X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מערכת המגזין מוצש [צילום: ישראל ברדוגו]
היורש של רייטינג
אלטרנטיבה תרבותית ראויה לשמה למגזין הצבע חסר הנשמה כבר יש. קוראים לה מוצש, ואין סיבה נראית לעין שתרבות הפנאי שלכם לא תעלה מדרגה
שי גבסו. מכותבי הטורים בשבועון החדש
[צילום: פלאש 90]

מוצש אינו מנסה ליצור עולם זוהר מזויף ולפמפם אותו כמה שיותר, אלא הוא מציג את עולם הפנאי של חברה קצת יותר אינטליגנטית

מגזין הפנאי "רייטינג" נפח את נשמתו, אם בכלל הייתה כזו. למעט מדורי הנשמות הטובות למיניהם, מגזיני תרבות ופנאי נעדרים כל בדל אמיתי של משהו לנפש. הכל שם סובב על ריק, או כמו שכתבו חכמים ממני "וילכו אחרי ההבל ויהבלו".
בצעירותי הייתי מנוי על מעריב לנוער. מדי יום א' הייתי מדווש על אופניי אחוז להט נעורים אל בית העם של המושב, ופותח את תיבת הדואר כדי למצוא בה את השבועון הפופולרי. שנתיים הייתי מנוי עליו, ואת כל הגליונות שמרתי במגירה שתחת מיטתי. עודף המשקל גרם להינתקות של המסמרים מתחתית המגירה, ובמקביל גם לפקיעת עצביו של אבי מהמחסן ההרסני.
קיבלתי אולטימטום לסילוק המפגע, ובמהלך פרק הזמן שניתן לי עלעלתי בעיתונים ושמרתי את מה שבאמת עניין אותי. מכל מסות העיתונים שהצטברו, נותרו גזירי עיתונים בודדים. המחשבה שבמשך אותן שנתיים הייתי משועבד למשהו חסר תוחלת חילחלה לתודעתי, ובאחת למדתי עוד פרק בהתבגרות.
עד לאחרונה היו עיתוני כרום חלולים למיניהם מוקצים מחמת מיאוס, עד שגיליתי את "מוצש", שבועון הפנאי והתרבות מבית מקור ראשון. כבר מהגיליון הראשון יכולת לחוש שמדובר במשהו חדש. אחר.
הוא לא בועט, הוא לא נשכני, וגם לא גס. הוא חובש כיפה סרוגה, אבל לא גדולה מדי. תחת מטרייה אחת יכולים להיכנס דוסים, חרדים לייט, דתל"שים וגם גלויי ראש שקצו בתרבות הוללת שמסתובבת סביב הזנב של עצמה. בקיצור, יש מקום לכולם.
הכיפות למיניהן יודעות ליצור עיתונות טובה: מדורים עם המון הומור עצמי וחן, מודעות לעולם שמסביב והנאה מהחיים הטובים - מוזיקה, אוכל, ספרות, טלוויזיה, ספורט, קולנוע, תיאטרון, אמנות, אופנה ואפילו רכילות מגזרית (הכל בטעם טוב). אלו רק נועדו לתבל את כתבות הצבע המושקעות, שבכל פעם מפתיעות עם פרויקט אחר. מוצש אינו מנסה ליצור עולם זוהר מזויף ולפמפם אותו כמה שיותר, אלא הוא מציג את עולם הפנאי של חברה קצת יותר אינטליגנטית.
במוצר החדש יש מעל 80 עמודים. קחו, תתרשמו ותראו שיש יורש לרייטינג. יורש שהתוכן שלו ממלא את עצמו ואולי בגלל זה חיי המדף שלו יהיו ארוכים יותר.
בינתיים אני שומר את הגיליונות. נראה מי יישבר קודם - הסבלנות שלי או המגירה.

לעמוד הפייסבוק של מוצש - השבוע החדש שלך
תאריך:  04/10/2011   |   עודכן:  05/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אמילי עמרוסי
מהר הבית הושתת העולם ונלקח העפר ליצירת אדם הראשון; בו התרחשה העקידה; בו נבנו שני בתי המקדש; ממנו גלתה השכינה ואליו תשוב    ההצטופפות האגבית ברחבת הכותל - חצר אחורית לא חשובה, נמוכה, רחוקה, עם כיוון תפילה הפוך למסורת המקדש - נראית כמו העמדת פנים
ד"ר סוזי קגן
כאוהבת כלבים מושבעת, אוכל להרצות לכם במשך שעות רבות על חשיבות הצלת כלבים נטושים    על החסד שבמעשה נאצל כאימוץ כלב    אבל מה נכון עבור המשפחה והילדים?
ראובן לייב
זה, בדיוק, מה שחווינו במסעדה הגרוזינית הוותיקה של תל אביב, אחרי שבעבר היא ממש התעלתה על עצמה. אין זאת כי אם, כמו בבורסה, יש גם למסעדה הזאת, מן הסתם, עליות וירידות: פעם היא למעלה ופעם למטה
אריה גלוזמן
את בעיות היסוד של כלכלות האזור גם ה"אביב הערבי" לא יסתיר. להפך, לחלקן הוא גורם להשקעות אדירות שפוגעות ביציבותן. סיכום שנתי ומבט קדימה על האזור המרתק ביותר בעולם השנה
ד"ר יוני ירום
כיצד תשמרו על המשקל ועל הרגלי תזונה נכונה ופעילות גופנית במהלך טיסות    וגם: כיצד תמנעו נזקי ישיבה ממושכת התורמת על-פי מחקרים להתפתחות מחלות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il