X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
בחירתה של רשת מגה בחיתולי האגיס פרידום מכה את שופרסל פעמיים - פעם אחת במחיר ופעם שנייה בחברת האם אי.די.בי. יבוא מקביל של מוצרים ממותגים קיים בישראל ואינו הפעם הראשונה שהוא קורה. נשאלת השאלה האם קיים יבוא מקביל לאורך זמן?
▪  ▪  ▪
שוק החיתולים בישראל נכנס לתחרות [צילום: ערן יהב]

גלי הצונמי של הקוטג' מגיעים כעת לאזור החיתולים החד פעמיים. אין ספק שבחירתה של רשת מגה בחיתולי האגיס פרידום, היא בחירה מוצלחת, שכן היא מכה את יריבתה שופרסל פעמיים. פעם אחת פגיעה ישירה במחיר ופעם שנייה בחברת האם אי.די.בי, אשר מחזיקה גם במפעל חוגלה המייצר אותם בישראל. נשאלת כמובן השאלה האם זה תעלול פרסומי, או שמדובר כאן על מהלך לאורך זמן?
יבוא מקביל של מוצרים ממותגים קיים בישראל ואינו הפעם הראשונה שזה קורה, כמו יבוא כלי עבודה ממותגים, סוללות ממותגות, משחות שיניים, קפה מותגי אופנה וביגוד. נשאלת השאלה האם קיים יבוא מקביל לאורך זמן?. נראה שלאורך זמן והדגש הוא על משך הזמן ולא פחות על המגוון, נראה שמהלך זה טוב ככל שיתרום למגה לחזור למרכז העשייה ולמלחמה על טובת הצרכן, הוא לא יהיה מהלך ממושך.
מה צפוי לנו?
בדרך כלל נראה חוסרים באספקה הן בכמות והן במידות ובגדלי המוצרים. פתאום יהיו חסרים מידות מסוימות ובמקביל החברה המייצרת את האגיס בישראל, תמנע מלספק למגה ולהשלים לה את הסחורה. במילים אחרות על ציר הזמן עלולה מגה להיפגע בטווח הארוך/בינוני ממהלך שכזה.
מה נכון ונדרש בשוק להיעשות?
הדבר היחיד אשר יבטיח ירידה חדה במחירים, הוא לייצר מותג פרטי איכותי, זול ויציב, אשר איכותו תהיה דומה ואו טובה יותר מאשר האגיס פרידום ואשר לרשת תהיה שליטה על מקורות האספקה שלו לאורך שנים מבלי להיות תלוי בקונצרן עולמי, אשר זו רק שאלה של זמן שינתק למגה את מקורות האספקה.
מכאן שנראה שהמהלך הוא יותר בכיוון של יחסי ציבור, אולי בגלל לחצי ההנהלה לשפר ביצועים ואו אולי מהלך אשר מרמז על תוצאות עסקיות נמוכות?. בכול מקרה נראה שאנו הצרכנים לא נהיה במתח רב, שכן שני המהלכים יהיו חשופים לציבור, אשר יוכל להתרשם די בקרוב מהתוצאות העסקיות וכן מיציבות האספקה של החיתולים.
ללא קשר המהלך שנקטה הרשת, הוא מהלך מבורך ונראה שאת פירותיו נראה כולנו בשוק ולפחות בחודשים הקרובים יהיו לו השפעות ניכרות על שוק סגור ושמרן זה גם ברשתות המזון ולבטח גם ברשתות הפארם.

תאריך:  10/07/2011   |   עודכן:  10/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"חיתולי מגה" - יחסי ציבור או לאורך זמן?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ליאון אלי
תערוכת קלינטק מציגה שפע של המצאות שונות החוסכות אנרגיה, מונעות זיהום אויר, משפרות איכות החיים. מיחזור חומרים, בניה ירוקה, אנרגיה מתחדשת. התערוכה מענינת מאוד למקצוען ומעשירה את הידע של אדם רגיל
פזית רבינא
אתר הקידוח 'מגד 5' עשוי להניב בתוך חמש שנים 10 אחוזים מצריכת הנפט הישראלי. אלא שהשטח שבו טמון כנראה המטמון משתרע גם על שטחים הנתונים בשליטה פלשתינית. בינתיים הם אדישים
ניב שטנדל
עונת הקיץ של ערוץ 10 הסתמנה כמבטיחה, עם לוח שידורים מגוון ותמהיל הנכון    אבל אז הגיע הביטול של וויפאאוט שסימן את הניצחון הטכני לקשת, ו"הדור הבא 24/7" שהוכיח שהערוץ בסך-הכל מנסה לחקות את הזכיינית בלי הרבה הצלחה
אלעזר לוין
מנהל את חברת הנדל"ן הישראלית-פולנית רונסון "והיא גדולה יותר מאשדר"    החברה מוכרת 500 דירות בשנה, מדווחת על רווחים, וזה עתה גייסה כ-100 מיליון שקל בבורסה של ורשה    "בפולין שומרים על לוחות הזמנים, ולא צריך לשלם שוחד"
אריה גלוזמן
מי שטוען כי כלכלת האיסלאם מהווה אלטרנטיבה ראויה לקפיטליזם החזירי של המערב כנראה לא שמע על פקיסטן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il