X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
חשבי או ערכי סיעור מוחות עם חברות, מי האדם שמתאים לך לבן-זוג לעולם, אך בשום אופן לא חשוב כיצד הכרתם, את לא מזמינה אותו אלייך לביתך או שאת מגיעה אליו
▪  ▪  ▪
הראי לו שאת מתעניינת בחייו
[צילום אילוסטרציה: AP]

שוב נשארת לבד בחגים? כבר תקופה ארוכה את מנסה למצוא את החצי השני שיעזור לך להפסיק לישון באלכסון? להלן חוקים ליציאה נכונה יותר לדייטים:
דעי מי את
תאהבי את עצמך. נקודות לשיפור תמיד יהיו, אך ודאי קיימות בך עוד איכויות ורצוי שתעלי אותן על-פני השטח לפני היציאה לדייט. זכרי מי את, בת מסורה, חברה מדהימה ואולי אם מופלאה, מחמאות שקיבלת על מי שאת - ועם כל הידע הזה - צאי לדרך והזכרי לפני המפגש, שהיית ועודך נאהבת.
פעלי מתוכך ולא עבור ציפיות של אחרים
כשאת פוגשת גבר / בחור, אל תשפטי אותו על סמך מה יגידו, אלא מה הצרכים שלך. לא אמך יוצאת איתו ולכן אל תנסי לרצות אותה או אף אחד אחר. את תצטרכי לחיות איתו ולכן לא נכון לבחון אותו דרך עיניי אחרים, אלא מה הוא יכול לספק לך מבחינת צרכייך שלך - רגשיים, פיזיים ומנטליים. האם הוא מתאים לאורח חייך, אנרגטי, שקט וכדומה. בדקי אם איכויותיו והאם ערכי המוסר שלו תואמים לשלך. לא פוליטית, אלא אנושיים.
הגדירי לעצמך מה ההגדרות שלך לזוגיות
חשבי או ערכי סיעור מוחות עם חברות, מי האדם שמתאים לך לבן-זוג. אלו ערכי מוסר, את שואפת שיהיו קיימים בו. מה חשוב עבורך: שיהיה מעורה בקהילה, שיהיה מופנם ורק עבור ביתו, שיהיה אנרגטי ועטוף באנשים או סולידי יותר עם מעט חברים. בדקי מה הערכים שמלווים אותך ויצרת בחייך ובדקי אם הם מהותיים שימצאו בבן-הזוג שאת בוחרת לחייך. לדוגמה - אם הוא יסעד אותך בשעת חולי או יסע עם חבריו לטיול אופנועים. באיזו מתכונת ומהות של קשר יהיה לך טוב. לרוב אלו הם הדברים שמשמרים זוגיות ולא המראה החיצוני או עיסוקו - את לא עובדת במקומו, אז בדקי מה באמת חשוב ומאיזה חומר הוא קורץ.
שתפי
שוחחי עם חברה / ות או עם אדם קרוב, שלא "ילטף", אלא יאמר לך את האמת על פועלך בעבר. אלו התנסויות חווית עד-כה, היכן טעית, אם בבחירת אדם או בהתנהלות מולו ואיתו. בדקי את עצמך גם לאחר הדייט ושתפי את אותו אדם ונתחי איך פעלת. על מה שוחחתם ואיך הצגת את עצמך, אם היית נינוחה, רוטנת, חסרת אמון או שיבחת את מעללי הבן-זוג הקודם שלך. האם באת פתוחה או עם סיפורי אכזבות. כל זאת חייב להיות לנגד עינייך כשאת נפגשת עם אדם חדש - בדיקה עצמית זו ערובה לאיכות.
זה עומד להיות דייט נפלא
מן הסתם, את "זאבה ידועת קרבות", שמעת הרבה סיפורי אכזבות, על כל מיני גברים הזויים ומוזרים ואת יוצאת בתחושה של "אמא'לה" רק שיהיה שפוי ובתוכך חשה שעלייך להישמר ולהיזהר מפניו ו"בשביל מה אני צריכה את זה, עוד אכזבה?" אז דעי לך, שזה מתכון בדוק לאכזבה. צאי נקייה ופשוט תחליטי שזה עומד להיות דייט נפלא. הרי את יוצאת איתך וכידוע את חברה נעימה ומלבבת, אז אין מקום לכישלון. פשוט התענגי עלייך והוא... גם כן. את מוגנת ויוצאת רק למקום שיש בו עוד אנשים ואני משערת שבין אנשים (בית קפה וכדומה) את לא על אי בודד ואת מוגנת לחלוטין. צאי בהנאה לקטוף מחמאות. אחר-כך תחליטי לגביו.
מיקום-מיקום-מיקום
לעולם, אך בשום אופן לא חשוב כיצד הכרתם, את לא מזמינה אותו אלייך לביתך או שאת מגיעה אליו. גם אם שוחחתם והוא מקסים ואת חשה שאפשר ומותר, את תפגשי בו רק במקום ציבורי. לא בחוף הים, או בפינת רחוב חשוכה או ליד המכולת השכונתית. כבדי את עצמך ושמרי עלייך. את לא מכירה אותו והוא עדיין לא הרוויח את הזכות להיכנס לביתך ולחייך ולא אוסיף. אתם זרים, גם אם בת-דודה שלו הכירה ביניכם או החברה הכי טובה. אם את רוצה להכיר - רק בחוץ.
קוד לבוש
גם לראיון עבודה, את מתקלחת, מתייפה, מתאפרת קלות (פורים מאחורינו, גם אם את מאוד אוהבת להתחפש) זה לא המקום. הוא יגלה אותך אחר-כך. את מכבדת את עצמך ולכן לא טרנינג ולא חצאית מיני או מחשוף שאין לו סוף אם את רוצה שהוא יכיר אותך לפני שהוא מתעניין בחמוקייך - ראיון עבודה לבוש שתחושי בו נוח, מכובדת ומהוגנת, כדי שהוא יקשיב לך ללא "רעשים" ומבטו "ינזל" לעבר מחשופך או לרגלייך.
ביקורת בבית
הרשי לעצמך להיות שקטה. אין לך צורך "למכור את עצמך". את כבר מכירה אותך אז לשם מה. הרי באת לבדוק אם את "קונה". אז הרשי לבן שיחך לדבר והקשיבי. ותקשיבי באמת והוא ידבר. הוא יספר לך על מאווייו ועל תוכניותיו ומה הוא באמת רוצה. אל תדמייני ותחשבי "שאת זה אני אשנה" ואולי, ובכל זאת ולא זה הוא. לבדוק -זה להקשיב. הוא בא "למכור" והקשיבי היטב מה הוא אומר והאמיני לו. הנהני מדי פעם וספרי מעט עלייך, אך תחזירי את השיחה אליו בכל פעם. פשוט תקשיבי. בבית תערכי את הבדיקה, בין אם לבד, עם חברה / ידיד וכדומה.
סקרנות
היי סקרנית, את פוגשת אדם חדש שאינך יודעת עליו דבר. עולם חדש נפתח (הרי כל אדם הוא עולם). הראי לו שאת מתעניינת בחייו, כיצד בחר במקצוע שלו, באמונותיו, משפחתו, מדוע כשלו קשרים לפני כן, את יוצאת למסע לחייו של אדם - סרט. הקשיבי, לעיתים את עשויה למצוא שאת משליכה זאת עלייך ועל חייך ואולי אף (גם אם הוא לא רלוונטי) ללמוד מהמפגש לגבי חייך. הוא יכול להיות עוד מדריך לאושר הנכסף.

תאריך:  16/10/2011   |   עודכן:  16/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חוקים ליציאה לדייט
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
תגובה
חוגל  |  16/10/11 14:02
 
- תגובה...
אישה  |  16/10/11 21:22
2
הנייר סופג הכל, אבל זה.. ל"ת
איזה שטויות  |  16/10/11 18:13
3
מה לא עושות כדי לא להתייאש
ירון זכאי 1  |  16/10/11 18:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מ. גרשוביץ, א. נדיב
40% מהנשים סובלות מהמחלה עוד בטרם הגיען לגיל 60    המחלה צפויה להפוך לגורם המוות הנפוץ ביותר בנשים במאה ה-21    נשים לבנות נמצאות בסיכון גבוה יותר לחלות באוסטאופורוזיס
אבינדב ויתקון
איך הצליח מושבניק מבקעת הירדן הצחיחה והלוהטת לרדות דבש במקום שאיש לא האמין שאפשר לגדל בו דבורים, ועוד דבורים סוריות רגזניות? ובכן, הוא גילה צמח שפורח גם בקיץ, ומשאיר לדבורים חצי מהצוף. האם החוזה הנדיב ישכנע אותן לעבוד גם ביו"ש? פרופ' איזיקוביץ': "ביו"ש יש בוטיקים של יין, בוטיקים של דבש יעשו לשטח טוב"    פרויקט חדש מנסה לעשות את זה מבלי להאכיל את הדבורים לוקשים, כלומר סוכר
פזית רבינא
באוגוסט החלו להגיע ל'מקור ראשון' טענות של גולים סורים שלפיהן מפגינים שנלקחו בחיים לחקירה לא רק עונו ונרצחו, אלא גם עברו קצירת איברים לצורך השתלות. כעת הגיעו ליוטיוב סרטונים המוכיחים זאת. לא מן הנמנע שסחר האיברים מתקיים בחסות אסד וטורקיה
גיא קצוביץ', יניב מגל
חושבים ללמוד תואר בתקשורת? חישבו שוב    מנהלים בכירים בענף התקשורת מעידים כי הסיכוי של אחרון הכתבים במקומונים להתקבל לעבודה גבוה לאין שיעור מזה של מצטיין הדיקאן
רונית הראל
לשתי מהנדסות תוכנה נמאס להיות הנשים היחידות בחדר - אז הן הקימו את מיזם Mind The Gap    "אנחנו יכולות להגיד להן עד מחר שנשים יכולות להיות טובות במדעי המחשב בדיוק כמו גברים, אבל לחוות את זה - זה מה שבאמת עושה את ההבדל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il