X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
אחרי שנכנס כדי לעורר את הוילה הגוססת, הצליח גב פשטי לקטוף את הניצחון ולהעניק את תעודת העניות הסופית לז'אנר זיו יצחקי רוצה שמישהו יתן דין וחשבון על הכישלון על הטלוויזיוני
▪  ▪  ▪
ניצחו באורגיה הטלוויזיונית. גב פשטי וקרן שחם [צילום: תומר פלטין-עכבר העיר]

גבירותיי ורבותיי, קבלו את גב פשטי. מי שלא רצה אותו בתור השורד האחרון, קיבל אותו בתור המנצח הגדול של הדור הבא 24/7. אבל, רגע, מה התואר הרשמי שלו? אם אבי הוא המאסטר שף של 2011 וחגית יאסו היא הכוכבת הנולדת, זה הופך את גב פשטי ואת קרן לנציגי הדורות הבאים? האם לזה התכוון אברום בורג כשייסד את המשרה הזאת? האם זה אומר שמעכשיו הם יסעו כל בוקר לירושלים לכנסת ויחשבו על איך לעשות כאן עתיד טוב יותר? כי בזמן שהם היו בווילה, דווקא היו כמה אנשים בלי בית שהסתובבו להם כל מיני רעיונות בראש, אולי כדאי שהם ייפגשו איתם. ואם גב פשטי הוא נציג הדורות הבאים, האם באמת הולך ופוחת הדור? אולי הוא בעצם רק נהיה טוב יותר ומשוכלל יותר. אולי גב צריך להיות בכלל הנציג של איגוד שחקני הריאליטי?

בקרוב: מחאת הריאליטי

כמו באמריקה, גם בישראל הולכת ומתגבשת לה חבורה של אנשים שמתפרנסת מהשתתפות סדרתית בתוכניות ריאליטי, קים בוסי בקרוב תנסה להיות סוג של שליש רווקה בריאליטי החדש של קשת, אחרי שכבר קרעה את המסך עם אבא שלה במחוברים. משפחת בובליל, חמולת קרידישאן לעניים, עשתה את זה כבר בהאח הגדול ועם סרט החתונה הבלתי נגמר שלה. גם אלירז שדה עדיין מככב בתפקיד עצמו בערוץ 24, כולנו בעצם משתתפים בריאליטי אחד ארוך ומתמשך של ההכשרה המקצועית שלו.
ועדיין, אין דרך להתחמק מהאמת הקשה. הניצחון של גב וקרן הוא אחת התקלות החמורות שהתרחשו במדינת הטלוויזיה הישראלית. סביר להניח שאחרי החגים, ובעקבות מחאה ציבורית תקיפה, תקום ועדת חקירה ממלכתית לבדיקת הכשלים שהולידו והזינו את הפיאסקו שנקרא "24/7 הדור הבא".
בגרסה המקורית, פשטי בכלל לא היה אמור להיות שם. איתן אורבך היה אמור לסחוב את המשחק על כתפי השחיין לשעבר שלו יחד עם שלושת חבריו האתלטיים לא פחות. הכניסה של פשטי לווילה הייתה הדבר הכי קרוב לטריק הידוע באופרות סבון שבו מחליפים את השחקן, אבל משאירים את הדמות. היפטרות טוטאלית מאורבך הייתה כנראה בלתי אפשרית, אז הביאו מישהו שיזנב בו, ופשטי שברוך השם יש לו לב מלא, ובצדק, על אירית רחמים, הפך את אורבך החיוור, הדהוי והאנמי גם ככה לניצב בתוכנית שבה הוא היה אמור לככב.
יחסית לריאליטי שדאג להצמיד למשתתפיו פסיכולוגית לטיפולים משודרים לכלל האומה, מישהו בהפקה פספס את הנטייה של אורבך לחוסר תקשורתיות, ללאקוניות ולהימנעות כפייתית מכל פעולה שעשויה לשדר כריזמה או עניין בסביבה.

גוונים של אורגיה

בשאר הזמן, הפכה "הדור הבא" למשהו שמריץ אותך למקלחת להתנקות מייד אחרי כל פרק. מהר מדי היא קיבלה גוונים של אורגיה של גילוי עריות שבדרך-כלל אופיינית לעונה החמישית וצפונה של סדרות כמו "בברלי הילס" ו"אחת שיודעת" כשלתסריטאים נגמרים הרעיונות ופשוט משכיבים את כולם עם כולם. אחרי שלושה פרקים כולם כבר עוגבים על כולם ובזמן שאתה מנשק את החברה של החבר שלך, מי יודע אם היא באה לא טוב בעין של אתי חזן.
בשאר הזמן סבלה "הדור הבא" מתסמונת ה"בואו ניקח את כל האלמנטים השוליים, אבל המרעננים בתוכניות אחרות ונעשה מהם העיקר עד שיימאס". הבחירה ללהק רק אנשים יפים, אבל נטולי כל יכולות אחרות וההחלטה להתמקד אך ורק ביחסים שבינו לבינה, הפכו את העונה למתישה ומעיקה. זוגות מאוהבים עושים טלוויזיה מאוד משעממת, ואין משהו שהורג את החשק לאהוב כמו הצורך האובססיבי לדבר עליה כל הזמן.
את יצור הכלאיים הזה היו צריכים להציג לציבור לפחות פעמיים בשבוע טל ברמן ואביעד קיסוס. רוב הזמן הם הצליחו לשמור על פאסון ולשדר שהם חושבים שבאמת מתרחש כאן משהו גדול שמעניין מעגל רחב יותר של אנשים שאינם בני המשפחות של המשתתפים ועובדי ההפקה. הדבר היחיד המעניין בכל העונה היה מה הם היו אומרים על "הדור הבא" אם זאת לא הייתה העבודה שלהם.

תאריך:  26/09/2011   |   עודכן:  26/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורן פרסיקו
אפשר למנף את המחאה החברתית גם "למה שקורה בתוך חדרי החדשות", אמרה אילנה דיין בכנס שאירגנו יוזמי המחאה. גיא רולניק דיבר על ריכוזיות. חיים יבין היה אופטימי
עינב קרן-שיינהולץ
אני שמחה לבשר לכל אוהבי בשר הבקר, כי בקר יכול ואפילו כדאי שייכלל בתפריט היומי פעם או פעמיים בשבוע, גם בדיאטת הרזייה    השם שיצא לבשר אדום נובע מהעובדה שלרוב יוצא לנו לאכול בשר שמן, כגון קבבים והמבורגרים, ופחות את חלקי הבשר הרזים
חגית בן-שחר
ארוחת החג מעמתת רבים מאיתנו עם נושאים שביום-יום אנחנו מחליקים    לכבודה עולים מחדש סכסוכים וחשבונות מהעבר, לצד געגועים למה שהיה ואיננו עוד    מה עושים? ואיך עוברים את ארוחת החג בשלום?
ש. שטרן-קטיעי, נ. פילוסוף
ראש השנה עומד בפתח ועימו ארוחת ערב ראש השנה    ארוחה זו מכילה מאכלים מסורתיים קבועים שלהם משמעותית סמלית לתקווה לשנה טובה, אבל גם ערכים קלוריים ותזונתיים    מהו הערך התזונתי של אותם מאכלים ומדוע לא כדאי להגביל את צריכתם רק לראש השנה
מירית פורת
יוצאים לחופשה בחו"ל? מהם הפריטים שמומלץ לקחת בתיק עזרה ראשונה לפי יעדי החופשה, כדי שתוכלו למנוע או לטפל בבעיות ולהמשיך ליהנות מהחופשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il