X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
ארוחה במלון, היא לא כמו שעה קלה בבית קפה ברחוב, זו גיחה לחופשה של שעות אחדות באווירה ים תיכונית מנותקת מהעיר הגדולה וקרובה אליה מרחק דקות נסיעה אחדות. אסתטיקה וטריות עם שמן זית ולימון ותבלינים רעננים, הם המוטו של הארוחה אותה אכלנו במלון
▪  ▪  ▪
ארוחה במלון ווסט [צילום: סטודיו דבש]
אסתטיקה וטריות [צילום: סטודיו דבש]

תל אביב זרועה עשרות בתי קפה ומסעדות שצמחו להם בכל פינה, בכול שכונה, בכל סגנון. בתי קפה ומסעדות באווירה ביתית ישנה, בעיצוב פוסט מודרני עכשווי, בסגנון בנאלי ושגרתי עם אוסף של רהיטים יד שלישית, או עם הברקות עיצוביות משולבות בזכוכית, עץ, פלדה, פלסטיק. יש מקומות בהשראת טוסקנה, ירושלים, הישוב הישן, אקלקטי ומה לא. בתי הקפה המסעדות הם חלק מהאופי התל אביבי, עיר ללא הפסקה לחוף הים תיכון, עיר רעבה, סקרנית ותוססת. פשוט אי-אפשר לתאר את העיר ללא מסעדותיה ובתי הקפה שלה, המאפים שלה, הקפה והמשקאות מכול סוג, סוגי מטבחים ממאה מדינות שונות עם ובלי יומרות, הקהל המגוון, האווירה של מול הים או של שכונה חבויה.
על שולחנות בתי הקפה מתנהלים להם העסקים, האהבות, הגישושים, חיפוש חברים, התבודדות בתוך קהל, הצצה, השתלבות חברתית, פגישות שמחות, עצובות, מקריות, עם תינוקות ובלעדיהם, עם רכילות ומשפחתיות עם מפגשי בדידות וכו'.
מלון ווסט (WEST) ממוקם בתל אביב צפון על שפת הים ליד בנייני המגורים סי אנד סאן הוא עוד אופציה של בית קפה מסעדה תל אביביים. מלון חדש מיועד לתיירים הנהנים מחוף ים מבריכה גדולת ממדים, חדר כושר סוויטות נוחות- משפחתיות, ולובי גדול שהוא גם חדר אוכל , מרווח מלא אור, רובו זכוכית, לובי המאפשר ארוחות באווירה אינטימית כמו גם מפגשים של קבוצות גדולות מסביב לשולחן. ארוחה במלון, היא לא כמו שעה קלה בבית קפה ברחוב, זו גיחה לחופשה של שעות אחדות באווירה ים תיכונית מנותקת מהעיר הגדולה וקרובה אליה מרחק דקות נסיעה אחדות.
המלון של חברת תמארס הוא בן 65 סוויטות (רוב התיירים מרוסיה וארצות הגוש הסובייטי לשעבר), אותו מספר של דירות מגורים ועוד אגף, במהלך בניה תואם לאגף הנוכחי.
רחל פלר היא אדריכלית המלון ודניאל חסון מעצב הפנים. ענת אזולאי, מנהלת המלון היא אחת מ(רק) חמש מנהלות מלונות בישראל. בעלת היסטוריה מרשימה בענף בארץ ובחו"ל.
השף ולדימיר ליברמן, עושה מטבח ים תיכוני על טהרת עשבי התיבול הטריים, העלים הירוקים שטעמם ומראם כאילו נקטפו הרגע , הירקות המובהקים, המראה הרענן של גינה שופעת. אסתטיקה וטריות עם שמן זית ולימון ותבלינים רעננים ,הם המוטו של הארוחה.
אכלנו מנות ראשונות ציוריות ומתפצחות בפה: קרפציו דלעת בתחמיץ לימון טרי ובלסמי, עם שבבי גבינת פקורינו וגרעיני דלעת קלויים. וגם סלט אספרגוס, אנדיב, צנונית וגבינה כחולה מעוטרים בשבבי אגוזים חמים. העיקריות: פילה דניס עם תפוחי אדמה בטעם "קרטושקס", סלט בורגול עם פיסטוק חלבי צרוב ולימוני ודלעת אפויה. מעניין טעים ומקורי (92 ש"ח) וממולנו אכלו פילה דניס צרוב במחבת עם תפוחי אדמה זעירים במחבת, סלט חם של עגבניות שרי, זוקיני ויין לבן עם זיתי קלאמטה. (88 ש"ח) . מנות אחרונות: ברולה תפוז עם גנאש שוקולד ופאי תפוחי עץ עם גלידה וניל, מנות קלסיות מאזור החטאים הכבדים לסופרי קלוריות.
העיר מחכה לכם עם כל המבחר מיפו בדרום עד גבול תל אביב הרצליה. נסו חלק מהשפע.

תאריך:  03/11/2011   |   עודכן:  03/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ארוחת צהריים ב-WEST
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אכן, מלון חדש ומקסים
סימי  |  3/11/11 17:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר איילת הררי
בשר ההודו הוא מקור לחלבון בעל ערך ביולוגי גבוה    מרבית השומן הנמצא בבשר ההודו הוא שומן בלתי רווי שצריכתו מומלצת למניעת מחלות לב וכלי-דם    עשיר במינרלים הנחוצים לתפקוד תקין של הגוף
ניב שטנדל
הידעתם שארז היה פעם עורך דין, ואפילו שוטר? לקראת התוכנית החדשה שלו, ניב שטנדל מנסה להבין איך הדברים שהוא עושה הופכים לקאלט, ומה סוד הקסם של אחד המנחים הטובים ביותר בטלוויזיה
אורן פרסיקו
כל המשפטנים ששוחחו עם "העין השביעית" מסכימים כי אין לקשור בין גורלה של ענת קם לזה של אורי בלאו    עו"ד קרפ: גזר הדין של קם לא יוצא דופן בעיני, אבל אם יחליטו להעמיד את בלאו לדין, זה כן יהיה תקדים
הודיה כריש-חזוני
הם בנו את ביתם בתום לב ובעזרת משכנתאות מהמדינה, ועכשיו אותה מדינה היא זו שמאיימת להרוס את ביתם. מאות ילדים עלולים למצוא את עצמם ללא קורת גג אם הממשלה אכן תוציא לפועל את מהלך שכבר זכה לכינוי "מיני-הינתקות". "אחד הילדים סיפר שהיה לו סיוט בלילה שיש דמות מחוץ לחלון - זה היה ביבי שבא להרוס לו את הבית"
אבינדב ויתקון
חולות סמר, בועה אקולוגית נדירה שהושמדה כבר ברובה, נמצאת בסכנה. שועלי החולות וחתול החולות נכחדו משם כבר, וכעת נאבקים הירוקים ותושבי המקום על שארית הדיונה, שהמנהל האזרחי מתעקש לכרות בה חול. יש חלופות כרייה פוגעניות פחות, אומרים מובילי המאבק, אך במנהל מתעקשים להביא את הדחפורים דווקא לדיונה זו, המעוררת עניין עולמי בקרב ביולוגים. ראש המנהל, בנצי ליברמן: "החול שם יאפשר שיווק בתים במחיר סביר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il