X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
אופנוע בכדור מים [צילום: רועי ברקוביץ]
כך נראה קרקס כשר
את המופע חובש הכיפה של קרקס מדראנו הפסידו תושבי גבעת שמואל בגלל ראש העירייה שלהם, אבל עדיין לא מאוחר להדרים לאור יהודה כדי לצפות
[צילום: אבשלום אהרון]

"קרקס חובש כיפה". את ההנאה הזו מנע באיוולתו ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, מתושבי עירו. הוא התכסה בנימוקים של חרדיזציה ושאר מנטרות, אבל בפועל היה שם עניין של אגו, כי מארגני המופע טעו ולא תיאמו איתו את המופע מראש.
מי שכן נהנים בימי החנוכה מהמופע הם תושבי אור יהודה. לצד המופע הרגיל, ישנן כמה הופעות שמותאמות לציבור הדתי באופן שלא יפגע בכמה כללי צניעות בסיסיים. הקהל אומנם יושב בצורה מעורבת, ובין המופע חובש הכיפה למופע גלוי הראש יש רק שני הבדלים - האקרובטית בלבוש חושפני עוסקת בהנהלות המופע מאחורי הקלעים, והושמטו שני שירים בספרדית שמכילים מילים גסות. זה הכל.
למופע שותפים עשרות אומני במה מהשורה הראשונה בתחום האקרובטיקה והלוליינות. האומנים מראים יכולות יוצאות דופן: קטעי ריחוף, נערי גומי, הולה הופ ווירטואוזי ומשחקי תעלולים רבים. מוקיונים ומופעי ג'אגלינג, פעלולנים מהלכים, מדלגים בקלילות וקופצים בגבהים עוצרי נשימה מעל מתקן ענק ומאיים המסתובב במהירות מסחררת!
את המופע פתח ליצן ששעשע במבחר פעלולים מצחיקים תוך שהוא משתף את הקהל הנלהב. היה זה הסיפתח למופע אקרובטי שכלל פעלולן שביצע תרגילים שונים ומורכבים בעודו רכוב על חד-אופן. לצידו היו לוליינים שביצעו תרגילי אקרובטיקה על לולאות ובדים שהשתלשלו מתקרת הקרקס.
אחד משיאי המתח של המופע היה הליכה על חבל דק. בשיאו של הקטע, עלו זה על כתפיו של זה שבעה לוליינים, ויחד הרכיבו פירמידה גבוהה, וצעדו במבנה זה לכל אורכו של החבל.
בסיום המופע ביצעו אופנוענים את תרגיל קיר המוות המפורסם בכדור מים בקוטר 6 מטרים. אל תוך כדור גדול ממתכת נכנסו שלושה מהם ונסעו במהירות תוך שהם מנצלים את הצנטריפוגה כדי להתגבר על כוח המשיכה. הקהל עקב אחרי המופע במתח רב ואת השקט היה ניתן לחתוך בסכין.
מלבד תרגילי לוליינות משעשעים עד מפחידים, היה המופע רצוף בקטעי קישור בידוריים, שבהם שותף הקהל - ילדים ומבוגרים כאחד. במילה אחת: שווה!

[צילום: רועי ברקוביץ]
[צילום: אבשלום אהרון]
מופע מדראנו מותאם לכל כיס ומתאימים גם למשפחות מרובות ילדים. מחירי הכרטיסים נעים בין 75 ל-120 שקלים. הנחות בכרטיסי אשראי, לוועדים ולקבוצות גדולות.
תאריך:  23/12/2011   |   עודכן:  23/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פזית רבינא
כשרוצים להיפטר ממישהו - מקדמים אותו
פזית רבינא
פוטין שיפץ את פניו כדי להיראות צעיר, אך דווקא הצעירים הדיחו אותו מהשלטון לטובת המפלגה הקומוניסטית. "רוסיה היא חלק מתהליך עולמי של התפכחות חברתית", אומר הסופר הרוסי הנחשב ולרי אייזנברג. אך גם אם פוטין באמת יהיה אאוט – האופוזיציה שלו ממש לא מושכת
איתמר לוין
השופט יצחק ענבר דן בגורלו של הדוכן האחרון המעכב את פרויקט שוק בצלאל. לצד בקיאותו הרבה בפרטי התיק, האווירה הנינוחה שהוא משרה באולם מסייעת לקרב את הצדדים לקראת הסדר
עליס בליטנטל
מחזהו של זוכה פרס נובל ב-2005, המחזאי האנגלי-יהודי הארולד פינטר "עפר ואפר" עולה בימים אלה ב"תיאטרון יפו" שביפו העתיקה. אלמה דישי ואלכס פולונסקי, שבלטו כבר בהצגת "משפחת יאסין ולוסי בשמיים", מפגינים כאן משחק משובח בהצגה שאינה פשוטה ואינה כה מסחרית
עידן יוסף
זכותם של החרדים שמחמירים על עצמם לדרוש קווי תחבורה פרטית, אבל החלטת משרד התחבורה לאסור זאת מוצדקת    מוטב לציבור החרדי כי יפסיק להתעקש ואת מאבקו יפנה למלחמה בצפיפות בתחבורה הציבורית
רשימות נוספות
חוגגים חנוכה ביוונית: באנו חושך לגרש  /  יוסף ארנפלד
"חפש את השעון"  /  מיקי ויינר
פסטיבל חנוכה בסימן צדק חברתי  /  צדק חברתי העם דורש
מה שעושה הזמן הזה לימים ההם  /  יצחק מאיר
לִקחי המרד ביוונים וברומאים  /  זאב בן-יוסף
חנוכה שלי - חג של חשבון נפש (חלק ב)  /  איתן קלינסקי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il