X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הדמיית פנים היא כלי שמעצבי פנים וארכיטקטים רבים משתמשים בו על-מנת לספק ללקוחות שלהם כמה שיותר פרטים על החלל המתוכנן אין ספק, שלראות באופן פיזי את הנכס שאותו אנחנו רוצים לבנות, לרכוש או לשפץ, מעניק לנו שקט נפשי חשוב ומשמעותי
▪  ▪  ▪
מפגשים מהמימד השלישי [צילום: AP]

בכל פעם, שילדינו שואלים אותנו: "איך את ואבא נפגשתם בפעם הראשונה?", מייד עיניי מנצנצות מהתרגשות ועל שפתי בעלי עולה חיוך שובב... כמובן, שלסיפור יש שתי גרסאות, אבל זה כבר קשור לנושא אחר.
המפגש הראשון שהיה לרובנו עם הבית שלנו, בין אם הוא נבנה על-ידי יזם, קבלן ובין אם היינו שותפים לתכנונו מול אדריכל, היה מפגש חסר-חן, בו הונחו בפנינו מלבנים ומרובעים במימדים שונים בקווים שחורים על-גבי נייר לבן. במקרה הטוב, חלקים מהדף נצבעו בצבעים חיוורים, על-מנת שנזהה את פרטי הריהוט הנראים כקוביות חסרות כל נוכחות.
מרוצים אך מבולבלים חזרנו הביתה. הגם שניסינו להפעיל את חוש הדימיון שלנו, לא הצלחנו לענות על שאלות מטרידות שעלו: כיצד נדע שמידות החדר שבשרטוט אכן מתאימות לצרכינו? כיצד ייראו הנישות בסלון באמת? איך תיראה מערכת הישיבה שלנו בתוך הסלון שבשרטוט? האם פינת האוכל הקיימת לא תיבלע בפינת האוכל שבתכנון?
חדי עין ובעלי דמיון וראייה מרחבית, יוכלו להסתפק בשרטוט. אולם, מרבית האנשים היו אסירי תודה לקבל תמונה חיה אמיתית של המרחב הביתי בצורה תלת-מימדית, מוחשית וויזואלית. תהליך עיצוב דירה, בית, משרד או חלל מסחרי, הוא תהליך מורכב, מאתגר ויצירתי - הכל ביחד. פרויקט רכישה, בניה או שיפוץ, הם פרויקטים חד-פעמיים עבור רובנו, שילוו אותנו שנים ארוכות ולכן החלטות על עיצוב המבנה ועיצוב הפנים, הן החלטות כבדות משקל לכל הדעות.
תצוגה תלת-מימדית
ובכן, היום כבר לא צריכים לחכות שהעבודה תגיע אל סופה. תצוגה תלת-מימדית ממוחשבת של המרחב הביתי, היא אפשרית, פשוטה ואינה דורשת מאמץ רב או משאבים כבדים מצד האדריכל או המעצב והתוצאה מדהימה עד כדי גיחוך - איך לא חשבו על זה קודם?! אפשר להשאיר את חוש הדמיון בצד ולראות את הבית באופן מלא - הן בעיצוב פנים והן במראה חיצוני.
גם למשפצים הבשורה מסייעת. ניתן גם לבצע הדמיות פנים על חדרים בודדים בבית אשר עבורם אתם מבקשים את השיפוץ. לא הייתם רוצים לראות איך מתקבלת החלוקה הפנימית החדשה של החללים בבית עוד לפני שבכלל בחרתם איש מקצוע לביצוע העבודה? להחליף רהיטים, לשנות צבעים בקירות - באמצעות הדמיות פנים, תהליך העיצוב הוא קל ומוחשי הרבה יותר, אתם יכולים לתכנן הכל מראש ולקבל החלטות מדויקות ובטוחות.
מקליקים על העכבר ואתם מטיילים במטבח, בסלון, בחדרים ובשירותים של הבית שלכם. המקום עדיין לא קיים במציאות, אבל כבר ניתן לשנות, להזיז ולהוסיף חפצים לפי טעמכם ולפי צרכיכם, ועל-ידי כך לחסוך כסף, זמן וכאב ראש. בעזרת הדמיות, לא מחסירים דבר, עד הפרט הקטן. הבנייה מתוכננת בצורה יעילה, בטוחה ורצינית, ללא כל בזבוז של כסף.
תכנון החללים בעבודה בתלת-מימד, חשובה כבר מתחילת הפרויקט, על-מנת להגיע לסיום התכנון, בצורה שקולה יעילה ומהירה. חשוב לא פחות, התוכנות הקיימות בשוק, מאפשרות הפקת תוכניות למכרז עבור אנשי המקצוע השונים בצורה נוחה וידידותית, כך שניתן לקבל הצעות מחיר בשלבים מוקדמים של הפרויקט ולערוך תכנון תקציבי מפורט ונכון.
הדמיות פנים עשויות לסייע רבות לאנשי המקצוע במהלך עבודתם, באמצעות קבלת ביטוי מוחשי של תהליכי העיצוב השונים. הצצה קטנה אל הדמיה תלת מימדית, יכולה לענות על שלל שאלות ועל-ידי כך להימנע מטעויות הנובעות מחוסר הבנת התוכניות.
הדמיית פנים היא כלי שמעצבי פנים וארכיטקטים רבים משתמשים על-מנת לספק ללקוחות שלהם כמה שיותר פרטים על החלל המתוכנן. בחרו את המעצב שלכם, רק לאחר שבדקתם שיש בידו כלי חשוב זה. אל תתפשרו. אין ספק, שלראות באופן פיזי את הנכס שאותו אנחנו רוצים לבנות, לרכוש או לשפץ, מעניק לנו שקט נפשי חשוב ומשמעותי. באמצעות הדמיות פנים, תהליך קבלת החלטות הבנייה והעיצוב יהיה פשוט הרבה יותר.

הכותבת היא מעצבת פנים
תאריך:  13/09/2011   |   עודכן:  13/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אריק זרצקי
אלו ניתוחים פלסטיים מוצעים כיום לגברים? מהם הטיפולים הפופולריים ביותר? היכן עושים? מה משנים? איזה ניתוח מיועד לגברים בלבד? ומדוע גברים צריכים הקטנת שדיים? כל הדברים שרציתם לדעת, אך לא העזתם לשאול
איתמר לוין
נציג המשטרה באולמו של שופט המעצרים התל אביבי מוקי לנדמן איבד את סבלנותו מול השופט. אפשר להבין אותו: אחרי שמתרגלים לשופטים שהם חותמת גומי של המשטרה, לנדמן מבהיר שהוא כאן בשביל לעשות צדק. עד כדי כך, שלפעמים הוא שם לב לליקויים בחקירה שאפילו הסניגורים לא מתייחסים אליהם
ד"ר עמית מור
לצד העובדה שעודף משקל הפך למגיפת העולם המערבי, הפכה ההליכה לפעילות אירובית אידיאלית, אך במקרים רבים לאחר התחלה נלהבת, מופיעים כאבי ברכיים ומקלקלים הכל
הודיה כריש-חזוני
הרס שלושת הבתים הפתיע מאוד את תושבי מגרון, שהיו בעיצומו של מו"מ להסדרת מעמדו של היישוב ועמדו בקשר עם השרים בני בגין ומשה יעלון. לאחר ההרס, התושבים מתכוננים לבניית הבתים מחדש: "זו אינה אדמה פרטית של ערבים, אלו שטויות. אנחנו שומרי חוק, אבל לא נסכים ש'שלום עכשיו' יכתיבו את סדר היום הציבורי"
ד"ר דנה אגוזי
סיימתן את פרק הלידות בחייכן ונותרתן עם חזה נפול ובטן רפויה? חבל שתחכו לגיל הפנסיה כדי להיראות טוב    כשנה לאחר הלידה אתן יכולות לשדרג את המראה, להרים ולעצב את החזה, למתוח את הבטן ולשפר את מראה הפנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il