X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
ההנחיה הקופצנית, חוסר תרבות הדיבור והמראה הכללי המיושן, מבלבלים את הצופים ועושים סחרחורת חבל שדווקא כשהערוץ הראשון מנסה להגשים את יעודו, הוא מפגין את חוסר הרלוונטיות וחוסר העדכנות שלו
▪  ▪  ▪
קופצניים בחסות הקריה. קרקובסקי ואהריש [צילום מסך-עכבר העיר]

ערב טוב זמננו תם. במילים האלמותיות האלה של "החמישיה הקאמרית" יכלו לפתוח לוסי אהריש ויואב קרקובסקי את תוכנית האירוח החדשה של הערוץ הראשון, "קיץ חי". כמו שידורים חוזרים בלתי פוסקים של "שולחן לחמישה", מזכירה "קיץ חי" שגם דינם של הניינטיז לחזור אלינו ולנגוס בנו בישבן. כמו אז, בימים הטובים והחד ערוציים של הקארה פלטינה של יעל דן, מקפידים שני המנחים להיכנס זה לדברי זו. כמו אז, לא שוכחים השניים לדבר גם על-גבי המעברונים. וכאילו לא חלפו שנות דור של התפתחויות טכנולוגיות, כל הנוכחים מחזיקים מיקרופון ביד.
אהריש וקרקובסקי כנראה גם עברו איזו עבירת משמעת, אחרת קשה להסביר מדוע החליטו הבוסים שלהם להטיל עליהם עונש ולשלוח אותם לשדר מהחצר המהבילה של האולפנים בתל אביב ביום החם ביותר בשנה. התאורה, כל כולה הומאז' לעבודות של הפוטו השכונתי כשהוא מצלם את ההורים שלו ושלה מקבלים את פני האורחים בכניסה לגן האירועים. והספות? הן כנראה נלקחו מהמסדרון שמחוץ למשרדה של הממונה על הפנסיה התקציבית הצוברת של רשות השידור.

הערוץ הראשון או MTV?

התוכנית אמש הוקדשה למחאה הציבורית. אכן סוגיה אקטואלית חשובה ורלוונטית, שהמוקד שלה מתרחש במרחק של כמה דקות הליכה מהאולפנים בתל אביב. אבל למה להטריח את זוג המגישים ואת שלושת האורחים המכובדים שלהם למחוזות האפלים והמסוכנים של העיר כשאפשר לנהל דיון קופצני בסגנון ה-MTV תחת חסותה הבטוחה של הקריה? והדיון אכן קופצני.
אהריש זורקת שאלה לערן צור שבקושי מספיק לסיים משפט, וכבר היא מבקשת מהצופים בבית לשלוח קליפים שלהם לפרופיל של התוכנית בפייסבוק. כן, פייסבוק. מסתבר שזה מאוד במודה אצל הצעירים עכשיו. באמת, מה עוד ימציאו? לאחריו מגיע תורו של תומר קרמן הסאטיריקן. דווקא יש לו כמה דברים חכמים לומר על הקשר שקיים או לא קיים בין סאטירה למחאה ולהשפעה פוליטית, אך אהריש עסוקה מדי בלהפליג בזכרונות על "ניקוי ראש", שהתוכנית האחרונה שלה שודרה עוד לפני שנולדה.
אבל באמת, זמננו תם וצריך כבר לעבור אל אהוד עזריאל מאיר שכתב מחזה על הומואים דתיים. הומואים? ועוד דתיים? באמת, מה עוד ימציאו? אולי גם הם קנו פייסבוק. היום כבר אי-אפשר לדעת. גם למאיר יש כמה דברים מעניינים לומר על מחאה, על גבולות הסובלנות הפוליטית של השמאל ועל צביעות, אבל שוב זמננו תם כי איזו צופה ביקשה לראות קליפ של ירדנה ארזי משנת 1985. אז קדימה, בכיף של כולנו, בואו נצפה ב-45 שניות בדיוק כי שוב, זמננו תם. ככה זה בערוץ 1, ורדינה כהן אף פעם לא נוסעת בעקבות האהבה, לנצח היא תקועה מאחור בשורת זמרי הליווי. בסוף נותנים לערן צור לשיר עוד שיר ויאללה סוגרים את הבסטה. הטכנאי כבר עומד עם הכבל ביד ומאיים להוציא אותו מהשטקר בהתאם לסעיף 12 לוכסן ג' בהסכם הקיבוצי.
כל הסחרחרה הזאת מותירה גם את החזק שבצופים מותש ומבולבל. הינה ערוץ 1, סוף סוף מתקרב למילוי משימותיו הציבוריות ומזמן לתוכנית אירוח חבורה של אנשים שאינם נמנים על חבורת ה'חשיפתם, אמנותם'. אנשים שעוד לא התישו אותנו בווידויים עצמיים בלתי נלאים וטרם שיתפו אותנו בעולם המופלא שגילתה המצלמה שהוחדרה לגופם במהלך הקולנוסקופיה האחרונה שלהם.
אנשים שכתבו משהו, למדו משהו, חקרו דבר מה ועולמם הפנימי מורכב מתובנות שאינן סובבות סביב פי הטבעת של עצמם. אבל, למען השם, תנו להם להשלים משפט.

תאריך:  26/07/2011   |   עודכן:  26/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל טבנקין
"משחק הוא הדרך של הילדים ללמוד את מה שלא ניתן ללמד אותם", אמרה ד"ר מריה מונטיסורי וצדקה    כיצד נוכל לפתח את כישוריהם של ילדינו באמצעות משחקים פשוטים במגרש המשחקים?
רמי אברמוביץ
לפני תחילת הריצוף, יש לבדוק כי החול מתחת אינו רטוב    יש לשמור על פוגה של מינימום 3 מ"מ בין אריח לאריח    העדיפו אריחים בחיתוך לייזר, כך הביצוע יהיה קל ומדויק יותר
עליס בליטנטל
ההצגה שעולה כבר בראשית ינואר השנה, מצליחה למלא את אולם תיאטרון רמת גן, ולשובב את נפשם של הצופים
טל ישראל
שתיית תה פטל עוזרת בהפרדות השלייה לאחר יציאת התינוק, ולאחר הלידה בכיווץ הרחם ובהגברת חלב אם    מומלץ ליולדת לעשות אמבטיות כאשר טמפרטורת המים לא עולה על 37 מעלות
עליס בליטנטל
"שלושה הוצמאך" - מפניני הספרות האידית שכתב איציק מאנגר (1901-1969) תורגם מיידיש לעברית בידי יעקב שבתאי, ויחד עם המוזיקה של דובי זלצר והעיבודים המוסיקלים היצירתיים של יותם מהלר, הפכו בבימויו הסופר-יצירתי של יובל זמיר לפנינה חדשה ועכשווית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il