X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
תור הזהב של התיירים הישראלים סוף-סוף מגיע. החודש הקרוב הוא הזול והאטרקטיבי ביותר. זו ההזדמנות לתעריפי-רצפה לכל מי שהמתין ולא טס אל מעבר לים בעונה הבוערת של הקיץ וחגי תשרי
▪  ▪  ▪
טיסות "קוויקי" למהמרים [צילום: AP]

בחלוף עונות הקיץ והחגים מגיע תור הזהב של התיירות הישראלית לארצות שמעבר לים. חודש נובמבר, הממשמש ובא, הוא הזול והאטרקטיבי ביותר. כל מי שהיה מוכן להתאפק ולא לטוס בעונות הבוערות יוכל ליהנות עכשיו משקט ורוגע, ללא ההו-הא הגדול.
לקראת החודש הקרוב ניתן להשיג כרטיסי-טיסה ולינה במחירי-מציאה. לעומת הקיץ האחרון וחגי תשרי הם ממש יורדים לרצפה. תעריפיהם יוזלו בשיעור ממוצע של 40 עד 50 אחוז!
זו ההזדמנות
אז קדימה למי שעדיין מהסס ושאינו בוחל, מן הסתם, בסתיו הצונן או, אפילו, בחורף הקר, שכבר נותן היטב את אותותיו מעבר לים. כרטיסי הטיסה ליעדים באירופה ינועו בחודש הבא בין 250 ל-350 דולר לנפש כמעט לכל יעד באירופה, כשהמחירים הזולים יותר יהיו ליעדים שבמזרח היבשת, ואילו היקרים יותר לאלה שבמערבה.
גם בתי המלון והפנסיונים אינם טומנים ידם בצלחת ומתחננים ממש לבוא אליהם. בתום העומס של הקיץ הם מוזילים, משמעותית, את תעריפיהם עד למינימום השנתי, כל עוד לא מדובר בירידים או בכינוסים הנערכים בהם. חדר זוגי, במלון בן 4 כוכבים, בארצות כמו שווייץ, גרמניה, אוסטריה וצרפת, אפשר יהיה להשיג ב-100 עד 120 דולר ללילה, עם ארוחת בוקר דשנה. בפנסיונים, לעומת זאת, יהיו התעריפים זולים עוד יותר. הם ינועו בין 60 ל-80 דולר בלבד.
צימוק תיירותי
גם הטיולים המאורגנים מוצעים בחודש נובמבר בתעריפי רצפה. טיול בן שמונה ימים, למשל, לאוסטריה ולגבול-איטליה, לא יעלה על 600 דולר לנפש, ואילו סופשבוע בפריז - 530 דולר, כולל טיסה ואירוח.
אבל הצימוק התיירותי הוא בטיסות הטרנס-אטלנטיות. טיסה לארה"ב או לדרום-אמריקה תוצע בין 700 ל-800 דולר, ובתי מלון של 4 כוכבים יפנקו את השוהים בהם בתעריפים של 80 דולר בממוצע.
למהמרים שבכם כדאי לדעת שמדי סופשבוע יצאו טיסות "קוויקי", מיום חמישי עד יום ראשון, לבתי-קזינו ביוון, בבולגריה, בצ'כיה וברומניה. המהמרים הכבדים והקבועים ייהנו, בדרך כלל, מפריבילגיה: הטיסה והאירוח שלהם יהיו בחינם, בתנאי שיתחייבו בפני אמרגנם להימורים בסכום מינימלי במרוצת שהותם.
אז קדימה, ובהצלחה!

תאריך:  27/10/2011   |   עודכן:  27/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איילת נדיב
תזונה קשורה כמעט לכל גורמי הסיכון הניתנים לשינוי בסוכרת ומחלות לב    טיפול תזונתי רפואי על-ידי דיאטנית קלינית, מהווה מרכיב חיוני במניעת הסוכרת, באיזון סוכרת ומניעה/האטה של מרבית סיבוכיה
ד"ר רון סלע
כתבה זו סוקרת את כל מה שרציתם לדעת על קוצבי לב: כיצד משתילים, כמה זמן אשפוז, מה מותר ומה אסור לחולה בתפקוד היומיומי, כיצד ההשתלה תשפיע על חיי החולה, כיצד מתבצע המעקב הרפואי, חידושים בתחום הקוצבים ובתחום המעקב מרחוק ועוד
ד"ר מאיר כהן
בדרך כלל מגיע המטופל אל הרופא לאחר שערך סקר פרטי משלו בין חבריו וחברותיו וקיבל המלצות על הרופא
רפי מן
השדרנית המצרייה אולי אינה האם תרזה (כמה עיתונאים הם כן?), אבל הראיון הקצר עם גלעד שליט סיפק למעשה את תמצית המידע שביקשנו. הערות על סיקור קרנבל השיבה הביתה
אריאל כהנא
ממשרדה במנהטן מנהלת ברוק גולדסטיין את 'פרויקט הלוחמה המשפטית' - ארגון-גג בינלאומי המבקש להתמודד עם הניסיונות לפגוע בישראל ובארה"ב בזירה המשפטית. "אויבי ישראל יודעים שלא ינצחו בכוח", היא אומרת, "ולכן הם מנסים להכריע אותה על-ידי דה-לגיטימציה. עד היום המערב לא קם להגן על עצמו ועל ערכיו. אנו מתחילים את השינוי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il