X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
איך להגיע מדיזנגוף סנטר לרכבת, אחרי ביטול כל הקווים המקשרים את שתי הנקודות? פקידים בכירים נותנים "יעוץ" מטעה ומזיק אבל את העצה האמיתית היחידה הם אינם מכירים...
▪  ▪  ▪
דרכים חלופיות [צילום: פלאש 90]

ביום ו' האחרון (1.7.11) פירסם המקומון התל אביבי של "ידיעות אחרונות ראיון עם גבי נבון ממשרד התחבורה ואסף שטרן מנתיבי איילון, ובו שאלות ותשובות לגבי השינויים בתחבורה הציבורית בתל אביב. עכשיו שימו לב לחילופי הדברים הבאים:
שאלה: איזה קו ייסע מדיזנגוף סנטר לתחנת הרכבת ארלוזרוב?
נבון ושטרן: קו 66 וקו 5 נוסעים מדיזנגוף סנטר מרכבת מרכז (מסוף 2000).
רבותי ה"מומחים" - זה פשוט מידע הזוי, שמטעה, מזיק ומטרטר את הנוסעים והקוראים שינסו לפעול לפיו.
האמת היא זו: קו 5 אומנם מגיע מדיזנגוף סנטר לרכבת מרכז, אבל דרכו המפותלת עוברת 15 (!) תחנות. הנסיעה עשויה להימשך עד 30 דקות, ויש סיכוי טוב להפסיד את הרכבת...
קו 66 בכלל אינו מגיע לרכבת מרכז! הוא עובר 10 תחנות, ואז מגיע לנקודה "הקרובה" ביותר שלו לרכבת מרכז, דרך אבא הלל 25 ברמת גן. משם יש ללכת קרוב לקילומטר (!) כדי להגיע לתחנה. המרחק לחניון מסוף 2000 גדול עוד יותר.
הצרה הזו נוצרה כתוצאה מכך, ש"מומחי" משרד התחבורה ונתיבי איילון ביטלו את כל הקווים המקשרים את דיזנגוף סנטר עם הרכבת, ובהם הקווים 11, 20, 21, 32, 61, 62 ו-64. עכשיו הם ניצבים לפני שוקת שבורה, ובמקום לתקן מה שקלקלו, הם מטעים את הציבור.
News1 מביא, על כן, לידיעת הנוסעים את הדרך האמיתית היחידה שנותרה כדי להגיע מהסנטר לרכבת: ברחוב המלך ג'ורג' 46 ו-82 יש שתי תחנות של קווים 18 ו-82. נוסעים באחד מהם 6 או 7 תחנות, ומגיעים עד לכניסה לרכבת! אגב, מי שמגיע ברכבת לתל אביב יכול לרדת לדרך פ"ת פינת על פרשת דרכים, ולתפוס משם אחד משני הקווים - 82 מהיר יותר, או 18, בעל תדירות גבוהה יותר.
"המומחים" של משרד התחבורה ונתיבי איילון פשוט אינם מכירים פתרון פשוט (יחסית) זה...

תאריך:  04/07/2011   |   עודכן:  04/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המידע ההזוי של משרד התחבורה ונתיבי איילון
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
רמת-יצחק ל"שיבא"
יוא"ב  |  4/07/11 19:22
2
מדיזנגוף סנטר לקניון איילון
דוד1  |  5/07/11 00:37
3
חלם כבר אמרנו?ביה"ח מתחת לגשר.
ראספוטין בן מדביד  |  5/07/11 10:57
4
כישלון מנומנטלי
אלישמע  |  5/07/11 14:36
5
נכון מאוד
חיים אא  |  24/07/11 09:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חיים נוי
ההצגה עוסקת באמן הנודע אשר נקרע בין העולמות: בין רצונו להתמסד לבין הרפתקאותיו האמנותיות והמיניות
עידית גור
העיניים שלנו מאד מיוחדות והעור סביב העיניים דורש יחס מיוחד, בעיקר הגנה מפני נזקי מזג האוויר
מכון ויצמן למדע
מדענים גילו מנגנוני מוח שזוכרים תובנה פתאומית. האמיגדלה (מוקד הרגשות של המוח) מבשרת לשאר חלקי המוח שאירע מהפך בארגון הפנימי של מידע במוח, ושיש לשמר אותו לאורך זמן
עליס בליטנטל
התנהלות העניינים במחזה עוברת מקיצוניות לקיצוניות, תוך הדגשת הצביעות כאחד המרכיבים החשובים ביותר לפולנים    רצונו של המחבר להדהים, כדי לא לגרום לפיהוק, מביא אותו לכתוב שטויות בשרשרת של הגיון בלתי נמנע
מכון ויצמן למדע
הזיכרון - אותו אנו מדמיינים כארכיון מסודר של תיקים - הוא למעשה מכונה דינמית, אשר זקוקה לתחזוק המתמדת כדי לפעול כראוי. מדעני מכון ויצמן למדע השתמשו בטכניקות של ריפוי גנטי והצליחו לחזק זיכרונות בחולדות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il