|
|
|
|
|
באין לביבי שום הצלחה וכל כך הרבה פאשלות בקדנציה הנוכחית כמו בקודמת הזדרזר היחצ"ן המצחיק לקושש לביבי אם במקום ניצחון ואומר: אם נאמן יצליח לבצע את התכנית זו תהיה "הצלחה" לביבי.
דכתיב: " ריזק איל הובול על איל מג'נין ".
ביבי מאותרג על ידי הכנופיה, הם הכתירו אותו והדבר כתוב באותיות קידוש לבנה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יחצני הביבי |
|
|
4 |
|
|
מישהו מאמין שהשמאל הישראלי כמובן בסיוע כנופיית קדימה , יתן שיכבשו לו את המעוז האחרון שנותר לו בשלטון הישראלי ? אני , עד שלא אראה זאת בעיני , איני מאמין . תיכףיקומו להם יפי הנפש מהשמאל בסיוע אנשי ברק ויקימו קול זעקה של קוז'אק נגזל . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ישמעאל |
|
|
|
|
|
בבחירות הבאות הסמול ושותפיהם הערבים גם יחד יאבדו בכנסת והמהפכה החברתית בדומה למהפכות המתחוללות בארצות ערב שכנותינו תגיע גם אלינו נודה לאלוהי הדתיים ולבוחרים החופשיים שישלימו את השינוי והדיקטטורה הבולשביקית תסולק מהשלטון!
במהרה בימינו . אמן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ישראלסקי |
|
|
5 |
|
|
גם בבית המשפט העליון!!!לכל כנופייה יש סוף,קל וחומר כשהיא נגד היהודים וארץ חמדת אבות!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
6 |
|
|
הדירות ממש דירות ספרטניות. אני עצמי לא התגוררתי בה בילדותי(לא היה נוף לבנייניה והיא כאילו "דחוקה"). גם לא למדתי עם ילדי רחביה - אבל להוסיף את המלה כנופייה לשם רחבייה - איבדת שליטה ואתה חף מכל ידע ירושלמי.
באשר לביקורת על מוסדות החוק והמשפט אצלנו - יש ויש מה לבקר: - הם ממש לא מרתיעים - ההיפך - משפטים נמשכים עד אין קץ ולכן הגענו לאן שהגענו - כל דאלים גברא. עדיף שבזה תתרכז בביקורת על בתי המשפט והעוסקים במלאכה.
דעתי היא, ששום דבר לא דופק בבית המשפט מלבד משכורות ופנסיות נדיבות של השופטים והכבוד המתלווה לתפקיד, שעליו איני מלינה.
ועל עוכרי הדין שהם המאגר לעתיד של השופטים - כבר לא כדאי להרחיב את הדיבור. כבר שמענו מפי שופטת שקיבלה מעו"ד "בקשה בעולה" (במקום בהולה כנראה) וביקורתה לגבי לא מעט עו"ד נראית לי אמינה.
כתוב את המאמר הזה בשנית ושנה את מה שיש לשנות.
ודבר אחד יש לזכור - ישן מפני חדש תוציאו. כל זמן שאין לך חדש אין מה למהר לשבור את הכלים ולעשות סבוטאז'ה - שמא כולנו ניהפך בוקר אחד למדינת גו'נגל. |
|
כתובת IP: |
217.132.214.113 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מיכל מירושלים |
|
|
|
|
|
הערתך מלמדת כי את חסרה ידע ומידע בצורה מגוכחת.
יואב יצחק יודע היטב, כפי שאני יודע, את הסכנה האסטרטגית שמהווה בית המשפט העליון לקיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ציונית ודמוקרטית.
כנופיית ביניש (ולפניה האדמ"ור הנילעג אהרון ברק) בפירוש ובכוונת מכוון מקדמת את הפיכתה של מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה (הפלשתינים כמובן).
קיראי פיסקי דין, עברי על החלטות משך 20 השנים האחרונות ואזי חיזרי והביעי דעתך. עד אז את מוחזקת כבורה ועמת הארץ בענין בית המשפט העליון.
אהה..."רחביה" אינה שכונה בהקשר הזה אלא מושג הבא לציין את שלטון האליטה הלבנה הרחבייתית. התיחסותך לשכונה הגאוגרפית מעידה עד כמה בורה את בענינים אלו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א מ רול |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
תודה על שעזרת לי להראות עד כמה בורה ושיטחית את במקרה בית המשפט העליון.
האם על טעות הקלדה שלי תהיה תפארתך?
צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים ובמקרה זה את הצבעת על שטחיותך את כפי שטענתי בתגובתי הראשונה, אכן עשית מלאכתי.
ובכן מיכל, ברגיל את מגיבה בשום שכל אך הפעם החלקת, קורה. מה עושים במקרה כזה? מתקנים ולא תוקפים את השליח.
כך אני נוהג. במאות הרבות של המאמרים שפירסמתי נופלים באורח טיבעי אי דיוקים שלא בזדון או צדיה.
כאשר מתבררת לי הטעות אני מוציא מיד הודעת תיקון והתנצלות. מיד, ללא שהיות. תילמדי, זה טוב לנשמה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א מ רול |
|
|
|
|
|
את השם "רחביה" כמשל. כבר השתמש בזאת מופז "בטחוננו" כנגד ראש ממשלתנו - אחד שנולד ברחביה עם כפית של זהב - ולכן הוא אינו ראוי ומתאים - בלה בלה בלה. כבר אז יצאתי כנגדו וכנגד ההלעזה הזאת כאן באתר (לפני מספר שנים).
אל תהפכו את רחביה לסמל נלעג ולא את ארץ ישראל או מדינת ישראל לשם נלעג. קיראו לילד בשמו. זו "הדמוקרטיה השמאלנית".
אני יודעת טוב מאוד מה "הולך" בביה"מש העליון - א"א לעשות שום שינויים אם מצב בתי המשפט שלנו לערכאותיו השונים ימשיכו כך לפעול.
קרא כאן באתר את מאמריו של בן-עזרא על דוחו"ת בעלי המקצוע שמתמנים מטעם בית המשפט "מומחי בית המשפט" - משפח אחד גדול - ואין מכלים.
עם שיש לו התנהלות כזו של בתי המשפט שלו - והפירמידה אינה פותחת את פיה ואינה עושה דבר והתחלת דבר לשינוי - אז יש בעיה בעם עצמו.
והשמאלנות של בית המשפט העליון היא בעייתית - יש לפתרה לא בריש גלי. היא קשורה לתקשורת הנבזית שלנו שכבר קמים נגדה - וזה טוב - אך כנגד בית משפט "קשה" לקום בצורה הזאת שהעניין כאן מתחולל.
המאמר הזה בצורתו "הבוקית" הוא רק מזיק לעניין שגם אותי מטריד כמו שמטריד כל מי שרוצה לשמור על המדינה הזאת כמדינה יהודית.
לכן אמרתי לי"י כתוב את מאמרך אחרת - מה רע?!!!!!!!!
|
|
כתובת IP: |
217.132.214.113 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מיכל מירושלים |
|
|
7 |
|
|
כנופית הפרקליטות+כנופית הסתדרות+כנופית חלק מי הקיבוצים
הם לא רבים אבל מחזיקים עם בגרון יחד עם אופוזיציה עוינת
לעם בראש ציפיטפוט מי קקקדימה במקום לשרת את העם והמדינה
הפכו אותנו ל" מ ש ר ת י ם " של כנופיות הפושים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ישע |
|
|
8 |
|
|
לא כול השופטים הם שחצנים, פזיזים ורשלנים !
לא כול השופטים מזלזלים בחזקת החפות ומלקקים את התחת באופן אוטומטי לפרקליטוּת !
לא כול השופטים מוכנים להתקדם בכול מחיר במעלות השפיטה !
רק מתֵי-מִספר מבין השופטים הרבים מוכנים למכור משפט כדי לעלות מערכאה נמוכה לערכאה גבוהה יותר ומערכאה בינונית לערכאה העליונה. |
שורש הרע, גזע הרע וצמרת הרע : |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עידן סובול |
|
|
|
|
|
נניח שחברו כנגדך הפרקליטות, בית משפט השלום ובית המשפט
העליון,בנושא הגניבה בה הורשעת,איך תסביר את הרשעתך בבית
הדין לעבודה בגין עושק עובדיך....יענו "כל העולם" כנגדך..
אתה יכול להמשיך לשלוח אותי לסאמרה,לחשוב שאני שליחו של
עו"ד שטנגר וכו'...את העובדה שאתה גנב מורשע ועושק עובדים מורשע לא ישנה דבר....התחביב שלי הוא לחשוף צבועים....
ואתה מלך הצבועים...
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
י.ש |
|
|
|
|
|
י.ש , חלאות אנונימיות פחדניות מסוגך - יכולות לכול היותר לנשק לי בתחת מרחוק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עידן סובול |
|
|
9 |
|
|
טומי לפיד: "הפרוצדורה המשפטית של ישראל בנויה לסחבת"
שר המשפטים לשעבר: השופטים מדקדקים בפרטים וחוששים שנשיא ביהמ"ש העליון יבטל פסקי דין שלהם
גדי גולן 14:23 22/11/05
"הפרוצדורה המשפטית של ישראל בנויה לסחבת. גם שופטים בכל הערכאות אשמים בכך, מכיוון שהם לא שומרים על הכלל הבסיסי של ניהול יום יומי של משפטים. בנוסף, שופטים בישראל מדקדקים בפרטים הכי שוליים בפרוצדורות המשפטיות מחשש שנשיא ביהמ"ש העליון אהרון ברק יבטל פסקי דין שכתבו".
כך אמר היום (ג´) שר המשפטים לשעבר ויו"ר שינוי ח"כ טומי לפיד בכנס שדרות לחברה. אבל למרות האיטיות המאפיינת את בתי המשפט בישראל, לפיד יודע גם לפרגן. "יש מעט מדינות בעולם שבהן אין שחיתות בבתי המשפט שלהן, וישראל היא אחת מהן
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
וטומי לפיד |
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
עריצות משפטית נאורה
לפי השופט האמריקני, פרופסור פוזנר, גישתו של נשיא בית המשפט העליון לשעבר, אהרון ברק, קיצונית בכמה דרגות מן האקטיביזם השיפוטי הנהוג בארה"ב וממחישה מדוע אסור לשופטי ארה"ב להעניק משקל לפסיקה שהגיעה מחוץ לאדמתה
ריצ´ארד פוזנר (1/6/2007)
על הכותב: מכהן כשופט בבית המשפט לערעורים במחוז השביעי וכמרצה בכיר בבית הספר למשפטים באוניברסיטת שיקגו.
בקורת על ספרו של אהרון ברק
Aharon Barak,The Judge in a Democracy(Princeton University Press)
כפי שהתפרסמה לראשונה ב"ניו רפובליק", בגיליון 23 לאפריל 2007. התרגום מתפרסם כאן באדיבות המחבר.
אהרון ברק, שכיהן תקופה ארוכה בבית המשפט העליון הישראלי (ובסופו של דבר התמנה לנשיא בית המשפט) וזה עתה הגיע לגיל הפרישה על פי החוק, הינו מחבר פורה וזהו ספרו האחרון. מדובר במסמך חשוב, לאו דווקא בשל מעלתו היסודית אלא היות והוא מספק הדגמה מרהיבה למה מחויבים השופטים האמריקנים לנקוט במשנה זהירות בבואם לצטט פסקי דין זרים. ברק, שופט בעל שם עולמי, שלט ללא עוררין בבית משפטו כפי שג´ון מרשל [נשיא בית המשפט העליון האמריקאי הראשון שדרך פסיקותיו חיזק את השלטון המרכזי על חשבון כוחן של המדינות – "אומדיה"] שלט בבית המשפט העליון שלנו [של ארה"ב ]. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
על אהרון ברק |
|
|
12 |
|
שאלה? |
|
לאטמה | 11/06/11 11:00 |
|
|
האם מישהו מוכן לענות לי?האם השופטת מרים נאור היא אשתו של אריה נאור מזכיר הממשלה לשעבר? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לאטמה |
|
|
|
|
- כן |
|
הנאורים מרחביה | 11/06/11 13:37 |
|
|
|
|
|
|
|
אריה נאור עבר מהפך פוליטי והפך לאחר מות מנחם בגין ל0מולן.אז אל תצפו מאשתו להושיע גפ היא 0מולנית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לאטמה |
|
|
13 |
|
|
בוא ונתחיל בנשיאי העליון :..."שתלך למשרד המשפטים ותגיד שאני המלצתי´ ".
כך מסדר ברק ג´וב לבייניש.
ואתנן כספי ו/או מיני, סידור ג´וב שלא על דרך המכרז או על דרך המכרז הלא כשר - זוהי פרוטקציה בלעז -ו בעברית = שוחד.
מתוך
העליונים
בתוככי בית-המשפט העליון
הספריה החדשה
נעמי לויצקי
פרידמן: "מלחמה בשחיתות - דרך דוגמא אישית"
|
פרידמן: "מלחמה בשחיתות - דרך דוגמא אישית" |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נעמי לויצקי |
|
|
14 |
|
|
תיבת הפנדורה של מישאל חשין
על אלו מקרים חמורים מזיוף פרוטוקולים הוא מדבר - קבלת שוחד, גניבה, הטיית משפט למקורבים? הציבור כבר לא יידע
רוני אלוני-סדובניק
חנן וייס
|
רוני אלוני-סדובניק |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
זיוף פרוטוקולים |
|
|
15 |
|
|
שופט עליון מישאל חשין, בגד באשתו רות חשין עם עוד תמר גולן ונולדה להם בת לה התכחש ולא שילם מזונות בתחילה.
לסיפור העיתונאי קרא "מעשה נבלה" , למעשה זאת היתה כוונתו לכאורה לעיתונאית .
דרכו של שופט עליון לא ביישן.
מוסף הארץ, יובל יועז, נעמי לויצקי
הסיפור על הבת שנולדה לחשין ב-1983, בזמן שהיה נשוי לרות חשין, פורסם לראשונה ב-1991 בשבועון הירושלמי "כל העיר". ואולם לויצקי מוסיפה עליו פרטים. אמה של הילדה היא תמר גולן, שהיתה מתמחה של חשין במחלקת הבג"צים. גולן סיפרה שהקשר האישי שלה עם חשין החל רק לאחר תום תקופת ההתמחות, כשכבר היתה עורכת דין ועבדה במחלקה לקשרי חוץ במשרד המשפטים. הקשר ביניהם נמשך חמש שנים, ונקטע בבת אחת, שבוע ימים לאחר שסיפרה לו שנכנסה להריון.
מעשה נבלה של מי ?!
כבוד השופט הלא מכובד אדון חשין (בארה"ב היית יושב בכלא).
חנן וייס |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חשין-מעשה נבלה |
|
|
16 |
|
תגובה |
|
צנחן | 11/06/11 11:36 |
|
|
יואב ידידי. כתבתי ושניתי :"קודם נכבוש את מנהטן ואח"כ את ביירות" כדברי ליאונרד כהן. יש להתרכז קודם כל בבית המשפט על שלוחותיו המסואבות.התיקון הכללי של מדינתינו היקרה והיחידה חייב להתחיל שם.לאחר שננקה את בית המשפט והפרקליטות ניתן יהיה להתחיל בשאר הוי אומר התקשורת החינוך וכדומה.אני שמח להיווכח שאכן בשקט בשקט השר נאמן -שחווה על בשרו כמו נבחרים נוספים בעם את ניבזותם ורשעותם של בתי המשפט-עושה את מה שחובה לעשותו.זה ייקח עוד זמן מה אך ההצלחה וההנאה מובטחת.ביום בו בית המשפט בישראל יחזור וילמד שוב את מוסר הנביאים ולקחם וייזנח את "מוסר הנביא אהרון ברק" שעיקריו הכל שפיט וחבר לא ראוי מביא חבר לא ראוי.כל הכבוד לשר נאמן ולקודמו השר פרידמן שניכם תיחקקו בזכרון האומה כמצילי העם מפני הרודנות הסיאוב ושחיתות המשפטית שפשתה מאז הנביא אהרון ברק ה-!.כל הכבוד.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
17 |
|
|
נאור היא היא התגלמות "רחביה".
אז מה רע ברחביה?
מרבית השופטים כיום אינם מרחביה,ואתה פשוט טועה ולצערי גם מטעה.
בדוק מקורו של כל שופט ותראה שנאור היא אולי הירושלמית היחידה בין השופטים המכהנים כיום.
אז מוטב לבדוק לפני שכותבים ומפרסמים. |
|
כתובת IP: |
212.143.221.114 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תל אביבי |
|
|
18 |
|
|
הגיע הזמן להעמיד בראש בית המשפט העליון שלנו אדם משכמו ומעלה, פרופסור למשפטים, ציוני ואוהב ישראל, ולהעיף משם את כל הפרסונות הקטנות שהיום נמצאות בו על תקן מינוי של מר"צ-ארה"ב
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חשדנית |
|
|
19 |
|
|
התחלתי לעקוב אחרי כמה מהכתבות שלך ונוכחתי לדעת שהצלחת לאסוף סביביבך את בזויי העיתונאים המזוייפים. מעניין כשאתה קם בבוקר איזה ליכלוך מתרוצץ בראשך שאפילו מים מעורבים בכוהל לא ינקו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לדוגמא |
|
|
|
|
|
אני חייב למחות על התגובית הזאת, המעוותת ומסלפת את האמת. הניוזלטר "מחלקה ראשונה" הוא עיתונות למופת, נדירה במקומותינו מבחינת השמירה על ייצוג מגוון והוגן של קשת דעות רחבה ועל חופש ביטוי מקסימלי. רמת הכתיבה באתר גבוהה בדרך כלל ורק אצל מקצת הכותבים יש מעידות סיגנוניות. ברור, שכל קורא עשוי להיתקל כאן במאמרים מקוממים או אף מעוררי חלחלה - הכול בהתאם להשקפותיו; ואולם זה טבעה של דמוקרטיה אמיתית, שדעות שונות, מנוגדות וסותרות זו את זו דרות בה בכפיפה אחת. למיטב ידיעתי, אין בארץ אף עיתון או אתר תקשורתי, המאפשר חופש תגובה מוחלט כמו הניוזלטר של יואב יצחק. נכון, החופש לא תמיד נעים; ומאז שהתחלתי להגיב למאמרים שפורסמו באתר הוטחו בי עלבונות קשים. אך אני מעדיף גידופים, חרפות ונאצות מכל סוג ובלבד יישמר חופש הביטוי, שבעיניי הוא ערך עליון. לכנות עיתונות כזאת בתואר "בזוייה" זו רשעות לשמה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי פלס |
|
|
20 |
|
|
נקווה להיפטר בקרוב משיירי דומן הביצה שהשאיר אחריו. |
|
כתובת IP: |
109.160.232.212 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רפאל1 |
|
|
21 |
|
|
בעיניו מטרתו האישית בלבד , ממש מגעיל אותי.
פרידמן מוכשר ביותר אך שאני מסתכל בעיניו אני רואה בעיה רצינית ,
אסור לתת לו גישה ממלכתית שתקבע את עתידנו במדינה דמוקרטית זו.
חבל שהנאורים דוממים , |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמיעד |
|
|
|
|
|
ויותר יהודית...לא יעזור לכם. נסכל כל מזימה שלכם לטשטש את זהותה היהודית בעזרת כל מיני מניפולציות בגצי"ת. |
|
כתובת IP: |
109.160.232.212 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רפאל1 |
|
|
|
|
|
על מדינת הלכה?
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
re |
|
|
|
|
|
הם השליטים ..הם יודעים הכל...
מי שיעז לבקר או לשנות יחטוף...יתפרו לו תיק וכשיזוכה יהיה רחוק מאד מהמינוי ...מקוה שהפעם לא יהיה להם בסיס לתפירת תיק - רק פרידמן שהיה ללא כל פגם שאפשר להלביש עליו תיק יכול להם.... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלטון הצ-חוק |
|
|
|
|
|
הנה איך התחיל הכל עם נאמן מתוך ויקיפדיה:
"פרשת נאמן": ב-18 ביוני 1996 מונה יעקב נאמן לכהונת שר המשפטים בממשלת נתניהו. שעות ספורות קודם לכן הגיש יצחק עתירה לבית המשפט העליון, ובה טען כי נאמן אינו כשיר לכהונת שר בכלל ושר משפטים בפרט, בשל הודעות כוזבות שמסר ומעשים פליליים לכאורה שביצע. למחרת היום הודיע היועץ המשפטי לממשלה, מיכאל בן יאיר, על פתיחת בדיקה משטרתית, בפרשה אחת (בלבד) מתוך שמונה שהועלו בעתירה. ב-8 באוגוסט 1996 הודיע היועץ המשפטי לממשלה לבית המשפט העליון, כי החליט לפתוח בחקירת משטרה נגד השר נאמן. באותו היום הגיש נאמן את התפטרותו מתפקיד שר המשפטים. הוא הועמד לדין וזוּכּה"
יואב יצחק קשור לכנופית הצחוק? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גילה פ. |
|
|
22 |
|
|
אחרי שירת "הללויה" של בוקר חדש מפציע לשופטים ה -"חדשים" וה -""אמינים"" שיבואו במקומם של אנשי הכנופייה, אני אומר לכם, כאזרח שמכיר את מערכות האלה מקרוב-קרוב: הכל אותו ה-%$@*@$ !
והנה הההוכחה ואבן הבוחן הוא אי-קיומה וביטולה של חזקת החפות בישראל: אחוז ההרשעות עומד על 99.7 % שזה שיא שרק בתי המשפט של סטאלין הצליחו להשיג.
לשם השוואה בארה"ב ובאירופה עומד אחוז ההרשעה על 65 % - 70%
כלומר - אצלינו מזוכים 0.3% מהנאשמים ( 3 מכל אלף נאשמים) ובעולם הנורמאלי מזוכים 30 % (300 מכל אלף נאשמים- שזה פי 100 יותר מזוכים).
כלומר בישראל מרשעים את כל אלה שהיו מזוכים בכל מדינה שבה באמת יש צדק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מיבחן חזקת החפות |
|
|
|
|
|
אתה טועה
במדינות "נחשלות" כמו ארה"ב אנגליה ,שבדיה דנמרק, צרפת , ניו זילנד, אוסטרליה..וכו'
אחוז ההרשעות עומד על כ-50 אחוז
כלומר 50 אחוז מהנאשמים מזוכים בסוף ההליך המשפטי
ואצלנו לאור הנתונים מורשעים 500 חפים מפשע מכל אלף
כלומר חצי מכל המורשעים הם למעשה חפים מפשע.
וזו התוצרת של מערכת המשפט הרקובה של מערכת המשפט המסואבת שיש לנו....
לבושתנו קלוננו וחרפתנו.... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טעות |
|
|
23 |
|
|
מלכתחילה. אנו נזכור אותם לדרעון עולם !
לקחו את החוק לידיהם ועשו בו כרצונם כי הם חשבו שהשמש זורחת להם מהתחת . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פישלזון |
|
|
24 |
|
הסתה ! |
|
צבי מעיין | 11/06/11 13:23 |
|
|
אפשר להתווכח מי כאן המושחתים ואני בהחלט לא בצד שאתה מייצג. אבל השימוש במילה "כנופיה" הוא לא פחות מהסתה המעלה תהיות על טוהר כוונותיך שלך ! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צבי מעיין |
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
לפי מה שאתא חושב נראה שרק אתמול היגעתה מאפגניסתן או מיתימן; |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עזרא חן ר'ג |
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
בל נשלה את עצמנו, נאמן ופרידמן מאמינים בכוח לשמו אין להם ענין באיכות. נאמן הוא פרקליט ערמומי שמעיניו עיסקיים ופרידמן הוא אידיוט עם דיפלומה של פרופ' למשפטים.
הם אכן יחלישו את בית המשפט העליון, אבל בפועל לא ישנו ולא ישפרו דבר בבית המשפט.
מה שהם כן יעשו זה לתת לפוליטיקאים יותר חופש להשתולל ללא המורא של בית המשפט.
מטרתם העיקרית להפוך את היוצרות: שהשופטים יראו מפני הפוליטיקאים ומפני עורכי הדין המקושרים לפוליטיקאים.
הם קוראים לזה משילות, כינוי מכובס להשלמה עם אמות המידה הנמוכות של פוליטיקאים ומתן החופש בידם לחלק את הון המדינה בין סקטורים וקבוצות בלי פיקוח ובלי שיתנו את הדין.
עם עד היום שופטי העליון היו מחוייבים לכללי "הגילדה" אליטיסתית, ונשבה מבית המשפט העליון רוח "עליונה".
מעתה יהיו השופטים שיבחרו מחוייבים לשולחיהם מכל מיני סקטורים וגופים פוליטיים והרוח שתישוב משם תהיה רוח קדים מבולבלת וחסרת כוון. אם משהו משלה עצמו שזה עדיף צפויות לו אכזבה, שאת מחירה נאלץ כולנו לשלם.
לצערי לכותב הרשימה ולמרבית התקשורת שקיימת היום, אין חשיבה ארוכת טווח ואין מטרה לאומית, מלבד השאיפה להשפעה וכוח. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
כח משחית ,
והמשרת הנאמן נאמן צבר כוח וקשרי מניפולציות,
זה אותו נאמן שפלט שהיה רוצה לראות בית משפט ברוח
המשפט " העברי הקדמון" ,
יש להבין מי האנשים שבוחשים בקדרה הפוליטית,
לא מספיק כוח לפוליטיקאים הם רוצים כוח אבסולוטי , |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש תמים |
|
|
|
|
|
עדנה ארבל ודורית בייניש מעורבות בעצמן בפלילים.תכניסי את זה לעצמך בראש הנבוב שלך טוב טוב.
עדנה ארבל הצהירה שיש לה תואר שני במשפטים ויצאה שקרנית.
דורית בייניש קידמה את השופט עוזי פוגלמן לעליון,למרות שהיה זה שהחליק את בעלה יחזקאל מתיק פלילי חמור של אי סדרים כספיים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רונן גולדשטיין |
|
|
|
|
|
אין בהם כדי לסתור שמץ מטענותי.
כל שאתה טוען זה שבייניש וארבל אינן מלאכיות. טענה שתואמת את קביעתי ששופטי העליון הם סוג של "גילדה אליטיסתית".
יש כאלה שלא נכנסו לגילדה הזאת וכל מעיינם הוא להרוס אותה.
להרוס זה קל, הם לא מבטיחים לנו טובה ממנה...
ועל זה "בוכה הנביאה"...
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
27 |
|
|
הרי בכינוי בית משפט עליון לכנופיה גילית כל עולמך השחור.
מי שכאן כנופיה ?
זו החבורה שעושה הכל לנטרל כוחו ועצמאותו של בית המשפט העליון שיהיה שפוט של הממשלה,
שהרשות המבצעת והרשות השופטת יישלטו ע"י הממשלה,
ויוכלו לבצע כל רעיון בלתי מוסרי ללא אפשרות לבדוק ולדון בהגיון מוסרי משפטי,
ממש יופי של מדינה דמוקרטית,
אנו רואים יום יום את הנגיסה וההתדרדרות לשילטון קיצוני בעייתי שמובילנו לימי חושך הזויים ונחשלים.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לילורק |
|
|
28 |
|
|
|
|
כתובת IP: |
217.132.251.216 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הניה |
|
|
29 |
|
|
|
|
30 |
|
|
השמאל באמצעות התקשורת (שהפכה למפלגה) ובית המשפט העליון השתלטו על צה"ל ועל מקבלי ההחלטות.
בגללם הפכנו לצבא רופס הפוחד כל הזמן מחקירות ובתי משפט. הקצינים חוששים להילחם והאוייבים חוגגים יחד עם בית המשפט העליון.
אני בז לבית המשפט העליון. איני מכבד אותו ואת שופטיו. הם אנשים ממונים ולא כל כך חכמים. אינם נישאים מעם ונישאים רק בעיני עצמם.
כתבה נהדרת של יואב יצחק המפיח בנו תקווה חדשה לבית משפט הוגן המחפש צדק ולא רק את טובת השמאל ההזוי, הרופס והגלותי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שופט לא משם |
|
|
|
|
|
|
|
31 |
|
|
|
|
32 |
|
|
לך מפה!
הארץ הזאת לא שלך.
עזוב אותנו.
אנחנו היהודים החלטנו לחיות כאן כיהודים במדינה יהודית. המאפיה של מרחביה היא אנטי-יהודית במובהק. אנטישמית במודע.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בניטה ב. |
|
|
33 |
|
|
בוצע תיקון בעמוד האינטרנט המוקדש לגברת עדנה ארבל,
באתר בתי המשפט:
הניסוח החדש
"בשנים 1975-1979 למדה לתואר שני במשפטים באוניברסיטת בר-אילן."
נמנע מניסוח הכוזב שהשתמשה לקדם עצמה לבית המשפט העליון |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מני2 |
|
|
34 |
|
|
ליואב יצחק.
סור מלשון המילה 'כנופייה' וייחוסה לשכ' הוותיקה בירושלים
והיא שכונת 'רחביה'. אם אתה זקוק לשם זיקוק ידיעותיך חומרים היסטוריים - ספרותיים על השכונה ותולדותיה אני יכול לספק לך פרטים והכוונה. הרחק עצמך מלשונך הבוטה בהתייחסותך ל 'רחביה'.
מאחד ממוקיריה ומקורביה של השכונה . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לראש כנופייה יצחק |
|
|
35 |
|
|
|
|
36 |
|
|
מדוע לא מעמידים לדין את הכותב בעבירה של הוצאת דיבה או העלבת עובד ציבור ? הרי הדברים שנכתבו פה על השופטת עדנה ארבל הם חמורים מאין כמותם.
האם ייתכן שהסיבה לאי העמדתו לדין נובעת מכך שהתיאורים שלו מדויקים ?
אם אכן תיאוריו מדויקים ואכן השופטת ארבל נבחרה בשל תמיכתה של הנשיאה בייניש בה על אף הדברים המיוחסים לכאורה לארבל יש בכך כדי להטיל דופי בנשיאה ובחלק משופטי בית המשפט העליון וגם לפגוע בתדמיתה של מערכת המשפט כולה.
אני מכיר היטב את רחביה ואני יכול להבין ששם השכונה הפך לסמל אליטיזם ירושלמי ויש דברים בגו. בהקשר זה אני מבין את השימוש בכותרת "כנופיית רחביה" אך זה בהחלט צמד מילים מופרך מיסודו.
חבל לי מאוד שבית המשפט העליון הפך לשק חבטות בשל התנהלות לא תקינה לכאורה של חלק משופטיו. מערכת המשפט כולה חייבת להיות ללא רבב ולזכות לאמון הציבור ולכבוד, הנגזרים מהתנהלות השופטים ויחסם ורגישותם לציבור ולאינטרס הציבורי. קל וחומר בית המשפט העליון. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ירושלמי מרחביה |
|
|
|
|
|
ממליץ להכנס לכתבה שבלינק המצורף ורק תזהרו שלא יבוא לכם להקיא בסלון.
בחיים לא הייתי מאמין שדמות כזאת תכהן המשרה כזאת!
מובראק עצמו ומצרים של מובראק יותר הגונה.
http: |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רחביה מירושלים |
|
|
|
|
|
מה, אתה חושב שהוא פראייר? אני לא הייתי מזלזל בו. אדרבא ואדרבא, עצם העובדה שלא מוגשת תביעת דיבה רומזת על כך שמישהו חושש להעלות את הנושא לתודעה הציבורית. כדאי שתקרא גם כתבות על דורית, רשום שהיא קשורה לשוחד.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סתם_1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מותר למתוח ביקורת המושתתת על עובדות וגם לדרוש שינוי באמות המידה המוסריות של מערכת המשפט וניקיון הכפיים של שופטיה.
אסור בשום פנים ואופן שהזירה הזו תהפוך לזירת הסתה פרועה המונעת על ידי חשבונות אישיים או על ידי אידיאולוגיה קיצונית המבקשת להשתלט במחטף על אחד ממרכזי הכוח העצמאיים והחשובים בכל מדינה דמוקרטית.
זכרו שמערכת המשפט הישראלית עדיין זוכה ללא מעט כבוד בחוגי המשפט בעולם החופשי ובעיני משפטנים בינלאומיים ולאור מצבה של ישראל בעמים אין זה דבר של מה בכך.
נא בקרו בזהירות את הטעון ביקורת כל עוד אתם מתבססים על עובדות מוכחות ונא הפסיקו להתלהם פה בבקשה. ההסתה הפרועה נגד הנשיאה ונגד בית המשפט העליון מסוכנת מאין כמוה.
אל נא תשפכו את המיים עם התינוק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ירושלמי מרחביה |
|
|
37 |
|
|
לקוראים נא ראו תוכן תגובתי המלאה המוצגת עתה ב'שולי' הניספחים לתגובה מס' 1 לעיל ולדעתי - ראוייה והייתי צריך להציגה מראש כתגובה עצמאית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ל'כנופיונר' יצחק. |
|
|
38 |
|
|
הנשיא ברק הוא האשם בשפל אליו הגיע בית המשפט העליון. המינויים כמו ארבל עדנה דורית בייניש אלי - אלייקים רובינשטיין עוזי פוגלמן [מימי בייניש] לא הוכיחו עצמם כלל ועיקר לשון המעטה. ממני מזוז הם פוחדים ולא מכניסים אותו. מנועם סולברג הם פוחדים ולא מכניסים אותו. פחדו מאד מפרופסור נילי כהן. מפרופ' מיגל דוייטש. מד"ר גבי [גבריאל] קלינג האגדי, מפרופ' רות גביזון - כולם עילוי משפטי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שומרי החוק |
|
|
39 |
|
|
אני לא מחסידיו של ברק או מחסידי שופט כזה או אחר ואינני מתיימר להבין במשפטים, אבל רדיפתו של שר המשפטים נאמן את בית המשפט העליון ושופטים בכלל ואת הפרקליטות באה רק מסיבה אחת שהוא עצמו הועמד בזמנו לדין (איך "העזו" בכלל) והוא בכל הזדמנות מתנכל למערכת, הוא אמנם זוכה מהאשמה (אוי ואבוי לזכוי הזה) הרי מי שעיניו היו בראשו הבין שהאיש אשם ופשוט החליטו לזכותו כי "האמינו" לו, העובדות דברו חד משמעית אחרת, אבל זכוי הוא זכוי והוא מאז כל הזמן רודף את אלה המכונים בפיו ובפי עוד כמה "מטובי העיר" ככנופייה, לא ברק ודומיו מינו שופטים שחשודים בשותפויות רעות מאד עם הא' לחיאני וכד', לכן טלו קורה מבין עיניהם |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סתם יהודי |
|
|
|
|
|
העלילו עליו - טפלו עליו לאור העובדה שיצא זכאי במשפט.
אבל הכתם נשאר ומנע ממנו את התפקיד.
הפרקליטות נוטה לתת הרגשה של תזהרו.....
כמו שניטשה כתב: כשאתה בא אל האשה תן לה סטירה ..אם עשתה מעשה רע היא יודעת למה ...אם לא שתזהר....בדיוק כך הפרקליטות פועלת ...והכנופייה בעקבותיה... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תפרו לנאמן תיק |
|
|
|
|
|
"פרשת נאמן": ב-18 ביוני 1996 מונה יעקב נאמן לכהונת שר המשפטים בממשלת נתניהו. שעות ספורות קודם לכן הגיש יצחק עתירה לבית המשפט העליון, ובה טען כי נאמן אינו כשיר לכהונת שר בכלל ושר משפטים בפרט, בשל הודעות כוזבות שמסר ומעשים פליליים לכאורה שביצע. למחרת היום הודיע היועץ המשפטי לממשלה, מיכאל בן יאיר, על פתיחת בדיקה משטרתית, בפרשה אחת (בלבד) מתוך שמונה שהועלו בעתירה. ב-8 באוגוסט 1996 הודיע היועץ המשפטי לממשלה לבית המשפט העליון, כי החליט לפתוח בחקירת משטרה נגד השר נאמן. באותו היום הגיש נאמן את התפטרותו מתפקיד שר המשפטים. הוא הועמד לדין וזוּכּה" |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גילה פ. |
|
|
|
|
|
ללא מורא וללא משוא פנים.....
מעניין למה אין תביעה על הוצאת דיבה... הרי הוא כותב דברים רעים על חלק משופטי בג"ץ = האם שתיקה כהודאה ?? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ברדיפת הצדק |
|
|
|
|
|
הרי הגבתי לתגובה שבה נאמר
שתפרו ליעקב נאמן תיק...והרי
שכחו מי התחיל עם זה. גם כשאני מציינת
עובדה אתה מתחמק ממנה? זו יושרה זו? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גילה פ. |
|
|
|
|
|
לא כתבתי ולא חשבתי על יושרה...
לא כל אחד שהולך עם הראש בקיר הוא גם ישר...או בעל יושרה..
אם יושרה הוא דפוס התנהגות קבוע ...אז נניח...
לדעתייש ליואב יצחק קו התנהגות שבסיסו הוא חשיפת כל דבר חשוד לאור גם מבלי לבדוק את ההיבט המשפטי עד הסוף....
ובכל זאת למרות שיואב יצחק כותב דברים נוראיים על ארבל ובייניש לא ראיתי עדיין תגובה הולמת מהצד המותקף... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מהר |
|
|
40 |
|
|
אבל אסור שבבחירת שופטים יהיו מעורבים שופטים.
הוועדה חייבת להיות נטולת ייצוג של בית המשפט .
לסנן ,לבדוק ..חוות דעתם יפה
לבחור ...אסור שידם תצביע |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הלוואי ותצדק |
|
|
41 |
|
|
חוץ מתקשורת , פרקליטות , בג"ץ גם כנסת ברוב ימין מנוטרל
ע"י זרועות השמאל הנזכרות |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
@ בנצי - א @ |
|
|
42 |
|
|
הראשונים "לוקחים" והאחרונים "מצטרפים" ולשנהם ביחד כושר גזל בלתי נלאה, מלווה במוסר ירוד, ונפוטיזם כדרך חיים. בקיצור פרימיטיביים ברמות גבוהות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עסקים |
|
|
43 |
|
|
אתה חלק מהם: " מהכנופיה " (מעניין פחדת להשתמש ב"מאפיה")
אתה בסה"כ מיליונר תימני.
הנך אנטי מממסד כמו שיורם שפטל הוא אנטי ממסד.
שניכם רואים את הדולר קודם ומישרים קו אתו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
urixo |
|
|
44 |
|
|
למדינה הזו את הרובד האינטלקטואלי המובהק ביותר. וזאת בניגוד לבת ים או חולון או מאיפה שאתה בא. אין מה להתבייש ברחביה, להיפך. ולוואי ונחזור לאותם זמנים שהערכים של רחביה היו ערכים של כולנו. ואהובך נאמן וחובריו רוצים להשליט את דין התורה, האם את זה אתה רוצה? אם כן אז אני אני יכול להציע לך להתאבד בשיטה יותר מהירה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לייבלה וייספיש |
|
|
45 |
|
|
קרב היום בו יעמדו כול צוררי בג"ץ ובראשם הצורר ברק לדין הסנהדרין. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יצחק הכהן |
|
|
46 |
|
|
"נשיאה" עריצה השתלטה על המדינה
מנהיגת 14 שודדי דימוקרטיה : "הכל שפיט"
חונטה שהשתלטה עלינו בתחבולה מגונה
פישפש שטיפס על גבנו ועוקץ: "אני אחליט"
השתלטה עם טריבונל אכזרי רב עוצמה
ללא כשרים ויושרה - ורק בתואנת גילה
פוסקת כתאוותה - נוטפת שנאה ונקמה
מתפלשת בביבים כחולדת אשפתות מגעילה
לא נעל אחת להטיח בפניה של הצבועה
להטביעה בבור נעלים מרופטות מסריחות
אך אלה הגישו עתירה לבג"צ ותביעה
ל"מתן צו"... להעיפה מיד לכל הרוחות
מעולם לא נבחרה כ"נשיאה" בישראל
היא וכנופייתה - ולפניה ברק אהרון
השתלטו הטירנים על חיינו - ואין גואל
פוסקים לפי יצרם - ואנו ביאוש, כעס וחרון
מי בחר בכם הי"ד השפלה לשפוט בעליון?
מדקלמים כזבים: "דימוקרטיה, צדק וזכויות"
חבורת עריצים המביאה עלינו חורבן וכליון
מסממים אותנו בסיסמאות הונאה שקריות
סיסמתך: "אף אחד אינו מעל החוק"
ועל גבך בנק של נחשים ושרצים
מרחפת בחלל גבוה מעל החוק רחוק
צוברת עוד כוח ב"הרכב" של עריצים
שטה על נהרות של רודנות ובריונות
אבל סירתך כבר נקובה מעוולה ונבלה
את ומשרתיך מחבלים ביהדות ובציונות
אתם הסניף של השמאל ושל עבדאללה
"נשיאה" ללא כבוד, ללא אימון ויוקרה
כערפד לחמור וקרציה לחתול
נצמדת לעריצות כוחנית ארורה
דקטטורית בריונית ושחצנית ללא גבול
כצנינים בעיניה של "הנשיאה הנאורה"
יהודים בכיפה, כלם "מתנחלים" לדראון
אז ניצתות בעיניה להבות של טינה בוערה
דעתה נטרפת ופוסקת נגדם בשגעון
בקרוב יבוא המשיח הגואל לקצץ בכנפיך
למחוק את פרצופך המאיים מן התמונות
לכרות ולקצץ לאודים את ענפיך
שיקיץ הקץ על פסיקות ההרס והאסונות
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מב"י |
|
|
47 |
|
|
הנעל שהתעופפה ופגעה בפני "הנשיאה"
חשה עד עמקי סוליתה כי מאד נטמאה
"אמנם פגעתי בה", אמרה הנעל שעפה כטיל
"אבל אני היא שנפגעתי מפרצופה המבחיל"
ותקוה יש לה לנעל המיוסרת האומללה
לאחר שתפוג טומאתה כל יום במקוה טהרה
כי יבואו לה ימי רווח, ישועה והצלה
עת תלך לדרכה העריצה ה"ליברלית הנאורה"
"ונשבעת אני", אמרה הנעל קבל עם ועולם,
"כי אפיץ את ניחוח הבושם המזויף והזול
שספגתי לתוכי כשטסתי מעל הראשים באולם
וחשתי שהכל מסביב הוא צביעות ושקר גדול"
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סש"ע |
|
|
48 |
|
|
מדוע אין "סחבת" בעליון, כי שם אין דיונים, מחסלים את המשפט ב-3 דקות וחורצים פס"ד עם חבילת קנס של לפחות -.7000 ש"ח. סמכתי על הצדק בביהמ"ש העליון והשליתי את עצמי שאמצא אותו שם בין כותלי השיש הבוהק וכורסאות העור והפאר. כל מה שאני זוכר משם זה את הגלימות השחורות והפרצופים הקודרים של השופטים. היה לי חשוב למצוא את הצדק כנגד העוולה, הזיוף, העושק והמרמה. היתה קשורה לענין הזה פרקליטה בכירה. הייתי מוכן לשלם כל הון שבעולם להשגת הצדק, ואכן קיבלתי חוות דעת מעודדת ממיטב עורכי הדין בתמורה שוחטת כמובן, אבל כשהצטרכתי ל"תצהיר" לא מצאתי במשך שבועות עו"ד שיעז לחתום, ואפילו נבאו שבבית המשפט העליון "יזרקו אותך מכל המדרגות". לבסוף מצאתי צדיקה בסדום שהסכימה לחתום על התצהיר שלי. לאחר כ-3 שנים הוזמנתי לביהמ"ש...מיד כשנכנסו שלושת השופטים ראית על פניהם המשוחצים זילזול ובוז. מסביבנו ישבו עורכי דין מנוסים, שמיד המליצו לנו "למשוך את העתירה ולחסוך ברגע האחרון בזיון יתר והוצאות נקמניות". ואמנם כך עשינו, אך ללא הועיל. חבל התליה ההדוק על צוארי כבר יצא לדרכו.
בדין ישב "גודע הידים" מישאל חשין! גזלו ממני לקופת המדינה --.7000 ש"ח - הרבה כסף גם היום! יצאתי חבול, מאוכזב, מוכה וממורמר "קיויתי למשפט והנה משפח" במלוא מובן המילה.
עכשיו תבינו מדוע אין "סחבת" בביהמ"ש העליון - שהוא מכרה פנינים לאוצר המדינה (כך לפחות הם מצדיקים את משכורות העתק וההטבות והפנסיה של 7% לשנה ועד גיל 70 מבלי אפשרות לתבוע אותם או לפטר אותם ועוד יש להם לשכה אפילו לאחר פרישתם לגמלאות וכמה ג'ובים עד סוף חייהם...).
דורית בייניש, שנדחקה להיות "נשיאה" בתואנת "סניוריטי" והוכיחה בכך שלא כל מי שיותר מבוגר הוא גם יותר חכם, לא "תעכב תיקים", היא תחסל אותם אחד אחד ב-3 דקות בסרט נע כמו משחטת עופות עם תרומה נאה לאוצר המדינה. כן, אין כל סיכוי שהיא תתאבד בגלל "עיכוב תיקים", אבל היא תרד עד לסוף חייו של שופט, שנותרו בו מצפון ויושרה, שרוצה לשפוט בשיקול דעת וביושר ומונחה ע"י צדק...עדיין יש שופטים כאלה, שלא רצו לראות ב"נשיאה" דורית בייניש דוגמה אישית...
זה המקום להזכיר, שאזרח מקופח, ממורמר, כועס ומתוסכל לא מצא דרך אחרת להביע את זעמו ולעגו אלא בהשלכת נעל מרופטת ומסריחה על פרצופה השחצני והיהיר של "הנשיאה"...ונדון ל- 3 שנים מאסר - עונש מוגזם ונקמני במיוחד לכל הדעות, אבל עונש זה הומר ל-2 שנים בזכות "טוב ליבה והגינותה" של נשיאת החונטה הדרקונית , ראש מועצת ההפיכה של 14 משובטים בצלמה ובדמותה ששולטת ללא מיצרים בכל מה שזז ונע במדינת ישראל. אין כל הבדל בין דקטטורה צבאית של חונטה של קצינים שתפסו את השלטון בשם "שלטון הצבא" לבין הדיקטטורה של ביניש ומועצת ההפיכה המשובטים שלה בשם "שלטון החוק"...
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נש"מ |
|
|
49 |
|
|
|
|
50 |
|
|
את מה ששוברים לפעמים לא ניתן להרכיב מחדש. שלא יהיו לך שום אשליות, הרעיון בשחיקת הסמכות של בית המשפט העליון (מינוי מועמדים עממיים זה חלק ממנו) הוא לשנות את מאזן הכוחות בתוך המשטר בישראל. ללא בית משפט עליון אין שום מגבלה לכוח של הרשות המבצעת (שהיא גם הרשות המחוקקת בישראל). לא בטוח שזה משהו שצריך לשמוח עליו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלטע קאקער |
|
|
|
|
|
כל שינוי עדיף על הבג"צ הנוכחי
העליון היום הוא למעשה סניף של מר"צ וחד"ש
ושלא יהיו לאף אחד אשליות בקשר לכך.
העליון על חודו של קול 6 נגד 5 בלבד החליט כמעט על זכות השיבה לפלשתינים
כך שכל אחד אפילו רצען או שוחט
עדיף על שופטי העליון של היום
שימו לב איזה עשירים גדולים הם שופטי העליון ומשפחותיהם....וד"ל... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ריקבון מתקדם |
|
|
51 |
|
|
בית המשפט העליון השופטים הנשיא שמגר , הנשיא אהרון ברק , הנשיאה דורית בייניש , עדנה ארבל , פוגלמן , פרוקציה , חשין ,לוין , מצא ואחרים שפרשו מתפקידם כשופטים בבית המשפט העליון היו מנהיגי ביניים במדינת ישראל הם היו מפקדים , נביאים , שוטרים ושופטים והנהיגו את העם ואם נחפש בבית המשפט העליון טעויות בפסיקות של שופטים בעליון בגלל שלא היו מושכלים מהוראות חוק אפס , מנהיגי הביניים שופטי בית המשפט העליון היו חכמים לא רק במשפט וצודק הנשיא ברק שהכול שפיט , בין הכול שפיט לבין הפסיקה במשפט חשובה המסקנה הסופית ולא תחילת המשפט , כל אדם חכם שעינייו בראשו ועוסק במקצוע שופט לא היה מבטל את דעתו של הנשיא ברק מפני דעתו , הבורא שופט הכול ולא מתערב במקום שהאדם יכול למלא את מקומו , גם שופט חכם חייב לשפוט בכל ענין ולהגיע למסקנה הנכונה ואם המסקנה לא להתערב זה באותו משקל כמו הכרעה שיפוטית , כלומר הכול שפיט אבל לא מצאנו מקום להתערב .
המוסמכים למינוי שופטים אם חושבים שהשופטים שבחרו לכהן כשופטים בבית המשפט עליון ולהיות בין מנהיגי הביניים החדשים במדינת ישראל לא יטענו שהכול שפיט טועים וטועים בגדול ואם לא טועים בחרו בשופטים שמקומם לא בעדת אל ולא בבית המשפט ... העליון .
משה קירשטיין
רמת - גן ( 11 ביוני 2011 ) . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה קירשטיין |
|
|
52 |
|
|
|
|
53 |
|
|
האם מה שעשה עד היום מעיד שישנה?
ולמה שישנה?
מלכתחילה הובא לתפקיד בכוונה שלא ישנה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עיניה |
|
|
54 |
|
|
|
|
55 |
|
|
דיקטטורה שיפוטית שחטפה את המדינה בפועל, השטלתה על על מרכז כוח, חטפה את המדינה מהריבון ולמען אינטרסים לא ראויים ובניצוחה של הקיסרית ביניש-שעוד ידובר עליה ועל מעלה וחבר מרעייה.
מי יתן ויתמו ימי ברק ההזויים. ברק תרתי משמע!
אולי תחזור השפיות לפתחן של שופטות ישראל. מעלליהן למאות אלפי מילדי ישראל שהורחקו מאביהן בחסות הפמיניסטיות החולניות ולעשרות אלפי הגברים שעברו התעללות בבתי המשפט בעת גירושיהם שניזמו ע"י גרושותיהם-לא ישכחו לעולם!
תקום וועדת חקירה שתבדוק לעומק את עשרות ומאות אלפי תיקי הגירושין והמידע יפורסם לידיעת הציבור.
פשיזם יש לגדוע בעודו באיבו!!!!!!!!!!!!!! ובעיקר פשיזם שיפוטי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עקרב |
|
|
56 |
|
|
|
|
|
|
|
למה להתרגש באמת -
הם ""רק""
העבירו את אדמות הקרן הקיימת לערבים
"רק"
תומכים בערבים שישלטו בישראל
"רק"
מונעים מחיילי צה"ל בשכם להגן על עצמם בעת מבצעים מסוכנים
"רק"
טענו שאסור להפציץ מחבלים בעזה מתותחים (פסק הדין של אהרון ברק הזה כל כך מטורף, שקשה להאמין - אבל בידקו בעצמכם - השמאלן אסר בפסק דין מפורש כל הפעלת תותחים על עזה !!!!!) |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הרסו את ישראל |
|
|
57 |
|
|
אין לזלזל במר ברק והגברת בייניש
נכון
בנושאים של מדיניות ובטחון
דת ומדינה
הם מיררו לנו את החיים ואף הביאו לידי כך שהציבור היהודי בישראל חש מנוכר לבתי המשפט.
אבל אחד גדול!!
בנושא האזרח הקטן אף אחד אינו יכול לקחת את גדולתם של מר בייניש ומר ברק היות ובתקופת שבתם בבית המשפט העליון הקול של האזרח הפשוט והסביר נשמע ואפילו נשמע בקול רם ונישא ללא משוא פנים.
החשש שלי שעם המהפך שיכול בבית המשפט העליון הטייקונים הם אלו שינהלו את מערכת המשפט ועל פיהם ישק דבר ואז אנו לאן אנן באים ??
האם לכך שואפים 99% מאזרחי המדינה??קרי אנו האזרחים הממלאים את כל החובות שלנו קרי שירות חובה ואף מילואים בצבא וכן תשלום מיסים על פי דין קולנו ידום ונרגיש שידנו על תחתונה למרות שעל פי דין וצדק אנו צודקים רק משום שאין אנו טייקונים ולא שייכים לאליטה המשפטית התקשורתית והפוליטית??
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עטרה קלימי שגב |
|
|
|
|
|
בטטטט-טטחח !!
נשמע קולו של האזרח שאין לו חזקת חפות ואין לו משפט צדק ופני השופטת כפני הנאצי.
כנראה הכוונה בתגובתך היתה -
"נשמע קולו הזועק מיאוש של האזרח הקטן, חסר ההגנה, חסר זכות החפות בטרם הוכחה אשמתו = נשמע קןלם הזועק של החפים מפשע מאחורי הסורגים ותחת מגפי הקלגסים .... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כנופיה דורסת אזרח |
|
|
58 |
|
|
|
|
59 |
|
|
מאוד פשוט.
יש אנשים שמחכים למהפכה.
אולמרט, כמה אוליגרכים עם תיקים כבדים במשטרה, ליברמן ( שהתעקש על מינויו של נאמן ).
יש אנשים שמקווים שהמהפכה של נאמן תביא ליתר פתיחות, להקלות ובכלל לפוצץ את הבלון הסנובי של היורמים מהפרקליטות ומבית המשפט העליון.
זה מזכיר לי שהרבה אנשים שמחו כאשר השאה האירני הופל ואת מקומו תפס חומייני. הרבה אנשים מאסו בשאה, שהנהיג משטר קשה כלפי המוסלמים הקיצוניים ושיתף פעולה עם המערב.
הם לא הבינו איזו צרה נכנסה.
ככה זה עם מהפכות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תקרא בין השורות |
|
|
60 |
|
|
במשפחה העבריינית ששמה נמרודישבילו בבית הכלא יותר מפעם אחת,אז הוא היה כתבלב החצר שלהם.
אז הוא גם המציא את שקריו על עדנה ארבל ובייניש.
האיש נולד שקרן וילך מהעולם שקרן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פרי הנמרוד |
|
|
61 |
|
|
הנזק שגרמו האידאולוגים השיפוטיים מחבורת רחביה למדינה הוא קטלני.סרוס מוחלט של כל מקבלי ההחלטות במסגרות הקריטיות ביותר. פרידמן ונאמן עושים עבודת קןדש,רק שלא יבהלו מחשיפת שיני התקשורת הסמולנית וזעקות השבר של הקוזקים הנגזלים מהעליון. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישמע |
|
|
62 |
|
|
גם השופטים החדשים הם אנשי השמאל הקיצוני כך שלא ברור מה ההישג הגדול. האמנם אלו ירסנו עצמם בשאלות פוליטיות?
אני מסופק... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עדיין -שמאל קיצונ |
|
|
63 |
|
|
|
|
64 |
|
|
|
|
65 |
|
|
|